Swart: 'Denk dat Feyenoord ons gaat helpen, hebben vaker punten gepakt tegen PSV'

Swart: 'Denk dat Feyenoord ons gaat helpen, hebben vaker punten gepakt tegen PSV'

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 17:09ma 12-11-2018 om 17:09

Ajax won in Rotterdam met 1-7 van Excelsior. Volgens Sjaak Swart hadden de Amsterdammers nog vaker moeten scoren. Verder laat hij zich in Alles op Swart van AjaxPrimeur kritisch uit over Matthijs de Ligt en vestigt hij zijn hoop in de strijd om de titel op Feyenoord.

Plaats een reactie

TheArena. +1101
maandag 12 november 2018 om 17:12
Sjakie. Let's go.
Vind ik leuk
Fritske01 +4896
maandag 12 november 2018 om 17:21
Jij krijgt helemaal niets van ons Sjaggie Sjakie.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
maandag 12 november 2018 om 17:29
Ooh nee?
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:16
Nee de Feyenoorders gunnen Ajax ook geen titel
Vind ik leuk
TheArena. +1101
maandag 12 november 2018 om 20:28
Klopt.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
maandag 12 november 2018 om 21:22
Dus ze gaan matchfixen?
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:57
Zo zijn ze
Vind ik leuk
Mari +11904
maandag 12 november 2018 om 18:05
Ons??
wie wil er wat van jou jochie.

Feijenoord is tijdens het trainerschap van de Boer de hoofdsponsor van Ajax geweest.
Ieder keer haalden ze de CL niet uitgeschakeld in de voorronde,
Dat leverde heel wat extra miljoenen op voor Ajax
Vind ik leuk
Kaar +2109
maandag 12 november 2018 om 19:57
Haha je reageert op een PSV supporter🤣
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:10
Nee je ziet je cluppie liever verliezen dan dat je AJAX helpt hè stumper , zo zielig zijn jullie
Vind ik leuk
fedor2501 +5815
maandag 12 november 2018 om 19:36
Zielig is het pas als je de aartsrivaal nodig hebt om weer een keer kampioen te worden. Hoe lang geleden was het ook al weer?
Vind ik leuk
Kaar +2109
maandag 12 november 2018 om 19:57
‘Je cluppie’?! En wat is Fritske zn cluppie dan?
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 12 november 2018 om 20:57
Ach, in 2011 werden ze dankzij ons kampioen in amsterdam en kon er nauwelijks een bedankje af, terwijl toen het jaar ervoor zo’n beetje het slechtste Feyenoord ooit niet wist te winnen bij het beste Twente ooit ze 5 minuten na de wedstrijd vanuit de Arena al wisten te melden dat we het expres hadden laten lopen.

Hoop dat Feyenoord wint, zo niet dan worden we ook wel 3e en blijft P2 waarschijnlijk weer leeg. Ook mooi.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:45
Hij denkt, hij hoopt bedoelt hij te zeggen. 😏
Vind ik leuk
Niels92 +33760
maandag 12 november 2018 om 17:12
Dat denk ik ook en gaat ook gebeuren :)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 17:13]
Vind ik leuk
HierDieTitel +4567
maandag 12 november 2018 om 17:20
Het gaat zeker gebeuren dat jij het denkt, maar echt gebeuren, nee!
Vind ik leuk
Fritske01 +4896
maandag 12 november 2018 om 17:22
Ik hoop dat Lasse de profeet ook nog wat gaat roepen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:43
Want dan kan er weer geplakt worden? Is dat echt nodig om de Psv-ers scherp te houden?
Vind ik leuk
#SchaalNr34 +1073
maandag 12 november 2018 om 18:14
Zo houden ze zichzelf nog steeds klein in eindhoven.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8386
maandag 12 november 2018 om 17:24
Wij hebben Fey al geholpen met de eerste prijs van het seizoen 😉. Nu zijn wij weer aan de beurt om te winnen!
Vind ik leuk
imho +1735
maandag 12 november 2018 om 17:16
ik hoop dat het gaat gebeuren, mag dat ook?
Vind ik leuk
Hvdp +1615
maandag 12 november 2018 om 17:17
Het gaat slechts om één slippertje van PSV
De rest doet Ajax zelf
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:21
En dat slippertje komt niet in de ED. Plus we moeten niet doen alsof Ajax geen slippertje meer gaat hebben.....
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 12 november 2018 om 17:26
Het grote ajax lijkt voor sommigen onoverwinnelijk, maar dat moet nog blijken.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:18
Het kleinere Psv lijkt voor sommigen ook onoverwinnelijk, maar volgens mij is het seizoen nog niet afgelopen ?
Vind ik leuk
Chucky +865
maandag 12 november 2018 om 17:52
Behalve tegen Utrecht🔜
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:20
Het gaat niet gebeuren. PSV heeft dit jaar naast kwaliteit ook het geluk van de kampioen.....
Vind ik leuk
Hvdp +1615
maandag 12 november 2018 om 17:24
Kampioen wordt je pas volgend jaar !!
Vind ik leuk
Vak-T +1552
maandag 12 november 2018 om 17:24
Op naar de 39 punten, NIEMAND kan ons stoppen!!!
Vind ik leuk
Voetbal@com +2506
maandag 12 november 2018 om 17:24
Dank je Sjaak, deze spelen ze vooraf even een paar keer af in de kleedkamer bij PSV en dan op naar de 0-3.

Ouderen mensen moet je zeker koesteren echter ook beschermen soms, meneer Swart is toch echt voorbeeld waarom er minimaal 12,5 miljoen mensen niets met Ajax hebben.

En ja ons Brabant heeft René en Willy...zij laten zich tenminste niet wekelijks uit dat het aan iedereen ligt behalve PSV

Sjaak zijn " ik hoop dat de graafschap degradeert " of het ligt aan Jan Joost van Gangelen of aan Lozano of aan van Bommel en met name de veinigheid waarop Swart het ook steeds zegt, het gaat werkelijk nergens om. Hou je bij je eigen club als icoon.

Zelfs bij wk Walking Football was volgens Sjaak de scheidsrechter slecht.

Ik begrijp niet dat niemand van de directie bij Ajax zegt tegen Swart joh hou er mee op met de media en kom straks je mening vertellen bij de tunnelclub waar we opnames verbieden.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 17:35]
Vind ik leuk
Stranger +6286
maandag 12 november 2018 om 17:38
Laat die man toch . Er komt echt niet meer onzin uit dat wat de meeste hier neer kalken😂
Vind ik leuk
Degier +1523
maandag 12 november 2018 om 18:08
Exact. We hoeven geen politiek correcte teksten van deze man. Lekker laten gaan. Sjaak is gewoon supporter en geen analist, zoals b.v. Willem van Hanegem of Jan Boskamp, die ook gewoon kritiek op Feyenoord uiten.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
maandag 12 november 2018 om 19:43
dat zou je zeggen haha maar ik heb toch mijn twijfels
Vind ik leuk
Stranger +6286
maandag 12 november 2018 om 20:46
Ik ken er maar een hier die ik serieus neem.
Mag jij raden wie dat is.😂😂
Vind ik leuk
Jozef +42664
maandag 12 november 2018 om 23:16
Ah, een gezonde reactie.

Welgemeende complimenten. Het is waanzinnig leuk om hier een beetje over voetbal te kletsen en over en weer wat steken uit te delen, maar soms gaat het echt nergens meer over.
Vind ik leuk
Stranger +6286
maandag 12 november 2018 om 23:18
Soms?🙈🙈😂😂😂
Vind ik leuk
Jozef +42664
maandag 12 november 2018 om 23:19
Oké, ik was mild.

Stelletje kleuters hier.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:51
ach ik vind het wel grappig, dat gebral van Sjakie. Het is een beetje als Veronica Inside he, niet serieus nemen en lachen maar!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23640
maandag 12 november 2018 om 18:59
Waarom zouden ze? Jou wordt toch ook niet verboden een reactie te geven? Of alle voetbalprogramma's te verbieden? Of De Kerkhofjes toegang tot elke media te ontzeggen?
Vind ik leuk
Voetbal@com +2506
maandag 12 november 2018 om 19:55
@ wattenstaafje, daar heb je een punt. vrijheid is ons mooiste goed. Excuses, het is niet dat ik wil dat er iets met Sjaak gebeurd of zo.
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 12 november 2018 om 17:28
Wanneer Feyenoord verliest van PSV moeten ze volgens sjaak degraderen?
Vind ik leuk
markie +2382
maandag 12 november 2018 om 17:38
Grappig...



NOT
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:30
Wel goed dat Sjakie het moment van de Ligt aan stipt. Ik vind het namelijk onbegrijpelijk dat je als voetballer niet 100% geeft. Je moet twee keer 90 min in een week vol was geven en daar krijg je ook nog héél goed voor betaald en zelfs dan is het lastig om 100% te geven?? Ik vind dat altijd zo respectloos richting hardwerkende mensen. Ja je kan goed voetballen, maar wees blij dat je die gave hebt en op die manier heel makkelijk je geld kan verdienen.
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
maandag 12 november 2018 om 18:16
Dat hij zich niet 100% geeft op dat kut kunstgras kan ik alleen maar enorm waarderen! Hij is zuinig op zijn benen, maar dat zou ik ook zjjn als ik weet dat ik nog heeeeeeeeeeeeel veeeeel miljoenen binnen kan gaan harken 👌
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:43
Jij begrijpt duidelijk mijn punt niet.
Vind ik leuk
richard37 +1702
maandag 12 november 2018 om 19:02
Jij maakt nooit fouten op je werk en hebt nooit een mindere dag /zin/motivatie?
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:10
Natuurlijk is dit geen rechtstreeks verwijt naar de Ligt. Maar je hoort zo vaak dat spelers van grote clubs zich moeilijk op kunnen laden voor een wedstrijd tegen een laagvlieger. Ja dat vind ik onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
richard37 +1702
maandag 12 november 2018 om 19:13
Eens
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
maandag 12 november 2018 om 19:05
Voor een echte wedstrijd heb je twee partijen nodig
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
maandag 12 november 2018 om 17:32
Als Sjakie gaat hopen dan is het pas echt mis
Vind ik leuk
Jozef +42664
maandag 12 november 2018 om 23:18
Het gaat pas mis als hij niet meer hoopt...
Vind ik leuk
markie +2382
maandag 12 november 2018 om 17:37
Denk t ook Sjaak
Vind ik leuk
Friend +284
maandag 12 november 2018 om 17:38
De wens is de vader van de gedachten bij Sjaakie (Jaap Swart)!
Vind ik leuk
poklane +5468
maandag 12 november 2018 om 17:42
Met deze achterhoede gaan wij kansloos onderuit. Gisteren wel is waar 0-2 verloren, maar iedereen is alweer vergeten dat Heracles nog geen 15 minuten nodig had om 3 100% kansen te creëren (1 op 1 met Bijlow, bal op de paal van Peterson en Bijlow die met z'n grote teen een voorzet net van richting veranderd waardoor de bal niet voor open doel kon worden ingetikt).
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:15
Tegen Psv is een andere wedstrijd pik, deze gaan jullie gewoon winnen
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:44
Wat is er met de Ligt. Jong. Sterk. En nuchter. Swart niet zeiken
Vind ik leuk
Ari as +437
maandag 12 november 2018 om 17:48
Hee sjakie ouwe gek. Leef je nog?
Vind ik leuk
plein19 +2855
maandag 12 november 2018 om 17:48
Hebben we de duurste selectie ooit en dan moeten we hopen op de hulp van een subtopper
Vind ik leuk
AlbS +301
maandag 12 november 2018 om 17:53
Nee Swart, jullie zullen het helemaal alleen moeten doen. Wat een bluf kop Fey. gaat ze helpen. Man we hebben het hier over de eredivisie???!!!! Aan het einde van de rit hebben PSV en Ajax zo'n 80 punten en de rest heeft max. 50 punten. Kruip lekker onder je Ajax dekbedje.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
maandag 12 november 2018 om 17:54
Het wordt met de week hopelozer bij Sjakie , nu hebben ze weer alle hoop gericht op Feijenoord ...... ze weten het miet meer daar , ons lempke leid tot kopzorgen waar een paard de hik van krijgt
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:54
‘Het moment dat PSV punten verspeelt komt steeds dichterbij’ ..... was getekend Sjakie Swart. Hogere wiskunde van dit orakel weer
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
maandag 12 november 2018 om 17:54
En anders moet Feyenoord maar degraderen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 17:55
Sjakie weer,met zijn verhaaltje.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 18:20]
Vind ik leuk
Florian87 +11782
maandag 12 november 2018 om 18:14
Heb je geen eigen familie dat je daarom graag wil dat Sjaak je gezelschap komt houden?
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:40
Ik zit er nog niet.
En zo'n man is hier niet gewenst denk ik.
Misschien in een gesloten inrichting.
Vind ik leuk
Florian87 +11782
maandag 12 november 2018 om 22:49
Lafbek om je bericht opeens te veranderen :D
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:52
Heb ik niet gedaan,dat is gedaan.
Helaaaaaaaas.
Vind ik leuk
Leonardus +162
maandag 12 november 2018 om 18:00
Ik vraag me wel eens af of hij ook kritisch is op zichzelf. Vooringenomen oud mannetje.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:21
Heeft dat "Hand in hand kameraden" zingen toch nog zin gehad !

Sjakie, Sjakie !!!
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 18:38]
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
maandag 12 november 2018 om 18:48
Als je hard genoeg het clublied van Feyenoord zingt Sjaak.
Wellicht komt jou wens dan uit.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:58
Kan deze man ook een keer zijn mond houden.
Alleen maar ik hoop dat die degradeerd en ik hoop dat hun ervoor zorgen dat die punten verspelen.
Als je in het begin geen punten verpspeeld tegen een Heracles dan had je nu ook naast PSV gestaan.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
maandag 12 november 2018 om 19:15
Kun jij niet tot 5 tellen?
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 06:48
Ja maar ik noem voorbeeld niet alle 5 de punten
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 09:10
Je zegt duidelijk dat ze zonder gelijk spel naast de koploper hadden gestaan
Vind ik leuk
DeNeutrale +185
maandag 12 november 2018 om 19:05
PSV gaat ook van Feyenoord winnen, omdat zij de beste spits hebben die op de Nederlandse velden rondloopt; zijn naam is Luuk de Jong En ook nog de 1 na beste spits: Lozano.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
maandag 12 november 2018 om 19:16
Lozano is wel iets beter als dat werkpaard de Jong de enige vergelijking die beide hebben is de vallende ziekte en een lelijk voetbal shirt
Vind ik leuk
Emnu +6591
maandag 12 november 2018 om 19:49
Lozano spits?
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 09:11
Nee, maar ik reageer op bovenstaande comment
Vind ik leuk
Emnu +6591
dinsdag 13 november 2018 om 12:45
Ik ook Dean, ik ook haha
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 13:00
Haha, maar zelfs al had ik het fout vergeef me dat ik PSV niet volg en enkel van Zoet en de Jong onthouden heb waar ze staan! Ik kijk ze alleen in de CL maar ze hadden te weinig bal bezit om het te zien. Ik zag 1 keeper 8 verdedigers een speler een Mexicaan die te lui was om terug te komen en de Jong die als enige een topavond had
Vind ik leuk
Roel Boeli +347
maandag 12 november 2018 om 19:05
Tuurlijk helpen we jullie. Zo zijn we wel, net als de knvb, de VAR etc. Helaas voor jullie helpen we dit seizoen PSV ook weer door eindelijk weer eens van ajax thuis te winnnen. Dan staat Feyenoord ineens weer heel dichtbij de top 2. Op doelsaldo zijn we kansloos maar op punten kan het wellicht nog. De kans dat wij in de top2 eindigen is net zo groot als de kans dat Ajax kampioen wordt. Kansloos dus
Vind ik leuk
Smithsonian +41475
maandag 12 november 2018 om 19:13
Doe maar niet.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:15
Ajax pakte ook ooit punten tegen psv, maar was deze keer ook niet gelukt. Was dan wel een uit wedstrijd voor hun. Och sjaak altijd skon da bejoarde gelul van hem
Vind ik leuk
Vooruit +203
maandag 12 november 2018 om 19:16
Natuurlijk wint Feyenoord van PSV. Maar Ajax laat de komende 5 wedstrijden minstens 6 punten liggen. Na de kerst staat Feyenoord op 2 en na de paaseieren op 1. Zo zal het gaan beste vrienden uit Amsterdam en Eindhoven. Sterkte.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
maandag 12 november 2018 om 19:18
Je helderziende blik stoort ernstig
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 12 november 2018 om 19:17
Het geweldige ajax heeft rivaal Feyenoord heel hard nodig. Helaas kunnen ze het niet zelf in de arena. Feyenoord to the rescue.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 19:30]
Vind ik leuk
Kaar +2109
maandag 12 november 2018 om 19:33
Feyenoord gaat winnen thuis tegen PSV maar Ajax helpen doen we niet natuurlijk. PSV wordt uiteindelijk toch kampioen, daar kan ook Feyenoord niets aan doen 😊
Vind ik leuk
Lampenpit +1338
maandag 12 november 2018 om 19:34
Net als dat jaar dat ze met de slechtse wedstrijd van t seizoen PSV kampioen maakte zeker
Vind ik leuk
HaagieHaag +1083
maandag 12 november 2018 om 19:35
Seniele Sjakie....

Onbegrijpelijk dat die man nog een platform krijgt om zijn onzin uit te kotsen.
Vind ik leuk
johny +102
maandag 12 november 2018 om 19:36
Feyenoord brengt dit Psv de eerste nederlaag toe. Psv heeft altijd angst om naar de kuip te gaan en dat is zeker terecht want de eerste wedstrijd van dit seizoen was voor de Johan Cruyf schaal in de kuip en die werd ook door Feyenoord gewonnen , Feyenoord is de enigste club die dit PSV een nederlaag gegeven heeft in dit seizoen en het zal zeker niet de laatste zijn . Psv gilt wel van de daken dat zij kampioen worden dit seizoen maar dat is nog lang niet zeker.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 19:38]
Vind ik leuk
Kaar +2109
maandag 12 november 2018 om 20:03
JC schaal was niet in de Kuip maar bij PSV. Wat wel klopt, is dat Feyenoord thuis gaat winnen van PSV 😀
Vind ik leuk
J Kiprich +18756
maandag 12 november 2018 om 20:05
Beste Johny, de wedstrijd om de Johan Fruitschaal was toch echt in het PSV-stadion!
Vind ik leuk
4everfcu +5133
maandag 12 november 2018 om 19:41
hahahaha die man word elke dag een stukje verder seniel
Vind ik leuk
Nielsk +2207
maandag 12 november 2018 om 19:42
Sjakie, als jij je hoopt vestigt op de eeuwige rivaal, dan is het echt triest met je gedaan. Juist als PSV nog 3 punten nodig zou hebben en de laatste wedstrijd Feyenoord - PSV zou zijn en Ajax anders kampioen zou worden, zou Feyenoord nog bewust verliezen om dit soort zielige berichten. De man met zijn roze bril, iedereen is tegen ons, wij tegen iedereen is een mooie slogan voor jou Sjakie.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
maandag 12 november 2018 om 19:44
oh en als psv nu wint dan hebben ze het expres gedaan uit pure ajax haat.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:59
Sjakie ik weet niet of we jou gaan helpen maar natuurlijk gaan we winnen in de kuip! Feyenoord kan geen wedstrijd laten schieten en aangezien je gaat over winteren in Europa wat heel knap is, wordt PSV vermoedelijk kampioen. Dat is logisch 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:59
Niet te hopen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:32
Wat levert een overwinning op in Amsterdam, Sjaak? Van Persie dacht aan een jacht van 40 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:55
Ik wil maar een ding van PSV , en dat is de trainer die steekt huizen hoog boven onze uit.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:58
Ja sjaak je hebt gelijk en AZ kan ook nog wel puntjes pakken tegen psv dus het komt wel goed . Jammer dat psv niet overwintert anders was het echt over en uit geweest voor psv in de competitie want het sterkste elftal word al moe .
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:20
Ik ben bang dat die enge gek uit Amsterdam gelijk krijg.
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 12 november 2018 om 23:31
VP laat hier zien wat voor soort voetbal site ze willen zijn. Sjaak kan echt niet meer. Alleen laptoptrainer analyses graag..
Vind ik leuk
ritje +537
dinsdag 13 november 2018 om 07:34
hallo Sjakie, Het is de vader van de gedachte? Maar! feyenoord laat PSv gewoon net als vorig jaar gewoon winnen! Die kunnen het niet maken! Om Ajax kampioen maken! Zij (de suporters) hebben liever dat Psv kampioen wordt dan Ajax! Dus.. deze droom Sjakie kun je vergeten! Alleen als Feyenoord er belang bij heeft, Voor de derde plaats? Maar ik zie het niet gebeuren! mvg ritje
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 07:34]
Vind ik leuk
DjoDjo +204
dinsdag 13 november 2018 om 11:32
Oi Sjakie, geef je nu toe dat Ajax geen kampioen kan worden zonder de hulp van Feyenoord??
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:42
Sjakie Sjakie toch , ik denk dat Feyenoord PSV de titrl meer gunt dan jullie kut neuzen. En dat hoopt bijna heel voetbal minnend Nederland hier in Groningen zo wie zo, PSV kampioen 2018/2019
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 20:26
Feyenoord gaat echt geen punten pakken ,tegen een goed PSV. Daar zijn ze te slecht voor in Rotterdam. Ik zal niet zo gauw weten waar zij punten gaan verspelen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws