Prestaties Oranje 'geen incident': 'Dat weet ik honderd procent zeker'

    Prestaties Oranje 'geen incident': 'Dat weet ik honderd procent zeker'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 11:52wo 14-11-2018 om 11:52

    Virgil van Dijk heeft er alle vertrouwen in dat het Nederlands elftal ook in de komende interlands een resultaat neer kan zetten. De centrale verdediger gelooft niet dat de overwinning op Duitsland een toevalstreffer was.

    "Ik denk dat we verder moeten gaan met waar we mee bezig waren. Ik weet honderd procent zeker dat het geen incident was", stelt Van Dijk voor de camera van FOX Sports. "Als spelers en als team samen hebben we heel veel kwaliteit."

    "Ik heb het gevoel dat we gewoon volle bak deze twee wedstrijden in moten gaan om te winnen", vervolgt de Liverpool-verdediger. "We hebben beide wedstrijden laten zien dat we mogelijkheden hebben om een resultaat te halen. (...) Het wordt heel zwaar, beide landen hebben uitstekende spelers, maar wij zijn ook uitstekend bezig."

    Van Dijk heeft zelf nog altijd last van een ribblesure. "Het is nog steeds niet helemaal honderd procent, maar dat zal nog wel voor een tijdje zo zijn. We hebben ook vrij weinig rust met zoveel wedstrijden. Dat hoort erbij. Ik denk dat je nooit pijnvrij speelt, dus gewoon doorgaan."

    Poll

    Is Virgil van Dijk de beste centrale verdediger in de Premier League?

    (2350 stemmen)

    Plaats een reactie

    Yoink +147
    woensdag 14 november 2018 om 11:56
    Zolang alles goed wordt neergezet, heb je zeker een kans. Met 100% strijd kom je dan een heel eind.

    Staan trouwens behoorlijk wat schoonheidsfoutjes in de tekst. Wellicht handig om deze nog eens door te lezen vóór het posten.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9585
    woensdag 14 november 2018 om 12:45
    Ach dat zouden de gebruikers ook moeten doen, dit is meer het VI onder de voetbal forums zowel de gebruikers als VP zelf zijn inhoudelijk meer met relen bezig en grappig zijn als op inhoud. Dus een prima site!!Voor Nederlands heb je wel andere sites als je het als storend ervaart
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:01
    Nederland wordt Wereldkampioen!!!
    Vind ik leuk
    jari11 +1139
    woensdag 14 november 2018 om 12:01
    Gelijkspelletje tegen de gehavende Fransen en je bent er! Word erg lastig maar zou zomaar kunnen. Moet je niet zo verdedigen als vorige keer..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 12:52
    Huh ? Bij een gelijkspel kun je nog steeds degraderen ?

    Eigenlijk telt alleen winst
    Vind ik leuk
    jari11 +1139
    woensdag 14 november 2018 om 13:41
    Als we gelijkspelen en niet met meer dan 3-0 verliezen van Duitsland zijn we er toch? of zie ik dat verkeerd.
    Vind ik leuk
    poklane +5224
    woensdag 14 november 2018 om 13:49
    Staan dan volgensmij helemaal gelijk (0-0 tegen Frankrijk, 3-0 verlies tegen Duitsland)? Beide 4 punten, beide doelsaldo van -1 en beide 4 doelpunten gescoord en 5 tegen in de groep. Ook onderling helemaal gelijk (beide 3 punten, doelsaldo beide 3-3).
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    woensdag 14 november 2018 om 14:23
    Waarom niet? Ik vind ons Nederlanders véél te negatief altijd. In 2010 en 2014 was er ook amper geloof in resultaat, en een 2e en 3e plaats was het gevolg. Er staat weer een goeie talentvolle groep die onder aanvoering van VVD en Ronald best hoge ogen kan gooien. Ik hoop met u mee!
    Vind ik leuk
    timm0s +530
    woensdag 14 november 2018 om 15:15
    Helemaal met je eens, ik had in die jaren ook veel vertrouwen, jammer dat Robben niet fit was in 2010 anders was het wellicht nog gelukt ook!

    Vind ik leuk
    Tsubamba +1170
    woensdag 14 november 2018 om 12:27
    Met veel haast geschreven dit artikel: ''w everder moeten gaan'' ''geen incieent'' ''in moten gaan''
    Knap hoor!
    Vind ik leuk
    Wemberly +180
    woensdag 14 november 2018 om 12:35
    Echt ongelooflijk... en na een half uur nog steeds niet verbeterd, want hij is waarschijnlijk al met haast een nieuw artikel in elkaar aan het flansen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1170
    woensdag 14 november 2018 om 12:36
    hahaha ja idd, het is duidelijk dat hier kwantiteit boven kwaliteit staat
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    woensdag 14 november 2018 om 14:25
    dat zijn typo's. Die letters staan vlak naast elkaar en als je het snel leest let je er niet eens op. Niet op iedere slak zout leggen, he?
    Vind ik leuk
    Wemberly +180
    woensdag 14 november 2018 om 16:16
    Als journalist is het je werk om ervoor te zorgen dat je die fouten eruit haalt, dan lees je je tekst maar wat langzamer. Het staat slordig en het leest vervelend. Er staat overigens nog steeds een fout in, voorlaatste alinea.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1190
    woensdag 14 november 2018 om 16:39
    Haha, ik weet het. Echter, VP is een marginaal weblog en geen Voetbal International of Marca (met zo'n luxe krul onder de c, :) ) waar ik graag kom en niet als zijnde nrc oid aansla. Til er aub niet te zwaar aan, dat doe ik ook niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1307
    woensdag 14 november 2018 om 13:24
    Nieuwe stagiaire aangenomen VP?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws