'Rentree Ibrahimovic in Europa komt steeds dichterbij: 4 miljoen euro per seizoen'

'Rentree Ibrahimovic in Europa komt steeds dichterbij: 4 miljoen euro per seizoen'

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 14:52wo 14-11-2018 om 14:52

Een rentree van Zlatan Ibrahimovic op de Europese velden komt volgens Italiaanse media steeds dichterbij. Sky Italia meldt dat Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de 37-jarige goalgetter, 'dagelijks contact' heeft met AC Milan. Een akkoord tussen beide partijen nadert. 

Milan wil er volgens diverse bronnen álles aan doen om Ibrahimovic in januari in te lijven. Momenteel staat de Zweedse spits onder contract bij LA Galaxy. Daar scoort hij sinds zijn entree aan de lopende band. Milan kent opnieuw een moeizaam seizoen in eigen land en ziet in Ibrahimovic nog altijd een speler die het verschil kan maken. 

De Zweed verdient momenteel in de VS een jaarsalaris van slechts anderhalf miljoen dollar. Dat bedrag wordt overigens ruimschoots gecompenseerd met lucratieve sponsordeals en bonussen. Sky Italia schrijft dat Ibrahimovic en Raiola bereid zijn om tegen een loon van circa vier miljoen per seizoen aan de slag te gaan in Milaan. 

Voorlopig is er nog één probleem: Ibrahimovic wil graag een contract voor anderhalf jaar bij zijn oude club. Milan denkt zelf aan een deal voor zes maanden, met optie op verlenging. De verbintenis van de spits in Los Angelos loopt door tot eind 2019. 

Plaats een reactie

Vamos7 +9910
woensdag 14 november 2018 om 15:04
Hoe wanhopig en diep kan je zinken om Zlatan die al 5 jaar over zijn top en nu over de hil terug te halen....
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:10
Haha is goed Bien!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12273
woensdag 14 november 2018 om 15:11
Nou.. Ze hadden ook interesse in Depay.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:35
Over de top?!?! Serieus?! Die gast breekt nog steeds dagelijks alle fysieke records voor een speler van zijn leeftijd! En hij presteert zéér goed. Nog altijd en overal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:54]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 16:02
Ach wat lul je nou, zijn absolute topjaar was 2015/2016 bij PSG, hij scoorde een verbazingwekkende 50 doelpunten uit "slechts" 51 wedstrijden.
Dat zijn letterlijk Ronaldo/Messi/Salah statistieken.


Met je 5 jaar, is nog maar 2-3 jaar geleden deze beestachtige prestatie.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 17:16
Haha, sukkel, voor die speler kom je naar het stadion!!!! Nog beetje bijgehouden hoeveel doelpunten hij scoorde afgelopen seizoen?
Vind ik leuk
Mr bien +5861
woensdag 14 november 2018 om 18:15
Jij bent echt niet serieus te nemen.
Maar Ja alles ervoor over om op 1 te komen he.
Vind ik leuk
Ale +5562
woensdag 14 november 2018 om 18:17
Is toch humor. Die Zlatan lagt een knik in zijn pik. Vind het wel leuk om hem weer in aktie te zien. Mooie doelpunten maakt ie zeker!
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
woensdag 14 november 2018 om 18:51
Wat lul jij nou weer man?

Hij was klaar toen hij geblesseerd raakte bij United.

Heeft het daar ook prima gedaan.

Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 23:52
Is nog altijd scherp
Vind ik leuk
appeltje +2883
woensdag 14 november 2018 om 15:05
Niveauverschil tussen MLS en de Serie A is wel echt groot. Zeker op het gebied van verdedigen.
Vind ik leuk
PdK +13
woensdag 14 november 2018 om 15:42
Serie A spelen ze wel vaker tot een leeftijd waarop wij onze pas afgezwaaide internationals al 3x met pensioen, 2x naar het bejaardentehuis en 1x t graf in hebben gestuurd.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12273
woensdag 14 november 2018 om 15:11
Geweldig. En dan daarna nog via Ajax afsluiten bij Malmo. Rond zijn 50ste. Alle records gaan eraan.
Vind ik leuk
B.O.B. +396
woensdag 14 november 2018 om 15:13
Hij komt naar Ajax als ze overwinteren in de CL....Ibra heeft namelijk een grote wens die nog niet vervuld is: De CL winnen:D
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 14 november 2018 om 15:59
Ja, en dan moet je bij Ajax zijn... 😂 😂
Vind ik leuk
Wilex +2262
woensdag 14 november 2018 om 18:11
Ik denk achteraf bezien dat hij er in het shirt van Ajax nog het dichts bij is geweest.
In 2003 had het met iets meer geluk mogelijk geweest.
Vind ik leuk
B.O.B. +396
donderdag 15 november 2018 om 07:05
En het team wat er nu staat gemixt met ervaring + ervaring van de Zlatan.... Zou me kapot lachen maar gaat niet gebeuren.
Amsterdam welcome back to Zlatan:D
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 07:06]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11123
woensdag 14 november 2018 om 19:24
Niet bij PSV in ieder geval....
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11589
woensdag 14 november 2018 om 15:16
Mooie club voor hem Ac Milan kan hem in deze slechte situatie goed gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:32
Kom maar naar Breda, daar schijnt ie op z'n best te soleren.
Vind ik leuk
Marco S +6560
woensdag 14 november 2018 om 15:34
Zlatan, kom nou naar Amsterdam..
Vind ik leuk
Benniewies +4371
woensdag 14 november 2018 om 15:55
Overmars!!!!
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
woensdag 14 november 2018 om 16:23
Is nog steeds een geweldige voetballer.
Vind ik leuk
NumbTen +226
woensdag 14 november 2018 om 16:48
Higuaín en Zlatan, lijkt me geen geweldige combinatie.
Vind ik leuk
Smithsonian +41224
woensdag 14 november 2018 om 18:50
Domme zet van een lompe club.
Vind ik leuk
Joey_S +90
woensdag 14 november 2018 om 19:20
Marc lees je mee? Gewoon binnenhalen in januari! 4 milj. Per jaar geven met een anderhalfjaar contract. Mag meteen mee doorstromen de CL in! Inkomsten zullen alleen maar stijgen!! Deze investering zul je veel plezier aan beleven en zal zich dubbel en dwars terugbetalen!!
Vind ik leuk
Juppes046 +395
woensdag 14 november 2018 om 22:51
Zlatan wil gewoon terug naar zijn grote liefde Milan. Dat snap ik wel want het blijft de mooiste club van Italië!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws