'Rentree Ibrahimovic in Europa komt steeds dichterbij: 4 miljoen euro per seizoen'

    'Rentree Ibrahimovic in Europa komt steeds dichterbij: 4 miljoen euro per seizoen'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 14:52wo 14-11-2018 om 14:52

    Een rentree van Zlatan Ibrahimovic op de Europese velden komt volgens Italiaanse media steeds dichterbij. Sky Italia meldt dat Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de 37-jarige goalgetter, 'dagelijks contact' heeft met AC Milan. Een akkoord tussen beide partijen nadert. 

    Milan wil er volgens diverse bronnen álles aan doen om Ibrahimovic in januari in te lijven. Momenteel staat de Zweedse spits onder contract bij LA Galaxy. Daar scoort hij sinds zijn entree aan de lopende band. Milan kent opnieuw een moeizaam seizoen in eigen land en ziet in Ibrahimovic nog altijd een speler die het verschil kan maken. 

    De Zweed verdient momenteel in de VS een jaarsalaris van slechts anderhalf miljoen dollar. Dat bedrag wordt overigens ruimschoots gecompenseerd met lucratieve sponsordeals en bonussen. Sky Italia schrijft dat Ibrahimovic en Raiola bereid zijn om tegen een loon van circa vier miljoen per seizoen aan de slag te gaan in Milaan. 

    Voorlopig is er nog één probleem: Ibrahimovic wil graag een contract voor anderhalf jaar bij zijn oude club. Milan denkt zelf aan een deal voor zes maanden, met optie op verlenging. De verbintenis van de spits in Los Angelos loopt door tot eind 2019. 

    Plaats een reactie

    Vamos7 +5216
    woensdag 14 november 2018 om 15:04
    Hoe wanhopig en diep kan je zinken om Zlatan die al 5 jaar over zijn top en nu over de hil terug te halen....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    woensdag 14 november 2018 om 15:06
    Toch maar een half miljoen meer salaris dan Tadic verdiend bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    woensdag 14 november 2018 om 15:14
    En die is nog niet half zo goed.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5216
    woensdag 14 november 2018 om 15:27
    oh jeej wat heb je nou gedaan jaja. Je hebt iets over Ajax gezegd dat is vragen om problemen met Blufke...
    Vind ik leuk
    Emnu +5410
    woensdag 14 november 2018 om 16:27
    Weer aan het zuigen, bien?

    Vraag me oprecht af of bluf’s obsessie met stratum erger is dan die van jou met hem.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5216
    woensdag 14 november 2018 om 17:02
    Wie is aan het zuigen? Spreek je maatje op aan is niet voor niets dat hij vandaag en gisteren een ban krijgt.
    Vind ik leuk
    Emnu +5410
    woensdag 14 november 2018 om 17:12
    Mijn maatje?

    Jou wellicht onbekend, maar er zijn mensen die over hun clubbrilletje kunnen kijken, pik.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2057
    woensdag 14 november 2018 om 15:37
    Maar in Italie hebben ze het bijna altijd over de netto bedragen. In dat geval is het bedrag nog wel een sukje hoger.
    Vind ik leuk
    Emnu +5410
    woensdag 14 november 2018 om 15:52
    Ik wou net zeggen, als Ajax voor die Tadic al 3.5 betaalt, haal Zlatan dan ook gelijk ff op 👍🏻
    Vind ik leuk
    Arbee +2309
    woensdag 14 november 2018 om 16:27
    Ja, dat zet je wel aan het denken. Als Ajax zijnde kun je hem best een jaarcontract geven, zeker als Dolberg verkocht wordt of Huntelaar ermee stopt. Zelfs op z'n retour sloopt Ibrahimovic elke tegenstander in de Eredivisie met gemak, en commercieel gezien is het helemaal een lachertje. Zlatan is zo'n grote naam dat die zichzelf grotendeels terugverdient met shirtverkoop en dergelijke
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 16:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:21
    En 2 miljoen meer dan Lucy de Jong...wat is je punt?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 15:10
    Haha is goed Bien!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7029
    woensdag 14 november 2018 om 15:11
    Nou.. Ze hadden ook interesse in Depay.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 15:35
    Over de top?!?! Serieus?! Die gast breekt nog steeds dagelijks alle fysieke records voor een speler van zijn leeftijd! En hij presteert zéér goed. Nog altijd en overal.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 16:02
    Ach wat lul je nou, zijn absolute topjaar was 2015/2016 bij PSG, hij scoorde een verbazingwekkende 50 doelpunten uit "slechts" 51 wedstrijden.
    Dat zijn letterlijk Ronaldo/Messi/Salah statistieken.


    Met je 5 jaar, is nog maar 2-3 jaar geleden deze beestachtige prestatie.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 17:16
    Haha, sukkel, voor die speler kom je naar het stadion!!!! Nog beetje bijgehouden hoeveel doelpunten hij scoorde afgelopen seizoen?
    Vind ik leuk
    Mr bien +4011
    woensdag 14 november 2018 om 18:15
    Jij bent echt niet serieus te nemen.
    Maar Ja alles ervoor over om op 1 te komen he.
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    woensdag 14 november 2018 om 18:17
    Is toch humor. Die Zlatan lagt een knik in zijn pik. Vind het wel leuk om hem weer in aktie te zien. Mooie doelpunten maakt ie zeker!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 14 november 2018 om 18:51
    Wat lul jij nou weer man?

    Hij was klaar toen hij geblesseerd raakte bij United.

    Heeft het daar ook prima gedaan.

    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 23:52
    Is nog altijd scherp
    Vind ik leuk
    appeltje +1645
    woensdag 14 november 2018 om 15:05
    Niveauverschil tussen MLS en de Serie A is wel echt groot. Zeker op het gebied van verdedigen.
    Vind ik leuk
    PdK +13
    woensdag 14 november 2018 om 15:42
    Serie A spelen ze wel vaker tot een leeftijd waarop wij onze pas afgezwaaide internationals al 3x met pensioen, 2x naar het bejaardentehuis en 1x t graf in hebben gestuurd.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7029
    woensdag 14 november 2018 om 15:11
    Geweldig. En dan daarna nog via Ajax afsluiten bij Malmo. Rond zijn 50ste. Alle records gaan eraan.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +393
    woensdag 14 november 2018 om 15:13
    Hij komt naar Ajax als ze overwinteren in de CL....Ibra heeft namelijk een grote wens die nog niet vervuld is: De CL winnen:D
    Vind ik leuk
    Echt? +4013
    woensdag 14 november 2018 om 15:59
    Ja, en dan moet je bij Ajax zijn... 😂 😂
    Vind ik leuk
    Wilex +1419
    woensdag 14 november 2018 om 18:11
    Ik denk achteraf bezien dat hij er in het shirt van Ajax nog het dichts bij is geweest.
    In 2003 had het met iets meer geluk mogelijk geweest.
    Vind ik leuk
    B.O.B. +393
    donderdag 15 november 2018 om 07:05
    En het team wat er nu staat gemixt met ervaring + ervaring van de Zlatan.... Zou me kapot lachen maar gaat niet gebeuren.
    Amsterdam welcome back to Zlatan:D
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 07:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:24
    Niet bij PSV in ieder geval....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    woensdag 14 november 2018 om 15:16
    Mooie club voor hem Ac Milan kan hem in deze slechte situatie goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 15:18
    Zlatan's wil is wet, als hij een contract voor 1,5 seizoen wil, krijgt hij een contract voor 1,5 seizoen. En daarmee basta!
    Vind ik leuk
    Alex Koopman +1098
    woensdag 14 november 2018 om 15:34
    Zeg dat wel, die gaat echt niet komen voor zes maanden.
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    woensdag 14 november 2018 om 15:25
    Het laatste deel van zijn carriere... Hopelijk voor hem kan hij nog meekomen in Italie. Maar het einde zit er toch echt aan te komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 15:32
    Kom maar naar Breda, daar schijnt ie op z'n best te soleren.
    Vind ik leuk
    Marco S +5982
    woensdag 14 november 2018 om 15:34
    Zlatan, kom nou naar Amsterdam..
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    woensdag 14 november 2018 om 15:43
    Op die leeftijd nog super fit ook.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    woensdag 14 november 2018 om 15:55
    Overmars!!!!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    woensdag 14 november 2018 om 16:23
    Is nog steeds een geweldige voetballer.
    Vind ik leuk
    NumbTen +157
    woensdag 14 november 2018 om 16:48
    Higuaín en Zlatan, lijkt me geen geweldige combinatie.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:00
    Het houd voor Slatan ook een keer op wat wil hij nog bewijzen .
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 14 november 2018 om 18:50
    Domme zet van een lompe club.
    Vind ik leuk
    Joey_S +59
    woensdag 14 november 2018 om 19:20
    Marc lees je mee? Gewoon binnenhalen in januari! 4 milj. Per jaar geven met een anderhalfjaar contract. Mag meteen mee doorstromen de CL in! Inkomsten zullen alleen maar stijgen!! Deze investering zul je veel plezier aan beleven en zal zich dubbel en dwars terugbetalen!!
    Vind ik leuk
    Juppes046 +376
    woensdag 14 november 2018 om 22:51
    Zlatan wil gewoon terug naar zijn grote liefde Milan. Dat snap ik wel want het blijft de mooiste club van Italië!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws