Ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond

"Ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond"

Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 12:04di 13-11-2018 om 12:04

Davy Klaassen zou 'ooit, ooit' willen terugkeren bij zijn oude liefde Ajax. De middenvelder van Werder Bremen vertelt dat deze week in een interview met Helden. 

Aan uitgebreide toekomstplannen maken doet Klaassen niet. "Ik zie wel wat de toekomst brengt. Ik ben niet zo'n planner. Mijn doel is met Werder Europees voetbal halen en ooit, ooit zou ik wel willen terugkeren bij Ajax, want dan is de cirkel rond", erkent de 24-jarige Hilversummer. 

Ondanks een basisplaats in Duitsland ontbreekt Klaassen vooralsnog in de selectie van het Nederlands elftal. "Toen Ronald Koeman bondscoach werd, heeft hij me gebeld en gezegd dat hij me niet kon selecteren zolang ik niet speelde. Dat vind ik fair en ik begrijp ook dat hij me voor de twee interlands in oktober niet meteen heeft opgeroepen."

Oranje komt - zonder Klaassen dus - komende week in actie tegen Frankrijk (vrijdag) en Duitsland (maandag). 

Lees ook: Klaassen: "Ik dacht weleens: Kasper, vind je het wel leuk, boeit het je?"

Poll

Hoort Klaassen in de selectie van Oranje?

(2777 stemmen)

Plaats een reactie

Romarioo +635
dinsdag 13 november 2018 om 12:12
Kom dan terug naar Feijenoord als je bejaard bent dan kan je het bijbenen Ajax zal het niet voor je worden als middenvelder
Vind ik leuk
frhoi +1567
dinsdag 13 november 2018 om 13:03
terug naar Feijenoord? slaap je nog ofwat..
klaassen is een echte ajacied trouwens
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21131
dinsdag 13 november 2018 om 12:13
Ik denk dat Davy eerder terug is dan ‘ie zelf verwacht..
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 12:56
Even eerlijk, niet het niveau wat Ajax nastreeft, ze willen vooruit dus er is geen plek meer voor Klaasen in het huidige en toekomstige Ajax. Veel betekend in slechte tijden, maar nu ziet het er naar uit dat Ajax een niveau te hoog is voor Klaasen. Miss is AZ of Feyenoord wat, maar het zal wel PSV worden die zijn gek op 2e hands Ajax spelers
Vind ik leuk
Lucky Kes +6154
dinsdag 13 november 2018 om 14:11
Ajax is ook niet vies van 2de hands spelers
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 12:13
Ronald Koeman is de architect van het fiasco en de aanjager van het falen van de beperkte voetballer David Klaassen in Liverpool. Ronald Koeman is in dier voege rehabilitatieplichtig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:14]
Vind ik leuk
El Cazador +8671
dinsdag 13 november 2018 om 12:18
Alles prima maar niet na je dertigste.
Vind ik leuk
torinofc +612
dinsdag 13 november 2018 om 12:21
En van de weke zei koeman dat het hem niet uitmaakt of een speler speelt of niet
Vind ik leuk
Freddy M. +1208
dinsdag 13 november 2018 om 12:26
Hij is 25 jaar!! VP doe je huiswerk goed of laat de leeftijd achterwege als je het niet weet!!
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
dinsdag 13 november 2018 om 12:32
Ook mislukt in Engeland. Kan gewoon het niveau niet aan! Dus ook niet geschikt voor NL
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:33]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 12:39
Dat zeggen ze allemaal ooi ooit.hoop van wel.maar wel rond je 30ste dan of eerder
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 13 november 2018 om 12:44
Ik ben een hele grote fan van Klaassen maar ik ben bang dat hij voorbij gestreefd is door v/d Beek.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6193
dinsdag 13 november 2018 om 12:56
Zeker niet. Ik ben juist geen fan van Klaassen, maar ik vind hem momenteel sowieso beter dan van de Beek.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 12:57
Klaasen is vergane glorie en hoort in de subtop
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 13 november 2018 om 13:58
Onzin wat je daar aan het uitkramen bent. Ja, Klaassen speelt bij een subtopper en is daar ook aanvoerder maar we praten hier wel over de Bundes Liga en dat is heel andere koek dan de eredivisie.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 17:05
Wie speelt hij uit de basis dan?
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 13 november 2018 om 17:08
????? Als je aanvoerder bent dan ben je gewoon een basisspeler bij Werder.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 18:25
Als hij terugkomt bij Ajax dooie
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 12:57
Als Davy terugkeert in de basis bij Ajax dan gaat het niet goed met het niveau van de club. Overigens vind ik Donny ook teveel gehyped. Een 8 tegen Excelsior is leuk en in de belangrijke internationale wedstrijden dan zie je ook zijn beperkingen. Doorselecteren dus.
Vind ik leuk
DeanJayden +11251
dinsdag 13 november 2018 om 18:26
Als hij gescoord had in Munchen was hij top, zo betrekkelijk is die domme mening van al die open deur intrappers op tv
Vind ik leuk
Makis +1186
dinsdag 13 november 2018 om 12:57
De cirkel is rond, wow.. pik je hebt net een stap buiten de grens gezet
Vind ik leuk
Lucky Kes +6154
dinsdag 13 november 2018 om 14:12
Hij houd van kleine cirkeltjes
Vind ik leuk
fr1963 +4057
dinsdag 13 november 2018 om 13:10
Matige speler, gaat niets toevoegen. Zakte in Engeland door de mand.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:18
Ik ben blij voor hem dat hij nu bij Werder Bremen op zijn plek is. Everton is nooit geworden wat hij en de club er van deden verwachten en na de wissel van coach was zijn rol helemaal uitgespeeld. Nu lekker veel spelen en dan komt hij ook wel weer in aanmerking voor NL elftal! Gewoon een goeie voetballer.
Vind ik leuk
Cookee +12186
dinsdag 13 november 2018 om 14:12
Is het Hilversum-er of Summer?

Maar prima verhaal van Klaassen, die roept tenminste niet dat hij moet spelen. Je hebt bij mij punten gewonnen hiermee.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:45
Het is Hilversummer als ik mij niet vergis haha. Ik ben geboren en getogen in een dorp er tegenaan, Loosdrecht.
Vind ik leuk
Cookee +12186
dinsdag 13 november 2018 om 15:53
Oké, dank je voor de info, leer ik weer wat. :)
Ja, ik bedenk me nu dat het ook A'dammer is dus ook wel logisch, maar het leek zo raar toen ik het zag, vandaar.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 15:55
Hahaha je bent nooit te oud om te leren toch haha.
Snap ik, soms ziet het er raar uit maar is het toch goed hahaha
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
dinsdag 13 november 2018 om 14:44
Als vervanger van Schone is het wellicht een optie.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
dinsdag 13 november 2018 om 14:59
Dat zou wel beter voor hem zijn, een niveautje of 2 lager dan waar hij nu speelt.
Hij zou dan weer makkelijk mee kunnen komen.
Vind ik leuk
karnisse +395
dinsdag 13 november 2018 om 15:22
Hij doet het tot nu toe prima in Bremen hoor
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:07
Klaassen lijkt wel 1 meter 30 op deze foto. Wat een reus staat er naast hem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws