'City wil de buidel trekken voor Ajacieden ondanks Financial Fair Play-regels'

    'City wil de buidel trekken voor Ajacieden ondanks Financial Fair Play-regels'

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 08:54zo 11-11-2018 om 08:54

    Ondanks de gaande onderzoeken naar het breken van Financial Fair Play-regels probeert Manchester City na dit seizoen Frenkie de Jong vast te leggen. The Daily Mail zegt dat uit diverse uitgelekte mails blijkt dat de club de regels probeert te omzeilen, maar dat City daar maling aan heeft.

    De Engelse krant schrijft dat de UEFA onderzoekt in hoeverre Manchester City regels heeft geschonden, maar dat dat de club niet tegenhoudt om een bod uit te brengen op Frenkie de Jong. City zou 'rond de zestig miljoen euro' over hebben voor de middenvelder van Ajax om daarmee het eveneens geïnteresseerde United af te troeven.

    The Daily Mail stelt dat De Jong graag zou willen werken met Josep Guardiola en dat een transfer naar City dus het meest voor de hand ligt. Ook Matthijs de Ligt zou op het wensenlijstje van beide clubs uit Manchester staan, maar de krant denkt dat de aanvoerder van Ajax waarschijnlijk naar Barcelona zal vertrekken.

    Plaats een reactie

    zwollie +8385
    zondag 11 november 2018 om 08:55
    De dag begint weer goed met frenkie nieuws.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:57
    Overhypede speler
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41646
    zondag 11 november 2018 om 08:58
    Ja de hele wereld is gek, alleen wat Eindhovenaren zien de ware kwaliteiten van dit soort voetballertjes.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:04
    Klopt. Gelukkig is er nog 1 volk realistisch in deze wereld.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:11
    Jij en realistisch?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    Rrr +6
    zondag 11 november 2018 om 09:12
    Lekker toch
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:14
    Die psvers vinden dat wel lekker ja
    Vind ik leuk
    Rrr +6
    zondag 11 november 2018 om 09:15
    Ik ook hoor
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:16
    Geniet ervan zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    Pimman +6115
    zondag 11 november 2018 om 09:41
    Die persvers? ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 11 november 2018 om 09:53
    Aan je post te zien ben je jaloers.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:08
    Ja dat zie je goed
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:50
    minste rendement van Europa 1 goal geen assists geen diepgang zonderbal geen behoorlijk schot
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:17
    Nou geniet lekker van je realisme, dan doen wij lekker mee met deze gekte. Ik zou Lozano ook maar verkopen voor 15 miljoen, want dat is ook realistisch
    Vind ik leuk
    pietprecies +7462
    zondag 11 november 2018 om 09:23
    15miljoen Turkse Lira dan?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    zondag 11 november 2018 om 09:48
    Ook niet waardevast.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:52
    geen 15 miljoen euro maar 15 meloenen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:36
    Voor die Mexicaanse duikelkleuter 🤣🤣🤣🥚🥚🥚
    Vind ik leuk
    Wong Ho +317
    zondag 11 november 2018 om 13:27
    Lozano gaat voor 15 miljoen naar Hollywood om een acteer carriere te beginnen,dat kan hij namelijk nog veel beter dan voetballen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:09
    Ga je kater even weg drinken
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:10
    Ga ik zo doen (11/11) ;)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:14
    Nou weet ik ook waarom je zo dom praat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:19
    hou je kk bekk kut kakkerlak.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:56
    Haha boertje jij wel. Drink nog een biertje
    Vind ik leuk
    wickey +36
    zondag 11 november 2018 om 10:43
    Gaaaaaaapppp
    Vind ik leuk
    hantayo +1117
    zondag 11 november 2018 om 11:23
    Met carnaval eventjes
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zondag 11 november 2018 om 12:51
    Belgen .
    Vind ik leuk
    Toets +391
    zondag 11 november 2018 om 13:46
    PSV is een volk?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 01:52
    Realistisch in Noord-Belgie? Komt meneer carnaval hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:54
    Tuurlijk belg
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:04
    Ach joh laat die jaloerse kippen toch. Er is bijna geen belangstelling voor hun spelers. Wat ik dan wel weer begrijp 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:06
    Rosario, Dumfries, Lozano, De Jong (goeie De Jong), Bergwijn, Zoet. Toch al minstens 6 spelers. Rosario bijvoorbeeld is veel beter dan frenkie. Frenkie is een slapjanus
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:10
    Aaaahhhhhhhhhahaha jij wilt reacties hiermee uitlokken. Ik ga er verder niet op in. Gefeliciteerd met de allerdomste reaktie van de dag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:38
    De dag is nog vroeg hoor en ik ben net wakker dus er kan nog van alles komen
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 11 november 2018 om 09:54
    De allerdomste reactie heb jij om 9 uur geplaatst.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:09
    Ik kan jou feliciteren met de domste reactie van de dag! Want wat ik zeg is waar!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:12
    Rustig aan, maat, komt goed...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:13
    Haha heerlijk al die paniekere neusjes die helemaal gek worden van 1 reactie van mij met 2 woorden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:17
    In jouw gekwelde geest wel ja. Ik zou zeggen van harte gefeliciteerd daarmee.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:18
    Thanks! Geniet maar lekker van plek 2, jullie favoriete plek en de plek waar jullie horen!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:27
    Plek 2? Is het kampioenschap al gespeeld?? Het is te hopen dat jullie voor maart niet tegen een zeperd aanlopen want dan worden jullie in de Arena weggevaagd net als vorig jaar. En is het kampioenschap van ons.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:21
    grote praatjes. Maar ons aller PSV is de machtigste, grootste en beste club van ons land. Zeker door 2x de concurrent met 3-0 af te slachten. Ssssshhhttt!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:33
    Er komt nog een wedstrijd sukkeltje. In de Arena wordt het 5-1 voor Ajax. Dat goaltje schenken we PSV. En whoeveel punten heeft PSV in de CL?? 1 puntje 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:43
    en hoeveel staan ze voor in de eredivisie? 5 punten. En in die lelijke spookarena maakt psv ajax dik in met 0-3. kk neus
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:57
    Dat bouwval in Eindhoven is niet bepaald de gezelligste plek in NL 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    zondag 11 november 2018 om 13:15
    Is meer winstgevend dan die van PSV. Het overwinteren levert Ajax in totaal zo'n kleine 62 miljoen op en PSV moet volgens de Jong spelers afstoten omdat er geen Europees voetbal meer is.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    zondag 11 november 2018 om 10:38
    Hij wilt die reactie en jij geeft hen. Wie is er nu dom?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:44
    Bedankt voor je nogal domme (Nederlands is niet je sterkste kant) reaktie. Ik probeer bij een aantal mensen wat realiteitszin bij te brengen. Maar blijkbaar is dat onbegonnen werk.
    Vind ik leuk
    Drs. P. +132
    zondag 11 november 2018 om 10:59
    Als je andere mensen graag wijst op hun tekortschietende kennis van de Nederlandse taal, dan zul je zelf toch echt moeten kappen met het gebruik van “reaktie”. Dat is de spelling uit 1912 die mijn demente overgrootopa nog gebruikt

    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:11
    Drs.P. Voordat je iemand op zijn nummer probeert te zetten. Mischien kun je een punt gebruiken na een zin? Het komt namelijk nogal dom over.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    zondag 11 november 2018 om 11:39
    Jij schrijft dat hij een reactie wil uitlokken. Jij zegt dat je er verder niet op in gaat en dan reageer je toch. Daarop schrijf ik en alles wat je dat kan zeggen is je laatste reactie aan mij?? En dan schrijf je “reaktie” en noemt een ander dom?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:42
    Dan moet je mijn reactie even goed lezen. Mischien is begrijpend lezen te moeilijk voor je.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    zondag 11 november 2018 om 11:52
    Hoera “reactie”, toch weer wat geleerd. En dan de reactie van een ander dom noemen. Vanaf morgen beter opletten op school, dan gaat het vanzelf beter.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 13:23
    Bekijk even jouw reaktie “ hij wilt die reactie en jij geeft hen “ tjonge jonge dan ben je echt ongelooflijk dom!!!!! Ik zal jou verder even uit de droom helpen reactie/reaktie mag namelijk allebei. Ik heb een universitaire studie gevolgd en met succes afgerond. En jij??
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    zondag 11 november 2018 om 13:45
    Universitaire studie nog wel, via het loi? Ja stop maar, daar kan ik niet tegenop. Let op! Iedereen die een lagere opleiding heeft genoten en dit leest; deze geleerde kan je beter links laten liggen. Hij weet namelijk veel meer jullie. Universitair nog wel, er zijn er niet veel die dan overblijven en dat is best balen voor een forum wat juist bedoeld is om te discusseren. Zo maar een vraag hoor, kan jij niet beter naar het forum van de Margriet fanclub ofzo gaan. Misschien dat je daar meer geleerden met eenzelfde opleiding treft. Maar kijk uit dat ze een niet nog hogere opleiding genoten hebben, want daar kan jij dan uiteraard niets tegen zeggen. Succes met je volgende academische opleiding. Misschien is een vervolg op je veterdiploma een idee. Best moeilijk en ik kan het weten want die heb ik nu weer afgerond.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    zondag 11 november 2018 om 15:18
    En jij bent slim.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13024
    zondag 11 november 2018 om 15:40
    Goed herkend, maar bij mij is dat dan ook niet zo moeilijk..
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:11
    Hahaha, bedankt gozer, ik heb mijn lachmomentje alweer gehad vandaag
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 09:15
    Totaal verschillende spelers. Niet te vergelijken. Beide zijn goed.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:18
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 09:21
    Die gaan met zijn zessen weg voor het bedrag van één Frenkie.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:38
    Dat je met zn speer als frenk nog steeds geen kampioen kan worden . Erg zeg
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 11:50
    Dat je zo arrogant als jou kan zijn. Erg zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:22
    frenkie is echt super 1 doelpunt in 2237 minuten voetbal
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 11:49
    Wat raar, als verdedigende middenvelder. Ik sta hier echt van te kijken.

    Je zegt nu ongeveer hetzelfde dat het erg is dat een Luuk de Jong nog nooit een penalty heeft tegen gehouden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:24
    ook 0 assists laufen und brengen waardoor jr het spel vertraagd tribune klantje bij volgende club
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 14:04
    Ga je hier nu echt beweren dat De Jong slecht is?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 15:55
    laagste rendrment uit de erediviesie
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 17:28
    Nogmaals, verdedigende middenvelder. Let op het woordje ‘verdedigend’. Of ga je Zoet ook aanvallen op zijn lage rendement?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 15:53
    raar he misschien moet je een nieuwe tv kopen en die erres tv er uit gooien
    Vind ik leuk
    jochempje +3593
    zondag 11 november 2018 om 17:45
    erres?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:59
    Hij heeft er wel een paar gemist telt dat ook
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:08
    Dat is dan omgerekend precies 100 miljoen per doelpunt
    Vind ik leuk
    fdev86 +788
    zondag 11 november 2018 om 09:22
    Jij bent een gladjakker !
    Vind ik leuk
    pietprecies +7462
    zondag 11 november 2018 om 09:25
    Een slapjanus die dan wel in zn eentje het middenveld van oa Bayern horendol speelde. Als dat jouw definitie van slapjanus is, doe me er dan nog maar 3 van :-)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:40
    Inderdaad horendol speelde dat die wedstrijd niet is geëindigd in een 7-0 overwinning voor Ajax daar verbaas ik me nog steeds over
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:40
    Hij was geblesseerd tegen Bayern. Verder ben ik ook fan van Frenkie en baal ik nog steeds dat hij zo weinig gespeeld heeft bij ons.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:54
    Haha, heb je op teletekst niet gelezen dat de Jong geblesseerd was. Je naam PietPrecies kan ook meteen de prullenbak in.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:26
    3 dagen later wint het tweede van m Gladbach met 3-0
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:26
    Het carnavalseizoen is zeker weer begonnen? Je praat in ieder geval weer genoeg onzin
    Vind ik leuk
    Markieee +1000
    zondag 11 november 2018 om 09:50
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂. Oke nu weet ik in ieder geval dat je niet serieus bent.
    Vind ik leuk
    Dybala +216
    zondag 11 november 2018 om 09:55
    Luuk ( jankgezichtje) de jong
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:35
    Luuk ( detopscoordervannederland) de jong
    Vind ik leuk
    zwollie +8385
    zondag 11 november 2018 om 15:21
    In de Mickey mouse competitie
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +451
    zondag 11 november 2018 om 10:00
    Whahahahah wat ben jij een grappenmaker zeg je probeert hier aleen maar reacties uit te lokken
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:12
    Frenkie is een slapjanus? Je zal wel de verkeerde de jong hebben bedoeld. Vraag dat maar aan Bijlow
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:12]
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1446
    zondag 11 november 2018 om 10:38
    En die 6 prutsers leveren met zijn allen nog niet op wat Frenkie in zijn eentje oplevert.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:52
    Wel hoor. Rosario 60 mil, Dumfries 30 mil, Lozano 65 mil, De Jong 20 mil, Zoet 25 mil, Bergwijn 40 mil
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    maandag 12 november 2018 om 00:19
    Lees voor mil: Milky Way
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:43
    Precies dit. Tegenwoordig hebben ze praatjes in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 13:56
    hij leverde precies 1 doelpunt op
    Vind ik leuk
    wickey +36
    zondag 11 november 2018 om 10:46
    Je vergat Periero toe te voegen. Geweldige speler...als die op zijn heupen krijgt...wat zelden gebeurt🤪🤣
    Vind ik leuk
    TheManager +498
    zondag 11 november 2018 om 10:49
    Zal ik dan maar eens een zinnige post plaatsen, laten we wel wezen van al die spelers die jij noemt wie gaat het daarvan buiten NL maken? De Jong en Zoet vallen al af, die hebben hun kans laten lopen of zijn niet goed genoeg bevonden. Bergwijn heeft potentie toegegeven, maar heeft hij ook
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:10
    Realistisch vind je je zelf las ik eerder.
    Vind ik leuk
    Studentje +209
    zondag 11 november 2018 om 17:16
    Als Rosario 'beter' is, waar is de interesse dan, of wat zien andere clubs niet in Pablo, wat ze niet in frenkie zien? Ik ben geen Ajax-fan, maar jij heb je PSV-bril wel heel strak op.... Best wel wat PSV-wedstrijden (Europees support) en Rosario speelt slechter dan Frenkie, heeft ook al een aandeel bij blunders wat leidde tot doelpunten.... Dumfries is op dit moment de beste rechtsback van NL dit seizoen en Lozano gaat zeker na dit seizoen (misschien winter al) naar een grote club, maar de rest zoals Zoet, zijn niet beter. Moet je nog even herinnerd worden aan Inter? Had eigenlijk gewed op PSV om te winnen.... De enige belangstelling voor De Jong was Bordeaux en zo'n Mexicaanse club (die hem bijna had), dus belangstelling is er ook niet echt. Terwijl grotendeels Ajax (behalve Schone, Labyad, Kristensen,Huntelaar, Eiting, Tadic, Eiting en Mazraoui) in de belangstelling staat. Ga niet de '3-0' gebruiken, want ik hoop dat je snapt dat Ajax De Ligt en Neres miste (wat 2 grote factoren zijn van Ajax) en De Jong vervangen met De Ligt is geen goed idee.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:55
    Weer van de ghb lopen snoepen he vieze kinderlokker
    Vind ik leuk
    baboushka +1413
    zondag 11 november 2018 om 09:13
    Ik snap alleen die vrolijkheid niet van een deel van de supporters niet. Ajax heeft geld genoeg en het vertrek van deze 2 fijne voetballers is een enorme aderlating voor Ajax. Denk dat de 'concurrenten" hier alleen maar blij mee zullen zijn.
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    zondag 11 november 2018 om 09:19
    Ik ben er ook niet blij mee. Denk dat het ook trots is. Je ziet die jongens toch liever naar clubs als Barca en City vertrekken dan dat je spelers bij Hoffenheim of Brighton terecht komen.
    Dat ze weg gaan staat toch al vast.
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 11 november 2018 om 09:57
    tot nu toe zijn het alleen nog maar geruchten.
    Toendertijd volgde de hele Europese top ook Bazoer,Riedewald en die mannen.
    Waar zijn die nu terecht gekomen?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:31
    die maken de lege plekken op de tribune vol
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:19
    Wie zegt dat ze gaan verkopen? Het gaat hier over de waarde van de speler. Als je dan uiteindelijk toch moet verkopen, dan maar voor zoveel mogelijk geld.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    zondag 11 november 2018 om 09:37
    Precies. Het kapitaal moet op het veld staan. Met Schuurs en van de Beek op de plaats van de Ligt en Frenkie ben je een klasse minder
    Vind ik leuk
    Pimman +6115
    zondag 11 november 2018 om 09:56
    Peter mee eens..ik verwacht dat bij het vertrek van de "grote" spelers bij Ajax er weer behoorlijk geïnvesteerd gaat worden. Het lijstje en diverse contacten zullen er wel zijn. Schuurs is sowieso prettig voor de breedte en wellicht ontwikkeld hij zich tot basisspeler. Maar wie weet kunnen ze Ligt en Frenkie nog zo gek krijgen om een jaar te verlengen. Probleem blijft sowieso altijd weer om opnieuw te bouwen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    zondag 11 november 2018 om 10:05
    Ja precies. Ik schreef hier al; het gaat er niet om wat Ajax voor Frenkie kan ontvangen maar over hoe ze hem nog een jaar kunnen houden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:27
    En toch al 3 x kampioen geworden met onze spelers.
    En jullie?
    Helemaal niets in amsterdam.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3819
    zondag 11 november 2018 om 09:29
    Ben je er weer trolletje
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:32
    Zet de prijzenkasten maar eens naast elkaar! Wij hebben links onder nog wel een plekje over! Of naast die 33 schalen kan ook nog! hoeveel waren het er?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:57
    Volgens mij hebben we het nu over vandaag de dag en de toppers die er bij jullie spelen. Niet over het grootste deel dat de vooroorlogse bakkers en slagers bij elkaar hebben gewonnen. Kom eens met een ander antwoord.
    Vind ik leuk
    El Pibe +1024
    zondag 11 november 2018 om 10:33
    Vele denken hier echter dat de oorlog pas 3 jaar afgelopen is,
    misschien is Eindhoven nog maar net bevrijd?..
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 13:16
    chiips schalen uit de vorige eeuw
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:10
    Hahaha precies
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:11
    Zo, het gekkie heeft zijn momentje ook weer gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:21
    Gefeliciteerd daarmee. Maar hoe zit het met PSV in Europa en de CL?? Juist daar kan PSV totaaaaal niet meekomen en gaan af als een gieter. Ajax heeft zovaak in moeilijke poules gezeten en behaalden wel resultaat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 10:32
    PSV zet het Nederlands voetbal duchtig voor lul in Europa
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:37
    Moet je nagaan hoe belabberd de rest van de ED dan wel niet is als ze ongeslagen zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:22
    Haha dat was 12jaar geleden,dat jullie voor het laatst overwintert hebben,dus lul niet zo slap;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:40
    Je hebt jouw vorige nogal domme bericht weer overtroffen 🤣🤣🤣 Ajax stond 2 jaar geleden nog in de EL Finale. Wanneer stond PSV ook alweer in een Europese finale?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:43
    De mickey mouse finale voor subtoppers🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:13
    En wanneer stonden jullie in een Europese finale????? In 1988!!! Hoe krijg je het voor elkaar. Gewoon om te janken.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:22
    De enige die janken zijn de pinnokio's;-)
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 15:03
    En zelfs die halen jullie niet...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 13:59
    5 punten door 3 eigen doelpunten droom verder
    Vind ik leuk
    wickey +36
    zondag 11 november 2018 om 10:50
    Europees kent straks niemand jullie clubje meer. PSV?? WTF is PSV?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:29
    Is dat erg dan,wij staan aan het eind weer met de schaal en jullie weer helemaal niets;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 09:13
    De Jong en de Ligt liepen op hun tenen tegen Benfica. Een tussenstap zou eerder voor de hand liggen. Grotere competitie, meer weerstand en iedere spelen. Daar hebben die spelers meer aan dan op de bank zitten of een invalbeurt
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:15
    Heb je het over de knulletjes van PSV? Die hebben nu 4 wedstrijden buiten Nederland gespeeld, en bij alle 4 kansloos van de mat afgespeeld...
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 09:25
    Want Ajax zou wel in staat zijn om die clubs te winnen. Dit zijn clubs die in de competitie ook goed draaien. Geen schande om van te verliezen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7462
    zondag 11 november 2018 om 09:36
    Nee een schande is het zeker niet hoor!

    Psv heeft ook gewoon een zwaardere poule dan Ajax maar het had echt niet onmogelijk geweest.

    Psv was er een paar keer ook dichtbij.

    Ajax heeft ook in een poule met bijv City en Barca resultaat gehaald.

    Natuurlijk zijn alle clubs in de poule van psv heel sterk maar we moeten eens stoppen met denken dat we bij voorbaat al kansloos zijn want hoewel die clubs veel meer centjes hebben zie je dat lang niet altijd op het veld terug.

    EL zal psv waarschijnlijk helaas niet lukken. Dat vind ik oprecht jammer want ik had psv echt wel ver zien komen in de EL.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:41
    Goed lezen er staat de Jong en de Ligt.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:20
    Ik zal het voor ze noteren. Als ik ze spreek geef ik het door. Ik adviseer Lozano ook een tussenstap bij bayer leverkusen
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 09:23
    Of Dortmund, Arsenal, Napoli etc....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:25
    Nee joh, dan blijft hij gewoon bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 09:26
    Dat hoop ik voor jullie
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    zondag 11 november 2018 om 09:40
    De Jong en De Ligt liepen niet op hun tenen en bepaalden alles itt Ziyech die ik buiten die briljante bal op Tadic tegen Benfica niet erg goed vond
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:29
    frenkie de eerste middenvelde van ajax met een negatief rendement
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:55
    liep de ligt maar op zijn tenen hij liep op zijn ellebogen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:11
    De Jong en de Ligt heersten in de thuis wedstrijd tegen Benfica. En de Ligt is veruit de beste verdediger van de ED. Wat ben ik blij dat jij geen scout bent want je hebt er geen kijk op of je bent in de war met Schwaab en Viergever. PSV staat/stond gewoon voor lul in de CL.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    zondag 11 november 2018 om 14:21
    Je hebt gelijk....next
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3945
    zondag 11 november 2018 om 11:23
    In Eindhoven zijn ze dol op lange-halen-vroeg-thuis spelers waarvan de voorhoede iedere dag te vinden is in het theater.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3513
    zondag 11 november 2018 om 19:41
    nou het is een groot talent maar nog geen grote speler dat moet hij de komende jaren maar eerst bewijzen maar talent heeft hij zeker.
    Vind ik leuk
    Nova +1504
    zondag 11 november 2018 om 09:04
    @PSV_DEBESTEVANNEDERLAND! Gooi je naam weg!
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:07
    Waarom? Ik hou van realistische namen dus dit was een passende naam voor mijn account
    Vind ik leuk
    Nova +1504
    zondag 11 november 2018 om 09:19
    Je tekst en uitleg zijn ieder geval niet realistisch.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    zondag 11 november 2018 om 09:23
    4 dagen nadat ze 10 minuten voor tijd een een voorsprong lieten omzetten in een verlies hebben ze alweer een grote smoel. laat toch zien dat ze weinig realiteitszin hebben..
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 11 november 2018 om 10:02
    Hebben beide partijen niet een te grote mond?
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    zondag 11 november 2018 om 10:03
    Het wordt Mokum altijd verweten!
    Vind ik leuk
    Stranger +5522
    zondag 11 november 2018 om 10:07
    Klopt iedereen wordt over een kam geschoren.
    Terwijl het maar bepaalde mensen zijn die het doen.
    Alleen die maken hier wel de meerderheid uit.
    Net als dat ik het idee heb dat alle beleidsmakers van Ajax hier op VP zitten.
    Tenminste als ik lees de bedragen die geeist worden ,kunnen dat alleen maar Overmars en medewerkers zijn die zoiets zeggen;-)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:31
    Misschien kan je er ook bijzetten: een van de slechtste deze champions league. Niet alleen selectief realistisch zijn...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:24
    Overhypede misschien wel, overhypete zeker niet
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:36
    Hoe kom je daar bij?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:58
    Haha weet je wie overhyped is? Rosario! Ik heb hem gister zien spelen en die kan er echt helemaal niks van!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:10
    Of hij dat is zal blijken als hij bij een topclub speelt. Destijds ging Suarez naar Barça en ik verwachtte ook niet dat hij het daar zo goed ging doen....
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1287
    zondag 11 november 2018 om 10:21
    Luuk de Jong zeker
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    zondag 11 november 2018 om 10:59
    Lees wel nooit iets over intresse in PSV spelers. Oja europees en nederlandse beker zijn ze flop.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    zondag 11 november 2018 om 12:23
    Goed geschreven PSV_DEBESTEVANNADERLAND!

    Overhypede, zo leer je op de mongolenschool schrijven, goed zo.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:26
    Als je je naam al zo noemt haha Eindhoven Tokkie 😉
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    zondag 11 november 2018 om 12:33
    Zegt een supporter van de meest overhypede club van Nederland... nu al voor 3 prijzen uitgeschakeld...... het trucje van omschakelen counteren is nu wel doorzien en clubs geven straks PSV de bal... en dan is prijs nummer 4 ook snel gepasseerd station...
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    zondag 11 november 2018 om 13:42
    Overhypede??? Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560
    zondag 11 november 2018 om 17:58
    ja.. idd., dat zal snel gaan blijken als het geluk erop zit en de clubs jullie de bal gunnen... blijft er weinig meer over... laat staan blessures en kaarten..helemaal niets wordt het dit jaar in Eindje
    Vind ik leuk
    groninger +1709
    zondag 11 november 2018 om 13:43
    Zo is heel PSV overhyped. Alleen in de Mickey Mouse competitie he alles winnen.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +282
    zondag 11 november 2018 om 14:19
    Maar 60 miljoen, wat een grap voor de beste speler op de nederlandse velden en groot talent die iedereen wil hebben. Dan zal Lozano maar 40 miljoen waard zijn!!
    Overhyped? Iedereen erkent zijn kwaliteiten, bij iedere voetballende club kan hij na een jaar goed mee en misschien wel gaan bepalen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:49
    Als er 1 overgewaardeerde speler is, dan is dat wel de Jong van PSV.
    Vind ik leuk
    younited +4048
    maandag 12 november 2018 om 15:41
    Overhypete
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:13
    met ONZIN nieuws bedoel je
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    zondag 11 november 2018 om 17:58
    Leuk, en goed gevonden de combinatie van psv en Mexico. Mexico, het enige land waar psv internationaal indruk maakt!
    Vind ik leuk
    Pimman +6115
    zondag 11 november 2018 om 09:34
    Yes! FFP = Frenkie For President!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:00
    van madurodam
    Vind ik leuk
    Pimman +6115
    zondag 11 november 2018 om 16:53
    Dát kan ook ;)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:36
    Eindelijk heerlijk . Nu lekker met een gekookt eitje de zondag beginnen met FRENK NIEUWS
    Vind ik leuk
    Pimman +6115
    zondag 11 november 2018 om 10:52
    Rinusje, ik heb er al 2 op..héérlijk! ;)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:03
    toevallig was frenkie zijn bijnaam bij willem2 g.e gekookt ei
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:37
    meest overschatte speler van de planeet
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    zondag 11 november 2018 om 08:55
    Voor City worden alle bedragen nu verdubbeld. Ze zeilen maar wat meer om.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:56
    Hey Rinus,speciaal voor jou een frenkie topic .Geniet ervan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 08:56]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3900
    zondag 11 november 2018 om 08:57
    Het dagelijkse VP bericht dat je wist dat zou komen
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11583
    zondag 11 november 2018 om 09:03
    Er zijn wel meer clubs in Europa die schijt aan de f.f.p. regels hebben. Maar toen kleine clubs als Vitesse en Utrecht wel op de vingers tikken. Corrupte bende die UEFA en de KNVB er maar achteraan hobbelen om geldwolf van Praag aan een mooi baantje te helpen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3900
    zondag 11 november 2018 om 09:12
    De regels van FFP zijn helaas niet zo stevig opgesteld. Vrij gemakkelijk kunnen PSG en Man City eraan voldoen door onrealistische marketingbedragen te krijgen uit Qatar. Maar het feit dat Utrecht en Vitesse op de vingers worden getikt - dat is wel een ander verhaal en komt vanuit de KNVB en een belabberde begroting.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +23910
    zondag 11 november 2018 om 09:03
    Ik riep het twee weken geleden al, city of PSG voor de Jong
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:09
    Willem II lijkt mij beter voor hem
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:12
    Die zijn in de race voor lozano, de doorgesnoven gek
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:17
    pilletje gehad?
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 09:18
    Nee, dat geloof ik niet! Hij is echt van de coke zo te zien
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:25
    klopt hij bakt meer doelpunten en assist dan wie ook bij Ajax
    Vind ik leuk
    Mr bien +3819
    zondag 11 november 2018 om 09:33
    Is die bakker dan ?
    Hij bakte er gisteren niks van.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:41
    dat deden andere voor hem deze keer
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2305
    zondag 11 november 2018 om 10:01
    Deze keer....

    Nog meer hypen, dan zal het straks nog meer tegenvallen als hij maar 20 opbrengt
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:44
    Slaap je lekkerder als je hele dag stoere praat op VP zet?
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:16
    je bedoelt Luc toch zeker?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22048
    zondag 11 november 2018 om 09:12
    60? Neh..160.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    zondag 11 november 2018 om 09:12
    60 miljoen? Neem aan dat ze 160 miljoen bedoelen. Sorry hoor, maar voor 60 miljien nemen we niet eens de telefoon op.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:37
    Hoeveel % krijg jij ervan?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1851
    zondag 11 november 2018 om 11:50
    10%, het is zwaar werk he!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27459
    zondag 11 november 2018 om 09:14
    Frenkie zelf wil naar Barca.. Geen idee wat de Ligt wil, maar misschien gaan ze allebei niet naar City. Wellicht is er geen probleem!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4981
    zondag 11 november 2018 om 09:19
    Frenkie naar Barca en de Ligt moet naar Juventus. 2 jaar Italie zal hem nog beestachtiger maken en dan Engeland of Spanje denk ik.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27459
    zondag 11 november 2018 om 10:28
    Absoluut. Tot nu toe laat de Ligt er weinig over uit. Hij kan ook zo naar Barca en Bayern. Hun verdediging is op leeftijd en kan een impuls gebruiken. Wat een luxe positie voor de Ligt. Hij kan kiezen waar hij heen wil!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:42
    we hebben frenkie niet nodig bij barcalona hij schopt allen het gras maar in de war
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:58
    hij gaat wel naar city maar naar biurninghamcity
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27459
    zondag 11 november 2018 om 16:06
    Ik heb geen idee waar Biurningham ligt ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:43
    kan je nagaan
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:22
    500mio
    Vind ik leuk
    Sabau +441
    zondag 11 november 2018 om 09:23
    Ooit was City zo’n mooie club.
    Vind ik leuk
    berwi +472
    zondag 11 november 2018 om 09:25
    Beiden naar BARCA de mooiste club
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:59
    wel naar het g team
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:28
    60 miljoen maar? Waarom zo weinig, vorige week waren het nog minstens 70 en daar is nog n goede wedstrijd tegen benfica achteraan gekomen, en 2 doelpunten van frenkie. Ik dacht meer dat het richting de 100 miljoen gaat,als ze moeten bezuinigen bij man City hebben ze geen kans op frenkie
    Vind ik leuk
    MG MG +265
    zondag 11 november 2018 om 11:43
    Die bedragen worden voornamelijk door journalisten naar buiten gebracht. Er is op de wereld geen onderhandelaar die al bedragen gaat noemen terwijl er nog niet eens om tafel gezeten is. Je kunt een maximaal bedrag voor jezelf aanhouden maar dat zeker niet ventileren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1291
    zondag 11 november 2018 om 09:36
    Engeland moet ie niet doen.Daar gaat het niet lukken.
    Als ik zie hoe hij woensdag reageerde op een paar tikken.
    In Engeland gaat ie er meer krijgen.
    En ff af wachten hoe het met zijn blessuregevoeligheid ligt.
    Hij heeft vaak last van kleine blessures of pijntjes .
    Ik denk een tussenstap is beter.
    Wennen aan het niveau de snelheid en dan naar de top.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 11 november 2018 om 10:08
    Net als eriksen toentertijd en suarez
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1291
    zondag 11 november 2018 om 10:28
    Ja..dat hij kwaliteit heeft staat buiten kijf.
    Alleen heeft ie vaak last van kleine pijntjes. En in engeland is het toch echt wat steviger.
    Nou vond ik em woensdag ook een paar nare trekjes met kaarten vragen etc.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 11 november 2018 om 10:51
    Kaarten vragen doen ze helaas overal en ook in de Pl. De overtredingen die hij tegen kreeg waren heel smerig. Niet een elleboog op het hoofd maar in de leverstreek, ribben . Dis ik snap dat hij pijn heeft.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1291
    zondag 11 november 2018 om 11:01
    Ik snap het wel...m aar als ik hier de reacties lees..is lozano een matenaaier luuk een huilenbalk..
    Terwijl ze allemaal hetzelfde zijn..
    Ik zou als de jong zijnde een tussenstap kiezen of een andere competitie.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 11 november 2018 om 09:44
    Rond de 60 miljoen???
    Te weinig toch???
    Als City toch de regels omzeilt dan maar meteen 100 miljoen vragen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:44
    Ja joh.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    zondag 11 november 2018 om 09:46
    Overmars moet gewoon 1 miljard vragen om die plastic club als een kaartenhuis in te laten storten. Go Marc
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:32
    overmars kan van alles vragen maar het hele zooitje is 3 rollen drop waard
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    zondag 11 november 2018 om 09:53
    Hij moet niet naar zo’n kleurloze club toegaan. Gewoon naar Barca waar je de nieuwe Iniesta kan worden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:57
    Ah, het Financial Freddieee topic. Ik schud ze zo uit m'n mouw.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:59
    Hoor ik daar een koe schijten uit eindhoven??? Rosario beter dan frenkie 😂😂😂😂😂😂.
    Blijf lachen met die boeren ook afgelopen dinsdag weer in de champions league heb ik genoten 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Motley +111
    zondag 11 november 2018 om 14:47
    Ik ook van Tottenham hotspurs, jij ook neem ik aan ?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 21:30
    Ja wat dacht jij dan😉
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    zondag 11 november 2018 om 10:08
    Wel erg typisch dat er zoveel PSVers op een Ajax topic reageren
    Is dit omdat er geen nieuws van hun eigen club is ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:09
    Ja hoor het touw trekken gaat beginnen wie er wint maak mij niet uit .
    Maar sportief gezien gaat Ajax verliezen .
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:16
    Eindhovenaren ik snap de jaloezie wel ...in eindhoven moeten jullie talenten uit zuid Amerika kopen om internationaal enig belangstelling op te wekken. Is niet erg
    Vind ik leuk
    Gerro +7344
    zondag 11 november 2018 om 10:17
    Het was toch al een uitgemaakte.zaak dat ze naar Barca zouden gaan blijkt dus niet zo zeker als berichtgeving klopt.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:20
    Ik ben als Ajacied juist heel erg blij met PSV, heb al honderden euro's aan hun verdiend, Ga zo door jongens :P

    En als ik een keer geld verlies, omdat PSV punten laat liggen, nou ja dat is het hele doel he, maarjah tot die tijd is het zowat elke week cashen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 21:29
    Ga je europees niet veel meer cashen aan ze 😂😂
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +374
    zondag 11 november 2018 om 10:34
    niet doen.....ga naar een echte club....barca, madrid, bayern, liverpool
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:06
    Er is maar een ding dat ik zou willen van PSV , en dat is de trainer die gewoon veel beter is dan de onze niet twee of drie maar wel honderd keer beter.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:15
    Zeer zeker moet de UEFA nu ingrijpen, dit soort clubs maken het voetbal kapot door absurde bedragen te betalen door wat voor manier ook de clubs zelf schulden hebben en geldschieters deze bedragen voorschieten en de clubs buiten schot blijven.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:32
    Vrijdag staan onze vriendjes onder de rivieren te juichen dankzij Frenkie's beslissende pass/doelpunt. De druifjes zijn wel érg zuur!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 11 november 2018 om 11:54
    VP kunnen jullie ook iets anders melden dan deze dagelijkse prietpraat?
    Vind ik leuk
    MR - +126
    zondag 11 november 2018 om 12:13
    Eerst was het 70 miljoen + 20 miljoen aan bonussen, blijkbaar moeten ze toch iets aanpassen na dat Fairplay bericht...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:21
    Denk dat Barcelona de juiste club is voor de jong
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:33
    60 mio is een fooi, City. Frenk wordt alleen maar meer waard wanneer hij nog wat langer bij Ajax blijft.
    Vind ik leuk
    Jash +5
    zondag 11 november 2018 om 12:56
    Frenkie is nog jong en is tot 2022 vastgelegd. Vraag minstens 80 miljoen dan kan je hem volgende winter of in de zomer van 2020 alsnog voor een hoog bedrag kwijt als het nu niet lukt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:06
    80 meloenen is realistischer
    Vind ik leuk
    Jash +5
    maandag 12 november 2018 om 14:44
    Je gaat aan het punt voorbij. Ze zijn 60 miljoen bereid te betalen. 80 miljoen is om af te schrikken. Met als reden dat je een jaar later alsnog voor veel kan verkopen, gezien zijn leeftijd en contractduur.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    zondag 11 november 2018 om 14:02
    Wie wil niet samenwerken met Guardiola
    Vind ik leuk
    Motley +111
    zondag 11 november 2018 om 14:22
    Kan mij iemand uitleggen hoe het kan dat het oh zo geweldige psv nog maar twee wedstrijden in Europa hoeft te spelen. Wel graag voordat de knock out fase in de cl gaat beginnen want ik wil wel graag naar AJAX kijken.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1446
    zondag 11 november 2018 om 15:07
    PSV gekkies, geven rare reacties. Denken dat PSV al kampioen is, dat schreeuwen ze tenminste van de daken, hoewel het seizoen pas op 1/3 is. Zien Ajax niet overwinteren! Zien Ajax punten pakken door eigen doelpunten??? Zien Ajax spelers, waar de Top van Europa achteraan zit, alszijnde gehypete spelers. Dat noem ik nog eens een minderwaardigheid complex hebben. PSV dat de euvele moed had om een Iconische club als Feijenoord te vernederen, zal nooit een Top-club worden, daar mist deze provincie-club de waardigheid voor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 07:32
    Ach, we zijn de vijver met enkele practige vissen en kapitaalkrachtige vissers.
    Vind ik leuk
    ritje +298
    maandag 12 november 2018 om 08:23
    hallo ik ben benieuwt hoeveel lampegat krijgen voor valleritis sukkeltje Lozano? hij is niet meer waard als Luuk de Jong! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws