'Tadic verdient ruim 3,5 miljoen euro per jaar bij Ajax'

'Tadic verdient ruim 3,5 miljoen euro per jaar bij Ajax'

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 00:10di 13-11-2018 om 00:10

Dusan Tadic strijkt op jaarbasis ruim 3,5 miljoen euro op bij Ajax. Valentijn Driessen van De Telegraaf is op de hoogte van het miljoenensalaris dat de Serviër verdient in Amsterdam.

Het was al bekend dat Ajax het salarisplafond verhoogd heeft en dat er voor Tadic miljoenen euro's is betaald. Voorheen betaalde Ajax niet meer dan een miljoen euro salaris voor een speler, maar dat werd langzaam steeds meer. Om aan te haken bij de grotere clubs uit Europa heeft Ajax besloten om dieper in de buidel te tasten voor bepaalde spelers, waaronder dus Tadic.

Bij het programma Natafelen op FOX Sports laat Driessen zijn licht schijnen op de toekomst van de Eredivisie als grote talenten kiezen voor een transfer naar het buitenland, waarna het salaris-verhaal van Tadic ter sprake komt. "Als die talenten weggaan, verzwakken de ploegen. Het zal niet makkelijk zijn om zulke spelers terug te halen."

"Ajax heeft dan Tadic gehaald, maar daar staat een enorm bedrag tegenover. Dat wil je niet weten. Als zo'n man bijna vier miljoen verdient.. Dat is wel erg veel geld voor Nederlandse begrippen. Hij verdient meer dan 3,5 miljoen euro. Ik vraag me af of spelers uit de Premier League terug willen komen naar Nederland."

Plaats een reactie

Iggy +4374
dinsdag 13 november 2018 om 00:26
Da's gelul en ik kan het weten.
Vind ik leuk
El Cazador +8681
dinsdag 13 november 2018 om 00:27
Why, Iggy??
Vind ik leuk
Iggy +4374
dinsdag 13 november 2018 om 00:31
Ik weet het door m'n werk, meer kan ik niet zeggen. Ik kan je alleen verzekeren dat het pure lulkoek is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 02:04]
Vind ik leuk
pietprecies +10520
dinsdag 13 november 2018 om 06:53
Ws. Een zak tekengeld, dat kon opzich ook wel want extreem duur was hij niet.
Vind ik leuk
Vowtar +6345
dinsdag 13 november 2018 om 09:45
Tekengeld en zaakwaarnemersvergoeding zijn in zijn salaris verwerkt, zodat de transfersom lager uitvalt. FC Twente zou een percentage krijgen van de winst die Southampton op Tadic zou maken, maar die winst was er dus niet, dankzij dit trucje.

Je weet wel, FC Twente, die club die hard gestraft is wegens rare fratsen bij de zaakwaarnemersvergoeding toen ze Tadic verkochten..
Vind ik leuk
GaoYao +5317
dinsdag 13 november 2018 om 10:56
Mocht het zo zijn dan is het geld dubbel en dwars waard. Mooie speler en een kwaliteitsinjectie voor de selectie!
Vind ik leuk
Wittepiet +147
dinsdag 13 november 2018 om 07:04
Zeg dan niets..
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 07:08
Hoi Marc,

Hoe laat we lunchen. Ik heb zin in pannenkoeken.

Groetjes,
Edwin
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 07:30
hahahahaha dit is nu al by far de beste reactie van de dag
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
dinsdag 13 november 2018 om 07:54
Het is wachten op het jaarverslag. Aangezien Ajax een beurgenoteerde omderneming is, moeten ze het openbaar maken. Voor hen die het echt willen weten..
Vind ik leuk
2cents +60133
dinsdag 13 november 2018 om 08:11
In dat jaarverslag staan niet de gespecificeerde salarissen per speler genoemd...
Vind ik leuk
Tsubamba +2510
dinsdag 13 november 2018 om 14:39
Maar wel de salarissen waaruit je kan opmaken of er extreem hoge salarissen tussenzitten
Vind ik leuk
2cents +60133
dinsdag 13 november 2018 om 14:42
Dat is nog best lastig als het verdeeld moet worden over ongeveer 60 contractspelers. Daarbij zitten ook de andere werknemers er nog bij waarvan alleen van de directie de exacte bedragen bekend zijn. Dan heb he het over meer dan 350 fte.
Vind ik leuk
Tsubamba +2510
dinsdag 13 november 2018 om 14:45
Lastig maar niet onmogelijk :), nee je hebt wel gelijk hoor, maar op basis van het vorige jaar gaat het echt wel opvallen als de totale salarissen in een jaar opeens met miljoenen zijn toegenomen
Vind ik leuk
2cents +60133
dinsdag 13 november 2018 om 14:49
Nou, het zou eerdere opvallend zijn als het niet zo is, gezien de verhalen over het geëxplodeerde plafond. ;)

Maar het klopt, geen dure spelers vertrokken buiten misschien Younes en dus moet de post omhoog zijn gegaan met de komst van PL spelers en de loonsverhoging van Ziyech en straks De Ligt.
Vind ik leuk
dhrwobo +40932
dinsdag 13 november 2018 om 09:55
Hahahahaha humor!
Vind ik leuk
windforce11 +3446
dinsdag 13 november 2018 om 07:48
Ik weet door mijn werk dat het wel degelijk kan. Het is eenvoudig om bij dit soort informatie te komen als je dat echt wil. Blind krijgt trouwens ongeveer net zoveel al Tadic
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
dinsdag 13 november 2018 om 07:48
Prima onderbouwing. Ik geloof het nu direct ;-)
Vind ik leuk
Hertogtwan +463
dinsdag 13 november 2018 om 08:06
Iggy zit al jaren op kantoor bij Ajax. Ik zag hem regelmatig zitten als ik voor evenementen aan het werk was.! Iggy wat verdien jij eigenlijk bij Ajax? Ook boven het salarisplafond toch? Als het de spuigaten uitloopt doet Ajax het dak wel dicht!
Vind ik leuk
DeanJayden +11254
dinsdag 13 november 2018 om 11:25
Aks het gewoon door de spuigaten naar buiten loopt kan het dak gewoon open blijven hoor!
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 08:09
Je kunt niet altijd je bronnen vermelden, logisch Iggy.
I
Vind ik leuk
davidben +6132
dinsdag 13 november 2018 om 08:16
Goeiesmorgens Edgar
Vind ik leuk
Benniewies +4528
dinsdag 13 november 2018 om 09:10
Goeie morgens Jos.

Sta net op de tram te wachten......
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 09:10]
Vind ik leuk
Psssttttt +588
dinsdag 13 november 2018 om 09:33
Ik weet dat het waar is dat hij 3,5 miljoen euro verdient. Meer kan ik niet zeggen vanwege mijn werk
Vind ik leuk
John Garp +4025
dinsdag 13 november 2018 om 01:09
Waarom gelul? Nou...:

"Ajax heeft dan Tadic gehaald, maar daar staat een enorm bedrag tegenover. Dat wil je niet weten.
(ok, dan willen we het niet weten)
Als zo'n man bijna vier miljoen verdient..
(en dan toch vertellen!!)
Dat is wel erg veel geld voor Nederlandse begrippen
(Ja, want wij zijn een derde wereld land en Ajax heeft geen centen).
Hij verdient meer dan 3,5 miljoen euro.
(Wat is het nou: 3.5 of bijna 4. Met het verschil zou ik op jaarbasis al een gelukkig mens zijn.)
Ik vraag me af of spelers uit de Premier League terug willen komen naar Nederland.
(Volgens mij zijn er dus net een paar teruggekomen.)"
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 01:10]
Vind ik leuk
abraksas +1910
dinsdag 13 november 2018 om 11:29
Idd een raar verhaal. Vooral die laatste zin doet het hem. Dan heb je het over een speler die net vanuit de PL terug naar Nederland is gegaan, en notabene niet eens om relaxed nog een jaartje af te bouwen, om je vervolgens af te vragen of splers vanuit de PL nog wel terug willen keren naar Nederland. En idd, Tadic is niet eens de enige.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 13 november 2018 om 00:32
Want jij doet de boeken van Ajax?
Vind ik leuk
Iggy +4374
dinsdag 13 november 2018 om 00:34
Nee
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 13 november 2018 om 00:36
Werk je bij een credit maatschappij?
Vind ik leuk
Fce9091 +2932
dinsdag 13 november 2018 om 01:29
Nee hij heeft gewoon een rijkelijke fantasie.
Vind ik leuk
Farmer +13427
dinsdag 13 november 2018 om 00:34
Zoals ik het heb meegekregen is het geen 3.5 Mil per jaar aan salaris, maar een behoorlijk stuk minder.

Ajax heeft een afkoopsom in termijnen besproken, en de laatste stukken(aka, het tekengeld voor Tadic) worden in de jaren erna, overgemaakt. Het is dus geen salaris, maar de afgesproken regeling..

Komt wellicht op hetzelfde neer, maar 'juridisch gezien ligt het toch anders".....
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 09:18
Twente werd zwaar gestraft voor creatief boekhouden farmertje.
Dus pas maar op wat je zegt.
Alles kan tegen je gewerkt worden
Vind ik leuk
Farmer +13427
dinsdag 13 november 2018 om 13:02
Dit is net zo creatief, alleen wel juridisch te verantwoorden.

Ipv 3.5 mil salaris krijgt Tadic bv 'maar' 1,5 M per jaar aan salaris, maar daarbovenop nog eens een tekengeld-uitbetaling van 1,25Mil, een lucratief bonusje voor aantal wedstrijden/assists/goals/eindklassering, van nog eens 750k, nou, dan zijn we dr al toch?

Zolang die bedragen, ook netjes onder die belasting-noemers worden opgegeven, kan men ze nooit iets maken.

Bij Twente hadden ze delen van de contract-overeenkomst achtergehouden, als ik het goed heug, specifiek het stuk waarin stond dat Doyen de verkooprechten bezat, en laat dát nu net tégen de voorschriften zijn!

Hoe een club, een speler zijn tekengeld uitkeert, in 1x, of in meerdere termijnen, is aan de club en speler, daar gaat de KNVB niet over, zelfs de belastingdienst niet. Als je het maar netjes opgeeft, wat wat is.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 14:07
Goed verwoord en goed onderbouwd.
Net wat je zegt, zolang het juridisch maar klopt.
Bij Twente vs Doyengroep werd ook alles opgegeven bij de belasting alleen.........Doyen mocht geen vinger in de pap hebben.

Toch wel vreemd als je ziet bij andere clubs met investeerders die het wel voor het zeggen mogen hebben omdat zij het juridisch wel voor elkaar hebben.

Misschien dat Twente weleens onbewust het voorbeeld van andere clubs is, dat zij het net op een iets andere manier wel binnen de lijnen zitten maar eigenlijk hetzelfde doen.
Vind ik leuk
Ditsu Roan +277
dinsdag 13 november 2018 om 05:58
Zoon van Marc?
Vind ik leuk
Castromann +8499
dinsdag 13 november 2018 om 06:00
Tadic maar ook Blind verdienen boven de 3milj pj.
Niks mis mee als ajax dit wil betalen.
Alleen het gevolg is dat dan de ligt Onana vd Beek Ziyech ook komen voor n hoog salaris.
En voor je het weet zit je met n salaris huis van 50milj totaal.
De druk om kampioen te worden neemt ook steeds meer toe# behalen v cl voetbal om de kosten te dekken.
Weet niet of je als ned club erin mee moet gaan met onnederlands hoge salarissen.
Vind ik leuk
2cents +60133
dinsdag 13 november 2018 om 08:24
Toen Ajax nog een budget had van 65 miljoen was er een plafond van 1 miljoen. Inmiddels zit Ajax op een budget van 90+ miljoen. Inclusief groepsfase EL.

Dus geen CL.

Die extra 25 miljoen (90-65) kun je aardig wat extra salaris van betalen.

En mislopen van CL maakt dus niet uit in negatieve zin. Mislopen EL wel.

Komt nog bij dat een deel van de salarissen aan prestaties verbonden zijn. Een kampioenschap is dus nodig om het max salaris te verdienen. Op die momenten verdient Ajax ook meer en daarmee vang je dat weer op.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 07:03
Wat doet het ertoe wat de man verdient? Maakt mij niet uit, zolang ze maar veel winnen en dat doen ze.
Vind ik leuk
mazu +3504
dinsdag 13 november 2018 om 07:15
Yep, ze winnen veel wedstrijden, maar prijzen vooralsnog niet......
Vind ik leuk
zwollie +9049
dinsdag 13 november 2018 om 08:26
Die gaan komen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 09:11
Tadic speelt nog niet lang genoeg bij Ajax om prijzen te winnen, dus voor hem en een aantal andere nieuwelingen gaat die vlag niet op. Verder kun je de prijzen pas winnen aan het einde van het seizoen, dus wat voor Ajax geldt geldt nu ook voor PSV. Maar goed, ik ga er vanuit dat je dit zelf natuurlijk ook wel snapt en zo niet, dan zou ik een keer nalezen hoe een competitie in het algemeen in elkaar steekt.

PS succes met verliezen
Vind ik leuk
mazu +3504
dinsdag 13 november 2018 om 09:14
Lekker happen kerel, fijne dag verder!😂
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 09:21
Volgens mij zit je een kwartier lang je scherm te verversen tot dat er iemand hapt, dus ik bedien je dan graag in dat geval.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 09:20
Volgens mij heeft Tadic nog niet zoveel prijzen gewonnen
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 09:22
Ok
Vind ik leuk
wildlife +71
dinsdag 13 november 2018 om 10:37
Wees liever wat objectiever
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 10:37]
Vind ik leuk
Youri99 +10161
dinsdag 13 november 2018 om 08:30
Laten we zo zeggen, als hij het niet krijgt dan verdiend hij snel een salarisverhoging
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6309
dinsdag 13 november 2018 om 18:09
Lijkt me ook sterk, stel dat het waar is mede ook dankzij hem staat Ajax waar ze staan Europees dus dat geld is al terug! (De 1-1 tegen Benfica is al €900.000,-)
Vind ik leuk
El Cazador +8681
dinsdag 13 november 2018 om 00:26
Wanneer je in de PL op de bank of tribune zit word je niet bepaald vrolijk, dan maar een fooi bij Ajax.
Vind ik leuk
Niels92 +33885
dinsdag 13 november 2018 om 00:30
Waar mensen zich druk over kunnen maken wat Tadic voor salaris krijgt, Ajax kan het schijnbaar makkelijk betalen anders deden ze dat niet. Snap ook nooit zo goed waarom al die bedragen naar buiten gebracht moeten worden, lijkt een beetje op afgunst en jaloersheid :)
Vind ik leuk
Vakkie D +4545
dinsdag 13 november 2018 om 07:47
Ach het zelfde als die "Feyenoord watcher" die gebanned is door de club en spelers. Die komt met transfersommen omdat hij weet dat feyenoord dat nooit bekend maakt. Heeft hst volgens spelers en clubs nog nooit goed gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 08:13
Jaloersheid? Laatst las ik ook priveheid.
Het is nog altijd 'jaloezie' en 'privacy'.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 09:23
We gaan wat meer de Nederlandse toer op ipv frans of engels ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 09:11
Inderdaad
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:27
Hij is ook wel erg goed.
Vind ik leuk
Niels92 +33885
dinsdag 13 november 2018 om 00:32
Belangrijke speler voor het elftal, mede door zijn inbreng heeft Ajax de CL gehaald, zijn salaris is dus al lang en breed terug verdiend :)
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 06:24
Voor dit jaar wel. ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 09:27
Beetje krom vind ik.
Niet dankzij hem alleen maar dankzij een man of 14.
Allen die gespeeld hebben, hadden een aandeel hierin.
Als je toch iemand er boven uit wilt laten steken moet je Hakim Ziyech zeggen.
Want hij zorgt ervoor dat ieder ander beter presteert door zijn passes, werklust, gezeur etc.
Vind ik leuk
Niels92 +33885
dinsdag 13 november 2018 om 11:27
Ik zeg nergens dat het alleen door Tadic komt, goed lezen ik zeg mede door Tadic :)
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 11:55
Oke, maar wat ik bedoel te zeggen is, Tadic heeft zijn miljoenen terug verdiend omdat mede met hem.......
Maar die andere spelers dan? Moeten ze hen ook die miljoenen meegeven want die waren ook mede..............
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12510
dinsdag 13 november 2018 om 00:28
Als deze getallen kloppen vind ik dat Tadic veel te weinig laat zien voor dat bedrag.
Vind ik leuk
JanTa48 +7295
dinsdag 13 november 2018 om 01:27
Mede dankzij zijn inbreng is de kans aanwezig dat Ajax gaat overwinteren in de CL wat 62 miljoen in het laatje brengt. Zijn salaris is dan allang dubbel en dwars terug verdient.
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
dinsdag 13 november 2018 om 09:02
Overwinteren brengt geen 62 miljoen in het laatje, als Ajax overwintert heeft de gehele CL tot dan toe 62 miljoen opgebracht.
Het behalen van de 2e ronde op zich levert 9,5 miljoen op.
(daarbij moet je natuurlijk punten pakken in de groepsfase wat ook geld oplevert, 2,7 miljoen bij overwinning en 0,9 miljoen bij gelijk spel, de rest is bij het kwalificeren voor de groepsfase al verdient.)

Ben het verder met je eens hoor dat hij zijn salaris wel heeft terugverdient.
Vind ik leuk
Mr. O +1518
dinsdag 13 november 2018 om 04:38
Dat ben ik momenteel met jou eens.
Hij heeft natuurlijk dat wk gehad, dus laten we nog even af tot na de winterstop!
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:29
Betaalt zich dubbel en dwars terug na dat klassedoelpunt van hem woensdag.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:32
Als Ajax kampioen wordt en/of overwinterd in de CL dan is het een beregoede investering geweest.
Vind ik leuk
Niels92 +33885
dinsdag 13 november 2018 om 00:33
Ajax heeft tot nu toe al 50 miljoen aan de CL overgehouden, de investering is sowieso goed :)
Vind ik leuk
haarlemx +430
dinsdag 13 november 2018 om 00:33
Who cares wat hij verdient.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6171
dinsdag 13 november 2018 om 09:29
De Jong, De Ligt, Onana, Huntelaar, v/d Beek, Tagliafico, Ziyech, Neres, Mazraoui, Dolberg, Schöne en de rest
Vind ik leuk
Bijgoochem +1575
dinsdag 13 november 2018 om 00:35
Ik verdien het in ieder geval ook alleen ik krijg het niet.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:42
Jarloers Driessen??
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:43
Een deel van z'n salaris zal wel buiten 't salarishuis vallen. Zal wel iets van tekengeld zijn van het eigen vermogen.
Vind ik leuk
JanTa48 +7295
dinsdag 13 november 2018 om 01:22
Wil je betere spelers die ook ervaren zijn dan zal je dit soort bedragen moeten gaan betalen en blijkbaar kan Ajax dat. Als de Ligt, de Jong en Ziyech zullen vertrekken dan zal Ajax in die categorie nieuwe spelers aantrekken.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
dinsdag 13 november 2018 om 01:46
Wat een verschrikkelijke rat is deze man ook.... eerst Ten Hag helemaal afbranden... en dan nu verdommen om zijn ongelijk te geven... nu ligt het aan anderen dat Ajax zo goed presteert.. wat een zwijn is het ook..... en nu die door Jansma voor schut is gezet gaat ie proberen onrust te stoken door salarissen bekend te maken... misschien moeten we zijn salaris ook even achterhalen en al dat snabbelwerk zonder enige kennis van zaken... wat voor zin heeft het... je kan duidelijk zien dat zijn krant geen directe lijn meer heeft en dus varen ze al enige tijd ene andere koers.. de club proberen te beschadigen... hoop dat hij eens goed wordt aangepakt door de harde kern..... als er eentje dat verdient is hij het wel..bah wat een hond
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 02:51
We moeten in order Geval heel snel af van kunstgras
Vind ik leuk
wattenstaafje +23647
dinsdag 13 november 2018 om 05:23
Die Driessen schud ze uit z'n mouw waar je bij zit

Who cares.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 05:26
En wat dan nog, hij maakt het dubbel en dwars waar. Is belangrijk, heeft een waanzinnige drive, heeft het teamgevoel sterker gemaakt en heeft veel jonge gasten veel geleerd met z'n mentaliteit en heeft zelfs Zyech aan het lachen gekregen. Zonder Tadic stond je nu echt geen tweede in de CL poulefase. Maar ook de spirit tegen mindere tegenstanders is bij dit Ajax 100 x beter dan voorgaande jaren.
Vind ik leuk
JanTa48 +7295
dinsdag 13 november 2018 om 12:01
Dat weet je toch, er is hem alles aangelegen om met sensatienieuws te komen en het liefst met heel veel onrust. Daar werk je ook voor bij de Telegraaf.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 05:26
Daar heb je die wijsneus weer. Hij probeert een bom onder het huidige succes te leggen. Wat een smerig vies vuil stuk vreten is dat toch.
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 06:08
Aha vandaar dat Ajax zijn droomclub is....
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
dinsdag 13 november 2018 om 06:13
Waarom zouden Zoet en de jong gebleven zijn? Omdat het hun “droomclub” is of omdat er gewoon geen hond geïnteresseerd is in hun diensten?
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 06:18
In ieder geval niet vanwege 3,5 miljoen , bovendien is ergens na 4 jaar blijven iets heel anders dan een Europese topcompetitie verlaten voor je “ droomclub” in een Mickey mouse competitie .

Alles draait gewoon ordinair om knaken en het stigma “ droomclub” Is een woord om supporters te lijmen .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 06:19]
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
dinsdag 13 november 2018 om 06:20
Ergens na 4jaar blijven....

Hadden ze een andere keus?
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 06:56
als ze voor 3,5 miljoen bij bordeaux hadden kunnen tekenen was dat ineens hun droomclub,zo werkt het nou eenmaal en das niet erg maar kom niet met die dooddoeners aanzetten als droomclub of wat dan ook.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
dinsdag 13 november 2018 om 06:50
Ajax is voor sommigen een droomclub, zelfs in deze Mickey mouse competitie. Mooi hé
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 06:57
misschien als je Minnie heet wel
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
dinsdag 13 november 2018 om 07:00
Die zijn Ernie
Vind ik leuk
stratumseind +191645
dinsdag 13 november 2018 om 07:08
die dan weer wel
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3322
dinsdag 13 november 2018 om 06:46
Tegenwoordig moet je wel als topclub.. Al blijven het absurde bedragen natuurlijk
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
dinsdag 13 november 2018 om 06:48

Wat een onsamenhangend, nietszeggend verhaal weer. Wat is nu zijn punt? Is het teveel? Wat is er nou? Wordt echt niks van waarde geschreven ...
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
dinsdag 13 november 2018 om 07:14
En dat voor een speler die nooit iets gewonnen heeft bij kleine clubs. Alhoewel hij nu mooi tweede staat. Maar ook dat is geen prijs.
Vind ik leuk
derksen +9004
dinsdag 13 november 2018 om 07:22
Hoop voor tadic dat het netto is anders is het voor tadic nog een knaak en een bounty!
Vind ik leuk
Bas Bus +130
dinsdag 13 november 2018 om 07:32
Een kat die allang geen kampioen is geworden maakt rare sprongen.....
Vind ik leuk
Voetbal@com +2529
dinsdag 13 november 2018 om 07:43
67.000 euro per week, eigenlijk een schijntje in de voetbalwereld als je dan gisteren leest dat Nasri op zijn 31ste en amper heeft gevoetbald door eigen schuld 90.000 per week gaat verdienen.

Soms denk ik wel eens wat zou er gebeuren als het voetbal in elkaar stort ala de huizenmarkt en of de internetbubbel.

Waarom zou de voetbalwereld niet per speler max 10.000 euro per maand gaan betalen. 520.000 euro per jaar is nog steeds veel....maar goed niet teveel nadenken voetbal.com, focus op de dag en tijd voor naar de wc te gaan.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1030
dinsdag 13 november 2018 om 08:23
Wat maakt het uit wat hij bij Ajax verdient, door de aankopen van Tadic, Blind en het aanblijven van De Ligt, de Jong en Ziyech is Ajax alleen maar sterker geworden en zijn het geld dubbel en dwars ook waard. Ajax heeft voldoende cash om dit ook te kunnen betalen en heeft zeer zeker goede zaken gedaan dus een terechte opwaardering !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 08:23]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 08:30
Telegraaf hé? Helemaal waar is het vaak nooit.
Vind ik leuk
renemar +735
dinsdag 13 november 2018 om 08:48
Weer zoiets, hoe weet hij dat? Heeft Tadic zijn salarisstrook aan hem laten zien. Denk het niet en AJAX zal dat zeker niet naar buiten brengen. Het blijkt uit alles dat Driessen zijn misperen die hij in het verleden heeft verteld gewoon weer herhaald om zo de indruk te wekken dat hij gelijk heeft. Al zegt hij het 10 keer, ik geloof niks van wat hij zegt. Gisteren probeerde hij er ook een draai aan te geven dat hij er in de uitzending van 13 aug. helemaal naast zat. Wat een riooljournalist.
Vind ik leuk
Pds010 +1336
dinsdag 13 november 2018 om 09:05
En dan dit jaar weer geen prijs winnen in amsterdam ;)
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 11:12
Aan de andere kant, wat is een prijs? Kampioen worden in onze weinig zeggende competitie zegt ook niet veel meer. Het is nu zelfs zo dat de nummer 2 van Nederland in een iets gemakkelijker poule is ingedeeld dan de landskampioen! Doorstoten naar de 2e ronde CL vind ik waardevoller dan het landskampioenschap.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:28
Pds010,wat is er gebeurd met die fantastische jeugdopleiding,1-2 keer een goede lichting gehad,direct de beste van Europa met opleiden allemaal door Stanley Brard,en nu al weer jaren niets,maak je daar eens wat meer druk om,kunnen jullie wat verdienen aan de talenten en aansluiting krijgen bij de subtop,wij maken ons wel druk om AJAX dat hoef jij niet te doen
Vind ik leuk
torinofc +612
dinsdag 13 november 2018 om 09:30
Zijn wel goedkopere leuke linksbuitens
Vind ik leuk
Sooike1208 +5043
dinsdag 13 november 2018 om 10:10
Ajax heeft groot gelijk! Die hoge salarissen aan een paar spelers leveren meteen het veelvoudige op via de CL. En aangezien je 200+ miljoen op de bank hebt is het nog verantwoordelijk ook. Psv zal dit ook steeds vaker gaan doen. En das maar goed ook want het het de enige manier om aan te haken en om super talenten langer bij he club te houden
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:27
Als hij presteerd en Ajax het kampioenschap brengt en ze overwinteren in de CL dan verdient hij zich zelf terug, je moet alleen al de belangrijke spelers betere contracten geven. Beter de goede dik betalen als dure spelers kopen en hopen dat het wat wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 12:34
Iggy kent iemand die de broer is van een kennis van iemand die bij Ajax het gras maait. Hij kan het dus weten. En die nepjournalist van dat lokale krantje weet er geen zak van. Toch Iggy?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:01
Ik kan je verzekeren dat Iggy er meer van weet dan jij in elk geval!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 14:49
Top, daar ben ik superblij mee! Nu lekker trots wezen mannen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:07
Top Henkie, doe er je voordeel mee.
Vind ik leuk
Patje41 +1086
dinsdag 13 november 2018 om 12:37
Met het behalen van de cl hebben ze dat geld allang weer terug verdiend
Vind ik leuk
popiejopie +2929
dinsdag 13 november 2018 om 14:56
Wat is hier vreemd aan dan?

Ajax kan het toch ook gewoon betalen?

Alleen op deze manier komen spelers onze kant op.

Ik ben blij dat ze eindelijk een keer hun tanden laten zien daar boven.
Vind ik leuk
HupHolland +3623
dinsdag 13 november 2018 om 15:25
Want een onzin braakt dezxe man uit. Dit is gewoon niet waar, en laat hem maar het tegendeel bewijzen!
Vind ik leuk
Mari +11943
dinsdag 13 november 2018 om 16:19
Ajax verdient het dubbel en dwars terug.
Zonder hem speelde Ajax nu geen CL en misschien niet eens EL.

Bovendien al zijn ze in de 3 of 4 jaar dat hij hier speelt 3 tot 4 keer 2,5 miljoen meer kwijt dan het salarisplafond.
Dat is een bedrag tussen de 7,5 tot 10 miljoen
Zijn transfersom laag beduidend lager dan je normaliter kwijt bent voor zo'n speler.
Dus nog een keer winst.
Goed gedaan Overmars
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
dinsdag 13 november 2018 om 16:20
Is niet wat hij verdiend.

Het is wat hij krijgt.

Loon naar werken zou een stuk lager uitvallen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6309
dinsdag 13 november 2018 om 18:15
De 1-1 tegen Benfica is €900.000,- en komt vast nog wel wat bij;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws