'PSV gaat in januari poging wagen om Manchester City-aanvaller te huren'

'PSV gaat in januari poging wagen om Manchester City-aanvaller te huren'

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 10:08di 13-11-2018 om 10:08

Volgens The Scottish Sun overweegt PSV in januari een poging te wagen voor Patrick Roberts. De vleugelaanvaller van Manchester City is momenteel op huurbasis actief bij Girona. City overweegt echter om Roberts (21) terug te halen naar Engeland. 

Bij Girona is de dribbelaar er namelijk niet in geslaagd om een basisplaats af te dwingen. Dit seizoen stond Roberts slechts twee keer in de basis bij de huidige nummer negen van de Primera Division. Zes keer viel hij in.

The Scottish Sun weet dat Manchester City het talent tijdens de tweede seizoenshelft graag elders wil stallen. PSV schijnt één van de gegadigden te zijn om Roberts in te lijven. De krant weet dat de kampioen van Nederland in de zomer ook al interesse toonde. 

In 2015 verkaste Roberts voor zo'n dertien miljoen euro van Fulham naar Man City. Van januari 2016 tot afgelopen zomer was de Brit op huurbasis actief bij Celtic. Met de Schotse grootmacht veroverde Roberts onder meer drie landstitels. 

Twee seizoenen geleden deed PSV ook al zaken met Manchester City. Toen werd Oleksandr Zinchenko gehuurd van de kampioen van Engeland. 

Plaats een reactie

Morris +23890
dinsdag 13 november 2018 om 10:11
Om daar vervolgens ook op de bank plaats te nemen..

wat een onzin bericht
Vind ik leuk
Max vh +60
dinsdag 13 november 2018 om 10:13
Zou voor manu Garcia gaan die doet het erg goed bij Toulouse, plus die Pereiro vind ik ook maar matig.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:14
Nou als dit net zo'n succes wordt als toen... pfff
Vind ik leuk
Topdrie +3963
dinsdag 13 november 2018 om 10:15
Opvolger van Bergwijn of Lozano wanneer ze allebei vertrekken in de zomer.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:18
Wat begrijp je niet aan huren?
Vind ik leuk
Topdrie +3963
dinsdag 13 november 2018 om 11:21
Als hij bevalt zullen ze hem echt wel gaan kopen. Precies het type speler dat PSV nodig heeft voor op rechts. Als kopen onhaalbaar blijkt moeten ze voor Stengs gaan
Vind ik leuk
TheRedMen +3614
dinsdag 13 november 2018 om 10:15
Ik vond dit echt een waanzinnig groot talent. Helaas kocht City hem voor 10+ miljoen. Ik denk alleen niet dat hij een meerwaarde zal zijn voor PSV.
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
dinsdag 13 november 2018 om 10:24
Klopt, was echt een goed talent. Jammer dat ie Fullham toen verliet voor het grote geld van City
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:17
Ah een City huurling. Dat ze nog spelers overhouden in Manchester joh.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5471
dinsdag 13 november 2018 om 10:22
Helaas kan ik geen pagina voor Man City vinden maar hier heb je een overzicht van de veertig (40!!!!) spelers die Chelsea heeft uitgeleend dit seizoen.

https://www.chelseafc.com/en/teams/on-loan-players

City zal daar ook wel in de buurt zitten qua aantal.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:25
Ja ongelofelijk he. Dat hier geen regels voor komen is onbegrijpelijk. Stel je voor dat dit soort talenten over alle clubs verdeeld zouden zijn (zoals het normaal zou zijn). Dan zou de Europese top zo veel groter kunnen zijn en zouden zoveel talenten meer kans op doorbreken krijgen. Maar omdat de grootste clubs alle talenten binnenhalen, kunnen ze rustig kijken of er 1 of 2 toptalenten tussen zitten. De rest wordt als onbruikbaar vuil bij lagere clubs geloosd.

Nieuw accountje begonnen? ;-)
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5471
dinsdag 13 november 2018 om 10:30
Ja... 3de poging.
Vorige 2 accounts zat ik op een goed moment lekker tegen mezelf te lullen. Ben je ingelogd, zie je je bijdrages, log je uit, zijn ze weg en dus niet zichtbaar voor anderen. Zoals bijvoorbeeld twitter ook mensen het zwijgen oplegt
Ze bannen hier niet, ze shadow bannen je zonder eerst waarschuwingen en zonder het je te melden.
Is natuurlijk de manier om discussie te voorkomen waarom bepaalde trolaccounts maar door kunnen blijven gaan terwijl anderen bij het minste of geringste weer een nieuw account kunnen gaan aanmaken.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:36
Is mij inderdaad ook wel eens opgevallen. Ik heb wel eens het woord vluchtelingen in een zin gebruikt. Volgende dag was alleen dat woord weggehaald, klopte die zin van geen kant meer. Toen heb ik gereageerd dat ze net zo goed mijn hele reactie dan kunnen verwijderen. Hebben ze die reactie verwijderd en mijn verlepte zin laten staan.

Gelukkig geven wij nooit op haha.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5471
dinsdag 13 november 2018 om 10:42
Leukste is nog als artikelen onzin bevatten en je dat corrigeert door de juiste feiten te plaatsen..

Artikel wordt aangepast maar je reactie is ook even weg.
Ik hoef echt geen medaille maar dit is ook geen manier om dankbaarheid te tonen.
Vind ik leuk
stratumseind +195394
dinsdag 13 november 2018 om 10:19
Iets met broodje en een aap
Vind ik leuk
Zultkop +6650
dinsdag 13 november 2018 om 10:23
Michiel Kramer?
Vind ik leuk
stratumseind +195394
dinsdag 13 november 2018 om 10:24
nee een aap geen kroket
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5471
dinsdag 13 november 2018 om 10:19
The Scottish Sun?

Ja..... aangezien PSV na de winterstop alleen nog maar de competitie heeft lijkt het me niet dat ze spelers gaan halen die bij Girona niet van de bank komen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:21
Prima speler!
Vind ik leuk
Johnny Cash +10174
dinsdag 13 november 2018 om 10:23
Ik dacht aquero of jesus
Vind ik leuk
Stom +656
dinsdag 13 november 2018 om 10:23
Lijkt me een fabeltje. Met Lozano, Bergwijn, Malen en Gapko heeft PSV voldoende vleugelaanvallers. Daar lijken ze zeer tevreden over, het loopt goed bij PSV en de kans dat er deze winter al een niet te weigeren bod komt is niet bijzonder groot. Zie dus geen enkele reden waarom ze dit dus zouden willen.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:26
Dat was ook zo’n succes....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 10:26]
Vind ik leuk
myrthewit +1669
dinsdag 13 november 2018 om 10:28
Waar moet hij spelen dan? Lozano, Bergwijn en Malen staan toch voor hem in de hierarchie?
Vind ik leuk
Bizzy +23390
dinsdag 13 november 2018 om 10:45
Wordt hier niet goed van. Probeer eerst Behic, Sainsburry, Ramselaar of Isimat te slijten. Desnoods Pereiro in de winterstop verkopen. In de aanval hebben we al genoeg opties.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 10:46]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 10:52
Als dit klopt (ik denk dat het gewoon weer geroddel is), dan zou het een indicatie kunnen zijn dat Lozano vertrekt of dat men inziet dat Romero het ook niet meer wordt, anders is het in mijn ogen niet nodig om nóg een aanvaller erbij te halen voor na de winterstop, dat zijn maar 17 wedstrijden. Bommel heeft nu ingezet op de jeugd, zet dat dan door zou ik zeggen. Bovendien ben ik geen voorstander van huur spelers, die zijn ook zo weer weg.Met Van Ginkel hadden we geluk dat we hem steeds weer konden huren. Of zou de jeugd toch niet zo goed zijn als men dacht ? Ik kan me een bekerwedstrijd herinneren van enkele weken geleden.....
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 11:15
Deze jongen staat op de nominatie om na Breda te gaan. Dus dit bericht kan de prullenbak in
Vind ik leuk
Korm +39906
dinsdag 13 november 2018 om 11:44
Centrale verdedigers hebben we nodig!
Vind ik leuk
Gappievdb +37
dinsdag 13 november 2018 om 11:51
Altijd maar huren. Skere club die PSV
Vind ik leuk
Romarioo +714
dinsdag 13 november 2018 om 12:04
Ik zou er niets bij halen, tenzij er iemand van plan is om in de winterstop te vertrekken
Kwaliteit genoeg
Vind ik leuk
Pietje2015 +17165
dinsdag 13 november 2018 om 20:56
Ik zeg huren die Roberts.
Girona de nr 8 van La Liga.
Geen vast basis, alleen maar invalbeurten (als hij in mag vallen).
Doelpunten: Niks nada nopes.
Kortom een pareltje.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 03:25
Doen🤪
Vind ik leuk