Van Bronckhorst ontkent Ayoub-verhalen: 'Heb het gehoord. Onzin'

    Van Bronckhorst ontkent Ayoub-verhalen: 'Heb het gehoord. Onzin'

    vrijdag 9 november 2018 om 14:28

    Giovanni van Bronckhorst ontkent dat Yassin Ayoub disciplinair geschorst is bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad meldde dat vorige week zaterdag. Ayoub zou zich 'allesbehalve professioneel' hebben gedragen. 

    Om die reden zou hij niet bij de selectie zitten voor het duel met Willem ll. "Hij was niet disciplinair geschorst. Ik heb ook allerlei verhalen gehoord. Onzin", zegt Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Tegen Willem II was hij ziek. De verhalen kloppen niet." Presentator en commentator Emile Schelvis meldde deze week bij FC Rijnmond dat Ayoub zich ziek had gemeld, maar dat hij niet thuis was toen de club bij hem aanbelde.

    Van een verstoorde relatie tussen Ayoub en zijn ploeggenoten is volgens Van Bronckhorst geen sprake. "Ayoub ligt goed in de groep en traint goed. Het moeilijkste van coach zijn is dat je veel spelers moet teleurstellen. Ik kan er maar elf opstellen", doelt Van Bronckhorst op de reserverol van Ayoub.

    Ayoub moet geduld hebben, zegt Van Bronckhorst. "Ook voor Ayoub komt er een moment. Dan moet hij er staan."

    Plaats een reactie

    vrijdag 9 november 2018 om 14:30
    Gio moet opstappen.
    Vind ik leuk
    Kristian +163
    vrijdag 9 november 2018 om 14:40
    Nee hoor is een prima trainer voor Feyenoord
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 14:42
    Als je op dit niveau waar Feyenoord nu zit wil blijven wel, wil je vaker om het kampioenschap meedoen heb je een betere nodig
    Vind ik leuk
    Voebtal +7574
    vrijdag 9 november 2018 om 14:52
    Onzin, je hebt betere spelers nodig.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    Dat ook, maar ook een trainer die zijn spelers ook daadwerkelijk steeds weer kan motiveren en naar een hoger niveau brengt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7574
    vrijdag 9 november 2018 om 14:55
    Feyenoord staat toch precies waar ze horen te staan?
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 14:56
    Feyenoord hoort op een derde van het seizoen al 10 punten achterstaan op de nummer 1? Volgensmij mogen ze best iets ambitieuzer zijn.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8710
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Nu sta je 10 punten achter omdat de nr 1 nog zonder puntverlies is. Normaal verliest iedereen wel wat punten en was het gat dus kleiner geweest. Neemt niet weg dat Feyenoord had moeten winnen van De Graafschap en Willem II waardoor het verschil al gehalveerd zou zijn.

    De selecties van Ajax en PSV zijn veel sterker dan die van Feyenoord. Als Feyenoord 3e wordt en de beker wint hebben ze het maximaal haalbare in Nederland.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 15:47
    Ja oke, redelijk mee eens. Maar je moet er inderdaad zoals je zelf al zegt wel dichter achter blijven om zo af en toe te kunnen profiteren van de misstappen van de 2 grootste clubs
    Vind ik leuk
    Echt? +3670
    zaterdag 10 november 2018 om 07:39
    Ajax heeft al jaren het hoogste budget en de duurste spelers, leuk voor de aandeelhouders maar ze winnen er precies niks mee. Geld is absoluut geen garantie op succes.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7574
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    Het gaat erom hoe groot de achterstand is na een heel seizoen.
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    Nee, ze staan te hoog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:57
    word je daar nou zelf niet moe van, om al die andere betweters na te kakelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 14:59
    Wil je ontkennen dat het waar is dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:38
    Natuurlijk is het onwaar, Dat PSV met kunst en vliegwerk en soms goed voetbal steeds alles weet the winnen, is bizar. Dat heeft niets met Gio's prestaties te maken, niet nu, niet vorig jaar. Gewoon goed gedaan PSV hoe ze het doen vooral.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 15:49
    Oke, dat is ook waar, maar toch vind ik Feyenoord echt niet overtuigen en moet het veel beter kunnen, en is de achterstand te groot
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:08
    Ja dat ben ik met je eens. Ik zeg dat ook als Feyenoord fan. 10 punten is gigantisch maar dat ligt niet alleen aan Feyenoord, maar meer aan PSV? Om een zondebok te maken van een coach die duidelijk alles er uit heeft gehaald in zijn 4 jaar wat er in zit? Dat zit mij gewoon niet lekker- en het lijkt wel mode by Feyenoord fans te zijn he.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 16:11
    Ja inderdaad ik heb mezelf als Ajacied ook al vaak geirriteerd hoe PSV elke wedstrijd soms weer net aan weet te winnen. Hij heeft inderdaad tot zover echt top gepresteerd, dus het zou ook niet eerlijk zijn om weg te sturen, maar ik denk wel dat hij niet meer voor een hele grote groei kan zorgen, soms is het tijd voor wat nieuws, maar zondebok moet je hem niet maken idd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:16
    Feyenoord behoort gewoon the staan qua middelen die ze nu hebben, waar ze staan. PSV leeft boven zijn stand, - ik gun het ze, wel gedaan!! Ajax is 'on par'.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 16:18
    helemaal met dit stukje eens, behalve het PSV gunnen ;p
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:50
    Ze doen het gewoon uitstekend, ere wie ere toekomt. Datzelfde geldt voor Feyenoord de afgelopen 4 jaar, in aanmerkingnemende waar ze vandaan komen en waar ze noodgedwongen toe zijn veroordeeld om mee the schipperen. En voor jou club internationaal hoor, heel goed! Ga ervoor zou ik zeggen in die CL. Maak heel Nederland trots. Hier in Zuid Afrika waar ik zit is een club met de slogan 'The sky is the Limit'. -Mamelodi Sundowns, Pretoria.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    vrijdag 9 november 2018 om 16:52
    Zeker, zeker ik had alleen liever een andere club op een gezien, maar ze presteren fantastisch idd. Ik hoop echt dat we Nederland weer meer op de kaart kunnen zetten dit seizoen met clubvoetbal. Mooie slogan, Groeten uit Nederland :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:56
    'k-kom van zeud, dus kek maer eud gabbah-, dus geboren daar, Blaak over maas maar steeds feyenoord. Maar ik heb respect voor Ajax, PSV en iedereen. Ja ik hou van mijn club en ik hoop dat ze het goed doen en ben trots op de kast met prijzen maar geen rancune wat zou Ajax zijn zonder een rivaal, of PSV.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:59
    Dus zoals gezegd: een prima trainer voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23980
    vrijdag 9 november 2018 om 15:33
    Giovanni is een prima trainer inderdaad en hij kan er maar een op de bank zetten. Vandaar dat hij er zelf zit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    op basis waarvan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:21
    Ben jij dat Emile?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:34
    Jij moet je verzuipen in een van die gordelgrachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    Biertje teveel gedronken bij cafe Nol kerel?
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 14:31
    Ik kan alleen maar mijn vrienden opstellen..... de rest maakt geen kans.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:43
    Sta jij elke dag bij de training?
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 17:57
    Met alle respect ... Toornstra Larson Clasie... laat de jeugd instromen,deze mensen brengen niets.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:02
    Welke jeugdspeler zou jij nu brengen voor Larsson?
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 19:56
    Orkun kokcu
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:20
    Die hoort op het middenveld,en het liefst op 10. Dus geen kökcü. Ook geen hankouri als vaste linksbuiten. Larsson doet het gewoon goed de laatste weken.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 9 november 2018 om 17:08
    De beste 11 spelen
    Dat is bij iedere trainer dus ook bij Gio,
    Ik kan me niet voorstellen dat een trainer expres de verkeerde 11 het veld instuurt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:32
    Van Bronckhorst moet een signaal afgeven, wil hij deze groep nog onder controle houden. Naar mijn inziens moet hij Clasie slachtofferen. Voegt vrij weinig toe aan het spel en staat er alleen omdat hij vroeger belangrijk voor Feyenoord was. Als hij op deze hand doorgaat, gaat hij de wissels niet meer onder controle kunnen houden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 14:44
    kan hij al niet (zie amrabat)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:05
    Misschien was het amrabat zelf wel. Bij Ajax was het ook Donny vs Carel. Uit eindelijk slachtoffert hij eiting en waarom?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 17:07
    ja. misschien of niet.
    wat hebben ajaxspelers met gio en feyenoord te maken?
    niks lijkt me.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:18
    Het is een vergelijking. Aangezien Donny aangaf te willen spelen. Als jij dat niet snapt wil ik best Jip en Janneke taal typen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 19:20
    de vergelijking en het nut ervan ontgaat me.
    het lijkt meer op 'ja en bij jullie dan'
    jip en janneketaal vind ik heel irritant dus dat hoeft niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:26
    En?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 19:43
    en dan slaat het nergens op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:49
    Net als keizerout? Meelopertje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 19:50
    goed verhaal man. en nee ik was de eerste. goed he?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:18
    Ja hier op voetbalprimeur. Nu hij weg is heb je het er nog steeds staan. Want keizer deed het echt heel erg slecht?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 20:19
    sowieso
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:23
    Volgens mij weten stond hij maar max 5 punten achter op PSV toch? Maar ten hag doet het toch ook niet verkeerd ondanks zijn achterstand?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 20:26
    ik beoordeel trainers op meer dingen dan het aantal punten ten opzichte van psv.
    frank de boer won vier titels, maar ik vind het een matige trainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:29
    Een matige trainer maar wel 4 keer kampioen,of 4 jaar lang trainers waaronder ten hag en niks winnen. Ik denk ook dit jaar weer niks.

    Wel doet Ajax het goed in de CL. Ik hoop dan ook dat ze daar gaan knallen,en misschien wel een kwart finale gaan halen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    vrijdag 9 november 2018 om 20:36
    we zullen het zien.

    dankjewel. ik hoop dat jullie ook weer een beetje aanhaken. ik strijd liever met feyenoord dan met psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:44
    Er blijft maar 1 klassieker! Feyenoord - Ajax. Always and forever
    Vind ik leuk
    Echt? +3670
    zaterdag 10 november 2018 om 07:44
    Zo lang Ten Hag niks wint vind ik hem een prima coach voor Ajax.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30284
    zaterdag 10 november 2018 om 10:56
    nou geniet van de komende maanden dan
    Vind ik leuk
    Echt? +3670
    zaterdag 10 november 2018 om 07:42
    Wat hebben al die Ajacieden met de trainer van Feyenoord te maken?
    Vind ik leuk
    COYG +6173
    vrijdag 9 november 2018 om 14:57
    Dan kijk jij geen wedstrijden van Feyenoord om tot die conclusie te komen. Clasie doet het na de eerste paar wedstrijden gewoon goed. Alleen is een spelmaker op zijn positie afhankelijk van lopende mensen. Iets wat Gio nu pas na 4 jaar heeft kunnen introduceren.
    Vind ik leuk
    plein19 +2331
    vrijdag 9 november 2018 om 15:13
    Is het niet beter om eigen spelers te gebruiken die er volgend jaar nog zijn in plaats van gehuurde spelers?
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8710
    vrijdag 9 november 2018 om 15:32
    Ik vind Ayoub veel beter op de plek van Vilhena. Maar je moet nu niet kijken naar wie er eventueel volgend jaar nog is maar naar het beste elftal. Zodra het team goed draait kun je rustig aan werken aan een basis voor volgend seizoen. Al heb je totaal geen garantie dat bijvoorbeeld Ayoub er volgend jaar ook nog is.
    Vind ik leuk
    COYG +6173
    vrijdag 9 november 2018 om 16:18
    Wel als ze beter zijn. En dat is duidelijk niet het geval. Volgend jaar zal Clasie wel gekocht worden Feyenoord kennende...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:31
    Iemand moest elahmadi vervangen. Dat zag ik ayoub nog niet doen,ook amrabat niet. Al zijn dit wel jongens als zij geduld tonen,straks in de basis zullen staan. Amrabat gaf het op, ayoub hopelijk niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:34
    Ik kijk elke wedstrijd van Feyenoord, zo ook PSV en Ajax. Maar als jij vind dat Clasie goed speelt, ben je heel snel tevreden. Feyenoord mag beter nastreven.
    Vind ik leuk
    COYG +6173
    vrijdag 9 november 2018 om 16:19
    Ach t is mijn mening en ik kijk uiteraard alle wedstrijden. Als je Clasie ziet spelen, dan is dat een verademing t.o.v. van Vilhena. Dus goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    vrijdag 9 november 2018 om 15:48
    Een vilhena loopt veel heel veel net een blind paard en maar lopen en lopen en.......
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 9 november 2018 om 18:00
    Clasie brengt helemaal niets ,niet creatief heeft total geen inbreng.
    Voegt niets toe bij Feyenoord,zet er maar een jeugdspeler neer.
    Vind ik leuk
    Ropa +148
    vrijdag 9 november 2018 om 14:36
    Die momenten waren er en toen stond hij er ook. Maar ala dank geen vervolg er aangeven is toch zuur
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:40
    Waarom kopen ze Ayoub dan?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 14:51
    Transfervrij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:54
    I know, maar waarom wil je spelers als ze toch niet gaan spelen
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 15:01
    Tsja, misschien als reserves?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Het enige wat je eraan hebt is dat je geld aan salaris kwijtbent
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16091
    vrijdag 9 november 2018 om 15:09
    Okay, serieus nu. De verwachting was dat zowel KEA als Vilhena een transfer zouden maken en daar is met Ayoub op ingespeelt.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9484
    vrijdag 9 november 2018 om 15:29
    Zoiets denken ik inderdaad ook ja
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8710
    vrijdag 9 november 2018 om 15:33
    Als vervanger van Vilhena die zou vertrekken. Daarbij zal hij zijn speelminuten moeten verdienen op het trainingsveld en blijkbaar is hij daar nog niet beter dan Vilhena of Clasie.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 14:41
    Toch grappig om de fans van de club die anderen altijd verwijten geobsedeerd te zijn door Ajax, hier de eerste comments te zien maken.

    Vind ik leuk
    HJR +7876
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    Dat kan toch prima? Zolang je het bij het onderwerp houdt. Ik zie nog niemand over een andere club praten.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 15:27
    Je raakt nogal snel het overzicht kwijt welke reacties eerst zijn maar wat voegen onderstaande dingen en de daaropvolgende reacties toe?

    "Gio moet opstappen."
    "Ik kan alleen maar mijn vrienden opstellen..... de rest maakt geen kans."
    Iemand die vind dat Clasie eruit moet terwijl ik, gezien zijn naam hier, heel erg twijfel of hij Clasie langer dan alleen misschien in de samenvattingen aan het werk ziet.

    Niet dat mijn opmerking nou zo heel veel toevoegde maar topic en overzicht was toch al naar god na de eerste 5 reacties.




    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    van Bronckhorst, de beste trainer van Feyenoord aller tijden, en bovendien de meest ideale schoonzoon aller tijden............Ik ga nu over mijn nek dus ben er even niet.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5807
    vrijdag 9 november 2018 om 14:48
    Gaat het weer een beetje inmiddels?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4645
    vrijdag 9 november 2018 om 15:02
    Je bent een sukkel.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8710
    vrijdag 9 november 2018 om 15:38
    Welke trainer heeft het beter gedaan bij Feyenoord? Ook onder zijn voorgangers was het voetbal vaak niet om aan te gluren terwijl die geen prijzen pakten. We hebben geen selectie waarmee je geweldig kunt voetballen, punten pakken en ook nog even aan de lopende band jeugdspelers kunt laten debuteren die zich ook even spectaculair ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:43
    Je had eigenlijk de vraag moeten stellen van welke trainer heeft het beter gedaan bij Feyenoord dankzij de hulp cq assistentie van o.a. Dick Advocaat, Dirk Kuyt, KEA en vele anderen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8710
    vrijdag 9 november 2018 om 16:38
    Tuurlijk. Als het slecht gaat ligt het aan Gio en als het goed gaat aan anderen. Doe niet zo triest man. Winnen en verliezen doe je met zijn alle. Een Real Madrid was erg afhankelijk van Ronaldo, Barcelona van Messi en Feyenoord in het kampioensjaar van Kuyt. Dezelfde Kuyt die veelvuldig door supporters en kenners werd bekritiseerd omdat hij het tempo niet meer aan kon en toch van Gio mocht blijven staan.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9566
    vrijdag 9 november 2018 om 14:45
    Ben bang dat Gio het niet meer onder controle heeft.
    Vind ik leuk
    heur es +721
    vrijdag 9 november 2018 om 14:51
    Ayoub had allang moeten spelen. Nu krijgt hij straks (wanneer?) een kans en dan met 0,0 Ritme moet hij het laten zien in een matig draaiend elftal.
    Vind ik leuk
    Mama +200
    vrijdag 9 november 2018 om 14:56
    1 ding is zeker. Ziek was hij
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9586
    vrijdag 9 november 2018 om 15:04
    Lekker Emile. Droeftoeter.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3116
    vrijdag 9 november 2018 om 15:10
    Gio is een trainer die de nadruk legt op behoudend spelen, voorzichtig, zonder creativiteit. Zoals hij voetbalde dus. Maar als trainer heb je veel meer nodig. Hij kan spelers niets leren, je ziet geen progressie. Ook niet qua spel. Het lijkt vaak of ze maar wat doen...tempoloos, voorzichtig, soms angstig. Nooit met lef, nooit met de borst vooruit. Terwijl de selectie gewoon kan wedijveren met de 1e 2. Hij is voor mij klaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:10
    Was ook een achterlijk verhaal van Schelvis. Alsof Feyenoord bij je aanbelt als je je ziek meldt. Dat deed het GAK dertig jaar geleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:22
    Hahaha,Feyenoord gaat even kijken of ayoub echt ziek is. Vervolgens disciplinaire straf? Wat een onzin kramen mensen toch uit.

    Voetbalprimeur deelde dit trouwens ook
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 15:28
    Vwb je laatste zin..... had je iets anders verwacht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:42
    Dat geeft te kennen hoe voetbalprimeur een hekel heeft aan Feyenoord. Stelletje Amsterdammers
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +651
    vrijdag 9 november 2018 om 15:57
    Die haast wanhopige pogingen de afgelopen dagen om die Ajax supporters in Lissabon toch vooral als slachtoffers weg te zetten is echt tenenkrommend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:11
    Tis natuurlijk triest wat die Benfica supporters doen. Sommige bij ajax zijn ook zo weet ik uit ervaring. Maar dat liep anders dan ze dachten toen. Vandaar dat ik jou begrijp in wat jij zegt : tenenkrommend
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:32
    Ah toch dus
    Waar rook is, is vuur !
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 15:56
    Ja kijk maar uit je raam, de arena staat in de fik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:33
    Hij kan er maar 11 opstellen. En dat zijn ongeveer 8 prutsers. En eventuele vervangers vind je gratis bij het grofvuil. Dus tja. Wel stoer hoor; zelfde tekst als ten Hag gebruiken. Alleen heeft die WEL een luxeprobleem 😎
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9484
    vrijdag 9 november 2018 om 15:35
    Fake nieuws dus over Ayoub het is tegenwoordig een trend aan het worden !!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    vrijdag 9 november 2018 om 15:56
    Wat vindt Ajoupie er zelf eigenlijk van? (VP: Willen we heel graag weten)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9484
    vrijdag 9 november 2018 om 23:59
    Dat ze bij Vp snel goed gelovig zijn is nu wel echt duidelijk he.
    En wij stinken er ook snel in natuurlijk we gaan gauw mee in fake nieuws media.
    Ayoub zal er denk ik hem kennende als goed spontane jongen er gewoon om gelachen hebben.
    En gedacht hebben jullie doen en denken maar .
    Als hij echt boos geweest zou zijn zou hij zeker van zich laten horen 😉
    Vind ik leuk
    Wim59 +114
    vrijdag 9 november 2018 om 15:45
    Het word met de dag een grotere puinhoop daar bij fnoord:)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    Hopelijk komt er een moment dat gio weg gaat, en van geel.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    vrijdag 9 november 2018 om 16:27
    Nou het is onzin zeggen ze allebei dus volgende topic graag.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:51
    "Presentator en commentator Emile Schelvis ..."

    Presenteert hij nog steeds de Honeymoon quiz? Tjonge.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:07
    Je staat derde met een wedstrijd minder dan nummer 4. En je hebt de derde begroting van de clubs in de Eredivisie, waar precies ben je dan als coach niet bezig om te doen wat je moet doen. Leg het mij maar uit, einsteins.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:39
    Yassin Ayoub moet vaker de kans krijg en dan kan hij zich ook beter ontwikkelen bij de club. En hij is echt heel erg goed
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws