'PSV gaat in januari poging wagen om Manchester City-aanvaller te huren'

    'PSV gaat in januari poging wagen om Manchester City-aanvaller te huren'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 10:08di 13-11-2018 om 10:08

    Volgens The Scottish Sun overweegt PSV in januari een poging te wagen voor Patrick Roberts. De vleugelaanvaller van Manchester City is momenteel op huurbasis actief bij Girona. City overweegt echter om Roberts (21) terug te halen naar Engeland. 

    Bij Girona is de dribbelaar er namelijk niet in geslaagd om een basisplaats af te dwingen. Dit seizoen stond Roberts slechts twee keer in de basis bij de huidige nummer negen van de Primera Division. Zes keer viel hij in.

    The Scottish Sun weet dat Manchester City het talent tijdens de tweede seizoenshelft graag elders wil stallen. PSV schijnt één van de gegadigden te zijn om Roberts in te lijven. De krant weet dat de kampioen van Nederland in de zomer ook al interesse toonde. 

    In 2015 verkaste Roberts voor zo'n dertien miljoen euro van Fulham naar Man City. Van januari 2016 tot afgelopen zomer was de Brit op huurbasis actief bij Celtic. Met de Schotse grootmacht veroverde Roberts onder meer drie landstitels. 

    Twee seizoenen geleden deed PSV ook al zaken met Manchester City. Toen werd Oleksandr Zinchenko gehuurd van de kampioen van Engeland. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 november 2018 om 10:10
    Onnodig geld uitgeven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:20
    Gaat toch om huren, alleen gedeelte van salaris dus, hebben tegen RKC wel gezien dat de selectie niet zo breed is als we dachten dus er mogen wel een paar versterkingen bij lijkt me zo
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:22
    Lozano, Bergwijn, Malen, Verreth en Mauro, dat zijn 5 spelers die op de buitenkant kunnen spelen en alle 5 doen ze niet onder voor een speler die op de bank zit bij Girona.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:34
    Deze Roberts deed het het afgelopen seizoen goed bij Celtic.. geen idee waarom hij het nu niet tot de basis kan halen.. Lozano Bergwijn Malen, ja Verreth te kort Mauro meer een middenvelder en dan is Gakpo er nog maar die vind ik ook nog te licht misschien gewoon deze jongen huren en proberen een optie tot koop te krijgen. Wellicht is het wat en je kan van profiteren, je ziet zovaak dat spelers die het in het buitenland niet halen het in Nederland wel makkelijk halen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:57
    Ik geloof niet dat PSV deze speler wil halen. Geruchten kan ik niets mee. Echter word een speler niet alleen beoordeeld dat hij op de bank zit. Het gaat ook om zijn potentie. Als we op bank zitten hanteren om niet te halen dan hadden we Luuk Guardado Malen Viergever niet moeten halen. Het gaat om de potentie van zo’n speler en of de trainer het eruit weet te halen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:40
    Volgens the Scottish Sun.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:47
    Wie zegt dat dit waar is ? The Sun ? Hahaha.
    Vind ik leuk
    Morris +23164
    dinsdag 13 november 2018 om 10:11
    Om daar vervolgens ook op de bank plaats te nemen..

    wat een onzin bericht
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:43
    Precies dit!
    Vind ik leuk
    Max vh +56
    dinsdag 13 november 2018 om 10:13
    Zou voor manu Garcia gaan die doet het erg goed bij Toulouse, plus die Pereiro vind ik ook maar matig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:14
    Nou als dit net zo'n succes wordt als toen... pfff
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 10:15
    Opvolger van Bergwijn of Lozano wanneer ze allebei vertrekken in de zomer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:18
    Wat begrijp je niet aan huren?
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 11:21
    Als hij bevalt zullen ze hem echt wel gaan kopen. Precies het type speler dat PSV nodig heeft voor op rechts. Als kopen onhaalbaar blijkt moeten ze voor Stengs gaan
    Vind ik leuk
    HarrieNAC +840
    dinsdag 13 november 2018 om 11:25
    Deze gast kostte City meer dan 10 miljoen en PSV gaat hem even kopen. Daarnaast heb jij deze Roberts nooit genoeg zien spelen om te beoordelen of hij goed genoeg is.
    En Stengs komt net uit 1,5 jaar lappenmand. Wat een berg onzin in 1 bericht, ongekend.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 11:29
    Hoe weet jij dat ik Roberts nooit genoeg heb zien spelen? Ik volg het Engelse jeugdvoetbal al jaren. Die aanname van jou is de grootste onzin. PSV kan een doorverkooppercentage afspreken met City. Hierdoor worden er wel vaker deuren geopend in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    HarrieNAC +840
    dinsdag 13 november 2018 om 11:32
    Kan, kan, kan, gebeurt niet.
    En dat jij de jeugd van Fulham volgde 3 jaar geleden neem ik met een korrel zout ja.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 11:34
    Een vriend van me speelde in de academy van een Engelse club in die periode. Die 2 hebben ook tegen elkaar gespeeld destijds. Jij mag het met een korrel zout nemen. Geen probleem
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    in de academy van FC Asshole United zeker? Heet jouw vriendje Kees Kontjebonker????
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 13:48
    Ik ken die persoon niet. Het feit dat jij hem wel kent verklaart een hoop. Veel plezier met Kees
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:39
    Ja een doorverkooppercentage en City is om? Lekker kort door de bocht. Vergeet niet dat ze 10 miljoen hebben betaald en echt niet zomaar verlies gaan leiden. Dat zou betekenen dat PSV 10 miljoen of meer moet neerleggen. Dat zou betekenen dat PSV van hem de duurste PSV'er ooit moet maken. Aangezien je deze jongen nog amper doorgebroken kunt noemen, gaat PSV dus echt niet meer neerleggen dan dat ze ooit voor Kezman deden.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 11:42
    Alsof City wakker ligt als ze verlies maken op zo'n jongen. 10 miljoen ligt gewoon in de keukenla van meneer de sjeik. Als ze straks teveel spelers op de loonlijst hebben staan doen ze er gewoon een aantal weg voor een vriendenprijsje.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    dinsdag 13 november 2018 om 11:49
    Hij koste City iets van 2 miljoen. De rest waren bonussen die hij duidelijk niet behaald heeft.
    Vind ik leuk
    HarrieNAC +840
    dinsdag 13 november 2018 om 12:52
    Je bedoelt 7 miljoen en nog 8 aan variabelen.
    Onbetaalbaar dus nu voor PSV
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3288
    dinsdag 13 november 2018 om 10:15
    Ik vond dit echt een waanzinnig groot talent. Helaas kocht City hem voor 10+ miljoen. Ik denk alleen niet dat hij een meerwaarde zal zijn voor PSV.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1764
    dinsdag 13 november 2018 om 10:24
    Klopt, was echt een goed talent. Jammer dat ie Fullham toen verliet voor het grote geld van City
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:17
    Ah een City huurling. Dat ze nog spelers overhouden in Manchester joh.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    dinsdag 13 november 2018 om 10:22
    Helaas kan ik geen pagina voor Man City vinden maar hier heb je een overzicht van de veertig (40!!!!) spelers die Chelsea heeft uitgeleend dit seizoen.

    https://www.chelseafc.com/en/teams/on-loan-players

    City zal daar ook wel in de buurt zitten qua aantal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:25
    Ja ongelofelijk he. Dat hier geen regels voor komen is onbegrijpelijk. Stel je voor dat dit soort talenten over alle clubs verdeeld zouden zijn (zoals het normaal zou zijn). Dan zou de Europese top zo veel groter kunnen zijn en zouden zoveel talenten meer kans op doorbreken krijgen. Maar omdat de grootste clubs alle talenten binnenhalen, kunnen ze rustig kijken of er 1 of 2 toptalenten tussen zitten. De rest wordt als onbruikbaar vuil bij lagere clubs geloosd.

    Nieuw accountje begonnen? ;-)
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    dinsdag 13 november 2018 om 10:30
    Ja... 3de poging.
    Vorige 2 accounts zat ik op een goed moment lekker tegen mezelf te lullen. Ben je ingelogd, zie je je bijdrages, log je uit, zijn ze weg en dus niet zichtbaar voor anderen. Zoals bijvoorbeeld twitter ook mensen het zwijgen oplegt
    Ze bannen hier niet, ze shadow bannen je zonder eerst waarschuwingen en zonder het je te melden.
    Is natuurlijk de manier om discussie te voorkomen waarom bepaalde trolaccounts maar door kunnen blijven gaan terwijl anderen bij het minste of geringste weer een nieuw account kunnen gaan aanmaken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:36
    Is mij inderdaad ook wel eens opgevallen. Ik heb wel eens het woord vluchtelingen in een zin gebruikt. Volgende dag was alleen dat woord weggehaald, klopte die zin van geen kant meer. Toen heb ik gereageerd dat ze net zo goed mijn hele reactie dan kunnen verwijderen. Hebben ze die reactie verwijderd en mijn verlepte zin laten staan.

    Gelukkig geven wij nooit op haha.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    dinsdag 13 november 2018 om 10:42
    Leukste is nog als artikelen onzin bevatten en je dat corrigeert door de juiste feiten te plaatsen..

    Artikel wordt aangepast maar je reactie is ook even weg.
    Ik hoef echt geen medaille maar dit is ook geen manier om dankbaarheid te tonen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    dinsdag 13 november 2018 om 10:19
    Iets met broodje en een aap
    Vind ik leuk
    Zultkop +5671
    dinsdag 13 november 2018 om 10:23
    Michiel Kramer?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    dinsdag 13 november 2018 om 10:24
    nee een aap geen kroket
    Vind ik leuk
    HarrieNAC +840
    dinsdag 13 november 2018 om 11:27
    Michiel Kramer is gewoon blank joh racist.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1973
    dinsdag 13 november 2018 om 10:19
    The Scottish Sun?

    Ja..... aangezien PSV na de winterstop alleen nog maar de competitie heeft lijkt het me niet dat ze spelers gaan halen die bij Girona niet van de bank komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:21
    Prima speler!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6329
    dinsdag 13 november 2018 om 10:23
    Ik dacht aquero of jesus
    Vind ik leuk
    Stom +354
    dinsdag 13 november 2018 om 10:23
    Lijkt me een fabeltje. Met Lozano, Bergwijn, Malen en Gapko heeft PSV voldoende vleugelaanvallers. Daar lijken ze zeer tevreden over, het loopt goed bij PSV en de kans dat er deze winter al een niet te weigeren bod komt is niet bijzonder groot. Zie dus geen enkele reden waarom ze dit dus zouden willen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:26
    Dat was ook zo’n succes....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1646
    dinsdag 13 november 2018 om 10:28
    Waar moet hij spelen dan? Lozano, Bergwijn en Malen staan toch voor hem in de hierarchie?
    Vind ik leuk
    Bizzy +21356
    dinsdag 13 november 2018 om 10:45
    Wordt hier niet goed van. Probeer eerst Behic, Sainsburry, Ramselaar of Isimat te slijten. Desnoods Pereiro in de winterstop verkopen. In de aanval hebben we al genoeg opties.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:48
    Lijkt me onzinnig. Met Bergwijn, Lozano, De Jong, Malen, Gakpo en mogelijk dadelijk ook nog Romero is de aanvalslinie van PSV al zwaar bezet. Zeker als er uitsluitend nog in de ED wordt gespeeld na de winterstop.

    En zelfs als er in de winterstop nog iemand vertrekt van deze jongens, dan staat ook Piroe te trappelen van ongeduld om aan te schuiven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:52
    Als dit klopt (ik denk dat het gewoon weer geroddel is), dan zou het een indicatie kunnen zijn dat Lozano vertrekt of dat men inziet dat Romero het ook niet meer wordt, anders is het in mijn ogen niet nodig om nóg een aanvaller erbij te halen voor na de winterstop, dat zijn maar 17 wedstrijden. Bommel heeft nu ingezet op de jeugd, zet dat dan door zou ik zeggen. Bovendien ben ik geen voorstander van huur spelers, die zijn ook zo weer weg.Met Van Ginkel hadden we geluk dat we hem steeds weer konden huren. Of zou de jeugd toch niet zo goed zijn als men dacht ? Ik kan me een bekerwedstrijd herinneren van enkele weken geleden.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:15
    Deze jongen staat op de nominatie om na Breda te gaan. Dus dit bericht kan de prullenbak in
    Vind ik leuk
    Korm +37504
    dinsdag 13 november 2018 om 11:44
    Centrale verdedigers hebben we nodig!
    Vind ik leuk
    Gappievdb +29
    dinsdag 13 november 2018 om 11:51
    Altijd maar huren. Skere club die PSV
    Vind ik leuk
    Romarioo +229
    dinsdag 13 november 2018 om 12:04
    Ik zou er niets bij halen, tenzij er iemand van plan is om in de winterstop te vertrekken
    Kwaliteit genoeg
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2089
    dinsdag 13 november 2018 om 20:28
    Zinchenko??? Heeft die wat gepresteerd in Eindhoven??
    En dan nu een speler die in Spanje niet aan de bak komt???
    Engelsen hebben dan of een lage dunk van Nederlandse voetbal of het wordt hier ook niks met Roberts.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15310
    dinsdag 13 november 2018 om 20:56
    Ik zeg huren die Roberts.
    Girona de nr 8 van La Liga.
    Geen vast basis, alleen maar invalbeurten (als hij in mag vallen).
    Doelpunten: Niks nada nopes.
    Kortom een pareltje.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 03:25
    Doen🤪
    Vind ik leuk