Kraay ergert zich aan 'ongepast gedrag' Van Bommel: 'Ik vind dat-ie te ver gaat'

    Kraay ergert zich aan 'ongepast gedrag' Van Bommel: 'Ik vind dat-ie te ver gaat'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 12:49di 13-11-2018 om 12:49

    Hans Kraay jr. ergert zich al enige tijd aan het gedrag van Mark van Bommel. De trainer van PSV 'moet zichzelf niet overschatten', zei de analist maandagavond bij Veronica Inside. 

    "Bij Vitesse vonden ze het vorige week echt vervelend dat Van Bommel een keer of 32 bij de vierde man ging staan", aldus Kraay, die zag dat de coach van PSV haast gebroederlijk een arm om de official heen sloeg. "Dat is dan toch iets. Mark van Bommel houdt je vast."

    Afgelopen zaterdag won PSV in Doetinchem met 4-1 van De Graafschap. "Het was ongepast wat-ie daarna deed. Voor de camera van FOX zei hij: ik moet de complimenten geven aan De Graafschap, voor de manier hoe zij hebben gespeeld."

    "Henk de Jong was helemaal gevleid! Wat leuk dat Van Bommel ons een compliment geeft.. Ik vind dat-ie af en toe een beetje te ver gaat." 

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Eens met Kraay?

    (4008 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 12:51
    Hans Kraay jr. ergert maar een end weg. Hij heeft altijd wat mekkeren. Hans heeft veel weg van Kim Holland als hij zijn speeksel niet binnen kan houden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:57]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28531
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Inderdaad. Kraay moppert en zoekt naar iets om te zeiken. VP grijpt het aan om wederom een kritisch stuk over PSV te plaatsen. Mooi wereldje toch ;-).
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:04
    Kraay moppert nét zoveel als van Bommel bij de 4e man! ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28531
    dinsdag 13 november 2018 om 13:07
    Dan hecht ik toch meer waarde aan de mening van Van Bommel dan die van Kraay. Kraay is humor, maar niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:09
    In dít specifieke geval heeft Kraay wél gelijk!
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 13:18
    omdat jij het vind?
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:25
    Precies..zó heeft iedereen zijn mening
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:27
    Nee, meerdere mensen vinden dat. Kraaij papegaait in deze andere mensen na.
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 13:28
    tja dat zijn meestal mensen die andere clubs supporten en andere niks gunnen :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:35
    Nou, het is ook gewoon irritant. Ik vind dat je de vierde man niet als ‘vriend’ moet gaan behandelen. Het oogt ook alsof hij ze wil beïnvloeden. Ik vind dat je je als als trainer in deze niet op glad ijs moet bevinden
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 13:39
    ik vind het allemaal wel mee vallen om eerlijk te zijn :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:44
    Niet iedereen heeft dezelfde mening, maar er zijn al een aantal mensen die het vervelend vinden. Dat betekent dus dat het opvalt
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 14:18
    Tja er zijn ook mensen die zich ergeren aan ten Hag, ook dat vind ik nergens over gaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:24
    Dat klopt. Maar dat vind ik niet vergelijkbaar. Als trainer hoor je gewoon van officials af te blijven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Korm +37500
    dinsdag 13 november 2018 om 14:57
    ach als alles gewoon vriendschappelijk gaat heb ik er geen problemen mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Helemaal waar, Korm. Heel veel supporters van heel veel clubs die anderen niets gunnen. Daarvan leven de VP's op deze wereld.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14606
    dinsdag 13 november 2018 om 14:40
    Het geklaag en het beinvloeden van de scheidsrechter geeft eigenlijk aan dat vBommel maar weinig vertrouwen in zijn team en eigen kunnen heeft, hij zal het doen omdat hij ervan overtuigd is dat Psv dit nodig heeft om te kunnen winnen. Anders doe je dit namelijk niet, of je moet Mourinho heten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:09
    Nee korm, het zijn vooral de (neutrale) analisten die zich eraan ergeren. Ik erger me ook dood aan die grootheidswaanzin van bommeltje, maar dat komt niet in het nieuws hè. Feit us dat het bij meerdere programma's ter sprake is gekomen, en dat er dus meerderen zich aan hem ergeren. Is niet erg, ik denk ook serieus dat ze hem niet willen neerhalen, maar meer als advies dat het op den duur tegen hem gaat werken. Die arbiters zijn er op den duur ook klaar mee, en dan loopt ie het vanzelf op. Maar dan niet het eierdopje uit de kast halen en schreeuwen dat alles en iedereen tegen jullie is hè? Wees dan ook een vent en zeg eerlijk dat ie ervoor gewaarschuwd is. 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:43
    Da's perceptie maat! Het heeft al 3 keer gewerkt.....wat men bedoelt is waarschijnlijk dat hij na de wedsteijd bij NAC, waar je met enorm veel mazzel wint, geen penal tegen krijgt en Lozano mag blijven staan, doodleuk roept dat het fantastisch was en het team een 8,5 geeft.....of voor de beker een fantasie opstelling maakt wat dus ook mis gaat en dan alle schuld op het team afschuift!
    Vind ik leuk
    RebelVox +8277
    dinsdag 13 november 2018 om 15:54
    Zegt hij met psv oogkleppen voor......
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28531
    dinsdag 13 november 2018 om 15:56
    Ach, doe niet alsof je zelf roomser dan de paus bent ;-)
    Vind ik leuk
    RebelVox +8277
    dinsdag 13 november 2018 om 15:59
    de pot verwijt de ketel....;-)
    Vind ik leuk
    aphex twin +1514
    dinsdag 13 november 2018 om 13:08
    Waarom is dit een kritisch stuk over PSV dan? Het is de mening van een mens, niet meer niet minder.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    dinsdag 13 november 2018 om 13:17
    Ach er is eens kritiek op PSV, foei hoe durven ze 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:33
    Mogen ajacieden wel reageren op dit topic?? Jij vindt toch dat supporters alleen op topics van hun eigen club mogen reageren..
    Vind ik leuk
    aphex twin +1514
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Ben je weer aan het uitlokken kerel? Hoe gaat het met je Ajax obsessie? Ik zou er eens met een dokter over praten als ik jou was. Lijkt me niet gezond :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:21
    Nee hoor ben niet aan het uitlokken.. Piet precies is van mening dat supporters alleen i
    Op topics van hun eigen club mogen reageren.

    Dat jij een obsessie hebt om al mijn inhoudelijke reactie te lezen en daar vervolgens met onzin op wil reageren is je eigen probleem en niet het mijne.

    Een ajax obsessie is waarschijnlijk niet gezond nee, als ik al die ajacieden zie reageren kan dat niet gezond zijn nee. Besmettelijk is het gelukkig niet.


    Fijne avond nog.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    dinsdag 13 november 2018 om 17:33
    Zeker niet, selectief geheugen dan zeker, het valt me alleen op dat er een grote hoeveelheid zuigertjes rondloopt hier die op topics van hun eigen club niet reageren maar zo’n beetje in elk topic bovenaan staan met een sneer opmerking, beetje sneu..

    Over dat soort volk zei ik dat die beter eens kunnen gaan reageren op topics over hun eigen club i.p.v. een obsessie met Ajax te hebben.

    Zoals Aphex ook al zegt, er is een misselijkmakende obsessie gaande, met name vanuit Eindhoven naar Ajax, ik bedoel, als je dan stiekem toch Ajax supporter bent, kom er dan gewoon voor uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:41
    Hahahaha nu ga je het omdraaien de hypopiet uit hangen. Doe toch gewoon normaal.

    Al die ajacieden die elk psv topic tot op het bot vergallen laat je maar weer even als een hypopiet buitsn beschouwing.. Sneu sneu sneu.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    dinsdag 13 november 2018 om 19:11
    Je bent aanstichter en uitvoerder dus spreek voor jezelf
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:26
    Dus ik heb in dit topic alle leugens van de ajacieden uitgelokt.. Tijds besef is lastig dan voor je.
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +84
    dinsdag 13 november 2018 om 13:21
    Je bent het niet verplicht te lezen, vp😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:15
    Hij denkt dat VP een afkorting is voor verplicht😂😂
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +84
    dinsdag 13 november 2018 om 20:43
    Whahahaha😂 Zou best is kunnen kloppen🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:39
    Ach, kom nou, kritische uitspraken in de media melkt VP altijd uit. Hoe bekender de club hoe meer berichtjes over een stuk TV of een artikel. Gisteren en vanochtend Driessen over Ten Hag, nu Kraay over Van Bommel.
    En wat zo leuk is, het wérkt. Telkens happen de supporters van de desbetreffende club maar al te graag en rollen over elkaar heen met niet altijd even gelukte grappen of azijn-commentaren richting de criticaster in kwestie. En degenen die dit keer niet 'geraakt' worden verkneukelen zich.
    Zie hier, VP verdienmodel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:16
    Amen!!
    Vind ik leuk
    jochempje +3574
    dinsdag 13 november 2018 om 13:49
    Piep piep
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:14
    Mee eens. Heel NL ergert zich aan mensen die maar met jasjes gooien. Omdat ze “zogenaamd” zo emotioneel betrokken zijn met hun club.
    Kraay is niks anders als “zo als wind waait mn jasje”
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:03
    Kraay iets weg van Kim Holland? Wás maar waar..dan keek ik wél iedere zondag naar die saaie Tafel van Kees ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:04
    Oei, er wordt wat over Bommel gezegd dat ook nog precies klopt en iedereen is op zijn teentjes getrapt, accepteer het nu maar gewoon, want Wim Kieft en Ruud Gullit hebben hetzelfde gezegd, zijn toch oud psv'ers
    Vind ik leuk
    Boefje +324
    dinsdag 13 november 2018 om 13:34
    Ik zou me meer ergeren aan het wisselen van meneer van Bommel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    dinsdag 13 november 2018 om 13:41
    Van bommel is ook gewoon een arrogante, kwal. Heel onsportief en probeert altijd de scheidsrechters te beïnvloeden. Hele misselijke trainer.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 13:48
    Van Bommel is een winnaar.

    Eredivisie 4x
    KNVB Beker 1x
    Johan Cruijff Schaal 4x
    UEFA Champions League 1x
    Primera División 1x
    Supercopa 2x
    Bundesliga 2x
    DFB-Pokal 2x
    Ligapokal 1x
    Serie A 1x

    Zo laten we het nu hebben over Erik ten Hag.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:49]
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    dinsdag 13 november 2018 om 13:49
    Dit is een psv topic direct weer ajax erbij halen he. Wat maken prijzen uit, ten op zichte van zijn gedrag. Dus als je veel wint mag je gek doen??
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 13:51
    Joh ik ben ook niet altijd blij met het gedrag van Mark. Maandenlang had de media geen stok gevonden om mee te slaan. En laten we nu eerlijk zijn hier op VP zijn de Ajax supp als de kippen bij om Van Bommel. VInd het allemaal maar overdreven
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    dinsdag 13 november 2018 om 14:01
    Tja als ten Hag raar zou doen zou ik het ook melden. Gewoon met zijn allen lekker normaal doen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 14:03
    Dat vind ik dus ook.
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +84
    dinsdag 13 november 2018 om 14:34
    Juist! Het is mss een goede trainer, maar wel een kwijl!
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1199
    dinsdag 13 november 2018 om 20:01
    Hij is coach geen voetballer meer. Wat heeft hij daarmee gewonnen.

    15 wedstrijden...

    Denk dat ten hag meer heeft gewonnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 06:00
    Doen we ook ff de prijzen van Mourinho als speler erbij! Dat zegt dusniks hoe goed een trainer is.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Maar Kraay jr. heeft wel gelijk.. dat geslijm (als het goed gaat) en dat geklaag (als het minder gaat) bij die 4e man begint heel Nederland een beetje te irriteren (Ok , minus de mensen uit Lampegat)
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 13:45
    Gewoon de tv uitzetten. Probleem opgelost.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 13 november 2018 om 13:46
    Wees gerust... ik kijk geen PSV.. luizenploeg... met al die supporters met die grote bek
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    dinsdag 13 november 2018 om 14:38
    Als je geen PSV kijkt, hoe weet je dan dat Van Bommel klaagt of aan het slijmen is bij de 4e man ?
    Vind ik leuk
    reggie +1808
    dinsdag 13 november 2018 om 14:42
    chuckie88 maar wel deze naam gebruiken tjonge tjonge jongetje toch.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 14:56
    ChuckIE...leuke naam😹
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 13 november 2018 om 15:22
    Yep, alleen had ik deze naam al 25 eerder dan deze Tacovretende duikelaar.... sorry
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 16:28
    Aha...je bent al 88😛
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:43
    Je bedoelt tagliatelle?
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 15:44
    met al die supporters met die grote bek ?? de simpele wereld van Chuckie88
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 13 november 2018 om 16:19
    Idd.... diezelfde grote bek of arrogantie die jullie altijd de Ajacieden toedichten... of ga je nu Roomser zijn dan de Paus? Jullie hebben het hier toch ook al over de plattekar enz... Dus geen haar beter... Kan Driesje nog herinneren... en diezelfde vooringenomenheid zou jullie nu dit jaar nog wel eens weer kunnen opbreken... seizoen is nl nog heel lang... met de winterstop kan Ajax het zomaar weer eens in eigen hand hebben...
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 16:30
    Zou kunnen...ligt natuurlijk aan PSV
    Vind ik leuk
    Bizzy +21349
    dinsdag 13 november 2018 om 16:37
    Binnen elke supportergroep heb je malloten tussen zitten. Jammer dat je Psv supporters over 1 kam scheert.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    dinsdag 13 november 2018 om 17:08
    Hier ben ik het idd met je eens... je hebt zelfs meerdere niveaus supporters, ik wil mij niet verlagen tot het gebruiken van ziektes en andere ordinaire toestanden... maar mensen sukkeltjes, of idioten noemen heb ik totaal geen moeite mee als ze stupide reacties plaatsen... Ik denk dat er in de hele voetbalgeschiedenis van de KNVB dat het nooit voorgekomen is dat na 12 speelronden de nr 1 en 2 samen maar 5 verliespunten hebben opgelopen... PSV doet het natuurlijk fantastisch wat resultaten betreft, maar ik heb gewoon niet veel met de speelwijze.. sorry.. maar misschien heb ik wel gewoon een Ajax bril op... Ieder zijn club en ieder zijn mening
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    woensdag 14 november 2018 om 09:57
    Met het verschil dat je hier gewoon een PSVer hoort zeggen dat ze er vertrouwen in hebben dat ze die kar kunnen klaarzetten.. .vs de poeppraat van Ajax-sympathisanten waarin het gaat over Ons Aller A, het mooiste, het beste, de Godenzonen, WZAWZ...blablabla. En natuurlijk het schijtbakkenvoetbal van de ander, domme boeren, armoeclub, parkeerterrein verkopen blablabla.

    Zie je het verschil niet, Chuck? Ik wel.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    woensdag 14 november 2018 om 13:03
    Nou doe jij het zelfde als dat jouw collega supporter hierboven beschrijft... alles over 1 kam scheren... Ik kom zelf uit Arnhem... heb ook niets met die grote bek uit Amsterdam... ik ben als jongetje van 10 gebiologeerd geraakt door Cruyff, Neeskens en Keizer, terwijl in mijn familie iedereen voor Feyenoord was... Ajax heeft slechte jaren gekend (voetbal onder De Boer was niet om aan te zien) maar doorgaans heeft Ajax aantrekkelijk een aanvallend voetbal (onder Cruyff, Van Gaal, Bosz en nu Ten Hag)... PSV heeft deze periodes ook gehad bv ten tijden van Nilis, Romario, van Nistelrooy en Ronaldo) maar speelt onder Cocu en Van Bommel weer heel matig en counter of omschakel voetbal... ieder zaijn ding maar ik heb daar minder mee, sorry
    En dan even alle resultaten aan de kant zettend, zie ik de vergelijking van de laatste 4 jaar PSV met de 4 jaar onder De Boer... wel resultaat maar voetbal niet om aan te zien... blijkbaar is resultaatvoetbal en mooi voetbal lastig te combineren.... maar kampioen of niet dit jaar (ik denk dat wij wel aan het langste eind trekken dit seizoen) ik, en met mij vele supporters, genieten wel van het voetbal dat Ajax dit jaar laat zien...ook al hebben we wederom nog helemaal niets...
    Stel, ik zeg stel, dat PSV geen kampioen wordt.....
    Hoe kijk jij als PSV supporter dan tegen dit seizoen aan? Waarschijnlijk voor de winterstop al uitgeschakeld voor 3 van de 4 prijzen en het voetbal is niet het meest aantrekkelijk van wat PSV ooit op de mat heeft gelegd... of vergoedt het kampioenschap alles dit seizoen?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    woensdag 14 november 2018 om 18:04
    Ik prikkel je slechts met 2 stereotypes. Mij valt op dat een gemiddelde Ajax-troll, een stuk enger doet dan een PSV-troll. En het zijn er ook meer.
    Gelukkig geldt voor het merendeel van de VP-reaguurders, dat je er een normaal gesprek mee kunt voeren. Zoals met jou ;-)

    Maar wat betreft jouw vraag; je stelt hem wel aan de juiste persoon. Of juist niet. Met teleurstelling en voortijdige uitschakeling ben ik ervaringsdeskundig; ik ben voor Feyenoord. ;-)
    Dus ik moet mij verplaatsen in iets wat ik niet ben ,en denken als iemand die gewend is aan prijzen, best moeilijk, haha.

    Als je kampioen wordt, maakt het geen ene reet uit hoe. De titel, de toegang tot wéér een rondje CL, dáár gaat het om.
    Overigens speelt PSV vrij aardig voetbal op dit moment, dus als ze dit vasthouden valt er ook qua spel nog behoorlijk veel positiefs te melden.
    En hoewel niet dezelfde waarde, lopen er bij PSV ook spelers rond waar ze bij een verkoop goed aan kunnen verdienen.
    Dat ze voor de CL uitgeschakeld worden, zou mij een zorg zijn.. Hooguit jammer dat ze net als Ajax niet die 20 miljoen erbij krijgen, maar 40 miljoen is ook mooi . En ga er nou niet van uit dat Ajax meteen de finale haalt, de volgende ronde is hoogstwaarschijnlijk ook de laatste. Niks mis mee trouwens, want 3 jaar terug riepen we nog in koor dat er in NL nooit meer Europees succes geboekt ging worden.
    De beker is bijzaak, toegang tot de EL heeft PSV sowieso wel.
    Dus.... samengevat? Met dit voetbal kampioen worden? 40 Miljoen aan extra inkomsten? 10Tallen miljoenen tegemoet kunnen zien aan evt. verkopen van Angelino , Rosario, Bergwijn, Lozano? Zou ik als PSV-supporter kunnen terugkijken op een uitstekend seizoen.

    En o ja, ik huldig het credo 'support your local club'. Ik heb live genoten van Cruyff, en later Van Basten en Bergkamp, maar ik ben geboren in Rotterdam-zuid. Later in Hoogvliet, als er op straat gevoetbald werd, was je een Feyenoorder. Ik kom uit een absoluut NIET-voetbalgezin, maar in de brugklas had ik eindelijk een lotgenoot met seizoenkaart. En ging met hem mee. Daarna van de krantenwijk een seizoenkaart.
    Jarenlang stelde Vitesse helemaal niks voor, dus misschien heb je dan sneller de neiging om voor een van de grotere clubs te kiezen.
    Maar ik kan mij er echt niks bij voorstellen, dat je in een stad of gemeente woont, met een club in de buurt. Die jouw stad, streek ,cultuur en gewoontes vertegenwoordigt... en dan voor Ajax te zijn. Want daar spelen ze zo mooi. Da's voor mij echt NOOIT een argument geweest. Da's hooguit een leuke bonus.
    Respect voor de 50er uit Velsen-zuid, die op zaterdagavond de kraag omhoog zet, de pet op, en zich vervolgens nat laat regenen tijdens een wandeling, op weg naar Telstar, en dan maar hopen dat ze nu eindelijk wél eens een leuke wedstrijd spelen. Savvy? Support your local club. Als Arnhemmer zou ik ALTIJD voor Vitesse zijn. ALTIJD. Met een ongezonde pleurishekel aan NEC, uiteraard! :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    woensdag 14 november 2018 om 18:57
    Dank je voor je uitgebreide reactie... veel dingen kan ik je volgen... even ter verduidelijking : Ik ben geboren Tukker, zelf gespeeld bij Heracles en FC Twente (uitgeleend) als 17 jarige (zelfde team als Rutten & (Twente) en Hendrie Kruzen (Heracles), maar net als velen voor mij het niet gered als profvoetballer, was wel een ervaring die ik nooit had willen missen. Desondanks trok mij Ajax als instituut en vanuit de historie.... Ik mis de "olddays" met de tweestrijd tussen Ajax en Feyenoord... waarvan ik hoop dat die ooit weer terug komen.. :-)
    Ik heb gewoon meer met Feyenoord dan PSV (en geloof mij, meer mensen binnen Ajax)... Ik vind persoonlijk PSV een soort van kopieerclub die vroeger de rijkste was met Philips en nu een andere club is geworden.
    Misschien arrogant, maar idd, een Ajacied vindt een prijs (kampioenschap) niet meer genoeg, de manier waarop is ook belangrijk... aantrekkelijk spelen... daarom zijn voor mij de 4 kampioenschappen onder De Boer niet heel veel van waarde en heb ik meer met van Gaal, Bosz en ook nu Ten Hag...
    Even naar jouw club. Feyenoord... Ze komen van ver, Van Geel en de zijnen hebben het qua sanering fantastisch gedaan... de laatste jaren maken ze in mijn ogen wat strategische fouten: o.a op gebied van jeugdbeleid, geen instroming piramide en scouting.... Feyenoord City zal er ongetwijfeld komen, maar ik vrees wel dat de kloof veel groter is dan velen van het legioen willen doen geloven... FC kan ook wel voor nog grotere problemen zorgen als ze niet geduldig en voorzichtig zijn... maar van mij mag Feyenoord weer aansluiten bij Ajax en of dat ten koste zal gaan van PSV is mij om het even.
    Ik heb zelf een account op FR12... niet om rellen, maar omdat ik mij wil inlezen hoe supporters denken over bepaalde zaken.. rellen en trollen en zeker met ziektes reageren is niet mijn ding, alhoewel ik het helaas niet altijd kan laten om idiote reacties vande concurrent van repliek te dienen.. en ach, dat gebeurd over en weer... wij de laatste 5 jaar geen prijzen en jullie geen geld ... maar dat moet ook wel kunnen tot op zekere hoogte
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:43
    Haaha maar je kijkt wel naar de meelopers club.. Waar de grote smoel nog erger is??
    Vind ik leuk
    groninger +1703
    dinsdag 13 november 2018 om 14:13
    Dit keer heeft Kraay gelijk. Heeft bommeltje helemaal niet nodig dit gedrag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:15
    Je heb gelijk Bizzy maar Hansie slikt het niet door .
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    dinsdag 13 november 2018 om 15:37
    Dit zijn de gevolgen van sportief succes. Van Bommel is gewoon een slim man anders win je geen 12 wedstrijden en dit doet zeer bij de concurrentie die alles uit de kast trekken om de resultaten van Van Bommel te bagatelliseren. Hopelijk houden we dit nog een tijd vol dan word de afkeer naar Van Bommel vanzelf wel minder!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    woensdag 14 november 2018 om 09:31
    Overdags, is hij een bekende tv-presentator, of een fanatieke trainer. Maar 's nachts, verandert hij in 'sloppy Kraay', en....' Laat ook maar ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:51
    Kraay
    Rot op aub
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Precies presteer zelf maar eerst eens Hans
    Vind ik leuk
    zwollie +8377
    dinsdag 13 november 2018 om 13:27
    En jij mag blijven?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:44
    Jij ook!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:52
    Aah joh... zodra PSV punten gaat verliezen verliest die van Bommel zijn act en gaat ie weer lastig doen.. van Bommel krijgt voor de winter nog een schorsing van 5 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Nashua +6943
    dinsdag 13 november 2018 om 12:54
    Ik vind hem nú al lastig
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:55
    Wacht maar haha.. de echte engnek van Bommel komt nog.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8351
    dinsdag 13 november 2018 om 12:58
    Ach. Daar wachten ‘jullie’ al een tijdje op. Maar zou ook zo maar kunnen dat ‘het’ helemaal niet gebeurd en Bommel een prima gast blijkt te zijn.

    En Kraay...? Nee, je kunt beter je jasje op de grond gooien dan iemand een compliment geven. Kansloze.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 14:56
    Onze Bommel een engnek...haha..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5076
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Je laat je beïnvloeden door VI. leuk programma en kijk het vaak, maar die bepalen niet hoe iedereen zich moet gedragen. Act' dat zegt Johan Derksen ook altijd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:58
    We zullen zien, mij lijkt het zonder twijfel een act. Het gaat heel goed hij is heilig.. bla bla bla.. beker uitgeschakeld, CL eruit, EL eruit.. zodra jullie Bomneltje ook punten in de competitie punten gaat verliezen zal zijn masker vallen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    dinsdag 13 november 2018 om 13:00
    Dat is PSV dus niet van plan kerel. van Bommel heeft een leuk team en die jongens werken keihard.

    Wanneer je verliest is er commentaar, maar wanneer je succesvol bent zijn er ook mensen die jou helemaal niet kunnen uitstaan. Het is overal hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    Precies..daar kan je op wachten! Na dat verlies tegen RKC was hij al de weg kwijt ;)
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 12:52
    Het mannetje wilt ook weer in het nieuws! Kraaytje!
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5151
    dinsdag 13 november 2018 om 12:54
    mannetje zat gisteren gewoon bij VI aan tafel. Niets mis mee lijkt me.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 12:58
    Dat is dus ook geen nieuws...
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5151
    dinsdag 13 november 2018 om 13:00
    dat maak jij er van
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 13:29
    Het is toch geen nieuws dat hij bij VI aansluit of wel? Hij roept altijd iets om even aandacht te krijgen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5151
    dinsdag 13 november 2018 om 17:54
    moet ie dan bij VI gaan zitten en 1,5 uur zijn mond houden?
    Vind ik leuk
    Hyena +30562
    dinsdag 13 november 2018 om 12:54
    Van Bommel doet het prima, maar volgens mij is het heel erg lastig ontkennen dat hij wel heel erg veel met de vierde man bezig is iedere pot. Het komt een beetje eng over allemaal.

    Niet vreemd overigens, want zo was hij als speler natuurlijk ook al.
    Vind ik leuk
    Vp128 +715
    dinsdag 13 november 2018 om 13:10
    Altijd maar dat woord eng bij iedereen. Hij staat inderdaad veel bij de 4e man. Wat is daar nou eng aan?
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    dinsdag 13 november 2018 om 13:31
    Kijk de wedstrijd tegen RKC nog eens terug. Echt belachelijk dat ze hem niet naar de tribune hebben gestuurd toen hij daar zo stond te schandalen.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 14:58
    Waarschijnlijk de stand en 36/12...
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5151
    dinsdag 13 november 2018 om 12:53
    Hans heeft wat mij betreft 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5076
    dinsdag 13 november 2018 om 12:53
    Laat Van Bommel gewoon lekker zichzelf zijn niet zich gedragen hie Johan en Gijp Kraay het willen.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    dinsdag 13 november 2018 om 12:54
    Ik erger mij aan Hans kraay.
    Als hij niet met jasjes gooit.

    Dan vind hij het nodig om over dolle duikavonden en Seks te blijven doordrammen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 12:54
    Je kan het leuk vinden of niet. Dit is dezelfde v.Bommel zoals hij ook op het veld stond. Als hij denkt dat hij invloed kan uitoefenen (direct of indirect) via de leidsmannen, dan doet hij dat. En zeg nu eens zelf, welke trainer heeft nog nooit de confrontatie gezocht met die werkloze 4e man langs de lijn? Om v.Bommel daar nu op af te vallen.. tsja. Beetje kansloos
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8351
    dinsdag 13 november 2018 om 12:59
    Ach, toen Van Gaal het in 1995 deed vond iedereen het geweldig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:03
    Ja precies. Er is altijd wel wat. Ten Hag stottert en praat als een boer volgens sommigen, v.Bommel dit, vd Brom geeft altijd af op de scheids, Ron Jans stak eens een keer z'n middelvinger op naar 4e man. Lekker boeiend allemaal. Ik vind die persoonlijkheden allemaal een leuke toevoeging. Beter dit dan allemaal moraalridders op de bank. Houd het levendig :)
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    dinsdag 13 november 2018 om 12:55
    Man doet zijn naam eer aan
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +73
    dinsdag 13 november 2018 om 12:56
    Hij is als trainer al even irritant dan als speler....
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 12:59
    Als supporter stond jij wel gigantisch voor hem te juichen in zijn geweldige carrière mag ik hopen.. Of in het NL elftal!
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +73
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Ik kan me werkelijk geen enkel moment herinneren dat meneer van Bommel een onmisbare bijdragen heeft geleverd aan Oranje.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5076
    dinsdag 13 november 2018 om 13:09
    2010 ? De Jong en Van Bommel Sneijder reden waarom Oranje de WK finale haalde....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:10]
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +73
    dinsdag 13 november 2018 om 13:23
    Dat je zo'n waterdragertje in 1 adem met Sneijder noemt zegt voldoende over jouw voetbalinzicht.
    Hij kwam te kort voor Barca, maakte stennis als het hem niet aanstond ( Marco van Basten ) en speelde uiteindelijk zoveel in Oranje door schoonpapa.

    Zo ontzettend overschat die jongen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5076
    dinsdag 13 november 2018 om 13:29
    Heeft topcarrière gehad . Was voor Oranje belangrijke speler. Als jij het niet ziet heb je er weinig kaas van gegeten. Belangrijk voor Bayern, Milan Barca deed hij het ook aardig. PSV ook erg goed met topunt halve finale C.L . Van Bommel was een speler die gif had in zijn spel en erg slim was en de lijnen uitzet op het veld een leider. Van Basten had zelfs mot met Nistelrooy gad persoonlijke veten met spekers dat stond los van voetbalkwaliteiten....
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 13:31
    Haha en de domste opmerking gaat naar jou, ongelofelijk!

    Dit zegt zoveel over jouw voetbalverstand.. je kan fan zijn van iemand of niet.

    Maar Barcelona, AC milan, Bayern Munchen, PSV en Nederlands elftal hebben het allemaal fout gezien!

    Jij bent de grootste!

    K n e u s!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 13 november 2018 om 13:19
    Dan geeft dat al aan hoe weinig kijk je hebt op voetbal!
    Vind ik leuk
    zwollie +8377
    dinsdag 13 november 2018 om 13:31
    Iemand rode kaarten aansmeren, wat hij nu lozanootje bij brengt.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6121
    dinsdag 13 november 2018 om 13:00
    Kraay was irritant als speler maar als trainer valt het toch mee?
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1830
    dinsdag 13 november 2018 om 12:57
    Tja Hans. Zo erger ik me ook als jij op de tv bent.
    Vind ik leuk
    Mari +10154
    dinsdag 13 november 2018 om 12:58
    Te ver?
    Nee Bommel bespeelt dit soort figuren. Heel slim.
    Ik heb er een gruwelijke hekel aan, maar het werkt.
    Mijn broer flikte hetzelfde op een sportpark in Amsterdam.
    We mochten van de beheerders alles, ook ballen op dagen en avonden en velden waar het niet toegestaan was.
    Alleen maar omdat hij de beheerders in het weekend een biertje of een broodje bal gaf.
    Bommel heeft veel geleerd van Advocaat.
    Al hoop ik wel dat ze ALLE figuren die ook meer even ,met de vierde man "in gesprek" gaan, aanpakken
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 12:58
    Niet áltijd eens met Kraay ..maar zo herkenbaar!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6199
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Hans aapt Derksen na. Is dat herkenbaar voor je?
    Vind ik leuk
    Pimman +6071
    dinsdag 13 november 2018 om 13:08
    Nee Hans denkt er nét zo over als ik...dát is herkenbaar voor mij!
    Vind ik leuk
    Broekie +536
    dinsdag 13 november 2018 om 12:59
    Wat een gelul allemaal. Dit is Mark van Bommel de WINNAAR. De coach van ONS PSV . Mark laat zich gelukkig niet afleiden door al het negatief gelul van Kraai en co maar gaat stociijns door.
    Vind ik leuk
    groninger +1703
    dinsdag 13 november 2018 om 14:20
    De coach van jou PSV niet van mijn PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:00
    Van Bommel gedraagt zich soms irritant en hij zorgt wel voor prestaties. Kraaij gedraagt zich meestal irritant en zorgt niet voor prestaties. Dus wat wil deze amateur trainer nog zeggen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    Bullshit +1624
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Wat een slap gelul zeg,
    Van Bommel wordt constant in beeld gebracht omdat er over gesproken wordt bij studio voetbal.
    Andere trainers hebben ook onhebbelijkheden maar die worden niet uitvergroot.
    Een beetje subjectieve verontwaardiging dus van Kraay.
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    dinsdag 13 november 2018 om 13:33
    Hahaha hier is ie weer #allesiseencomplotvandemediategenpsv

    Weet je wel zeker dat het echt Mark is die naast de lijn staat? Ik denk namelijk dat de media een kloon van Mark hebben gemaakt, en die zetten ze langs de lijn. Ondertussen hebben ze Mark ontvoerd. Zo krijgt iedereen een verkeerd beeld van Mark! Echt bizar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    Bullshit +1624
    dinsdag 13 november 2018 om 14:41
    Ach jeetje, kom je niet verder dan die onzin.
    Ik had het trouwens over van Bommel en niet over PSV.
    Lezen is lastig he?
    Maakt verder weinig uit wat voor onzin je uitkraamt hoor.
    We zien allemaal dat van Bommel vaker in beeld is dan welke coach dan ook in de eredivisie.
    Maar dat is alleen zichtbaar voor de objectieven onder ons die iets meer realistisch kijken dan volk zoals jij.
    Fijne dag nog knul.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    appeltje +1421
    dinsdag 13 november 2018 om 14:47
    Hoe verklaar je het dan dat ik vorig jaar bij de Onder-19 Van Bommel zich exact exact hetzelfde heb zien gedragen?

    Als speler was hij ook al zo. Of werd hij toen ook al expres zo in beeld gebracht zodat het dan besproken kon worden in 'Studio Voetbal'? Of wisten ze toen al dat hij hoofdcoach bij PSV zou worden om vanaf toen al dit beeld van hem te bepalen?
    Hoever moet je nou de realiteit gaan verbuigen totdat die bij je denkbeelden past?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:47]
    Vind ik leuk
    Och jeh +2146
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Hoe Kraay zich gedraagt, dat is pas ongepast. Een groot toneelspel wat die man speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Bommel en De Jong kennen elkaar al jaren erg goed en het is meer dan terecht dat Bommel hem een compliment geeft voor het feit dat hij niet de bus parkeerde, maar probeerde te voetballen tegen PSV. Hans moet nog vaker met zijn jasje smijten. Al net zo'n sneu figuur als zijn pa ooit werd. Wordt niet voor niks als lachertje uitgenodigd bij voetbalprogramma's op TV
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:01
    Sinds van Bommel gepiepeld is aan het begin van zijn voetbal-carriere
    door Matthaus (Bayern-PSV1999 rood voor van Bommel)

    heeft tie dezelfde trekjes als Matthaus en dat was echt `n eng mannetje!
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1010
    dinsdag 13 november 2018 om 13:02
    Jaja, Kraay was een voorbeeld als voetballer en is dat nu als trainer en analist ook....eehh NOT!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:02
    Als ze voor psv fluiten slijmt ie en als ze n keer tegen fluiten gaat hij liggen zeiken. Luuk de jong is net zo'n jank figuur, het wordt tijd dat eindelijk maar een scheidsrechter Eier in die Hose heeft en daar tegen optreedt.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1830
    dinsdag 13 november 2018 om 15:45
    Och Menneke. Wat een zielig gedoe weer. Degene die janken zijn jij en je mede papegaaien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:33
    het is zoals het is en in nederland komen ze er steeds mee weg, helaas. internationaal helpt het weinig dat gejank en gezever en dan lukt het allemaal niet zo.
    kwaliteitgebrek valt dan wel op
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19136
    dinsdag 13 november 2018 om 13:03
    Bommel probeert toch ook te slijmen bij de 4e man?
    De reactie van Kuipers was ook veelzeggend...

    Gewoon objectief bekeken..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    fr1963 +3325
    dinsdag 13 november 2018 om 13:03
    Kraay probeert zichzelf een gezicht te geven over de rug van een ander, nu probeert hij het via v Bommel. Triest manneke die Kraay...
    Vind ik leuk
    Leozao +5499
    dinsdag 13 november 2018 om 13:04
    Niet te geloven... dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met Kraay jr. Bij deze dus wel!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1844
    dinsdag 13 november 2018 om 13:05
    Aan wie ergert Kraay zich niet. O ja, zichzelf......
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:05
    Ik zie liever Van Bommel in een innige omhelzing met de vierde official, dan destijds ene Hans Kraay jr. die vanuit een totale onkunde op voetbalgebied zijn tegenstanders doormidden schopte.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +438
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    Nee, dan maar met jasjes gaan smijten. Kraayt geen haan naar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    dinsdag 13 november 2018 om 13:08
    Arie Haan wel
    Vind ik leuk
    De Gekste +612
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    Ben het wel met hem eens dat van Bommel erg vaak contact zoekt met de 4e man, maar ik heb ook het idee dat de camera's hem wel zoeken. Achja, dat is één van de vele dingen die Mark nog moet (af)leren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    Schelden ze op de 4e man is het niet goed, doen ze aardig is het ook niet goed.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    dinsdag 13 november 2018 om 13:08
    Je hoeft niet in de hol te kruipen van de vierde man!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:42
    Dat is blijkbaar het eerste waar jij aan denkt!
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1156
    dinsdag 13 november 2018 om 13:06
    Hahaha. Het is de media zelf die bommel ophemelt om hem nu vervolgens weer neer te sabelen.

    Laat ik helder zijn. Bommel is ook zeker niet mijn vriend maar hij is wel gewoon zichzelf
    Vind ik leuk
    El Cazador +7275
    dinsdag 13 november 2018 om 13:07
    Af en toe!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:09
    Van Bommel heeft telang in Duitsland gespeeld...
    Vind ik leuk
    Emnu +4826
    dinsdag 13 november 2018 om 13:23
    Was-ie er maar gebleven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:11
    Loop niet zo te zeiken Hans en ga overhemden verkopen oid. Fack, wat is die gast toch een ongelofelijke rukker, snap niet dat hij telkens weer op de buis komt.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6271
    dinsdag 13 november 2018 om 13:14
    Als voetballer was het al een verschrikkelijk persoon. En als trainer is het al niet veel anders.

    Bij elke overtreding van de tegenstander zeuren om een kaart. Maar als de trainer van de tegenstander het doet dan is het volgens deze eikel matenaaierij
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +966
    dinsdag 13 november 2018 om 13:14
    Van Bommel was in het veld ook altijd al een bloedzuiger. En maar lullen de hele wedstrijd door. Allemaal gespeelde Brabanste achterbaksheid.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 15:03
    Brabantse achterbaksheid..? Tis een Limburger 🤫
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +966
    dinsdag 13 november 2018 om 17:56
    Goed aangepast dus
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 23:06
    Top kerel
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:16
    Van Bommel is een arrogante volbloed idioot
    Vind ik leuk
    Guzzi +475
    dinsdag 13 november 2018 om 13:16
    Als voetballer was Van Bommel niet anders,stond ook altijd bij de scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:17
    Walgelijk figuur die Hans Kraaij jr. Moet lekker "Lachen om home video's" presenteren een verder god op zijn blote knietjes danken dat hij een papa heeft die alle deuren voor hem heeft geopend.

    Een vader die ik wél respecteer, aangezien hij heeft 'bedankt voor de eer' om nog langer bij misselijk mannetje Derksen aan tafel te gaan zitten, omdat hij zich "niet meer gelukkig voelde met de rol die hij als deskundige voor zijn rekening nam". Die deed er tenminste niet aan mee om mensen volledig kapot te maken en/of in een kwaad daglicht te stellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:18
    Een compliment aan de tegenstander geven mag al niet meer?
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2272
    dinsdag 13 november 2018 om 13:20
    Hij staat iedere keer te janken bij de 4e man
    Vind ik leuk
    deltiaan +1276
    dinsdag 13 november 2018 om 13:21
    ze zien alleen alles van de psv trainer , maar ze zijn gewoon jaloers ,ook kraai die bij de idioten aan tafel zit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    dinsdag 13 november 2018 om 13:21
    je kan ook beter tegen de tegenstanders zeggen .. Jongens wat waren jullie kut......

    die kraaij spoort totaal niet
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    dinsdag 13 november 2018 om 13:26
    Dat zeg meneer die ze jasje per wedstrijd 88x aan en uit doet
    Vind ik leuk
    Vak 129 +653
    dinsdag 13 november 2018 om 13:29
    Kraay met zinnige teksten. Moet niet gekker worden :)
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    dinsdag 13 november 2018 om 13:30
    Heel dat Veronica Inside mogen ze opdoeken. Theaterstuk van hoe halen we snel geld binnen van dat domme paupervolk. Gene is misselijkmakend, vd Gijp met zijn standaard ingestudeerde grappen en die snor heeft zijn tijd al gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:32
    Waarom opdoeken? Ik ben het met je eens, het is altijd hetzelfde spelletje maar af en toe best vermakelijk. Ik stoor me er niet echt aan en anders is er gelukkig nog een knop...
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    dinsdag 13 november 2018 om 13:54
    Faire reactie! Ik kijk ook niet meer en de mensen die zich inderdaad vermaken weten op welk kanaal ze moeten kijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:31
    Is gewoon onzekerheid van Van Bommel. Drama trainer. 3/4 doelstellingen niet gehaald. Waar haalt hij de arrogantie vandaan. Johan Cruijff schaal verloren, uit de beker en geen overwintering Europa. Dus gewoon met twee voetjes op de grond bommel met je arrogante gedrag. Je hebt nog geen hol bereikt als trainer.
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 15:04
    36/12..
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    dinsdag 13 november 2018 om 13:32
    Van bommel is toch een arrogante lul wat heeft hij nu voor ervaring als trainer laat hem eens een 2de divisie club trainen en dan kijken waar hij staat ik denk nergens als ik psv zou trainen staan ze ook boven aan komt door juiste spelers
    Vind ik leuk
    Chinto +95
    dinsdag 13 november 2018 om 14:01
    Komma, punt, komma, komma en punt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:02
    Dat v.Bommel om de 4e man hangt is omdat hij zijn geaardheid niet goed kan verbergen , en niet om de wedstrijd te beïnvloeden .Als hij eenmaal uit de kast is gekomen zal alles wel duidelijk worden en zal hij er makkelijker mee om kunnen gaan
    Vind ik leuk
    Greenwhite +378
    dinsdag 13 november 2018 om 13:42
    Das grappig, ik erger me al heel lang aan Kraaij jr.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Oh nu mag je ook al geen complimenten meer geven! Beter dan de tegenstander afzeiken zoals je ook wel eens hoort!
    Vind ik leuk
    Chucky +772
    dinsdag 13 november 2018 om 15:05
    Zo is het Nel..
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    dinsdag 13 november 2018 om 13:55
    Ach... Pep staat als een dwaas bij de zijlijn, die van Atletico ook, ze hebben allemaal een tick. Bommel doet een babbeltje... op een rustige manier is dat erg nee, is dat storend nee. Basten praatte tegen de cameraman om publiciteit te bespelen.
    Ze zitten onder stress in een baan waarin je van hemelhoog de hel in kan vallen. En die spanning gaat ieder anders mee om. Kraaij gooit met jasjes en die schuift aan bij onderbroekenlol... wat kan het schelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    Chinto +95
    dinsdag 13 november 2018 om 14:00
    Zeikerd
    Vind ik leuk
    Gannef +46
    dinsdag 13 november 2018 om 14:00
    Van Bommel is ook irritant en een bijzonder slecht uithangbord voor zijn club. Altijd zeuren, zeiken en zaniken. Altijd maar ageren en verongelijkt lopen te janken als er een speler wordt geraakt. En dat allemaal in het kader dat hij zo professioneel is en dat in topsport alles geoorloofd is. Volgens mij heb je als mens in de spotlights een voorbeeld functie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:04
    Als speler probeerde die ook altijd zieltjes te winnen bij de arbitrage. Dit is gewoon het aard van het beestje. Hoe naar het ook is, hij kan hier niks aan doen. Dit gedrag had je er vroeger uit moeten rammen, nu is het te laat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:05
    Het is toch niks nieuws dat iedereen zich ergert aan Bommel, behalve de mensen waarmee/waarvoor hij werkt? Dat was als speler toch niet anders? Boeiend, zolang hij bovenaan staat en blijft winnen trekt hij een lange neus. Die Kraaij verzint er vervolgens zelf wat bij wat nergens over gaat, omdat hij wat aandacht wil hebben. Zowel bij de tafel van Kees als VI wordt hij anders onder gesneeuwd.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1434
    dinsdag 13 november 2018 om 14:28
    Bommel heeft nu eenmaal Duitse treksjes. Kan ook niet anders want hij is een halve Duitser.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:40
    Hans kraayt maar wat onzin uit
    Vind ik leuk
    reggie +1808
    dinsdag 13 november 2018 om 14:45
    Heb hem nog niet met een jasje zien gooien, voor mij mag hij wel wat meer tekeer gaan, zit altijd zo ongespannen en rustig op zijn stoel.
    Vind ik leuk
    Bas Bus +60
    dinsdag 13 november 2018 om 15:07
    Ik erger me iedere keer heel ff als Kraaij op tv is.
    Dan gaat ie meteen op een andere zender.
    Kleutergedrag....lachen en rondkijken of er iemand mee lacht...
    Vind ik leuk
    michelhx +3769
    dinsdag 13 november 2018 om 15:09
    Wat een geneuzel om niks. Ze zoeken weer een zondebok.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:11
    Van Bommel moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft, ongeacht de mening van 'half Nederland'. De 4de man is mondig genoeg, daar heeft hij niemand anders voor nodig!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:38
    ach hij moet niet zo zeiken kijk anders maar eens wat voor gedrag hij had als voetballer.
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +18
    dinsdag 13 november 2018 om 15:47
    Je kan je maar ergens druk om maken. Mochten de scheidsrechters het ook irritant vinden dan is de oplossing toch al daar. Aanraken van de scheidsrechter is geel. Hoef je maar 1 keer te doen en dan houdt het op. Bij de samenvatting maken kan je er ook voor kiezen nog 3 mooie aanvallen te laten zien ipv een 3 minuten lang zeurende v. Bommel. Want mis nog wel eens wat leuks wat ik wel in het stadion heb gezien. Dus de media vindt het eigenlijk best leuk. En mij maakt het niet zoveel uit. Ik betrap me er op dat ik in het stadion alleen naar de trainer kijk bij een wissel om te zien wie er in komt. En af en toe hoopvol om te kijken of Guti zijn jasje al uit aan het trekken is, zodra ik het spel van Pereiro moe ben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:54
    Dat is dus vanaf minuut 1 in 90% van de wedstrijden...
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +18
    woensdag 14 november 2018 om 01:38
    Soms wel ja haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:53
    Alles voor de winst, zolang het binnen het acceptabele blijft en de scheidsrechter bepaalt dat. Verder niet zeiken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:59
    Op iedereen is wel wat aan te merken.

    Op Hans ook. Als je maar blijft zoeken.
    Vind ik leuk
    Broes +1027
    dinsdag 13 november 2018 om 16:04
    Ik vond Henk de Jonge erger. Zoals die liep te smilen meteen na de wedstrijd na met 4-1 weggespeeld te zijn. Een trainer dient ziek te zijn na een nederlaag ook tegen PSV en niet de joviale jongen uit te hangen en Van Bommel complimentjes te geven met zijn record.

    Dat is wel een probleem met de huidige situatie in de eredivisie. De meeste ploegen leggen zich bij voorbaat neer bij een nederlaag tegen Ajax en PSV. Onbegrijpelijk, de wedstrijd tegen Ajax is voor veel ploegen de wedstrijd van het jaar, dan moet je boven jezelf uitstijgen, zoals Utrecht in verleden vaak deed tegen Ajax. Gebeurt nu bijna niet meer ...
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    dinsdag 13 november 2018 om 16:18
    V bommel is inderdaad freakin irritant. Hij probeert in alles interessant te doen. Dat gezwets over zn keuze en die tenenkrommende vergelijking met het moeten kiezen wat voor soort auto je wilt. Hij probeert een beetje de wijze filosoof uit te hangen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:25
    Het scheelt dat de rest van de wereld zich aan jou ergert hansje. Wat een vervelend mannetje is dat zeg, bah! Laat je zelf lekker voor lul zetten bij VI!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:38
    Zovelen ergeren zich aan jou Hans( de beter weter )kraay wat heb jij nou gepresteerd
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:52
    Hans hou aub je waffel
    Vind ik leuk
    05443 +2
    dinsdag 13 november 2018 om 17:42
    Laat hem toch slijmen. Van Bommel heeft het niet mee dit jaar.Hij kan alleen de titel halen dit jaar.En dat is ook maar de vraag.Geen titel-beker-championleaque einde van Bommel.dus laat hem toch knuffelen met de vierde man.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    dinsdag 13 november 2018 om 18:33
    100 % mee eens, gedraagt zich apart de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    74ratje +34
    dinsdag 13 november 2018 om 18:35
    Gingen de supporters van de verschillende clubs maar zo met elkaar om. Die kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Marco S +5665
    dinsdag 13 november 2018 om 18:44
    Ik vind Bommel een kwal maar ik zou als Uberkwal echt lak hebben aan wat dorpsgekkie Hans zijn mening is..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:55
    Ga lekker met je jas gooien.
    Van Bommel doet het goed. Voor sommigen die dit niet kunnen hebben is dat dan te goed. Een compliment geven is niet tever gaan maar een beleefdheidsvorm.
    Vind ik leuk
    Banzas +3
    dinsdag 13 november 2018 om 19:01
    Het blijft een arrogante vervelende akelige jongen die van Bommel .
    Hoogmoed komt voor de val met zijn vervelende gedrag .
    Wie is hij nu eigenlijk wel .
    De klojo .
    Ik wil hem zien als de resultaten minder worden .
    Dan staat hij voor de camera te huilen net als bij zijn afscheid bij Milan !
    Het is een kind dienst van de zuigspeen af is !
    Bah.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:26
    Ik vind dat al die voetbalkenners zich daar niet mee te bemoeien hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:35
    Als je Hans Kraaij jr. serieus neemt moet je een enkeltje psychiatrische inrichting nemen......
    Vind ik leuk
    nironi +43