VP-voetbalkantine: 'VVV heeft gelijk: KNVB straft Janssen veel te zwaar'

    VP-voetbalkantine: 'VVV heeft gelijk: KNVB straft Janssen veel te zwaar'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 17:00wo 14-11-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Door Elia te halen kan Feyenoord volgend seizoen weer meedoen om de titel'

    Stelling 2: 'Malen wordt in 2019 volgende PSV'er die in Oranje debuteert'

    Stelling 3: 'VVV heeft gelijk: KNVB straft Janssen veel te zwaar'

    Plaats een reactie

    TheArena. +1153
    woensdag 14 november 2018 om 11:02
    Nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:12
    En nog 10 andere dan misschien wel
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 12:33
    10 is wat overdreven maar 7 zeker.
    Vind ik leuk
    Jesperb1 +251
    woensdag 14 november 2018 om 12:45
    Nee, Jorgensen en v Persie spelen volgend seizoen ook niet meer in de Kuip.. Dan heb je meer goede spelers nodig
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 12:49
    Bijlow, v beek, tonny, berghuis
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:04
    Bijlow ben ik nog steeds geen fan, toch nog vaak een foutje maar hij is nog jong dus dat komt wel goed.
    Van Beek is een grote grap
    Vilhena gaat wss ook weg volgende zomer
    En Berghuis is een momenten voetballer
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 14:09
    V Beek werd voor zijn blessure gevolgd door alle grote teams, die kan echt wel voetballen.

    bijlow staat er de meeste wedstrijden gewoon, heeft echt wel eens een foutje maar kan in potentie ver komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 14:38
    Over van Beek ben ik het niet met je eens, maar goed.

    Bijlow kan in potentie inderdaad een goede keeper worden.. maar staat toch nog wel een flink stuk achter Zoet en Onana
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 17:26
    Zonder twijfel met je eens. Hij staat nog achter maar dit is zijn debuut seizoen. Op deze leeftijd in het eerste staan is extreem, zeker met vermeer als concurrent. Hoe oud was vd Sar toen hij debuteerde? Al gauw 5 jaar ouder
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31509
    woensdag 14 november 2018 om 17:30
    Vaak een foutje.... 1 stuks om precies te zijn...

    Dat gelul in de ruimte over Bijlow z'n niveau is om een behoorlijke hangzak van te krijgen. Hij pakt nog geen punten, maar geeft ze ook niet weg. Wel pakte ie de Supercup.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7620
    woensdag 14 november 2018 om 11:16
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3344
    woensdag 14 november 2018 om 11:30
    Grappig dat met name ajacieden er als de kippen bij zijn om hierop te reageren. Ajax en psv krijgen nog blessures en straks een leegloop.....
    Ik vind de stelling vrij logisch.
    Vind ik leuk
    wypy +499
    woensdag 14 november 2018 om 11:40
    Leegloop idd. En een schip met geld om nieuwe spelers te halen.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 14 november 2018 om 15:39
    Die maar goed ingepast moeten worden. Veel geld is leuk, maar alle vastigheden verdwijnen en moeten opnieuw gecreëerd worden, daar gaan heel veel trainingen en wedstrijden in zitten. Kortom, veel puntenverlies.
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    woensdag 14 november 2018 om 17:24
    Betere spelers komen sneller tot prestaties. Beide topclubs houden een paar belangrijke spelers. En de rest is nu reserve of wordt gekocht. Zal tot puntverlies leiden. Maar zeker niet de gebruikelijke 19+ verliespunten die Feyenoord gemiddeld heeft. Om over andere clubs nog maar te zwijgen.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 14 november 2018 om 17:32
    Hoezo "gebruikelijke"?
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Ondanks kampioenschap 56 punten minder gehaald dan PSV in de laatste 4 jaren
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 14 november 2018 om 18:48
    Dat maakt het dus gebruikelijk tegenwoordig. Zeker ook voor de toekomst dus...
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    woensdag 14 november 2018 om 20:43
    Nee maar tel 7 verliespunten tegen de topclubs erbij op. En Feyenoord is al een eind op weg
    Vind ik leuk
    Vak 129 +844
    woensdag 14 november 2018 om 11:46
    Grappig dat juist een Feyenoorder het logisch vindt, en als de kippen erbij is om de terechte twijfels van mensen in twijfel te trekken.

    Vertel, waarom is de (onlogische) stelling logisch? Alleen met jullie keeper al is het geen kampioen worden. Die kan er namelijk helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3344
    woensdag 14 november 2018 om 11:55
    Onana blundert ook regelmatig, ajax en psv zijn straks alle dragende spelers kwijt, veroorzaakt instabiliteit. Feyenoord heeft minder verloop en kan verder bouwen met veel jonge spelers die niet zo worden gehypt en dus ook niet zo snel in de picture komen om te vertrekken. Stabiliteit heeft 2 jaar geleden het kampioenschap opgeleverd. Dat kan gewoon weer gebeuren. Feyenoord is gewoon beter dan de overige 13 clubs. Als je daar van wint, dan wordt je in NL kampioen. Moet je dus niet thuis 1-1 spelen tegen een Heracles of met 2-0 verliezen bij de Graafschap. Maar in theorie is het dus een reële mogelijkheid. PSV laat nu zien hoe je dat doet....zonder heel veel overtuiging in uitwedstrijden toch nipt winnen...
    Vind ik leuk
    UpOne +126
    woensdag 14 november 2018 om 12:09
    Instabiliteit onzin.. Van Ginkel prikte er afgelopen seizoen anders ook meer dan 10 in en die missen we nu ook niet. Het vertrek van Arias en Brenet is ook goed opgevangen. Volgend seizoen zie ik alleen Lozano en Pereiro vertrekken.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +844
    woensdag 14 november 2018 om 13:04
    Onana blundert regelmatig. OK. Je bent af. Zo'n Feyenoorder dus. Een fout tegen Benfica. Die hij zelf corrigeert. Verschil met Bijlow hé. Die blundert tegen Trencin, Jong Schotland, Ajax...en dan is zijn team naar de kloten. Onana pakt punten, Bijlow niet. Maar goed, moeite met kritiek, we lezen het al.

    Minder verloop remt de club juist, want er speelt weinig kwaliteit. Dat de jonge spelers niet snel vertrekken is omdat ze amper kwaliteit bezitten. De jonge spelers met kwaliteit vertrekken bij de club voordat ze bij het eerste zitten.

    Kampioenschap voor Feyenoord is, vanwege de enorme armoede in kwaliteit, helemaal geen reële mogelijkheid. Ook na de komst van een gefrustreerde Elia niet.

    Er moet nog heel wat gebeuren wil Feyenoord zich kunnen spiegelen aan een PSV. Tot die tijd hebben ze het lastig met de Trencins van Europa.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3344
    woensdag 14 november 2018 om 13:45
    Stuiter balletje over voet Onana? Benfica 2 megablunders binnen 1 minuut....Bijlow pakt wekelijks een paar zeer lastige ballen, groot aandeel in de overwinning afgelopen zondag. Ajax en psv spelen nu op hun top, kan alleen maar minder worden door een beetje pech, blessures, schorsingen, drukke programma enz.
    Feyenoord kan alleen maar beter worden, spelen nu met weinig vertrouwen. En dan toch al makkelijk 3e staan. In potentie echt niet minder dan ajax en psv. Gio maakt het verschil. Zijn keuzes en zijn voorzichtigheid en gebrek aan lef zie je terug in het veld. We gaan het zien....
    Vind ik leuk
    Vak 129 +844
    woensdag 14 november 2018 om 16:12
    Blunder tegen Trencin, inleiding tot 4-0 op je kut, blunder Jong Oranje tegen Schotland, 0-2 op je kut en kwalificatie naar de kloten. Blunder tegen Ajax, inleiding voor de zoveelste nederlaag tegen de Grote Broer uit Amsterdam. Maar echt héél goed dat hij zondag tegen Heracles (….) een paar goede ballen heeft gepakt. Neeeee, die jongen komt er wel. Niet teveel hoogspanning, want dan gaat het mis. Zit hij nu dus goed, want zijn club speelt nergens meer voor.

    In potentie niet minder dan Ajax & PSV. Prima. Wat rook jij? Het is prima spul. Welk druk programma? PSV heeft na de winterstop hetzelfde programma, minus beker. Hoezo druk?

    Aandoenlijk waar je hoop op gestoeld is, met het drukke programma staan PSV & Ajax al een straatlengte voor op Feyenoord. Een Feyenoord wat 2, ik herhaal 2, hele Europese potjes heeft gespeeld.

    Eind van de competitie staat Feyenoord gewoon weer meer dan 10 punten achter de top 2.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5534
    woensdag 14 november 2018 om 14:37
    Het spijt mij verschrikkelijk maar jij bent af.

    Blunder , standard luik. Wat zeg ik, megablunder

    Blunder, sturm graz

    Blunder Kiev, bal niet naar buitenkant gestompt.

    Megablunder eerste wedstrijd onder bondscoach Seedorf

    Megablunder Benfica.

    Een blunder zegt hij.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 14 november 2018 om 15:43
    Onana heeft op dezelfde leeftijd als Bijlow ook veel fouten gemaakt. Zo gek is dat niet. Beiden leren snel van hun fouten. Met Bijlow komt het zeker goed.

    Als Feyenoord al het geld dat binnenkomt door transfers en andere deals goed investeert, dan kan de titel zo weer naar Rotterdam gaan. Wel moet Van Geel dan weg, een nieuwe staf en heel wat spelers weg, eer dat ze dit voor elkaar krijgen. Maar Feyenoord hoef je niet af te schrijven voor de komende jaren. Er kan altijd weer een seizoen 2016-2017 aankomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:25
    V Persie stopt en Clasie is einde huurcontract. 2 ervaren mensen die verdwijnen. Dat vang je niet zomaar op.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:56
    Onana blundert heel soms

    Niet regelmatig

    Dat is klinkklare onzin
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    woensdag 14 november 2018 om 17:21
    Een leegloop en 200 mln plus
    Vind ik leuk
    Berbr +2250
    woensdag 14 november 2018 om 12:37
    Ik zou het willen wijzigen in: .... ' meedoen om de titel 'best of the rest''
    Vind ik leuk
    windforce11 +2567
    woensdag 14 november 2018 om 11:02
    Hahahahahahah....nee dus
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 18:30
    Nou tis en flinke straf
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6896
    woensdag 14 november 2018 om 11:03
    Nee. Elia kan wel terugkomen maar Van Persie stopt. Dan hou je netto veel minder klasse over.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9473
    woensdag 14 november 2018 om 11:03
    Wat een domme stelling weer
    Vind ik leuk
    Vowtar +5437
    woensdag 14 november 2018 om 11:07
    Daar is wel wat meer voor nodig dan alleen een buitenspeler erbij. Ze kunnen beter proberen Bosz en een nieuwe TD te halen, die dan samen een nieuwe selectie samenstellen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:12
    Ik denk dat het vooral draait om een andere trainer idd. Vind de TD niet zo relevant.

    Vind namelijk nog steeds dat de spelers die gehaald zijn, mits goed gebruikt, een toevoeging hebben aan het eerste team. Er wordt alleen te lang vastgehouden aan dezelfde spelers. Je had spelers als Van der Heijden, Botteghin, Vilhena, Toornstra (deze misschien in mindere maten) al kunnen verkopen/weg kunnen doen en kunnen door selecteren.

    We hebben natuurlijk gewoon pech gehad met Haps, maar ik ben nog steeds van mening, mits fit, hij de beste LB van dit moment van NL is.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5437
    woensdag 14 november 2018 om 11:29
    Ik bedoel ook niet per se dat de huidige TD het slecht doet, maar hij denkt imo wel te beperkt. Vrijwel elke aanwinst hadden jij en ik ook kunnen bedenken, en we kennen ze bijna allemaal al uit de Eredivisie.
    Dat terwijl die spelers vaak meer kosten dat talentvolle buitenlandse spelers. 4 miljoen voor Amrabat en Larsson, 4,8 voor St. Juste en ook 6m voor Haps en 6,5m voor Berghuis zijn gewoon hele hoge bedragen als je Jörgensen hebt gehaald voor 3,5 miljoen.
    Met een nieuwe TD met contacten in bijvoorbeeld Scandinavië en Latijns-Amerika, valt er nog veel winst te boeken voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9473
    woensdag 14 november 2018 om 12:48
    Dan mogen ze wel eerst met de pet rond
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    woensdag 14 november 2018 om 11:11
    Stelling 1. Nee, dat kan je niet zo stellen. In het huidige Feyenoord moeten eerst nog allerlei andere mooie stappen worden gemaakt, alvorens een enkele speler het verschil zou kunnen maken. Je zult zien dat Van Persie afhaakt, zonder titel. Kuyt was eenmalig, succes kan je never nooit kopiëren, anders zouden we, jaar in en jaar uit, altijd dezelfde kampioen zien.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 14 november 2018 om 11:26
    Erg opvallend dat onze Ajax vrienden altijd janken als er een supporter van een andere club reageert op een Ajax topic, en vervolgens zelf de ene na de andere misselijke opmerking moeten plaatsen op een Feyenoord topic.
    Goed bezig mannen !!
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 12:39
    Ja man, thats life. Maar de stelling is niet sterk. Elia zal feyenoord geen kampioen maken. En als larsson nu inderdaad zijn draai vind is het zelfs de vraag of feyenoord hem moet halen
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 14 november 2018 om 14:06
    Ik ben het ook niet eens met de stelling hoor 🙈. Maar ik heb gewoon een hekel aan die misselijke reacties van enige trolletjes hier op VP. Hoe ik het ook probeer.....ik kan er niet aan wennen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 14:10
    Ja i know het is gewoon vervelend, maar er zijn ook goede bij 😉
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 14 november 2018 om 14:16
    Zeker wel.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +844
    woensdag 14 november 2018 om 13:07
    Erg opvallend dat een Feyenoorder, zelf altijd jankend in topics over Ajax, het nu lastig heeft met kritiek op zijn eigen clubje. Lastig hé, kritiek.
    Get a life knul!!
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    woensdag 14 november 2018 om 14:04
    Erg sterk inhoudelijke reactie. Laat maar eens zien dan waar ik jankend reageer op een topic over Ajax. Duidelijk dat je nog niet zo lang actief bent op VP. Anders had je wel geweten dat ik zeker tegen kritiek kan en zelf ook kritisch ben. Maar als jij de eerste reacties van dit topic kritiek noemt laat je meteen zien wat voor type je bent. Who needs to get a life now?
    Vind ik leuk
    Vak 129 +844
    woensdag 14 november 2018 om 16:25
    Lees al tijden mee, valt me steeds weer op hoe gefrustreerd en bovenal dom jij reageert in topics over Ajax. Echt plaatsvervangende schaamte. Dus zwaar pot verwijten in dit geval, eerst maar eens je eigen keuken schoonmaken voordat je andere mensen de les denkt te moeten lezen. En kritisch? Jazeker. Over Ajax. Kinderachtig met een K. Betreft je eigen club alleen kritisch om je een houding te geven wanneer ze tegen de zoveelste zeperd zijn aangelopen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8130
    donderdag 15 november 2018 om 20:28
    Bijzonder knap dat je al zo lang meeleest en dan met deze verwijten aankomt. Ik weet zelf gelukkig beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:39
    Droom maar lekker verder de eerste 25 jaar niet
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1007
    woensdag 14 november 2018 om 11:39
    Is het een stelling of een slechte grap??
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3408
    woensdag 14 november 2018 om 14:12
    Heb je malen al zo veel zien spelen?
    Vind ik leuk
    JoTaPe +1007
    woensdag 14 november 2018 om 15:19
    Mijn reactie is op Stelling 1! Over Elia
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    woensdag 14 november 2018 om 11:57
    Steling 1) Nee, want na Kuyt is dan ook Van Persie dan afgehaakt. Er moet dus wel wat kwaliteit meer bij dan alleen Elia.

    Vind ik leuk
    Kevindo +1562
    woensdag 14 november 2018 om 11:59
    Stelling 1: Ik vind dit eerlijk gezegd een lachwekkende stelling. Hiermee wordt namelijk geïnsinueerd dat Elia de ontbrekende schakel zou zijn bij Feyenoord om aan te haken bij PSV en Ajax. Als Feyenoord weer echt mee wil doen mogen ze zich wel op minimaal vier of vijf plekken versterken.
    Vind ik leuk
    ficusje +2396
    woensdag 14 november 2018 om 12:20
    Hoe kan een speler van 31 dit feyenoord sterker maken.als hij in de verdediging zou gaan spelen kan ik het begrijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:35
    Of gewoon het hele elftal op Berghuis en Jörgensson na.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:35
    Stelling 1: Nee natuurlijk niet. Worden ze ook niet veel beter van.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:36
    Neen
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:57
    Stelling 1; Hahahaha VP beste grap vandaag
    Vind ik leuk
    Drobtine +2545
    woensdag 14 november 2018 om 13:03
    Alleen Elia erbij is niet voldoende. Ze hebben geen enkele creativiteit op het middenveld en een bejaard centrum in de achterhoede
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    fr1963 +3344
    woensdag 14 november 2018 om 23:43
    Tapia en Ayoub, maar Gio mag die niet opstellen van v Geel.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7506
    woensdag 14 november 2018 om 13:14
    1. Het is een begin, maar op het middenveld heb je betere spelers nodig. Box-to-box player en een creatieveling met goed niveau, dan kan het.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:48
    niet doen hebben we dalijk een senioren elftal
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1151
    woensdag 14 november 2018 om 14:06
    1) Nee
    2) Nee
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1355
    woensdag 14 november 2018 om 14:07
    Tja er zijn verder niet veel Nederlanders die nog moeten debuteren maar k verwacht dat dat nog een jaar langer zal duren
    Vind ik leuk
    roynba +564
    woensdag 14 november 2018 om 14:12
    Stelling 1: Feyenoord zou meer aanwinsten moeten halen om mee te kunnen doen tegen PSV en Ajax in de strijd voor het kampioenschap.
    Stelling 2: Ja, alleen als Bergwijn of Lozano zal vertrekken en hij week in week uit speelt en zijn niveau kan halen. Malen heeft een enorme drive en laat dit steeds meer zien.
    Vind ik leuk
    Strijp +14050
    woensdag 14 november 2018 om 14:12
    Daar ga ik wel vanuit. (stelling 2)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 14:13
    1) nee
    2) ja. Zodra Bergwijn en/of Lozano zijn hielen licht richting buitenland óf een langdurige blessure oploopt wordt Malen basisspeler. Selectie voor Oranje is dan een logische vervolgstap.
    Vind ik leuk
    Emnu +5177
    woensdag 14 november 2018 om 14:26
    1. Kansloos, zowel Elia als Feyenoord.

    2. Laat m eerst n baisplaats veroveren bij z’n club voordat we over Oranje gaan spreken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2855
    woensdag 14 november 2018 om 14:45
    Nee,

    Elia is een leuke speler, maar Feyenoord heeft veel meer nodig om weer bij Ajax en PSV aan te sluiten.
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    woensdag 14 november 2018 om 15:45
    Stelling 2: De tijd wordt wel erg ruim genomen. Als er bij PSV wat spelers vertrekken in de zomer van 2019 en Malen wordt basisspeler, dan wie weet. Maar in de huidige teamsamenstelling zal het Nederlands elftal er voor hem nog niet inzitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:08
    S1 Nee
    S2 Ja
    S3 Ja
    Vind ik leuk
    Gearry +1034
    woensdag 14 november 2018 om 17:14
    Stelling 1: Nee, Elia gaat niet de verlosser zijn.

    Stelling 2: Als malen genoeg minuten maakt komende tijd, dan zou dat best het geval kunnen zijn.

    Stelling 3: Op zich misschien niet, maar VVV heeft wel gelijk dat de KNVB niet consequent is in hun straffen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2134
    woensdag 14 november 2018 om 17:33
    Stelling 1: Niet doen! Niet eleke oud-speler die terugkomt is een succes.
    Stelling 2: Zou kunnen!
    Stelling 3: Als ik op straat zo'n schop uitdeel krijg ik 240 uur taakstraf; 4x 90 minuten is dan lachertje.
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    woensdag 14 november 2018 om 17:34
    1. Nee. Elia zou een zeer goede versterking zijn, maar er zijn meerdere versterkingen nodig om kampioen te worden. Ook een nieuwe trainer, TD, scouting, beleid, etc.
    2. Zou me niet verbazen, die jongen doe het prima tegenwoordig. Wel zou het mij verbazen, want hij is niet eens een vaste kracht bij PSV. Hij moet ook wel een beetje geluk hebben, want de concurrentie is moordend. Maar wel lekker hoor, dat Oranje weer een luxeprobleem heeft.
    3. Ik vind het zeker zwaar, hij had niet de intentie om de speler te blesseren. Volgens mij zag Janssen de speler in kwestie helemaal niet. De overtreding was zeker grof, maar 4 wedstrijden is echt heel veel. St. Juste kreeg maar 3 wedstrijden, terwijl zijn overtreding in mijn ogen veel erger was.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7588
    woensdag 14 november 2018 om 18:03
    Maar Feyenoord heeft van Benthem die zegt dat het aan een polletje lag, de onbalans van de tegenstander, een flikkerende stadionlamp en verkeerde camerahoek.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Ajax en PSV hebben ze toch ook genoeg geld om een goede jurist in te huren? oh nee is niet nodig, spelers van deze clubs komen nooit voor de tuchtcommissie.
    Vind ik leuk
    Janste +274
    woensdag 14 november 2018 om 17:47
    Nee
    Ja
    Ja
    Vind ik leuk
    Cookee +11238
    woensdag 14 november 2018 om 19:55
    Elia is gepasseerd station, al heel lang haalt die wat hij kon al niet meer.
    Zoek naar een jonge versie van Elia en meteen eentje voor Berghuis want die is zo voorspelbaar als maar kan. Lekker de bezem erdoor en nieuwe start.

    Hoe vaak heeft Malen in de basis gestaan? Onzinnig idee. Maar als Kluivert in Oranje mag dan Malen van mij ook.

    VVV... kleine clubs worden altijd onevenredig hard aangepakt, wordt tijd dat de KNVB de regels duidelijk omschrijft.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:02
    Elia wat een akelig mannetje

    Zo ontzettend blij dat hij nooit bij Ajax is terecht gekomen

    Gaat op een nare manier weg bij Feyenoord, om geld, en gaat kort daarna weer zeuren over een terugkeer

    Dat joch overschat zichzelf zo ontzettend, niet normaal meer

    Als ik Feyenoorder was zou ik hem nooit meer terug willen, en willen dat hij zijn mond houdt