'Mooie stap' voor revaliderende Veltman: 'Ik kom voor de achtste- en kwartfinales'

    'Mooie stap' voor revaliderende Veltman: 'Ik kom voor de achtste- en kwartfinales'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 17:44di 13-11-2018 om 17:44

    Joël Veltman hoopt dit seizoen nog een rol te spelen in de Champions League-campagne van Ajax. Na een langdurige revalidatieperiode stond de verdediger dinsdag weer op het trainingsveld in Amsterdam. In april scheurde Veltman (26) een voorste kruisband in z'n knie af. 

    "Het is niet zo dat ik hier met confetti aan kom, maar dit is een mooie stap in mijn revalidatie", vertelde de rechtspoot voor de camera van AT5"Het is nu een halfjaar na mijn operatie. Nu is het langzaam een beetje aansluiten bij de selectie."

    "Deze week ben ik een keer op De Toekomst. Hopelijk wordt dat volgende week twee of drie keer, om het daarna uit te bouwen en dan uiteindelijk weer duels te gaan spelen."

    Het succes van Ajax in Europa doet hem goed. "Nog één zege nodig en dan zijn we door. Natuurlijk is het zuur omdat je weet wat je mist. Je hebt Champions League gespeeld, het mooiste wat er is. Aan de andere kant ben ik hartstikke trots.  Ik ken die jongens goed en hoe ze het doen is fantastisch. Ik kom voor de achtste en de kwartfinales, haha."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 november 2018 om 17:45
    Welkom terug!
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    dinsdag 13 november 2018 om 18:03
    Grootste eikel van de Nederlandse velden is weer terug. Afwachten wat voor kutstreken hij nou weer gaat uithalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:12
    Zo, dát ben je kwijt. Scherp veroordelen valt je in elk geval niet zwaar.
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    dinsdag 13 november 2018 om 18:15
    Klopt, vooral hoe hij Sparta een kunstje flikte..... Wat een flapdrol
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 13 november 2018 om 21:55
    Als hij een flapdrol is heeft hij aan jou een goed maatje denk ik.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:13
    Bang?
    Ben je PSV fan?
    Daar overheerst altijd angst.
    Bommel geeft het voorbeeld
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    dinsdag 13 november 2018 om 18:14
    Bang voor Veltman😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:16
    Verklaar je reactie maar.
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    dinsdag 13 november 2018 om 18:18
    Serieus? Zelfs bij de BBC staat zijn actie bovenaan in de lijst met onsportieve acties

    En er zijn vele voorbeelden van matennaaierij
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:20
    O, je bent dus een angsthaas en een jankebalk
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    woensdag 14 november 2018 om 09:30
    Als jij die conclusie trekt dan ben je wel een heel zielig mannetje😂
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 13 november 2018 om 21:57
    Zie de rechtsbuiten van Feyenoord kortgeleden. :-)
    Vind ik leuk
    UpOne +210
    dinsdag 13 november 2018 om 18:29
    Angst hahaha ja, of course.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:46
    Beetje sneue reactie he.

    Veltman, tadic, huntelaar zijn de grootste naaiers.

    Daar is Lozano een lieverdje bij.
    Vind ik leuk
    fier&koen +867
    dinsdag 13 november 2018 om 18:53
    Verder kijk je wel eens voetbal ook?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:55
    Yup, jij blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    fier&koen +867
    dinsdag 13 november 2018 om 18:59
    Jawel hoor zelfs naar jullie ook gap. Grunn PSV gekeken evenals Vitesse PSV. Selectief gelul van je. Ligt er net aan welke kleur shirt een speler aan heeft. Succes met de voorsprong vasthouden zal moeilijk zat worden gezien de vorige potjes. De groete
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:01
    Dank je wel!! Jullie iets minder succes in de achtervolging.. :)
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 19:05
    Natuurlijk jongen, natuurlijk.
    Wat dacht je van Dolberg, Zyech, Onana, Tagiafico.
    Een speler zeker niet daar stop ik je hand voor in het vuur.
    Luc de Jong
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:10
    Onana met die free fight actie en smerige elleboog was belachelijk, maar is voor de rest niet zo'n naaier.

    Dolberg zit geen leven in dus nee een naaier niet echt.

    Ziyech nee die ook niet zo. Tagliafico schopt op alles wat beweegt en als hij een tikje terug krijgt rolt die ook wel beetje door ja.

    Lucy de Jong Ken ik niet. Is dat de moeder van frenkie??
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 19:22
    Ik denk de zus van Luc, maar ik ken haar ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:26
    Luc Nilis zijn zus heet Lucy de Jong?

    Dat wist ik niet.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 22:42
    Je weet zoveel niet.
    Geeft niets hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 07:35
    Hahaha zelf verzonnen??
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:53
    Nog zo’n zure eindhovenaar. Ga wat nuttigs met je leven doen i.p.v. jezelf zo belachelijk maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 07:36
    Ik heb liever niet dat jij mij vergelijkt met al die ajacieden die zich hier dagelijks belachelijk maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 08:35
    Je maakt jezelf alleen maar belachelijker. 😂Ik vergelijk je met helemaal niemand. Lezen kun je ook al niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 10:01
    Jij maakt je belachelijk! Laat mij met rust.
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    woensdag 14 november 2018 om 09:29
    Ja, schrijf een naam achterste voren, dat is nuttig
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:49
    Dat is zeker nuttig, de reden er achter weet je alleen niet..
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    woensdag 14 november 2018 om 09:50
    ? Thce
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 13 november 2018 om 21:58
    is een Feyenoord aanhanger.............
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 07:36
    Wat heeft feyenoord hier ju weer mee te maken??

    Gaan oude mensen ook al wijzen naar anderen??
    Vind ik leuk
    035 +6400
    woensdag 14 november 2018 om 10:25
    Ik gaf alleen maar antwoord op Mari (zie post 18:13 uur)
    Je bent erg fanatiek in dit topic.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:35
    Ik ben altijd fanatiek
    Vind ik leuk
    Wim59 +334
    dinsdag 13 november 2018 om 18:46
    Hij jankt tenminste niet zoals lozano of lucie de jong
    Vind ik leuk
    Echt? +4150
    woensdag 14 november 2018 om 13:41
    Veltman heeft het janken ongeveer uitgevonden. Zie hem nog steeds 50x rondrollen en gillen van de pijn toen Jörgensen hem een klein tikje gaf.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    dinsdag 13 november 2018 om 21:40
    Verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:48
    Op 27 januari ben je van harte welkom. Vergeet je je schuimbek niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:51
    Zegt de grootste eikel van voetbalprimeur
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 00:09
    Zegt mijn vrouw ook altijd.
    Vind ik leuk
    Andre As +3317
    dinsdag 13 november 2018 om 17:47
    Nog wel even zorgen dat je dan op het veld komt te staan.
    Team heeft grote stappen gezet. Zal niet meevallen. Wel mooi dat hij bijna terug is na zo'n zware blessure.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:50
    Top dat je er weer bij bent 👍
    Vind ik leuk
    El Cazador +7619
    dinsdag 13 november 2018 om 17:52
    Joël erbij en het feestje is compleet binnen de selectie van Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:53
    Ik stel voor je kansen volgend jaar weer te pakken, Mazraoui speel je nu niet even op de bank ben ik bang, zelfs al ben je 100 procent. Des al niet te min je bent weer van harte welkom Joël!
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:18
    De Ligt gaat weg. Niet te houden voor Ajax. Ik vrees dat dit in januari al gebeurt.
    Centraal heb je dan Veltman en Schuurs, naast Blind en Wober
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:19
    De ligt gaat niet weg. Niet voor de zomer.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:22
    Laten we het hopen. Maar als City of Barca echt willen dan heeft Ajax niets te willen.
    Barca heeft nog nooit zoveel tegendoelpunten gehad in de competitie.
    In de CL durven bepaalde tegenstanders niet aan te vallen en valt het niet op dat ze achterin zeer kwetsbaar zijn
    Vind ik leuk
    Basik013 +489
    dinsdag 13 november 2018 om 18:29
    Bullshit , ajax heeft zeker wel wat te willen , sterker nog het heeft alles te willen.
    Hij heeft gewoon nog een contract bij ajax en overmars heeft al gezegd geld is niet het belangrijkste.
    Daarnaast wil mathijs bijna zeker na de winter verder strijden met zijn ajax in de CL.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:30
    100 miljoen en weg is ie.
    Dat kan je en mag je nooit weigeren
    Vind ik leuk
    Basik013 +489
    dinsdag 13 november 2018 om 19:34
    Zeker wel krijg je deze zomer dan ook gewoon.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:54
    Ik zou toch echt even interviews met Overmars van afgelopen zomer terugkijken.

    Geld speelt op dit moment geen rol.

    Of dat nou 50, 80 of 100 miljoen is.
    Vind ik leuk
    Basik013 +489
    dinsdag 13 november 2018 om 20:42
    Dankjewel , dit bedoel ik dus Mari👆🏻
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 21:16
    Alles en iedereen is te koop.
    Uiteindelijk wordt alles vloeibaar.
    Dit soort bedragen hield en houdt zelf Overmars niet voor mogelijk
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1464
    dinsdag 13 november 2018 om 21:06
    100 miljoen moet je ook niet willen weigeren.
    Net als de 40 miljoen die voor Dolberg geboden zou zijn, als dat waar is had ik hem verkocht.
    Voor 40 miljoen is een betere spits te vinden.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 21:14
    Nou ik denk dat Dolberg wel meer waard is.
    Ik was eerst ook niet onder de indruk, maar ik zie nu wel dat hij heel veel waard zal worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:55
    Ach ze komen maar, dan kunnen ze gewoon hun knip gaan trekken en reken maar dat Marc dan de hoofdprijs gaat vragen. Hij heeft niet voor niet Mathijs een vebeterd contract gegeven. Juist voor dat soort clubs. Oh ,je wil hem persé na de winter, kom maar op met 70 of tachtig milj. En anders wachten tot de zomer en kijken wat de marktwaarde dan is. Dus ja Ajax heeft zeker wel wat te vertellen in deze, en dat is dat ie niet weg gaat voor de zomer. Als de prijzen verdeeld zijn, of wij hebben ze dan allemaal natuurlijk. ;-)
    Vind ik leuk
    El Cazador +7619
    dinsdag 13 november 2018 om 23:15
    Hij mag na de kerst niet meer voor een andere club in de CL uitkomen, simpel zat!!!
    Vind ik leuk
    Emnu +5592
    dinsdag 13 november 2018 om 17:54
    Buiten z’n doelpunten is el Mazraoui toch wel n dissonant bij Ajax in de CL, met name verdedigend.

    Alleen maar goed om daar n andere optie te hebben.

    Daarbij kan ik me niet voorstellen dat ook maar iemand onze Joel, de ideale schoonzoon, ook maar iets zou misgunnen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1476
    dinsdag 13 november 2018 om 17:54
    Joël, doe aub, rustig aan. Langzaam revalideren. Het gaat net zo goed met de club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 17:59
    Welkom terug captain!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    dinsdag 13 november 2018 om 18:01
    Het wordt knokken voor Veltman. Concurrentie is groot
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1126
    dinsdag 13 november 2018 om 18:07
    Blij dat hij terug is op het veld man!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:07
    Nutteloze speler voor ajax te traag als back en te zwak voor in het centrum.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:15
    Centraal was hij goed.
    Lozano kan je er alles over vertellen.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1336
    dinsdag 13 november 2018 om 18:17
    Toen stond hij rechtsback en lozano op links.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:19
    Nee hoor, hij heeft Lozano geheel uit de wedstrijd gespeeld.
    Lozano werd helemaal onder de grond gestopt.Zoek het maar op
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1336
    dinsdag 13 november 2018 om 18:19
    En daarom willen jullie em niet meer terug toch?
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:24
    Jullie, dat zijn zeker jouw vrienden.
    Veltman centraal achterin, perfect. na de Ligt de beste op de Nederlandse velden.
    Bij PSV hopen ze dat hij te koop is. Zou mooi passen naast Viergever hoor ik ze daar al denken
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    dinsdag 13 november 2018 om 20:08
    Om Viergever te coachen. Die kan nog wel wat stappen maken.
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 13 november 2018 om 22:07
    Dus??
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:40
    Lozano bleef in ieder geval nog in het veld staan. Het seizoen daarvoor dropen zowel El Ghazi als Dolbergje hem af in de Arena zo bang als ze waren voor Guardado. Weet je nog wel, Mari. Je had het hierboven toch over angsthazen. En hier beneden over schijten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:49
    En guardado had daar geen smerige trucjes of schoppen voor nodig..
    Vind ik leuk
    richard37 +1345
    dinsdag 13 november 2018 om 19:36
    Ken je poulsen nog? Die gaf jullie koekje van eigen deeg on jet Philips stadion. Gek werden ze.. hahahha
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 19:09
    De angsthazen waar ik het over had zijn Niet de spelers, maar dat jochie hier en Bommel.
    De trainer Bommel, niet de voetballer
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:33
    Oooohh, dat had ik zo niet begrepen, Mari.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27637
    dinsdag 13 november 2018 om 18:07
    Kristensen kan zijn biezen pakken. Plekje op de bank afstaan aan Veltman.
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:33
    Veltman is geen concurrent van Kristensen. Zeker niet onder Ten Hag.
    Eigenlijk was hij slechts onder 1 trainer geschikt als rechtsback.
    In het Nederlands elftal stond hij centraal en bij Ajax ook.
    Hij zal met Schuurs moeten strijden
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27637
    dinsdag 13 november 2018 om 20:58
    Veltman centraal? Nee toch?
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 21:15
    Daar heeft hij zijn beste wedstrijden gespeeld en het Nederlands elftal gehaald.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27637
    dinsdag 13 november 2018 om 21:30
    Ok. Indien Magallan komt is dat een duidelijk signaal naar Veltman. Wober loopt er ook nog rond..
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:14
    Voor iedere speler die een lange tijd uit de roulatie is geweest door een blessure, vind ik het mooi als ze weer kunnen ballen.
    Veel succes
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:17
    Helemaal mee eens. Nu maar afwachten want het gaat nog knap lastig worden om een plekje op het veld te bemachtigen
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1336
    dinsdag 13 november 2018 om 18:15
    Als ie slim is koopt ie vast een kaartje om de wedstrijden te bekijken.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    dinsdag 13 november 2018 om 18:23
    Die jonguh zit gratis 1ste rang op het bankie naast Huntelaar en Neres en krijgt daar geld en een Mercedes en een hoop kleding voor!Wat doe jij zoal op wedstrijd dagen?
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1336
    dinsdag 13 november 2018 om 18:27
    Niets...maar dan ook helemaal niets ...bankje...

    Sommige hebben de luxe dat ze niets hoeven te doen he.

    Maar hoezo vraag je wat ik doe?
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 13 november 2018 om 18:25
    De naam Veltman laat sommige mensen al schijten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:19
    Doe maar rustig aan Joël, wie weet wordt het dan zelfs halve finale...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3535
    dinsdag 13 november 2018 om 18:22
    Je komt niet eens meer aan spelen toe als je een beetje pech hebt.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    dinsdag 13 november 2018 om 18:23
    Ach hij kan altijd nog naar PSV
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34615
    dinsdag 13 november 2018 om 18:26
    Daar zou hij ook niet spelen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34615
    dinsdag 13 november 2018 om 18:25
    Deze kun je echt wel missen.
    Geen goede CV, en al helemaal geen rechtsback.
    Een net niet speler.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    Marco S +6041
    dinsdag 13 november 2018 om 18:40
    Veltman gun ik een mooie return..
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    dinsdag 13 november 2018 om 18:53
    Blijven hopen Veltman.

    Met zijn kwaliteiten mag hij blij zij n als hij bij de amateurs kan slagen.
    Vind ik leuk
    Bijgoochem +1207
    dinsdag 13 november 2018 om 19:01
    Met Ajax goedenavond waar kan ik u mee helpen?

    Ja hallo met Sjukkie Lozano?
    Waar kan ik u mee helpen chippie?
    Het is Sjukkie' Sjukkie Lozano...
    Ohh mijn excuses, waar kan ik u mee helpen?
    Is Veltman echt weer begonnen met trainen?
    Ja hij is inderdaad weer begonnen vandaag Shaggy

    Aiiiii Caramba.
    Vind ik leuk
    Robert_b89 +439
    dinsdag 13 november 2018 om 19:04
    Als hij echt ajax wil helpen dan moet hij lekker op de tribune plaats blijven nemen en op zoek gaan naar een andere club. Weg met die vent. Verneukt elke Europese campagne met een grote fout dan wel met rood.
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    dinsdag 13 november 2018 om 19:07
    En dan met rood van het veld gestuurd worden. Nee dank je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 19:23
    Welkom terug, Joël. Hopelijk weer snel op de bank als backup van Nous, want die Kristensen kan mij niet bekoren. Verliest te veel duels, tegenover een degelijke maar geen bijzondere voorzet. Kun je beter een back hebben die verdedigend solide is, dat aanvallende zit genoeg in de ploeg op het middenveld en voorin.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 13 november 2018 om 20:36
    Roze bril op? Of gewoon geen verstand van voetbal?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 13 november 2018 om 20:36
    Wat een sukkel, dat die gast nog bij ajax voetbalt is werkelijk ongelooflijk. Die kan werkelijk niets goed. Dat ie maar snel in de kkd gaat spelen. Über matennaaier eerste klas, grootste jankert die er op de velden rondloopt.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    dinsdag 13 november 2018 om 21:43
    Afwachten wat voor trucs hij nu weer gaat uithalen!

    Het Veltmannetje heeft meer Argentijnse fratsen dan Tagliafico! :D
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    dinsdag 13 november 2018 om 22:35
    Veltman kan Blind een hand geven. Zijn beide engnekken en zeer matige voetballers
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:28
    Mooi voor Veltman dat hij weer fit is, maar er zullen héél veel geblesseerd moeten zijn, voordat hij weer in beeld komt, denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 00:31
    Welkom terug, maar wel op de bank. Voorlopig gaat het goed .
    Vind ik leuk
    Kinkladze +78
    woensdag 14 november 2018 om 01:39
    Topper, welkom terug!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 01:53
    Hij is derde keus! Past totaal niet in de huidige selectie. Kan denk ik een transfer maken naar groningen, AZ, Heerenveen beetje dat soort clubs. Maar niks voor Ajax hij! Zonder hem gaat het prima aan de rechterkant geen geklungel meer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws