Ten Hag 'aangesproken' bij Ajax: 'Na PSV-uit was de directie echt klaar met hem'

    Ten Hag 'aangesproken' bij Ajax: 'Na PSV-uit was de directie echt klaar met hem'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 22:59ma 12-11-2018 om 22:59

    Erik Ten Hag is na PSV-uit op zijn vingers getikt door de directie van Ajax. De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen zei dat maandagavond bij Natafelen op FOX Sports. Inmiddels heeft Ten Hag zich aangepast, zegt Driessen. 

    Na de met 3-0 verloren wedstrijd tegen PSV is er het een en ander veranderd bij Ajax. "Vanaf dat moment zijn er gesprekken geweest. Er waren gesprekken met spelers, met de directie en met de andere trainers. Ten Hag heeft zich aangepast. Dat is een kwaliteit en daarom verdient hij alle lof", zegt Driessen.

    "Hij heeft ook geluisterd naar Ziyech, waar en hoe hij graag wil spelen. Ziyech wil een vrije rol. Tadic gaf aan dat er veel zaken waren die besproken moesten worden met de trainer. Daar is eindelijk iets mee gedaan. Dat is het grote verschil na PSV, want toen was de directie echt klaar met hem. Onder andere vanwege het rouleren. Gravenberch kwam er drie minuten voor tijd in..Er is een aantal dingen gebeurd waar hij op is aangesproken. Hij pakt het heel goed op."

    Voetbal International-journalist Freek Jansen weerlegt de woorden van Driessen. "Volgens mij is het niet zo zwart-wit na PSV (de ommekeer, red.). In de zomerstop heeft hij de koers bepaald. Hij heeft de eerste maanden gebruikt om te kijken hoe Ajax in elkaar zat. Die liepen natuurlijk niet goed. Je merkte dat het vanaf de zomerstop een andere kant op ging. Op het trainingskamp was er al meer interactie met bepalende spelers als Schöne, Tadic, Blind en De Ligt. Dat is de kern die hij veel opzocht met Schreuder."

    "Ik weet dat Ten Hag en Overmars vanaf het begin een front vormden. In de zomerstop zijn ze ook bezig geweest met transfers. Ten Hag is daar bij betrokken geweest. Zijn rol is wat groter dan alleen maar trainer zijn van Ajax 1. Nu wordt de wedstrijd tegen PSV gepakt, maar daarvoor had je die reeks in de Champions League.."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +6795
    maandag 12 november 2018 om 23:02
    Weer een inschattingsfout van Overmars bij het aanstellen van Ten Hag. Blijkbaar is Ten Hag niet zo eigenwijs als hij soms overkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:06
    Hoezo een fout? Als ze een trainer wilde die alles vanaf het begin "goed" zou doen dan hadden ze guardiola moeten halen.
    Mag hij wat tijd krijgen? Niks inschattingsfout het gaat goed, hij maakt een fout en daar wordt hij op aangesproken en daarna gaat het goed, dikke prima dus
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    maandag 12 november 2018 om 23:13
    We staan 5 punten achter op een vooralsnog ongenaakbaar PSV.

    Dikke prima?

    Ten Hag is er persoonlijk verantwoordelijk voor als we met deze selectie geen kampioen worden. Die maakte domme keuzes in de wedstrijden die waar we punten hebben verloren.
    Met veel bombarie Keizer onterecht wegbonjouren. Een vriendje binnenhalen die nog eigenwijzer is dan De Boer en nou weer achter de feiten aanlopen.
    Leuk dat we het goed doen in de CL maar dat telt nu niet. Het kampioenschap moet een structureel iets zijn en daarna moet de CL een vaste overwintering en een incidentele winst worden.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4782
    maandag 12 november 2018 om 23:22
    Toet toet, teeeeèht.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41639
    maandag 12 november 2018 om 23:33
    Kampioen worden is geweldig hor. Maar ik zie Ajax toch echt liever ver komen in Europa. Excelsior, willem2, zelfs Feyenoord; ik vind de 90 minuten volmaken al lastig zat.

    Vorig jaar zou zelfs met een kampioenschap een verloren seizoen zijn geweest.

    Het jaar ervoor vond ik t mooiste seizoen in jaren.

    Overmars de schuld geven van 5 punten achterstand terwijl er echt zo ontzettend indrukwekkend wordt gespeeld in Nederland en bovenal Europa is waanzin.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:51
    Tja als je zo indrukwekkend speelt en je laat Feyenoord kampioen worden is je seizoen wel echt top..
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41639
    dinsdag 13 november 2018 om 07:28
    Zoals ik hierboven volgens mij al duidelijk liet merken; het kampioenschap is een geweldige prijs, maar voor mij een troostprijs vergeleken bij een seizoen lang mooie Europese wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 07:42
    Daar heb je wel een beetje gelijk in Arie, alleen de manier waarop de punten worden verspeeld is natuurlijk wel jammer. Vooral de afgang tegen PSV is Ajax onwaardig.
    Tuurlijk kan je uit bij PSV verliezen maar niet op deze manier.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41639
    dinsdag 13 november 2018 om 07:48
    Ach, je mist je belangrijkste speler achterin en je keeper maakt een blunder. PSV scoort in 10 minuutjes 3x en dat was t.

    T was klote, maar t kan dus absoluut wel gebeuren.
    Er is geen topclub in de wereld die niet zo'n wedstrijd heeft in een seizoen.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 07:54
    tja jammer dat de ligt weg was want het wordt weer vooral gebruikt als smoes. ik weet niet of dit zo is, PSV had de score in de tweede helft kunnen uitbouwen maar was slordig in de afronding..
    Verliezen kan zeker gebeuren maar ajax werd overal afgetroefd en dat had ik niet verwacht.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41639
    dinsdag 13 november 2018 om 13:14
    Ik zie t echt niet als smoes. Want buiten de Ligt werd Ajax ook op meer plekken afgetroefd door PSV. Niemand verwachtte het. Maar zoals ik al zei; het overkomt echt iedere topclub minimaal een keer in t jaar.

    De score van PSV dit seizoen in de ED is uniek.
    Die van Ajax eigenlijk ook al haha.
    Kijk hoe topclubs als Barca, Madrid en Bayern het doen. Kan echt gewoon is gebeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:31
    Zo is het maar net. Ook PSV en Feijenoord hebben wel een keer een wedstrijd te dik verloren, waarschijnlijk ook wel eens tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    markie +1197
    dinsdag 13 november 2018 om 08:09
    Uhhh, nee. Ik verwacht van Ajax dat ze 2 vd 3 jaar kampioen worden. Ook al kom je ver in europa, uiteindelijk tellen de prijzen en geen kwartfinales
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:22
    Bullshit...er zijn zoveel mooie clubs die nooit prijzen pakken...naam en aanzien in europa is harstikke goed voor zo'n club, helemaal uit Nederland. Hier lult iedereen elkaar echt maar een beetje na met: "goed spelen maar geeen prijs" " met zoveel geld en nog geen kampioen" neee dat is niet vanzelfsprekend..mensen moeten denken, er kan veel met geld gedaan worden. Die club uit amsterdam is het uithangbord van nederland. Wees daar een beetje blij mee, ipv de stoere standard anti ajax uit te hangen.
    Vind ik leuk
    markie +1197
    dinsdag 13 november 2018 om 09:29
    Gast, ik heb al jaaaaren een seizoenskaart op zuid eerste ring dus begin niet over anti Ajax. En ja, IK vind dat een club als Ajax bijna elk jaar kampioen moet worden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:34
    Dat maakt ook helemaal niet uit, maar wat je zegt roept iedereen gewoon. Dat prijzengedoe, tsja,,,ik zou als ik supporter blij zijn met 1 el finale en 3x kwartfinales CL en tweede worden in de competie. Je blijft aanzien houden, er blijft geld bij komen waar je nog meer mooie dingen kan doen. Dat kampioenschap zal vast wel een x komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:32
    Plus wordt Ajax consequent het meeste leeg gekocht in de ED.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:39
    Dat gebeurt toch al. Logisch toch? De verschillen met inkomsten eredivisie en bv premier league. Dit is al jaren bekend, en kan je helaas niets aan doen. Daarom fijn dat Nederland een club Als Ajax heeft die iig wat kan besteden en wat laat zien op de europese velden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 08:35
    Ik ben het helemaal met je eens. Goh, ze verliezen een keer uit bij PSV dat er net als Ajax boven u it steekt en er is al kritiek. Ze spelen goed en ook nog mooi voetbal.en passen ook nog eens eigen jeugd in, vergeet ook Eiting en de Wit niet. Ik zou trots zijn als Ajacied. Op dit moment is Feyenoord best of the rest. Ik hoop dat die club in een paar jaar tijd ook aan kan haken . Ik ben fan van het gehele Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Ari as +267
    dinsdag 13 november 2018 om 09:21
    Das mooi Arie. Worden wij weer kampioen en halen jullie als het meezit qf CL. Is jullie seizoen ook weer geslaagd.
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    dinsdag 13 november 2018 om 01:15
    Die reeks van PSV is nu eenmaal buiten alle proporties.
    De reeks van Ajax zou in een normaal jaar ook voldoende zijn voor de nummer 1 positie. 10 winnen, 1 verlies en 1 gelijkspel is gewoon prima.

    'Vorig jaar zou zelfs met een kampioenschap een verloren seizoen zijn geweest.'

    Mooi gezegd.

    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:34
    Precies wat ik ook denk. Op deze wijze kanenkel PSV kampioen worden, los van hoe goed Ajax ook zal presteren de rest van dit seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:42
    Zodra hij geen kampioen wordt dit seizoen mag je hem afschrijven maar waarom nu al dan? Is het seizoen al afgelopen?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    maandag 12 november 2018 om 23:46
    Ik zeg toch ook nergens dat hij nu al weg moet? Hij mag het seizoen afmaken en dan op het eind de balans opmaken.
    Dat hij flinke bijsturing nodig heeft is gewoon amateurisme van degene die hem aangesteld heeft. Die schrijven we ook af als we geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 03:02
    Dan hebben we er allebei een andere kijk op. Ik hoop dat ten hag je positief mag verrassen!

    Laten we voor de trippel gaan
    Vind ik leuk
    MVD +703
    maandag 12 november 2018 om 23:52
    Voor PSV Ajax vond ik het spel van Ajax toch echt beter dan op dit moment of zeg ik wat raars?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 00:35
    Vind het spel van Ajax ook nu indrukwekkend! Dat zeg ik als Feyenoordfan.
    Vind ik leuk
    MVD +703
    dinsdag 13 november 2018 om 00:39
    Ja klopt ook wel alleen t aantal 100% kansen is een stuk minder geworden zonder KJH (die wel erorm veel kansen mistte maar toch) en Ziyech op "rechtshalf" met neres voor hem..gaat wat stroever ofzo ik weet niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:46
    Kijk eens naar de uitslagen, die liegen er niet om. Afgelopen werkend had het ook 15-1 kunnen worden. Ben zelf wel benieuwd hoe ze uit de winterstop gaan komen. Dan worden de prijzen verdeeld.
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1280
    dinsdag 13 november 2018 om 08:49
    Structureel kampioen worden, structureel overwinteren in de CL en incidenteel CL winnen. Ik ben er helemaal voor om de lat hoog te leggen, maar dit is niet erg realistisch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:30
    Het is gat is slechts vijf punten en PSV gaat ook nog wel een keer wat morsen. Echter, als PSV ongeslagen kampioen wordt, dan zijn ze volledig terecht kampioen toch? Het enige wat Ajax dan kan doen is ook een perfect seizoen spelen en de kans daarop is nul. Dus dan is de tweede plek het hoogst haalbare, los van wie er voor de groep staat en hoe goed Ajax sinds de nederlaag tegen PSV presteert in NL en erbuiten. Ten Hag doet het nu prima, Ajax presteert al weken naar behoren op drie niveau's en het enige dat je hem op dit moment mag kwalijk nemen is dat er niet vaker met grotere uitslagen wordt gewonnen van NL clubs.
    Vind ik leuk
    karnisse +257
    dinsdag 13 november 2018 om 15:52
    We kunnen ook leuk de beker winnen :)
    Vind ik leuk
    Molletje +474
    dinsdag 13 november 2018 om 09:45
    je hebt 1 heel slechte wedstrijd gespeeld (Heracles thuis) en 1x door een blessure een keuze gemaakt (die daarvoor en onder Keizer vaak wel goed uitpakte) die nu niet goed uitpakt.

    Heracles was een instellings probleem van de spelers (of wil je zeggen dat ze zo afhankelijk zijn van de Jong, dat het daar door kwam... neem dan ook Bayern uit mee in je beredenering) en daar kan een trainer niets aan doen)

    PSV pakte gewoon verkeerd uit, slordig balverlies `was de 1-0, daarna snel de 2-0 en je bent klaar. Tot die tijd was het Ajax dat het spel maakte. Ook de 2e helft was het Ajax dat zocht, maar Ziyech speelde niet zijn beste wedstrijd en Tadic gaf ook niet thuis.

    Ten Hag is gewoon een heel goede trainer. Laat Ajax dominant en aantrekkelijk voetballen en heeft er een echt team van gemaakt. Dat PSV tot nu toe alles heeft gewonnen is dan ook meer de reden dat je achter staat, dan dat de trainer het verprutst.
    Vind ik leuk
    Peb +88
    dinsdag 13 november 2018 om 09:53
    Ik ben ook geen Ten Hag fan maar hij kan er toch niets aandoen dat psv het op dit moment nog beter doet ? Uit van psv verliezen is wel vaker gebeurd. En Heracles punten verspelen had niet gemoeten maar als je nu nagaat dat Ajax dit seizoen nog maar 1x verloren heeft nationaal en internationaal en zo goed als zeker een ronde verder is in Europa, de beker en nog steeds prima achter psv zijn wedstrijden wint vaak met leuk voetbal dan moet je niet klagen. En structureel doet Ajax ook mee om het kampioenschap. Kijken maar naar het aantal kampioenschappen en 2e plaatsen wat gehaald is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:54
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:26
    Uitstekende reactie👍
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 09:00
    Als je echt goed bent ( van Bommel ) dan sta je er meteen, met spelers ook zo ( de Ligt ).
    Het feit dat je door jan en alleman moet worden gecorrigeerd en opgelapt geeft gewoon het gebrek aan kwaliteit aan, ten Hag is een 13 in 1 dozijn trainer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:36
    Van Bommel echt goed? Komt anders ook genadig weg in een paar wedstrijden en in Europa heeft hij met dit PSV toch aardig wat mogelijkheden laten liggen...kortom, denk dat van Bommel niet veel verder is dan Ten Hag.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 09:46
    Kijk naar van Bommel zijn ervaring in de top van het Internationale voetbal en dan die van ten Hag......
    Ten Hag is een dwalende theoretische twijfelende trainer die er niet veel van begrijpt, dankzij ten Hag heeft Ajax geen kans op het Kampioenschap en PSV wel vanwege van Bommel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:10
    ach ja, ieder zn eigen visie. Ten Hag heeft een spelerscarriere achter de rug (misschien niet zoals van Bommel, maar goed) en al aardig wat trainerservaring. Kortom, denk dat ze niet echt voor elkaar onderdoen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 19:12
    Goed genoeg voor Utrecht niet voor Ajax.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:24
    En jij bent tevreden met dat ene puntje en tot 2x toe een overwinning weggeven in Europa? En de uitschakeling niet te vergeten, dat was gigantisch amateuristisch. Ik snap dat je fan bent van van Bommel maar overdrijven is ook een ding. Ten hag doet het prima en zeker niet minder als van Bommel.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 19:15
    Het onderwerp gaat over ten Hag v.s. van Bommel, niet over van Bommel v.s. Barcelona etc.,

    Mijn gezonde verstand zegt dat ten Hag kansloos heeft verloren van PSV, dat Ajax nu 5 punten achterstaat en dat ten Hag dus aantoonbaar faalt.
    Dat weet men bij Ajax ook, vandaar dat spelers en staf ten Hag nu gaan vertellen hoe het moet, dat hij luistert en het advies opvolgt is zeer verstandig van ten Hag.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 20:03
    Typische kortzichtigheid
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 20:47
    Ik ben blij te lezen dat je over zelfkennis beschikt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:44
    Blijkbaar blij en niet heel erg slim
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:17
    Het gaat nergens over van Bommel vs ten hag? Dus jij gebruikt graag alleen de dingen die jou uitkomen en bijv de Europese prestaties laat je er voor het gemak even buiten. En het fiasco in de beker dan? Heb ik je niet over gehoord.

    Oftewel je gebruikt alleen de dingen die voor jou uitkomen en nog klopt het niet wat je zegt aangezien van Bommel het helemaal niet top doet. Strijd op 1 toneel mee en ten hag op 3.
    Als je je brilletje af wil doen dan kom je er wel achter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10187
    dinsdag 13 november 2018 om 21:44
    Nee, ik heb het over van Bommel v.s. ten Hag.
    Niet over Barcelona v.s. ten Hag.
    Je kan natuurlijk ook een uitleg gaan geven over hoe je een lekker appeltaart bakt, maar dat heeft niets te maken met het onderwerp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:49
    Het onderwerp gaat over ten hag. Je haalt echt alleen maar dingen erbij die jou goed uitkomen en je benoemt niet de dingen die tegen jou pleiten. Lekker makkelijk.
    Makkelijk "discussiëren" dan..
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +966
    maandag 12 november 2018 om 23:03
    Geloof helemaal niks meer van die stoker Driessen.

    Ongelooflijke l*l met vingers is het.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:10
    Wie speculeert nou, Jansen of Driesen?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41639
    maandag 12 november 2018 om 23:34
    Allebei. Maar de onderbouwing van Jansen vind ik sterker staan. Die heeft argumenten. Driessen niet.
    Vind ik leuk
    Markieee +1001
    dinsdag 13 november 2018 om 00:16
    Jansen is een clubwatcher die daar elke dag rondloopt en nu een goed ingelicht verhaal vertelt, terwijl Driesen aan het speculeren en nog wat vislijntjes gooit.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6124
    dinsdag 13 november 2018 om 00:08
    Geen nieuws dan maken ze die toch?
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +966
    dinsdag 13 november 2018 om 17:58
    Precies, zolang dat zielige boulevard blaadje maar aan de man gebracht kan worden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:03
    Het lijkt er op dat ten hag t onder controle heeft. Toch de kredits naar ten hag!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    maandag 12 november 2018 om 23:06
    Onder controle? Nee, daarvoor staat hij te ver achter op PSV. Hij is vooralsnog alleen maar gestopt beginnersfouten te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:09
    Gozer jij bent de laatste die ik serieus neem. Jij zet jezelf zo voor lul en maakt je naam echt waar.. belachelijk karakter heb je. Fijne avond verder en dit was me laatste reactie tegenover jou. Jij bent de tijd niet waard
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15307
    maandag 12 november 2018 om 23:12
    De competitie duurt 34 wedstrijden.
    Pas 12 wedstrijden onderweg.
    Er gaat echt nog wel veel veranderen in de stand.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:53
    Tussen de nr’s 4 t/m 18 zeker ja;)
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:34
    Goed gezegd kerel, ik hoop nog steeds dat hij zich een keer verslikt in die schreeuwhoorn van hem.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:33
    Wat zit je nou weer dom te roeptoeteren gozer!

    5 punten achter is zo omgedraaid als psv even niet beschikt over lozano of de jong. Of wanneer psv 2, 3 keer gelijk speelt en Ajax wel de 3 punten pakt.

    Dus stop die toeter terug in de koffer en ga weer spelen met je hotweels racebaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:08
    Ik had vroeger een Carrera racebaan. Geweldig.

    Tegen wie in de Mickey Mouse League moet PSV punten verspelen? Ik geef alleen Ajax in de Arena kans want Ten Hag heeft het nu aardig op de rit. Wordt PSV kampioen met 99 punten. Ajax gaat vervolg geven aan de CL en dat is ook een hele goede prestatie. Keerzijde is dat de Ligt en mijn held Frenkie zich in de etalage weten te spelen en deze geweldenaars zijn niet zomaar te vervangen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 07:16]
    Vind ik leuk
    markie +1197
    dinsdag 13 november 2018 om 08:12
    Onzin, ook psv gaat slechte dagen krijgen waar alles tegen zit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:23
    Waardeloos.

    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:05
    Wie had dat gedacht?
    Ten Hag op het matje bij de directie na de oorveeg in Eindhoven 😅
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:08
    Terecht toch?
    Bedankt dat jullie het zo vroeg in het seizoen hebben gedaan, daar krijgen jullie spijt van hehe
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:44
    Heeft jullie wel wakker geschud inderdaad.👀
    Blijft spannend 😁
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:06
    De zaagtandjes er weer in gezet. Wat is dat toch voor merkwaardige behoefte die de heer Driessen drijft?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    maandag 12 november 2018 om 23:11
    De Telegraaf blijft maar zagen aan de stoelpoten van ten Hag. Het houdt niet op.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:32
    Frank de boer moet weer trainer worden. Niet alleen Driessen,er zijn heel veel kranten en journalisten die op die manier aan het woord komen en aandacht krijgen.

    De media kan je maken en breken. Het zielige ervan is dat sommige mensen alles geloven wat zij lezen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    dinsdag 13 november 2018 om 07:22
    Daar heb je helemaal gelijk in. De Telegraaf zal de Boer wel even helpen..

    Gek genoeg pakken ze bij VI Driessen zelden of nooit aan over zijn columns.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:14
    Vriendjes politiek jongen. Ik kan er ook boos van worden,maar als je eenmaal een goede vriend bent dan zijn er andere belangen die zwaarder wegen of het nou waarheid is of niet.

    Ik zelf hou ook van voetbal kijken. Tuurlijk is Feyenoord voor mij nummer 1, maar ik kijk net zo graag naar Utrecht of zins enkele jaren naar az vanwege jonge spelers die goed ballen. Ook kijk Ajax kijk ik gewoon. Het is mooi om te zien dat spelers als eiting,VDB,de ligt,Frenkie en ga zo maar door te zien doorbreken. Net zoals je bij Feyenoord malacia,bijlow,burger,hankouri,kökcü enzo enzo
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    dinsdag 13 november 2018 om 10:31
    We zitten op 1 lijn! Ik ben het met je eens. Ik vind het mooi dat ten Hag het na Utrecht ook bij Ajax waarmaakt ondanks dat er dus velen zijn die liever kwijt dan rijk zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:47
    Ten hag doet het goed. Zijn voordeel is wel dat hij goede spelers in zijn selectie heeft. We gaan zien waar hij eindigt
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    maandag 12 november 2018 om 23:12
    Alleen de allergrootsten geven hun fouten toie en leren daarvan.
    Mourinho kan hier nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:45
    Noem er is 1 die zijn fouten toegeeft.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    maandag 12 november 2018 om 23:48
    Jij toch?
    En Hiddink!!
    En Wenger!

    oh shit dat zijn er al drie.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:50
    De grootsten zijn juist de dictators,
    arrogante galbakken die nooit toegeven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1154
    maandag 12 november 2018 om 23:12
    Zwaar gelul, kut valentijn
    Vind ik leuk
    Henk3 +847
    maandag 12 november 2018 om 23:13
    Valentijn Driessen.. wat heeft die man gepresteerd dat hij iedere keer een podium krijgt om zijnnepnieuws te verspreiden? Donder op man!
    Vind ik leuk
    Lampenpit +930
    maandag 12 november 2018 om 23:32
    Ik vind VI ook een sterk format dat altijd wel een vermakelijk moment heeft. Wanneer Valtentijn aan tafel zit ben ik echter stomverbaasd dat 1 persoon dit hele format weet te verneuken.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15307
    maandag 12 november 2018 om 23:15
    Als Ajax goed draait zaagt de gehele media aan zijn stoelpoten.
    Sterker nog, vanaf het begin dat hij bij Ajax in dienst kwam is het zagen begonnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:14
    Ze probeerde hem al een driepoot te geven zodat ze 1 poot minder hoefde af te zagen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    maandag 12 november 2018 om 23:16
    Patertje werd zelfs toegezongen gheghe
    Vind ik leuk
    Lampenpit +930
    maandag 12 november 2018 om 23:29
    “Zegt driessen”. Dit is tegenwoordig een garantie voor sensatienieuws.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:33
    Er is niks mis met ten Hag. Ja hij heeft een inschattings fout gemaakt tegen Psv, het zou niet mogen, maar het is gebeurd. Daarna een prima reeks neer gezet. Alle neuzen de zelfde kant op gezet, en of dat nou met behulp van spelers, staf en directie is, dat maakt geen reet uit, daarvoor ben je een club. Als iedereen zijn steentje bij draagt zo als nu, dan gaan er hele mooie dingen gebeuren dit seizoen. We doen overal nog volop mee, en Psv gaat heus nog wel puntjes laten liggen de komende weken. Dus als de media nou eens lekker zijn mond houd en niet elke keer loopt te zuigen, komt het echt wel goed.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    maandag 12 november 2018 om 23:40
    Ik heb weinig met Ajax, maar zelfs als kritisch volger word ik een beetje moe van dit gezoek. Dit Driessen-verhaal heb ik nu al 3x moeten lezen, de afgelopen maanden. Maar vind de reactie van die VI-journalist stukken plausibeler.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    maandag 12 november 2018 om 23:46
    Is een goede trainer. Maar echt een vreemde man
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    dinsdag 13 november 2018 om 00:35
    Het is bekend dat ik geen fan van EtH ben, maarrrrr die Valentijn Driessen is een rioolrat of persmuskiet pur sang.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 00:42
    Driessen en F. Janssen ... Een korfballer en een biljarter. Gaan elkaars kikkers proberen te vangen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 00:50
    Driessen, wat n duim heeft die man. Niet alleen grote; hij heeft er 10.
    Blijft maar onzin spuien over alles en nog wat.
    En we lezen het allemaal....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 01:14
    Hier geloof ik dus niks van!
    Die Driessen is een stoker!
    Beweerde een tijdje geleden ook al dat de sfeer niet goed was (o.a tussen Tadic en Ziyech) terwijl een blind paard nog kon zien dat dit onzin was.
    Valt mij juist op dat Ajax steeds meer een echt team aan het worden is en de sfeer juist erg goed! Ze gaan voor elkaar door het vuur!
    En het gejank over die 5 punten is ook zo'n gelul.
    Die jankballen uit Eihoven hoeven maar 1 keer punten te morsen en Ajax heeft alles weer in eigen hand. Die paar doelpuntjes lopen ze heus nog wel in.
    Thuis gaat Ajax die calimero's helemaal dronken spelen. Geen seconde twijfel over.😎
    Vind ik leuk
    Bas49 +22
    dinsdag 13 november 2018 om 01:15
    Wat een halve zool is die Driessen. Volstrekt de weg kwijt als je zo omgaat met de positieve resultaten tot nu toe. Hij is de zelfde persoon die de stommiteiten van het duo Frank de Boer en Hennie Spijkerman steeds weer goedpraatte . Ik heb al meer plezier gehad van dit Ajax als 21/2 jaar Frank en het eerste halfjaar Peter Bos. Er is nog steeds een clubje rotte appels rondom Ajax en onze Valentijn is daar prominent lid van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 06:06
    Driessen roept wel vaker onzin. Sterker; af en toe spreekt hij de waarheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:19
    Wereld Coach. Lekker een contract voor onbepaalde tijd geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 07:24
    Eeuwige gevingerwijs naar Overmars.. zoiets heet een plank voor je kop ..
    Vind ik leuk
    JWK +474
    dinsdag 13 november 2018 om 07:38
    Manman het is af en toe net of je de Privè of de Story aan het lezen bent🙄
    Vind ik leuk
    VA1 +2026
    dinsdag 13 november 2018 om 08:18
    Geef je zoveel miljoenen uit aan spelers om eindelijk weer eens kampioen te worden, kom je met zo'n trainer aanzetten... Ik denk serieus dat dit de meest slechte trainer van Ajax ooit is. Hoe komen ze erbij om deze nobody aan te stellen, omdat ie het goed deed met Utrecht?!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:17
    Hij heeft zich bewezen bij GAE, Munchen 2 en Utrecht, daarnaast staat hij voor het soort voetbal van Ajax in een moderne jas.

    Of had een Wouters,Van Basten en De Boer meer bewezen als trainer dan Ten Hag.

    Of zullen we Jol, Ten Cate weer aannemen die waren ook zo succesvol. Jol kreeg Ajax met Suarez niet eens aan het voetballen.
    Vind ik leuk
    Rulle Mus +15
    dinsdag 13 november 2018 om 15:11
    Je kunt niet zeggen dat trainers met een bewezen staat van dienst het altijd goed gedaan hebben. Sterker nog de beste trainers uit de historie van Ajax hadden daarvoor vrijwel nauwelijks ervaring als trainer op een hoger niveau dan Ajax. Dat geldt voor Michels, Cruijff, Van Gaal en De Boer. Zet daar de ervaren trainers als Jol en Ten Cate tegenover.

    Belangrijk is dat je bij Ajax goed met jonge talenten om moet kunnen gaan. Je hoeft over het algemeen niet met (verzadigde) vedettes te werken. Je zou Mourinho bij Ajax kunnen neer zetten, maar dat hoeft helemaal geen garantie voor succes te zijn. Ik vrees zelfs dat dat niet gaat werken.
    Vind ik leuk
    renemar +579
    dinsdag 13 november 2018 om 08:44
    Driessen kan het gewoon niet nalaten aan de poten van de stoel van Ten Hag te zagen. Hoe weet hij dit? Noem dan ook man en paard. Zou goed zijn als vd Sar dat categorisch ontkent in de media en die rat zo te kakken zet.
    Ik kan me dat niet voorstellen. Zeker niet na de kwalificatie voor de CL.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    dinsdag 13 november 2018 om 08:56
    Ten Hag heeft zich aangepast. Dat is een kwaliteit en daarom verdient hij alle lof", zegt Driessen.

    Wat is Valentijn toch een enorme hypocriet. Hij zaagt al het hele seizoen aan de stoelpoten van ten Hag. Nu het allemaal lekker gaat in Amsterdam komt hij met bovenstaand zinnetje. Mis makende journalist is het, werkzaam bij een krant waarvan de helft van Nederland nog niet eens zijn reet mee wil afvegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 09:42
    Het is toch logisch dat Ajax van de beste club in Nederland verliest? Al hadden Guardiola, Ten Hag, Valverde, Klopp en Zidane te samen de opstelling voor Ajax gemaakt!
    Vind ik leuk
    MR - +126
    dinsdag 13 november 2018 om 10:29
    Het zou fijn zijn als journalisten eens hun bronnen zouden vermelden.
    Nu moet je weer gissen wie er gelijk heeft.
    Stomme Telegraaf.
    Die zijn nog wel de ergste krant als het gaat om speculatief nieuws te vermelden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:17
    Wanneer is het uit met Valentijn Driessen? Waarom krijgt iemand van Roddelkrant De Telegraaf zo'n podium?
    Vind ik leuk
    Rulle Mus +15
    dinsdag 13 november 2018 om 15:02
    "Dat is het grote verschil na PSV, want toen was de directie echt klaar met hem."

    Geloof ik echt helemaal niets van dat de directie klaar was met hem. Zal best e.e.a. geëvalueerd zijn, maar dat is normaal.

    Dit lijkt me een nogal opzichtige manier van Valentijn Driessen om stemming rondom Ajax te maken, iets waar ze bij de Telegraaf een patent op lijken te hebben. Kennelijk moeilijk te verkroppen dat hun invloed op het beleid van Ajax tanende is........ godzijdank.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws