'Colombiaanse verdediger wordt opgewacht na wedstrijd: schietpartij bij auto'

    'Colombiaanse verdediger wordt opgewacht na wedstrijd: schietpartij bij auto'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 19:27ma 12-11-2018 om 19:27

    Een huiveringwekkend verhaal uit Colombia: Deportivo Cali-verdediger Juan Sebastian Quintero is na de thuiswedstrijd tegen Deportivo Pasto ontsnapt aan de dood, meldt het medium La Vanguardia.

    Deportivo Cali won op de laatste speeldag van de tweede seizoenshelft weliswaar met 1-0, maar wist zich niet voor de play-offs te plaatsen. Quintero reed na afloop van de wedstrijd samen met zijn broer weg bij het stadion, waarna zijn auto staande werd gehouden door twee mannen. Volgens La Vanguardia werden er meteen twee schoten op de auto van Quintero gelost, waarna de verdachten er op hun gereed staande motor vandoor gingen. De 23-jarige centrale verdediger en zijn broer bleven ongedeerd.

    Gesuggereerd wordt dat de twee daders ontevreden fans van Deportivo Cali zijn, die bij Quintero verhaal kwam halen voor de mislukte kwalificatie voor de play-offs. Het incident doet denken aan de tragische dood van Andrés Escobar in 1994, die enkele weken na het WK in de Verenigde Staten (waar hij een eigen doelpunt maakte, red.) werd doodgeschoten in Colombia.

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +3898
    maandag 12 november 2018 om 19:30
    Off topic: Daniel Sturridge van Liverpool heeft de FA regels rondom het gokken op wedstrijden overtreden.
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    maandag 12 november 2018 om 19:48
    en ?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:03
    Dat was de hoofdsponsor unibet365 zeker?

    Trouwens ... de bedenker van Spider man is overleden. Erg he?
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3898
    maandag 12 november 2018 om 20:13
    95 jr. Spiderman, X men en Avengers.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    maandag 12 november 2018 om 21:16
    komt die laatste avenger film er nog wel dan?
    Vind ik leuk
    firewire2 +389
    maandag 12 november 2018 om 22:05
    de Hulk
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1286
    maandag 12 november 2018 om 19:30
    Wat een mafketels daar.
    En dat voor een potje voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 02:31
    Blijkbaar hoog ingezet bij de gok bazen
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:42
    Die lijn snuivers worden steeds gekker .
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:47
    Snuivers zitten hier.
    Hun verkopen het.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:51
    Nou Spaanse mug kijk maar eens naar de serie Pablo Escobar.
    Waren er ook niet vies van.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:24
    Ben je weer blijven zitten in de brugklas ? Of mag je nog herkansen?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    maandag 12 november 2018 om 19:50
    Nouja steeds gekker. Het is nou niet de eerste keer dat zo iets gebeurt natuurlijk maar het blijft wel elke keer shocking
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:52
    Nee zeg dat Knoer is niet normaal meer .
    Vind ik leuk
    Fredje.R +305
    maandag 12 november 2018 om 20:06
    Ik mis je Cali
    Vind ik leuk
    wildlife +69
    maandag 12 november 2018 om 20:58
    Dat is nog eens motiveren. De volgende wedstrijd foutloos spelen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1010
    maandag 12 november 2018 om 21:26
    Cali...ja lekkere toeristenplaats ook😂😂😂.
    Columbia is echt een door en door verrot land. Dus wie kijkt hier van op?
    Oh voor mensen zeiken, ik ken hier persoonlijk aardig wat Columbianen die gevlucht zijn, de verhalen zijn vreselijk soms. Ze krijgen hier in Spanje vluchteling of politiek asiel vanwege alle ellende die ze hebben meegemaakt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws