VP-voetbalkantine: 'Onbegrijpelijk dat Klaassen niet door Koeman is opgeroepen'

    VP-voetbalkantine: 'Onbegrijpelijk dat Klaassen niet door Koeman is opgeroepen'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 17:00di 13-11-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Zodra Ziyech is vertrokken, moet Ajax vól voor Doan gaan'

    Stelling 2: 'Van Bommel gaat inderdaad te ver met z'n gedrag en wekt irritatie'

    Stelling 3: 'Onbegrijpelijk dat Davy Klaassen niet is opgeroepen door Ronald Koeman'

    Plaats een reactie

    bartjeee +1080
    dinsdag 13 november 2018 om 11:01
    Nee dan ga je er vól op achterauit! Ziyech is zeker 3 klassen beter als doan!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:10
    Ga jij maar eens ergens een Ziyech van de zelfde klasse zoeken.. lukt je nooit wat een klasbak is dat!
    Stelling 2: Ja en word alleen nog erger.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    semi1946 +214
    dinsdag 13 november 2018 om 11:27
    Een ding zijn ze bij Ajax goed in spelers hypen ,en de media bespelen !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:44
    Ga huilen joh, Ziyech is gewoon zwaar goed dit seizoen. De Ligt en de Jong zijn ook goed maar als hun volgend jaar al naar Barcelona mogen dan hoort qua niveau Ziyech op zijn minst thuis bij het Real Madrid onder Zidane.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    semi1946 +214
    dinsdag 13 november 2018 om 12:07
    Zyech is goed voor deze competitie tegen clubjes als ado nac willem2 ,hij komt in landen als spanje en Engeland niet aan de bak
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:24
    Dat is wat jij denkt, het feit dat jij zijn naam niet foutloos kan schrijven zegt voldoende over je niveau, of beter gezegd, het gebrek daaraan.

    ADO NAC?
    Eh, zijn we vergeten wat hij tegen Bayern München deed?
    Hoe de Duitse én ENGELSE media Ziyech als 'tovenaar' etc omschreven.
    Maar in dat zelfde Engeland zou hij volgens jou dus niet aan de bak komen. Yeah right.
    Hoe zijn wereld pass tegen Bayern viral ging. Wat hij deed tegen Benfica?
    Je weet dondersgoed dat je ernaast zit, alleen ben je verblind door haat en afgunst.
    Sterkte verder.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    UpOne +126
    dinsdag 13 november 2018 om 15:46
    Als Ziyech elke wedstrijd gewoon 200% geeft, dan komt die er zeker wel! maar mag wel minder balverlies lijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:21
    Speelde tegen Bayern en Benfica anders twee puike partijen en die clubs zijn niet van het niveau ADO
    Vind ik leuk
    Degier +571
    dinsdag 13 november 2018 om 17:37
    Ik ben geen Ajacied, maar tegen Bayern speelde hij geweldig.
    Op het laatste WK was het wel dikke drama overigens
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:08
    Hallo Degier, heel Ajax speelde geweldig tegen Bayern. Zelfs mijn vrienden die pro Feyenoord zijn (waarmee ik overigens heel goed mee kan opschieten) zeiden het.
    Vind ik leuk
    Degier +571
    woensdag 14 november 2018 om 08:08
    Eens, maar het was nu even een reactie op de discussie over Ziyech in het bijzonder. Het was dus geen reactie op Bayern-Ajax. Misschien even de reacties lezen, waar ik weer op reageer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:26
    Frenkie de Jong is in potentie veel beter dan Ziyech man. Waar was Ziyech op zijn 21e?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:09
    Volgens mij op vakantie toch ?
    Vind ik leuk
    Echt? +3905
    dinsdag 13 november 2018 om 18:07
    Kan je dat ook gewoon in het Nederlands posten? Hun mogen?
    Zwaar goed? Onbegrijpelijk verhaal zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:14
    Ik ben Ajacied, maar Ziyech is idd heel overhyped. Daarom waren er ook geen clubs voor hem in de zomer. De Ligt en Frenkie zijn daarentegen echt verschrikkelijk goed!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:42
    En dat zegt #PochettinoStay doodleuk op FrenkiePrimeur.nl

    De ironie.
    Vind ik leuk
    Sigma +2934
    dinsdag 13 november 2018 om 11:50
    Ik weet onder welke steen jij vandaan komt...maar het is de media die spelers hypt en bespeeld.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:12
    Ziyech is idd wel een beetje gehyped. Hetzelfde geld voor Tadic.
    Vind ik leuk
    Henkings +665
    dinsdag 13 november 2018 om 13:42
    Eens. Maar Doan kan mijn inziens wel doorgroeien in de richting van dat niveau. Wellicht doet Ajax er goed aan om hem zelfs al in de winter aan te trekken. Dan kan hij sámen met Ziyech spelen en daarvan leren. In principe neemt Doan nu Groningen bij de hand, zoals Ziyech dat destijds deed bij Twente.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 13 november 2018 om 14:33
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:01
    Nee dat moeten ze al eerder gaan doen, gewoon in de winterstop een deal maken en het seizoen laten afmaken in Groningen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:05
    Zou een goede oplossing voor beide zijn inderdaad. Al hoop ik niet dat het gaat gebeuren zie hem liever bij PSV (kleine kans). Anders maar liever bij Ajax dan in het buitenland zodat we toch nog van hem kunnen genieten.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17235
    dinsdag 13 november 2018 om 11:12
    Als Groningen slim is verkopen ze Doan gewoon lekker voor veels te veel geld aan een buitenlandse club. Groningen heeft er geen enkele baat bij om hem aan een Nederlandse club te verpatsen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6198
    dinsdag 13 november 2018 om 11:16
    Wat moet ie tegenwoordig kosten zes, zeven miljoen? Dat gaan Ajax en PSV niet betalen. Dus kan ie misschien naar een Duitse middenmoot.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21457
    dinsdag 13 november 2018 om 11:21
    10 á 15 mil bedoel je
    Vind ik leuk
    Korm +37716
    dinsdag 13 november 2018 om 13:37
    voor wat hij tot nu toe laat zien vind ik het wel veel geld, denk ook niet dat ze meer krijgen voor hem
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17235
    dinsdag 13 november 2018 om 11:25
    Afgelopen zomer is een bod van 8 miljoen afgeslagen.
    Vind ik leuk
    semi1946 +214
    dinsdag 13 november 2018 om 11:28
    Er is een bod van 11 cska Moskou
    Vind ik leuk
    BigBoi +2777
    dinsdag 13 november 2018 om 11:07
    Ik vermoed dat er afgelopen zomer al wat besprekingen zijn geweest. Cassiera blijft in Groningen zodra ze tevreden zijn en Doan komende zomer naar Ajax. Zal nog wel een flinke zak geld richting Groningen gaan. En als Ajax slim is verhuren ze ook 2 talenten die te goed zijn voor de JL en niet in aanmerking komen voor veel speeltijd in Ajax 1. Johnsen en Bijleveld bv.
    Vind ik leuk
    semi1946 +214
    dinsdag 13 november 2018 om 11:29
    Vermoedens komen meestal niet uit .
    Vind ik leuk
    BigBoi +2777
    dinsdag 13 november 2018 om 11:34
    dat zijn dromen ;)
    Vind ik leuk
    Leozao +5610
    dinsdag 13 november 2018 om 11:37
    Laat Marc maar schuiven!
    Vind ik leuk
    semi1946 +214
    dinsdag 13 november 2018 om 11:40
    Ja er is jaren op hem en v/d S gekotst ..
    Vind ik leuk
    Leozao +5610
    dinsdag 13 november 2018 om 11:41
    Niet door mij!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17970
    dinsdag 13 november 2018 om 16:12
    Ik zie Johnsen niet het eerste bij Ajax halen, misschien Bijleveld wel.
    Vind ik leuk
    BigBoi +2777
    dinsdag 13 november 2018 om 18:23
    Van beide weet ik het niet maar sommige spelers komen wat later tot wasdom. Die johnsen heeft talent zat maar hij moet er wel voor leven. Het is geen Messi. Bijleveld kan een goede stabiele speler worden maar verwacht geen Europese top
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 11:04
    Als zn vraagprijs rond de 10 miljoen is altijd doen al is het alleen maar om in japan een voet aan de grond te krijgen .verdien je zo weer terug en is ook wel aardige speler
    Vind ik leuk
    Leozao +5610
    dinsdag 13 november 2018 om 11:49
    Jammer dat het geen Chinees is. Zou beter bij de strategie van Ajax passen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    dinsdag 13 november 2018 om 11:04
    1. Ziyech lijkt mij iets verder dan Doan dus zou proberen om met een gevulde beurs wat hoger in te zetten
    Vind ik leuk
    Strijp +14050
    dinsdag 13 november 2018 om 11:04
    Je kunt ze beter zelf scouten, Doan blinkt uit bij FC Groningen, dat is een ander niveau dan Ajax en in mijn ogen geen 8 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2214
    dinsdag 13 november 2018 om 11:17
    Succes in Groningen heeft wel al een aantal keer grote successen opgeleverd. van Dijk, Suarez, Tadic, Robben. Dus wel een van de beste clubs waar je binnen Nederland kan scouten.
    Vind ik leuk
    Topdrie +2937
    dinsdag 13 november 2018 om 11:26
    In het verleden is vaker gebleken dat spelers die top presteerden bij lagere clubs te kort kwamen bij topclubs. Het is en blijft een risico. Daarom zullen topclubs niet zo snel meer van die gigantische bedragen op tafel gooien als het gaat om talenten van andere Eredivisieclubs
    Vind ik leuk
    038power +161
    dinsdag 13 november 2018 om 11:51
    Doan ligt meer op de grond dan dat die voetbalt, overgewaardeerd manneke in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:31
    Vraag me af of Doan de speler is die het niveau aan kan.
    Denk ook niet dat ze Ziyech moeten willen vervangen.
    Tadic kan prima op zijn positie spelen. Dan is het maar de vraag of je nog een extra middenvelder nodig hebt.
    Doan moet sowieso eerst maar eens een jaar zijn niveau halen en elke week bepalend zijn bij Groningen voor ze hem gaan halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:46
    Ideaal voor Doan. Geef deze jongen nog een jaartje de tijd en met een goede begeleiding gaat hij het zeker maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:47
    Ik zie doan niet komen ipv ziyech.ajax moet of net zo'n goede speler of beter halen.ze hebben geld genoeg.en verder jeugd door laten stromen.
    Vind ik leuk
    Korm +37716
    dinsdag 13 november 2018 om 13:33
    @VP,

    Wanneer gaan jullie eens werken met gedragsregels, normen en waarden en geven jullie mensen die de site verzieken eens een IP ban??
    Jullie hebben het niet door maar deze site wordt verziekt door een groep mensen!
    Vind ik leuk
    baboushka +1416
    dinsdag 13 november 2018 om 14:13
    Ben ik mee eens Korm maar van de andere kant lijkt het of VP er vaak stellingen ingooit om alleen maar te stoken. Zie stelling 'irritante gedrag' van van Bommel. Gros psv'ers er niet mee eens, gros Ajax supporters mee eens. Puur bedoeld voor de clicks en te stoken. Zou van Bommel trainer van Ajax zijn geweest dan waren de rollen omgedraaid schat ik zo. Ajax supporters vinden hem geweldig en de psv supporters een irritante kerel;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:42
    Goeie voor ajax
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2109
    dinsdag 13 november 2018 om 14:11
    Stelling 2: Voor straf zeg ik gewoon: Neeeheee.

    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:12
    1-ja
    2-ja
    Vind ik leuk
    Bertus +6142
    dinsdag 13 november 2018 om 14:14
    Wat willen jullie van VP nou eigenlijk uitlokken met stelling 2?
    Dit is toch riooljournalistiek ten top als je dit soort stellingen gaat maken.
    Daarom stel ik voor:
    Stelling 3: De kleuters van VP zijn er op uit om hier nog wat meer haat en nijd op te wekken.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +381
    dinsdag 13 november 2018 om 14:23
    Van Bommel is een hate him or love him mens. Als speler al en nu als trainer ook. De man heeft absoluut talent als trainer, maar ik kan niet vergeten wat voor ongehoorde nare voetballer hij was. Dat gedrag verander je niet zo maar als je buiten de lijnen gaat staan, dus hij heeft alle schijn tegen.

    Het valt mij ook op dat hij veel met de vierde man communiceert en soms als een BF zijn arm om hem heen heeft gelegd: nee, Mark, je blijft in alle gevallen van de arbiters van dienst af, behalve bij begin en eind, dan mag je een handje geven. Alle andere vormen van lichamelijk contact zijn onnodig en kunnen verkeerd uitgelegd worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:27
    Dit is het enige waar ze hem tot nu toe op kunne pakken omdat hij gewoon geweldig presteert in de competitie, typisch de media en de jaloerse supporters van de hatende clubs
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +381
    dinsdag 13 november 2018 om 14:42
    Wat een trieste reactie! Ik weet niet of jij ooit naar wedstrijden van PSV kijkt, maar Markie zit opvallend vaak aan vierde mannen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:50
    Krijgt thuis niet voldoende aandacht dus waarschijnlijk. Dus???
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:52
    Waarheid als een koe!!!🐮
    Vind ik leuk
    Degier +571
    dinsdag 13 november 2018 om 17:50
    Dat hate him or love him is altijd afhankelijk van waar je supporter van bent, maar meestal getuigt het wel van kwaliteit als je tegenstanders een hekel aan je hebben.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5149
    dinsdag 13 november 2018 om 14:26
    Hoppa VP gooit er maar eens olie op het vuur....
    Vind ik leuk
    Korm +37716
    dinsdag 13 november 2018 om 15:11
    ongelooflijk ook
    Vind ik leuk
    Emnu +5177
    dinsdag 13 november 2018 om 14:29
    1. Mwah, geen slechte optie en de explosie van transfersommen lijkt voorlopig nog geen eind aan, met name in de lagere segmenten.

    De megabedragen die in de top betaald worden sijpelen nu door naar de mindere goden.

    Ik denk dat €11-12 reëel is maar draag gelukkig geen enkele financiële verantwoordelijkheid binnen de voetballerij.

    2. Nee.

    Mijn persoonlijke mening over hem doet namelijk niet ter zake, t enige wat telt is wat wordt toegestaan.
    Dat ik dan vind dat-ie met (te) veel wegkomt zal verder jeuken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    dinsdag 13 november 2018 om 14:29
    Stelling 1: 'Zodra Ziyech is vertrokken, moet Ajax vól voor Doan gaan'

    Met alle respect voor Doan maar Ziyech is gewoon een paar klasse beter. Mocht Ziyech vertrekken dan is Doan niet de oplossing, mede omdat je niet kan verwachten dat Doan er meteen staat. Om een echt oordeel te kunnen geven wacht ik het seizoen af.

    Stelling 2: 'Irritante Van Bommel gaat inderdaad te ver met z'n gedrag'

    Zo irritant is van Bommel ook weer niet. Het is zijn eerste jaar en alles wordt meteen onder een vergrootglas gelegd. Beoordeel van Bommel aan het einde van het seizoen.

    Vind ik leuk
    rinirat +2917
    dinsdag 13 november 2018 om 14:35
    1 Misschien wel
    2 wie denkt van bommel wel die hij is... beetje doorgeslagen mannetje die denkt zich overall mee te kunnen bemoeien.
    Vind ik leuk
    thierryer +1784
    dinsdag 13 november 2018 om 14:44
    Zyech heeft echt een topjaar dit seizoen, maar niemand is onmisbaar en als er al eentje onmisbaar is, dan is het de Ligt. Zyech is echt een geweldenaar, vorig seizoen was hij minder, veel balverlies, je ziet dat dat er vooral de laatste 3 wedstrijden weer insluipt.
    Ik denk dat Ajax veel gaat hebben aan de pas 20 jarige Doan en ook aan een Stengs als hij ooit weer op niveau komt als vervanger van Neres.
    Als Tagliafiglo vertrek moeten ze vol voor van Aanholt gaan.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    dinsdag 13 november 2018 om 16:03
    Stengs? Die blijft bij AZ. Mocht Ajax Stengs kopen dan komt er een prijskaartje van 35 miljoen om zijn nek. Ze hebben toch geld genoeg in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    dinsdag 13 november 2018 om 17:15
    Dat men een leuke speler ziet en dan meteen roept "kopen'.
    Is best gek als Ajax toch ook een jeugdopleiding heeft?
    Niemand die op een leuke manier een spits kan aanspelen?
    Stengs is van AZ, dus die moet daar de kans krijgen te groeien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    thierryer +1784
    dinsdag 13 november 2018 om 18:12
    Toch logisch dat als er naar verwachting 7 spelers vertrekken bij Ajax na dit seizoen er ook spelers gekocht worden? Gravenbergh zal vanuit de jeugd de stap maken. Voorderest is het mager wat er in jong Ajax speelt en zijn die spelers NOG niet klaar voor Ajax 1.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    woensdag 14 november 2018 om 18:52
    Mja, ik snap je wel, maar vind het ook zuur voor AZ.
    En ik denk niet dat spelers van AZ klaar zijn voor Ajax.
    Kijk naar Til hoe zwak die nu presteert.
    Denk dat Ajax zijn verre contacten maar aan moet spreken.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2545
    dinsdag 13 november 2018 om 14:49
    Stelling 1 Weet niet of Doan de oplossing is
    Stelling 2 Kan ik geen eerlijk antwoord op geven omdat ik een bloedhekel heb aan die gast. Hij maakt het slechtste in me los ben ik bang dus ontlopen dan maar.
    Vind ik leuk
    Bertus +6142
    dinsdag 13 november 2018 om 18:51
    Komt dat nou nog steeds door die 3 doelpunten die hij ooit maakte in de Arena?
    Bommel is een winnaar die overal het maximale heeft gegeven voor zijn clubs. Heeft een kort lontje maar dat tekend een echte winnaar.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2545
    woensdag 14 november 2018 om 15:41
    Nee heeft niets met die drie doelpunten te maken en ook niet met de nederlaag van pas geleden. PSV was gewoon beter een paar weken terug. Al vanaf zijn Fortuna tijd heb ik het een misselijk mannetje gevonden. Soms heb je dat met mensen. Wat wel in hem te prijzen is in zijn tomeloze inzet en wil om te winnen. Maar bij Barca, Bayern en het NL elftal had ik ook een hekel aan hem terwijl dat wel clubs/teams zijn die ik bewonder. Als mijn club Ajax terecht verloren heeft dan ben ik er even een uurtje ziek van en dan gaat het leven verder.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    Korm +37716
    dinsdag 13 november 2018 om 15:10
    Stelling 2: zolang hij niks overtreed en de official er geen problemen mee heeft wie zijn wij dan om dit te beoordelen?
    Vind ik leuk
    ardesch +3
    dinsdag 13 november 2018 om 15:28
    1 ja 2 iritante gozer
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:55
    Waar maken ze zich nou druk om?
    Wees blij dat die man er is.
    Grijze muizen genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:06
    S1 Zou een goede optie kunnen zijn.
    S2 Hij mag zeker wel wat minder zeuren tegen die 4e man.
    S3 Denk dat hij nu toch al redelijk laat zien er wel weer een keer bij te horen.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1307
    dinsdag 13 november 2018 om 17:09
    2:is eigenlijk best treurig als je je aan een trainer stoort .
    Je kijkt hopelijk voor een leuk potje voetballen en niet hoe een trainer doet.
    3:klaassen komt tekort in het huidige middenveld.
    Wel zijn carrière goed opgepakt,maar komt simpelweg te kort.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:09
    3. Alleen Ajacieden zullen zich verbazen.
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    dinsdag 13 november 2018 om 17:12
    Ajax moet even in de jeugd kijken of ze niet iemand hebben die kwaliteit van Doan heeft. En zo ja, laat Doan dan lekker Groningen in de ED houden.

    Elke trainer is tegenwoordig een aparte dwaas, Bommel doet niemand kwaad, hij slaat een arm om een schouder... 't is wat Kraaij... als hij met jasjes gaat gooien dat vind ik pas erg.

    Ach KLaassen is een hardloper met basistechniek, prima hoor, maar we hebben genoeg van die types. Ik vind het raarder dat Vormer niet opgeroepen is... en dan in de rol van aanspeler niet in de rol van diepgaande speler.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6227
    dinsdag 13 november 2018 om 17:18
    Klaassen is van ver gekomen en laat hem maar eerst weer goed in zijn vel komen bij Werder. Daar is hij al aanvoerder geworden en dat word je daar niet zomaar dus hij is op de goede weg terug.
    Vind ik leuk
    Emnu +5177
    dinsdag 13 november 2018 om 18:04
    Of Klaassen van toegevoegde waarde is op dit moment weet ik niet, tot voor kort was het iig duidelijk dat hij er niet bij hoorde.

    Hopelijk trekt hij z’n huidige vorm/ontwikkeling door, concurrentie kan nooit kwaad.
    Een basisspeler zie ik er eerlijk gezegd niet (meer) in maar ik laat me graag verrassen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173973
    dinsdag 13 november 2018 om 18:19
    Stelling 1 ja graag zelfs........
    Stelling 2 kwats
    Stelling 3 nog grotere kwats
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34251
    dinsdag 13 november 2018 om 18:29
    Stelling 1: Ja

    Stelling 2: Bert moet hem ff temmen.

    3: Als je strootman en vormer hebt opgeroepen dan kun je klaassen ook wel oproepen, die is vele malen beter dan die 2.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:42
    3 Goed dat Klaassen nog niet weer is opgeroepen. We moeten af van de cultuur dat spelers na drie of vier wedstrijden direct (weer)bij Oranje zitten Koeman gaat hem echt wel weer oproepen wanneer hij zo blijft presteren !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    Marco S +5932
    dinsdag 13 november 2018 om 18:45
    Koeman haalt liever tete, echt logisch
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 13 november 2018 om 19:30
    1. Het zal heel erg moeilijk worden om Ziyech te vervangen, maar Doan is een interessante keuze. Het lijkt er steeds meer op dat hij zijn belofte eindelijk gaat inlossen, want hij is echt een zeer talentvolle speler.
    2. Wat een onzin weer, die Kraay is weer lekker bezig. Iedereen weet toch hoe de personaliteit van Van Bommel in elkaar zit? Zo is hij nou éénmaal. Ik vind echt niet dat hij te ver gaat. Hij is irritant, maar die man staat toch echt wel zeer knap bovenaan de Eredivisie, met de maximale score.
    3. Tja, Klaassen is weer op de weg terug, maar ik vind hem nou niet echt uitblinken de laatste tijd. Heel Werder doet het weer slecht, na zo'n mooie start. Hij krijgt heus wel weer een uitnodiging in de toekomst, maar nu zijn er gewoon veel betere spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 20:00
    1. Doan gaat voor 12milj. of meer naar het buitenland.
    2. Kraaij ergerd zich nog meer aan het succes van van Bommel dan aan zijn gedrag. Hij moet zijn clubvoorkeur niet zo laten blijken, die stumper.
    3. Klaassen is geen speler voor Oranje, vooral de laatste wedstrijden de slechtste middenvelder van Bremen. Onder andere door zijn slechte spel heeft Bremen de laatste 2 thuiswedstrijden verloren.
    Vind ik leuk
    orion73 +1518
    dinsdag 13 november 2018 om 20:34
    Terecht dat Klaassen niet is opgeroepen. Geen middelmaat meer bij Oranje. De lat ligt hoger nu en die lat is te hoog voor Klaassen.
    Vind ik leuk
    frankje +45
    dinsdag 13 november 2018 om 21:14
    Framing, alle trainers zeuren tegen vierde official, maar Van Bommel komt steeds op TV. Hij is nog niet naar tribune verbannen -zoals vele collega’s- dus het zal wel meevallen.
    Vind ik leuk
    frankje +45
    dinsdag 13 november 2018 om 21:16
    De kans voor Klaassen komt wel wanneer hij blijft presteren. De jongen heeft een jaar nauwelijks serieuse wedstrijden gespeeld.
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    woensdag 14 november 2018 om 10:15
    stell 3, . . vanuit t standpunt dat klaassen oud ajacied is begrijp ik dat niet, gebaseerd op voetbalkwaliteit nu, snap ik t wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws