Ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond

    "Ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond"

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 12:04di 13-11-2018 om 12:04

    Davy Klaassen zou 'ooit, ooit' willen terugkeren bij zijn oude liefde Ajax. De middenvelder van Werder Bremen vertelt dat deze week in een interview met Helden. 

    Aan uitgebreide toekomstplannen maken doet Klaassen niet. "Ik zie wel wat de toekomst brengt. Ik ben niet zo'n planner. Mijn doel is met Werder Europees voetbal halen en ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond", erkent de 24-jarige Hilversummer. 

    Ondanks een basisplaats in Duitsland ontbreekt Klaassen vooralsnog in de selectie van het Nederlands elftal. "Toen Ronald Koeman bondscoach werd, heeft hij me gebeld en gezegd dat hij me niet kon selecteren zolang ik niet speelde. Dat vind ik fair en ik begrijp ook dat hij me voor de twee interlands in oktober niet meteen heeft opgeroepen."

    Oranje komt - zonder Klaassen dus - komende week in actie tegen Frankrijk (vrijdag) en Duitsland (maandag). 

    Lees ook: Klaassen: "Ik dacht weleens: Kasper, vind je het wel leuk, boeit het je?"

    Poll

    Hoort Klaassen in de selectie van Oranje?

    (1548 stemmen)

    Plaats een reactie

    BarcAjax +9461
    dinsdag 13 november 2018 om 12:05
    Deze strijder is altijd welkom. 👌🏻
    Vind ik leuk
    imho +1277
    dinsdag 13 november 2018 om 12:06
    zou hij in het huidige team van toegevoegde waarde kunnen zijn dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:07
    Als invaller misschien, op het moment zou hij geen basisplaats hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:12
    Als hij nooit weg was gegaan, had die nog gewoon gespeeld.. Toch raar dat het bij Everton zo'n fiasco werd..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:16
    Ja maar hij speelt er niet meer, en ik denk niet dat wanneer hij morgen op de stoep zou staan hij er gelijk staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:18
    Kleine kans dat hij morgen op de stoep staat ;p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:21
    You never know
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 13 november 2018 om 12:44
    Het is niks en het wordt niks!
    Heb het nooit een goede voetballer gevonden, dan is Donny veel beter
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:26
    Goh Romana, toch nog een Ajacied die je goed vindt. Mijn oren klapperen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    dinsdag 13 november 2018 om 12:19
    Dat denk ik wel maar hij heeft het over de toekomst.
    Vind ik leuk
    imho +1277
    dinsdag 13 november 2018 om 12:28
    Klaassen is een speler die het moet hebben van zijn werklust en loopvermogen. Ik denk dat het, vooral met dat laatste, er niet beter op zal worden naarmate hij ouder wordt.

    Klaassen was een basisspeler en een echte Ajacied. Ik begrijp de emotie dat hij terug mag komen. vd Beek is eenzelfde soort speler, is iets vaker ín de 16 te vinden, maar (daardoor valt het op dat) hij mist vaker kansen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    dinsdag 13 november 2018 om 12:33
    Klaassen is nog steeds jong en speelt in de Bundesliga dus van zijn loopvermogen en werklust zal weinig weg zijn. 😅

    Ik vind Donny en Klaassen wel iets andere spelers. Donny is beter aan de bal qua passing maar Klaassen heeft meer diepgang en scorend vermogen.

    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Sorry Klaassen, het niveau van Ajax dit seizoen is te hoog gegrepen voor jou...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4668
    dinsdag 13 november 2018 om 14:09
    Als ballenjongen
    Vind ik leuk
    Romarioo +228
    dinsdag 13 november 2018 om 12:12
    Kom dan terug naar Feijenoord als je bejaard bent dan kan je het bijbenen Ajax zal het niet voor je worden als middenvelder
    Vind ik leuk
    frhoi +1015
    dinsdag 13 november 2018 om 13:03
    terug naar Feijenoord? slaap je nog ofwat..
    klaassen is een echte ajacied trouwens
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19954
    dinsdag 13 november 2018 om 12:13
    Ik denk dat Davy eerder terug is dan ‘ie zelf verwacht..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Even eerlijk, niet het niveau wat Ajax nastreeft, ze willen vooruit dus er is geen plek meer voor Klaasen in het huidige en toekomstige Ajax. Veel betekend in slechte tijden, maar nu ziet het er naar uit dat Ajax een niveau te hoog is voor Klaasen. Miss is AZ of Feyenoord wat, maar het zal wel PSV worden die zijn gek op 2e hands Ajax spelers
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4668
    dinsdag 13 november 2018 om 14:11
    Ajax is ook niet vies van 2de hands spelers
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:13
    Ronald Koeman is de architect van het fiasco en de aanjager van het falen van de beperkte voetballer David Klaassen in Liverpool. Ronald Koeman is in dier voege rehabilitatieplichtig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:47
    Steek je vingers eens in het stopcontact!😎
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    dinsdag 13 november 2018 om 12:18
    Alles prima maar niet na je dertigste.
    Vind ik leuk
    torinofc +443
    dinsdag 13 november 2018 om 12:21
    En van de weke zei koeman dat het hem niet uitmaakt of een speler speelt of niet
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1085
    dinsdag 13 november 2018 om 12:26
    Hij is 25 jaar!! VP doe je huiswerk goed of laat de leeftijd achterwege als je het niet weet!!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 13 november 2018 om 12:32
    Ook mislukt in Engeland. Kan gewoon het niveau niet aan! Dus ook niet geschikt voor NL
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:39
    Dat zeggen ze allemaal ooi ooit.hoop van wel.maar wel rond je 30ste dan of eerder
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6122
    dinsdag 13 november 2018 om 12:44
    Ik ben een hele grote fan van Klaassen maar ik ben bang dat hij voorbij gestreefd is door v/d Beek.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Zeker niet. Ik ben juist geen fan van Klaassen, maar ik vind hem momenteel sowieso beter dan van de Beek.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 12:57
    Klaasen is vergane glorie en hoort in de subtop
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6122
    dinsdag 13 november 2018 om 13:58
    Onzin wat je daar aan het uitkramen bent. Ja, Klaassen speelt bij een subtopper en is daar ook aanvoerder maar we praten hier wel over de Bundes Liga en dat is heel andere koek dan de eredivisie.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 17:05
    Wie speelt hij uit de basis dan?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6122
    dinsdag 13 november 2018 om 17:08
    ????? Als je aanvoerder bent dan ben je gewoon een basisspeler bij Werder.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 18:25
    Als hij terugkomt bij Ajax dooie
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:57
    Als Davy terugkeert in de basis bij Ajax dan gaat het niet goed met het niveau van de club. Overigens vind ik Donny ook teveel gehyped. Een 8 tegen Excelsior is leuk en in de belangrijke internationale wedstrijden dan zie je ook zijn beperkingen. Doorselecteren dus.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 18:26
    Als hij gescoord had in Munchen was hij top, zo betrekkelijk is die domme mening van al die open deur intrappers op tv
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    dinsdag 13 november 2018 om 12:57
    De cirkel is rond, wow.. pik je hebt net een stap buiten de grens gezet
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4668
    dinsdag 13 november 2018 om 14:12
    Hij houd van kleine cirkeltjes
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    dinsdag 13 november 2018 om 13:08
    Davy zeer bedankt voor gedane inspanningen. Maar ik denk niet dat je aan de bak komt als je lang wegblijft.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3325
    dinsdag 13 november 2018 om 13:10
    Matige speler, gaat niets toevoegen. Zakte in Engeland door de mand.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    dinsdag 13 november 2018 om 13:10
    Na een dramatisch seizoen bij Everton zit Davy lekker op zijn plek in Bremen. Om nu te zeggen dat hij bij de selectie van oranje hoort te zijn gaat me wat te ver. Laat hem eerst een sterk seizoen spelen. Hij heeft genoeg kwaliteiten in zich om weer aan te sluiten bij oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:18
    Ik ben blij voor hem dat hij nu bij Werder Bremen op zijn plek is. Everton is nooit geworden wat hij en de club er van deden verwachten en na de wissel van coach was zijn rol helemaal uitgespeeld. Nu lekker veel spelen en dan komt hij ook wel weer in aanmerking voor NL elftal! Gewoon een goeie voetballer.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 13 november 2018 om 14:12
    Is het Hilversum-er of Summer?

    Maar prima verhaal van Klaassen, die roept tenminste niet dat hij moet spelen. Je hebt bij mij punten gewonnen hiermee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:45
    Het is Hilversummer als ik mij niet vergis haha. Ik ben geboren en getogen in een dorp er tegenaan, Loosdrecht.
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 13 november 2018 om 15:53
    Oké, dank je voor de info, leer ik weer wat. :)
    Ja, ik bedenk me nu dat het ook A'dammer is dus ook wel logisch, maar het leek zo raar toen ik het zag, vandaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:55
    Hahaha je bent nooit te oud om te leren toch haha.
    Snap ik, soms ziet het er raar uit maar is het toch goed hahaha
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1434
    dinsdag 13 november 2018 om 14:44
    Als vervanger van Schone is het wellicht een optie.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    dinsdag 13 november 2018 om 14:59
    Dat zou wel beter voor hem zijn, een niveautje of 2 lager dan waar hij nu speelt.
    Hij zou dan weer makkelijk mee kunnen komen.
    Vind ik leuk
    karnisse +257
    dinsdag 13 november 2018 om 15:22
    Hij doet het tot nu toe prima in Bremen hoor
    Vind ik leuk
    alaaf +1616
    dinsdag 13 november 2018 om 15:53
    Asjeblief deze trage pad nooit meer in het nederlands elftal! Na dit seizoen kan ie weer naar ajax want dat stort compleet in na de leegloop
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    dinsdag 13 november 2018 om 18:29
    Gelukkig genoeg geld om wat beters te zoeken
    Vind ik leuk
    alaaf +1616
    dinsdag 13 november 2018 om 20:53
    Duurt altijd weer een paar jaar voordat het echt iets wordt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    woensdag 14 november 2018 om 09:47
    Tuurlijk joh, want voor de ED heb je echt een buitensporig goed team nodig
    Vind ik leuk
    alaaf +1616
    woensdag 14 november 2018 om 09:49
    Ze staan nu al niet bovenaan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:07
    Klaassen lijkt wel 1 meter 30 op deze foto. Wat een reus staat er naast hem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws