NAC vangt vertrek Smulders op met 'interim-groep': Van Hooijdonk keert terug

    NAC vangt vertrek Smulders op met 'interim-groep': Van Hooijdonk keert terug

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 13:34di 13-11-2018 om 13:34

    Het vertrek van technisch directeur Hans Smulders bij NAC Breda wordt voorlopig opgevangen door vier personen die samen een interim kerngroep vormen. Het gaat om Pierre van Hooijdonk, Tim Gilissen, Mitchell van der Gaag en Cor van Rooij.

    Dat heeft NAC Breda laten weten via de officiële kanalen. Volgens NAC heeft de club met deze interim-oplossing 'voldoende slagkracht om invulling te geven aan het sportieve beleid'.

    Volgens het bericht zal de kerngroep zich vooral bezighouden met 'dringende technische zaken, het versterken van de selectie in de winterstop, het onderhouden van de relatie met de City Football Group, het doorzetten van de ontwikkeling van het topsportklimaat op het trainingscomplex in Zundert en de verdere ontwikkeling van de jeugdopleiding'.

    Van Hooijdonk gaat zich vooral bezighouden met transfers. "Ik heb altijd gezegd dat ik graag iets voor NAC wil betekenen als mijn hulp nodig is. Het is niet mijn bedoeling om vol in de schijnwerpers te staan, maar met name op de achtergrond te opereren en mijn netwerk en kennis in te zetten om NAC verder vooruit te helpen", zo laat hij weten in een reactie.

    Poll

    Gaat NAC zich dit seizoen handhaven in de Eredivisie?

    (826 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 november 2018 om 13:38
    Jan van halst 2.0
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 13 november 2018 om 13:42
    ben je jarig?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:53
    Haha nee volgend jaar pas weer!
    Mijn vriendin is een Rotterdamse en wij hebben altijd discussies over Ajax/Feyenoord.
    “Er is er 1 de mooiste, beste en succesvolste club in Nederland en dan zeg ik: Ajax!
    Wint het altijd vandaar ook mijn accountnaam😂😂😂.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    dinsdag 13 november 2018 om 13:58
    Als zij voor Feyenoord is is zij ook nog lang niet jarig
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:42
    Help me helpen haar dat ook te laten snappen😅
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:59
    je zou eens wat vaker naar je vriendin moeten luisteren:d
    Vind ik leuk
    Toets +391
    dinsdag 13 november 2018 om 14:40
    Das nou toevallig die van mij ook,...
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    dinsdag 13 november 2018 om 15:04
    Maar...je bent dus wel vandaag jarig?
    "Haha nee volgend jaar pas weer!"
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:38
    Nu word vast alles beter nu Pierre terugkomt. De verlosser van NAC 🙈
    Vind ik leuk
    meee +44
    woensdag 14 november 2018 om 08:09
    gaat hij die 7 ton op tafel leggen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:17
    Nee juist daarom🙈🙈
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:41
    Ik hoop voor NAC dat dit gaat werken, zo niet dan zijn ze gedoemd te degraderen vrees ik.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1049
    dinsdag 13 november 2018 om 13:45
    Samen met Zwolle vind ik ze het beroertste spelen in de Eredivisie momenteel. Maar Zwolle heeft nog een paar spelers die wel beter kunnen, dat zie ik bij Nac niet zo 123.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    dinsdag 13 november 2018 om 13:50
    Groningen speelde ook slecht maar krabbelt nu wat op.
    Misschien gaat NAC ook weer wat minder beroerd spelen.
    Tegen Heracles was het wel goed toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:51
    Het is idd niet best bij beide clubs... Had het ook zeker niet verwacht van PEC. NAC heeft echt veel kwaliteit ingeleverd ten opzichte van vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    meee +44
    woensdag 14 november 2018 om 08:10
    vrees de KKD niet... valt er volgend jaar misschien weer eens wat te winnen
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5496
    dinsdag 13 november 2018 om 13:43
    Fijn, Van Hooijdonk hoeft geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor het geld dat hij zomaar in zijn schoot geworpen krijgt. Kan elk falen straks afschuiven op die andere 3.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    dinsdag 13 november 2018 om 13:47
    Klopt, ik vind het ook wat wazig en vrijblijvend. Dus Pierre exotische aankopen doen en vd Gaag zit er mee. Beetje mee O.H.-en dat willen mensen wel maar verantwoording hoort er dan ook bij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:07
    Er worden geen beslissingen genomen door 1 persoon! Maar door 4 personen, en daarna moet de beslissing nog worden goed gekeurd door de rvc.
    Dusss..
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    dinsdag 13 november 2018 om 15:07
    Ja, ik verwacht ook niet dat het ontspoort of zo.
    Maar korte lijnen zijn wel lekker toch?
    1 man die overal over gaat... Ik bedoel zet 2 bijelkaar en je hebt 3 meningen toch?
    Wat nou als vd Gaag A zegt en de andere 3 B wordt het dan B?
    Da kan toch niet, die man zijn nek zit in de strop.
    Vind ik leuk
    Toets +391
    dinsdag 13 november 2018 om 14:42
    @tikkietoe, ik snap het niet zo goed (ligt natuurlijk aan mij), PvH blinkt nou niet bepaald uit met zijn analyses wat gaat hij nou toevoegen daar in Breda?
    Vind ik leuk
    aphex twin +1513
    dinsdag 13 november 2018 om 13:48
    Van Hooidonk komt op mij altijd over als een warrig, dommig persoon. Als hij voor de NOS aan het praten is vind ik zijn analyses vaak erg slecht. Ze zeggen wel eens dat Rafael open deuren intrapt, maar Pierre heeft geen idee waar de in of uitgang zich bevind. Ik vraag me af of hij echt iets kan betekenen voor NAC.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:01
    Pi-air trek je schoenen maar weer aan jongen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:07
    Lafaard van Hooijdonk... bang voor imagoschade en wil zijn rolletje bij studio voetbal niet opgeven... dat voetbalclubs nog in dit soort praktijken stappen. Het voetbal is ziek maar in de bestuurskamers is het misschien nog wel zieker overal...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:43
    Hij geeft zijn rolletje, zoals jij dat noemt niet op.
    Omdat hij geheel vrijblijvend, dus lees geen geld vraagt aan NAC voor zijn technische rol. Hij doet dit geheel vrijwillig, om te proberen zijn cluppie te helpen. Wou dat er meer van dat soort clubmensen en fans opstonden voor ons NAC !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:13
    Wat een farce. Is gewoon een bedrijf/proffesionele organisatie. Als hij vrijwilliger wil zijn moet hij met alle respect voor die mensen steward worden. Wat praat je poep man !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:40
    Je praat zelf poep man, dat voetbalprimeur het met die kop erop zet kan ik niks aan doen. Hij stapt er vrijwillig en onbetaald in. Puur omdat hij een echt nac hart heeft
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1009
    dinsdag 13 november 2018 om 14:11
    Van Hooijdonk en niet op de voorgrond willen treden?? En wie gaat dat geloven?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:12
    Put youre hands up for pi-air, Put youre hands up for pi-air
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +305
    dinsdag 13 november 2018 om 14:16
    Als ik de onderwerpen zo zie... gaat dit nac dit jaar niet veel meer helpen. Maar is het vooral voor de lange termijn. Of van Hooijdonk moet opeens een zak geld hebben, om kwaliteit te kopen....
    Vind ik leuk
    C'est Ca +80
    dinsdag 13 november 2018 om 14:23
    Kazim komt eraan dus haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:27
    Mooi voor NAC maar hoop wel dat hij nu geen tijd meer heeft voor Analist .
    Is klote .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:33
    Spelers als kazim.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:39
    Hooijdonk durft geen eindverantwoording te nemen, beetje meneer de analist spelen en zakken vullen
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    dinsdag 13 november 2018 om 14:41
    wat moet nac met van hooijdonk die lult ook maar wat, en heeft er ook geen klote verstand van .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:43
    met name op de achtergrond te opereren en mijn netwerk en kennis in te zetten om NAC verder vooruit te helpen", zo laat hij weten.

    Dit stukje alleen lijkt wel een sprookje.
    Hij wil juist op de voorgrond, zijn kennis is te betwijfelen gezien zijn optredens in Studio Sport (wou het afkorten maar kwam een beetje vreemd over ' zijn optredens bij de SS spreken niet van veel kennis' is niet zo mooi)
    En zijn netwerk waaruit hij zijn beste speler voor Feyenoord haalde namelijk Kazim, Succes NAC geloof niet dat Van Hooijdonk jullie verder gaat brengen.
    Vind ik leuk
    michelhx +3778
    dinsdag 13 november 2018 om 15:02
    Oh, dan komt Colin Kâzım-Richards vast wel weer in Nederland voetballen. Dat was toch een aanradertje van van Hooijdonk?
    Vind ik leuk
    wil +1151
    dinsdag 13 november 2018 om 16:00
    Van Hooijdonk schijnt onbezoldigd te komen? Maak dat de kat wijs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:38
    Vraag me af wat jullie vinden? Nu van Hooijdonk een functie heeft bij NAC moet hij dan ook stoppen met zijn werk voor Studio Voetbal? Aangezien Jan van Halst hier ook kritiek op kreeg dat hij dit bleef doen terwijl hij bij Twente zat.
    Vind ik leuk
    wil +1151
    dinsdag 13 november 2018 om 18:53
    Zou inderdaad moeten. Hij gaat dan n.l.door een andere bril kijken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33942
    dinsdag 13 november 2018 om 18:54
    Pierre helemaal naar de achtergrond zou het beste voor iedereen zijn.
    Vind ik leuk
    meee +44
    woensdag 14 november 2018 om 08:13
    toch die smulders een kanjer. nu zijn er maar liefst 4 personen nodig om zijn werk voort te zetten...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws