Arnautovic in belangstelling van Engelse topclub: 'Wil met beste spelers spelen'

    Arnautovic in belangstelling van Engelse topclub: 'Wil met beste spelers spelen'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 10:38wo 14-11-2018 om 10:38

    Marko Arnautovic vindt dat hij toe is aan een stap hogerop. De West Ham-aanvaller wil zichzelf op een hoger niveau gaan meten met 'de beste spelers' en volgens hem kan dat alleen bij een grotere club.

    Arnautovic leefde vorig seizoen helemaal op toen hij door voormalig West Ham-coach David Moyes als spits werd ingezet. Onder de nieuwe coach Manuel Pellegrini is hij ook goed van start gegaan, met vijf doelpunten in tien wedstrijden. Hij vindt dat hij klaar is voor een stap hogerop. "Ik ben nu 29, voor een voetballer de beste leeftijd", aldus de Oostenrijker tegen Kurier. "Het moge duidelijk zijn dat ik met de beste spelers wil spelen."

    Zijn broer Danijel is zijn zaakwaarnemer, hij zorgde er ook voor dat Marko aan de slag kon bij West Ham United. Volgens hem moet zijn broer een stap hogerop. "Hij speelt al in de Premier League, maar voor een speler als Marko kan dit niet het eindstation zijn. Hij is een belangrijke speler bij West Ham, maar ik denk dat hij nog meer uit zijn kwaliteiten kan halen. Om dat te laten gebeuren moet hij voor een topteam gaan spelen. Hij is klaar voor de volgende stap."

    Arnautovic werd tijdens de vorige transferperiode al meermaals gelinkt aan Manchester United, maar een deal werd niet gesloten. Nu de Oostenrijker heeft aangegeven te willen vertrekken bij West Ham, lijkt United wederom één van de grootste kanshebbers.

    Poll

    Heeft Arnautovic de kwaliteiten om mee te komen bij Manchester United?

    (689 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bontscoach +391
    woensdag 14 november 2018 om 10:42
    Lekker spelertje, maar op de 1 of andere manier altijd zo wisselvallig als de pest en een slechte mentaliteit op het veld.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3295
    woensdag 14 november 2018 om 12:17
    Sinds hij bij West Ham speelt vind ik wel dat zijn mentaliteit is veranderd. Misschien is hij dan toch volwassen geworden ;p

    Het niveau van United heeft hij denk ik alleen al niet. Een stapje hoger kan best, maar geen top 6 ploeg.
    Vind ik leuk
    HJR +8253
    woensdag 14 november 2018 om 21:03
    Inderdaad! Hij doet het niet slecht, maar zo'n Wilson van Bournemouth scoort veel meer. Manu kan beter voor Richarlison gaan dan. Stukje duurder misschien maar wel jonger en beter dan Arnautovic
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 21:04]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 15:54
    Daarom past hij NU perfect bij United.
    Vind ik leuk
    baku +881
    woensdag 14 november 2018 om 10:42
    Logisch dat hij in de belangstelling staat van United, Lukaku, Martial, Rashford kunnen er geen klote van. United heeft duidelijk nog meer spitsen nodig...
    Vind ik leuk
    Dionisius +39
    woensdag 14 november 2018 om 10:45
    Doet het niet slecht maar kan het niveau naar van Man Utd (of wat ze nastreven) niet aan. Zou eventueel wel een leuke pinchhitter kunnen zijn voor bijvoorbeeld een Liverpool als die Sturridge niet zouden hebben. Beetje zoals Shaqiri. Maar betwijfel me of hij de mentaliteit heeft om die rol te vervullen.
    Vind ik leuk
    Molletje +490
    woensdag 14 november 2018 om 11:01
    Waar staat nou eigenlijk dat hij in de belangstelling staat van Manchester United?

    Ik zie alleen maar een suggestieve optelsom van VP zelf.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 11:07
    Ik vind hem geen versterking voor de Engelse top eerlijk gezegd.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33943
    woensdag 14 november 2018 om 11:49
    Nee. Voor de top niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2300
    woensdag 14 november 2018 om 12:22
    Vraag is, of de beste spelers met hem willen spelen. Overschatte speler.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    woensdag 14 november 2018 om 12:24
    Dit is zo'n typische speler waar je of van houdt, of een gruwelijke hekel aan hebt. Ik vind het persoonlijk wel een vermakelijke speler en persoonlijkheid en ik zou hem wel eens willen zien bij een topclub. Mooie wannabe Zlaten!
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 14 november 2018 om 16:45
    Hij speelt bij Westham toch? Hij maakt elke week het verschil, geweldige speler, ex-Twente meen ik.
    Vind ik leuk
    HJR +8253
    woensdag 14 november 2018 om 21:07
    Hij maakt niet elke week het verschil hoor bij WHU. Hij is wel 1 van de betere samen met die Anderson en Fabianski
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 14 november 2018 om 21:19
    Nou, hij staat soms als enige aanvaller voorin en is donders gevaarlijk. Geweldige speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 08:39
    Ik snap als je zegt dat hij misschien te kort komt of niet goed genoeg is maar ik ben er van overtuigd dat hij mee kan met de top van Engeland. Technisch is hij heel sterk en hij heeft scorend vermogen. Hij zou zeker iets toevoegen aan United, ik zou hem halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws