Complimenten voor Oranje-middenvelder: 'Had vorig jaar al moeten spelen bij PSV'

    Complimenten voor Oranje-middenvelder: 'Had vorig jaar al moeten spelen bij PSV'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 17:59wo 14-11-2018 om 17:59

    Willy van de Kerkhof vindt het niet meer dan logisch dat Pablo Rosario deel uitmaakt van de Oranje-selectie van Ronald Koeman. Volgens hem had de middenvelder van PSV al een stuk verder kunnen zijn als hij in Eindhoven eerder de kans had gekregen.

    "Hij had in mijn optiek al een jaar eerder, onder Philip Cocu, bij de selectie moeten zitten en moeten spelen. Ik vind dat hij eigenlijk een driekwart jaar gemist heeft", aldus Van de Kerkhof voor de camera van FOX Sports. "Als je ziet hoe snel hij zich nu ontwikkelt. Als hij een half jaar of een jaar geleden gespeeld had onder Cocu was hij nu al veel verder geweest."

    Van de Kerkhof is ervan overtuigd dat Rosario onder Koeman een vaste waarde wordt. "Dit soort spelers hebben geen concurrentie. Die zijn van nature zo goed, fysiek sterk. Hij heeft eigenlijk alles." De PSV-coryfee vergeleek Rosario eerder al met Paul Pogba van Manchester United en doet daar nog een schepje bovenop. "Ik denk dat Rosario eigenlijk nog wel iets meer in huis heeft dan Pogba."

    Poll

    Is Rosario een goede speler voor het Nederlands elftal?

    (1600 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 14 november 2018 om 18:05
    Borreltje teveel op denk ik
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    woensdag 14 november 2018 om 18:07
    Het idee dat zij zichzelf dubbel zien is dan wel weer leuk. En tegelijkertijd schrikbarend..
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:13
    Poolse humor?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:47
    Een enkele keer verdedigt 'Roeptoeter' PSV zelfs. Zou 'Gdansk' nooit doen...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:08
    Rosario heeft zeker talent maar overdrijven is ook een vak. Het is nou niet zo dat Rosario psv even bij de hand nam tegen de Spurs.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    woensdag 14 november 2018 om 18:21
    Nee, maar als Cocu hem had opgesteld.. :p
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2189
    woensdag 14 november 2018 om 18:55
    Ik ben erg fan van Rosario, maar wat een lachertje dat die meer in huis heeft dan Paul Pogba🤣🤣
    Vind ik leuk
    bartjeee +1080
    woensdag 14 november 2018 om 20:24
    Ik denk dat ie bedoelt dat is mosschien wel betwr kan worden dan pogba
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    woensdag 14 november 2018 om 18:24
    Nou, wel meer dan 1...
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Het begint gewoon zielig te worden. Ik heb niet eens zin om hier iets over te roeptoeteren.
    Vind ik leuk
    Eanske +114
    woensdag 14 november 2018 om 18:36
    Doe dat dan ook niet droeftoeter, je doet ons allen er een plezier mee.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Hahahahaha, die titel 🤣 en die vat het braaksel eronder nog perfect samen ook 😂. Sorry hoor, Swart is gekleurd soms maar dit slaat écht alles!! Whahahahaha
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:10
    De van Kerkhofjes, Sjaak Swart, Van Hanegem. Ze zijn allemaal niet helemaal wijs. 😜

    Al is van Hanegem vaak nog het meest realistisch.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    woensdag 14 november 2018 om 18:12
    van Haenegem ?

    Is dat een Belg ?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:13
    Geen idee. Kopstootje, is dat die Psv supporter?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    woensdag 14 november 2018 om 18:14
    Kan ik je wel antwoord op geven.

    Nee is Utrecht supporter met respect voor PSV.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:15
    Hmm je zou eerder zeggen dat het andersom was. Niet dat het verder uitmaakt hoor...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:20
    Maar je moet er toch over beginnen??
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:21
    Ik beantwoord kopstootjes domme vraag met een domme vraag. Ik behandel mensen graag zoals ze zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:23
    Dus jij wordt ook graag als een hypocriete ajacied behandeld??

    Of is die te flauw??
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Als ik dat zou zijn zou ik dat geen probleem vinden nee. Waarom ben ik hypocriet volgens jou dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:27
    Je bent toch ajacied?? De meeste hier op het forum zijn zo.

    Wijzen wijzen wijzen en zelf exact het zelfde doen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:28
    Dat is iedereen over 1 kam scheren. Laat dat nou juist hypocriet zijn...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:29
    Dat mag jij vinden ja. Maar heb ik gelijk of niet?
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:31
    Vraag dat maar aan Jaja_Psv. Die gaf me gisteren een compliment over hoe ik me gedraag op deze site. 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 19:49
    Ja, klopt, je hebt hier twee soorten Ajacieden: K*t-Ajacieden en BarcAjax...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 19:50
    Haha er zijn wel meer toffe Ajacieden hier hoor, net als dat er ook toffe Psv'ers zijn. 😉
    Vind ik leuk
    bartjeee +1080
    woensdag 14 november 2018 om 20:26
    Dankje😊
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:34
    'Tuurlijk, mag ze hier bijna allemaal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    woensdag 14 november 2018 om 18:46
    Dus de meesten zijn het, dus zijn ze het allemaal. Sterke onderbouwing.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:48
    Haha ja of niet? En iemand hypocriet noemen met een hele hypocriete stelling. 😂
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    woensdag 14 november 2018 om 18:49
    Ja, ik was wel benieuwd wat er zou komen. Nou, teleurstellend hoor.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:49
    Haha ik had niet meer verwacht eigenlijk. Ik moest er zelf vooral erg om lachen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:10
    Oh zat je te wachten op een antwoord?

    Ik heb wel eens een discussie met een paar ajacieden hier en ze wijzen allemaal naar andere clubs of halen zonder enige reden andere dingen erbij.

    Vervolgens doen ze of hun neus bloed en zeggen ze dat je niet kan lezen en noemen ze je een kind.

    Dat soort hypocriete ajacieden bedoel ik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    woensdag 14 november 2018 om 20:14
    Ja, er zijn sowieso hypocriete Ajacieden, maar niet allemaal.
    Dus dat hij er één zou zijn kun je niet onderbouwen met dat ze bestaan.
    Vind ik leuk
    Iggy +3996
    woensdag 14 november 2018 om 21:04
    Je moet de zaken niet verdraaien Calimero!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 21:06
    Hahahha ga jij ook lekker ontkennen en aan struisvogelpolitiek doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:29
    Edit VP : graag netjes houden en zonder enige vorm van uitlokken te discussiëren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 14 november 2018 om 18:36
    True, maar Sjaak is weliswaar supporter maar is regelmatig ook terecht kritisch op Ajax, die waldorf & statler van PSV denken zowat bij elke pass over 10 meter die aankomt dat de nieuwe Messi zich aandringt bij PSV
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:37
    Haha klopt. Ik vind het allemaal wel vermakelijk hoor, daar niet van. 😜
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Haha aardige speler hoor, maar meer in z'n mars dan Pogba? Haha.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2189
    woensdag 14 november 2018 om 18:58
    Idd, zie m nog wel de Europese subtop halen als die zo doorgaat (hij moet wel nog een hoop stappen maken). Maar nu al vergeleken worden met Pogba is een lachertje
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 19:00
    Dat gebeurt toch al erg snel hoor. Bij ons loopt Gravenberch (16) ook al de nieuwe Pogba. 😅
    Vind ik leuk
    Hvdp +1267
    woensdag 14 november 2018 om 19:27
    Gravenberch is Gravenberch
    We moeten eens ophouden met steeds maar vergelijken
    Rosario heeft echt wel talent maar heeft tegen de Spurs en inter laten zien er nog lang niet te zijn
    Wat een verschil is tussen PSV en Ajax is dat de spelers van Ajax veel eerder een kans krijgen
    Waar zin de talenten van 18,19 van PSV ??
    Logisch dat Ajax bezig is om het grootste talent van PSV deze zomer daar weg te halen
    (Koopje van de week , jaar)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Gaan we de Kerkhofjes serieus nemen, waren zij ook niet de 1e die riepen dat PSV zou gaan overwinteren?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:10
    Vorig jaar,riepen ze ook dat we kampioen werden tegen ajax,en dat is uitgekomen ;-)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6128
    woensdag 14 november 2018 om 18:11
    Gokken doen we allemaal wel eens.
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    woensdag 14 november 2018 om 18:23
    In 2013 riepen die twee dat PSV de dubbel ging winnen. Ze riepen ook een paar jaar geleden nog dat PSV de CL zou gaan winnen. Wanneer je 100 keer iets zegt, heb je natuurlijk wel een keer gelijk.
    Vind ik leuk
    alaaf +1630
    woensdag 14 november 2018 om 18:06
    Veul beter dan pogba!!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 14 november 2018 om 18:28
    René: Willy!! Willy!!
    Willy : Wat is er?
    René: Je moet die wijn uitspugen na het proeven.
    Vind ik leuk
    alaaf +1630
    woensdag 14 november 2018 om 18:44
    Willy: neuh, ajax voetbalt zo dus om die ellende te doorstaan moet er veul wijn in!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 14 november 2018 om 19:02
    René: Willy! Hebben wij nog coryfeeën??
    Willy : Volgens mij wel. Ik zal even op de etiketten kijken.
    Nee.... toch niet, wel een mooie mise en bouteilles
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    alaaf +1630
    woensdag 14 november 2018 om 19:18
    Rene: gelukkig, ik dacht dat je Sjaak Swart ging zeggen...
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 14 november 2018 om 19:24
    Willy: nee jóngê
    alleen rood, rosé, of wit. Gin zwart
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    alaaf +1630
    woensdag 14 november 2018 om 19:33
    Rene: een rosario of een bergwijn zijn anders prima
    Vind ik leuk
    Peterfc +2249
    woensdag 14 november 2018 om 19:54
    Willy : Nee die zijn te Zoet, trouwens ik drink meestal Jong
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    woensdag 14 november 2018 om 18:07
    Ben het niet gauw met hem eens maar heeft nu 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1260
    woensdag 14 november 2018 om 18:07
    Willy wordt de Sjaak van PSV..
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 14 november 2018 om 18:09
    Wil je Sjaak niet zo beledigen aub?
    Vind ik leuk
    Pds010 +1260
    woensdag 14 november 2018 om 18:10
    Nee das waar.. dat degradeert Sjaake tot een mens inderdaad :)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:11
    Denk wel als Cocu meer vertrouwen in hem had gehad .
    Hij nu wel verder was geweest , vind het een prima speler en groeit nog verder .
    Vind ik leuk
    Mr bien +3810
    woensdag 14 november 2018 om 18:13
    Whahaha
    Tegen Tottenham was die nergens. Maar Ja de gebroeders Calimero kijken alleen maar door een PSV wc bril.
    Nog ff en ze vinden hem beter dan Messi en is het de nieuwe gouden bal winnaar
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:23
    De gebroeders van de Kerkhof roepen samen nog niet half zoveel onzin als Sjakiemero Swart. Daarbij provoceren de gebroeders niet zo erg en halen er niet constant drogredenen erbij wanneer hun favoriete club niet wint of goed gespeeld heeft. Dit in tegenstelling tot Sjakiemero Swart.
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    woensdag 14 november 2018 om 18:14
    hahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    woensdag 14 november 2018 om 18:14
    Ze blijven maar spelers aan het hypen bij Psv Rosario ,Bergwijn , Malen die zie ik bij een stap verder allebei elders op de bank belanden Bij Ajax de Ligt van Beek ,en de Jong , worden alle 3 gevalletje Klaassen , Welke opgeleide Ajax speler speelt er ergens op het hoogste nivo ,, ??kom niet met reserve kluivert bij Rome ...
    Vind ik leuk
    Emnu +4853
    woensdag 14 november 2018 om 18:19
    Vertonghen, Aldewereld, Eriksen al geef ik toe dat Spurs maar subtop is maar wel op t hoogste niveau zoals gevraagd.
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    woensdag 14 november 2018 om 18:26
    Zijn die opgeleid bij Ajax,dacht het niet ...
    waren al de 18 voorbij toen ze bij ajax kwamen ..
    Vind ik leuk
    Emnu +4853
    woensdag 14 november 2018 om 18:35
    Aldeweireld, geboren 89, bij Ajax van 04 tot 13
    Vertonghen, van 87 maakte in 03 de overstap
    Eriksen 92, naar Ajax in 08.

    Ik weet niet waar jij hebt leren rekenen maar ik zou toch echt m’n schoolgeld terug gaan vragen.
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    woensdag 14 november 2018 om 19:08
    oke en de rest echt opgeleide door ajax ?
    Vind ik leuk
    Emnu +4853
    woensdag 14 november 2018 om 19:10
    Ik ga moeiteloos van nul naar drie, vriend.

    Je kan ook jezelf te hard voor lul zetten.

    Quit while you’re behind.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1660
    woensdag 14 november 2018 om 18:14
    Leuke speler, maar voor Oranje meer van hetzelfde. Maar kan aansluiten als bankzitter, want er is veel concurrentie. Wijnaldum en de Jong zullen altijd spelen. Daarnaast kan Koeman een keuze maken tussen veel goede middenvelders en er komen nog meer goede jonge spelers aan.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    woensdag 14 november 2018 om 18:18
    Mee eens. In z'n debuut bij Oranje maakte hij dan ook niet echt indruk waar bijvoorbeeld Frenkie dat wel meteen deed.

    Het was wel maar 1 wedstrijd dus wie weet.
    Vind ik leuk
    Wim Horst +91
    woensdag 14 november 2018 om 19:22
    Rosario gaat het niet worden in Oranje zoals je zegt goed voor Eredivisie maar komt internationaal nog te kort
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:16
    Dat over Pogba overdrijft hij wel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:18
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    Emnu +4853
    woensdag 14 november 2018 om 18:22
    Gelukkig roert nooit enige PSV’er zich wannneer Sjakie zijn wijsheden weer spuit.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:24
    Edit VP: graag netjes houden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    Emnu +4853
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Got it
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 18:25]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:24
    Hou het netjes en graag inhoudelijk te discussiëren zonder enige vorm van uitlokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Selectief richting psvers of in het algemeen?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:26
    Algemeen. Je mag je mening hebben, maar niet te.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:18
    Ja, en Luuk is eigenlijk beter dan Kane
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    woensdag 14 november 2018 om 18:19
    Goh... bij Ajax speelt een Frenkie de Jong, die brengt de bal op en is stofzuiger... bij PSV is Rosario ook zo eentje. En wat worden we met zijn alleen enthousiast daarvan !!!
    Het zijn 'balopbrengers', leuk hoor maar ik zie liever echte voetballers die ons verwonderen in de schoonheid van het spel.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:21
    Idd zijn 2 postbodes. Maar je mag dat over f. De Jong niet hardop zeggen.
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    woensdag 14 november 2018 om 18:25
    Frenkie de jong heeft ook heel wat meer talent dan die Rosario, Rosario is niet bijzonder!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:26
    Dat klopt, maar blijven beide postbodes.
    Vind ik leuk
    Richard020 +13070
    woensdag 14 november 2018 om 18:29
    De een die door grote clubs wordt begeerd en de ander die blij mag zijn om ooit ergens in Duitsland in de subtop te spelen!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:31
    Frenkie de jong is dan wel een dure postbode!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:33
    Ja dat is die zeker. Ik heb toch nergens gezegd dat het een goedkope is??
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 18:33
    Spelers als Vierra of Gatusso waren ook stofzuigers. Waren een genot om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    baboushka +1413
    woensdag 14 november 2018 om 20:07
    Stofzuigers heb je vaak hard nodig in je team. En idd kan ik enorm van genieten.
    Vind ik leuk
    Friend +161
    woensdag 14 november 2018 om 18:20
    Willy kan wel zoveel zeggen , prima speler voor PSV , maar voor Oranje (nog) te licht .
    Vind ik leuk
    Sirdaniel +98
    woensdag 14 november 2018 om 18:21
    🤣 Willy Koekoek
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    woensdag 14 november 2018 om 18:54
    Rosario heeft absoluut talent. Willy van der Kerkhof slaat alleen wat door..
    Vind ik leuk
    Wim Horst +91
    woensdag 14 november 2018 om 19:11
    ja natuurlijk beter dan Pogba, nu al aan de kerst borrel
    Vind ik leuk
    Wim Horst +91
    woensdag 14 november 2018 om 19:19
    vond Rosario de laatste paar wedstrijden helemaal niet zo goed
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33944
    woensdag 14 november 2018 om 19:30
    Gestopt met lezen bij Willy van de Kerkhof.

    Gekken.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    woensdag 14 november 2018 om 19:50
    Willy heeft weer eens een slokje op.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 20:36
    Ik vind Pogba eigenlijk ook best wel slecht

    Willy was veel beter

    Maar ik ben toch wel blij dat Pogba niet meedoet vrijdag... en Rosario ook niet
    Vind ik leuk
    soksa +1599
    woensdag 14 november 2018 om 20:38
    Ach man. Niks dan lof voor die jongen hoor. Maar hij doet het een handvol wedstrijden goed in de eredevisie en de Kerkhofjes slaan weer meteen op tilt. Hij heeft nog heel wat te bewijzen voordat hij zich uberhaupt met Pogba mag meten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2560