'Bolt neemt besluit over vervolg profcarrière: binnen twee weken duidelijkheid'

    'Bolt neemt besluit over vervolg profcarrière: binnen twee weken duidelijkheid'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 10:48do 15-11-2018 om 10:48

    Er wordt snel meer duidelijk over een (mogelijk) vervolg van de profcarrière van de Jamaicaan Usain Bolt. De voormalig topatleet zou een deadline hebben gesteld: binnen twee weken besluit hij of hij zich aansluit bij een nieuwe club, anders geeft hij het op.

    Volgens ESPN geeft Bolt zichzelf tot het eind van de maand de tijd om te beslissen of hij doorgaat met zijn loopbaan als professioneel voetballer. De achtvoudig Olympisch kampioen kwam er niet uit met Central Coast Mariners, de club waar hij langere tijd als proefspeler actief is. Vooral de forse salariseisen van Bolt zaten een overeenkomst met de Australiërs in de weg.

    Bolt stelde eerder 'veel aanbiedingen' te hebben gehad. "We nemen voor het eind van november een besluit of ik naar een andere club ga of het opgeef", aldus Bolt. De 32-jarige Bolt legde eerder een aanbod van Valletta uit Malta naast zich neer.

    Plaats een reactie

    peesjeevee +2063
    donderdag 15 november 2018 om 10:52
    Volgens mij hoeft hij niks te eisen. Die gast kan er gewoon niks van.
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1167
    donderdag 15 november 2018 om 10:54
    Het is ook niet bepaald de ideale leeftijd om nog het profvoetbal in te stappen, logisch dat hij er niks van bakt
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9719
    donderdag 15 november 2018 om 10:53
    Je kan niet overal de beste in zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34240
    donderdag 15 november 2018 om 10:54
    Ook nog hoge eisen hebben, lamzak.

    Geweldige atleet maar meer ook niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 14:34
    "Geweldige atleet maar meer ook niet"??? 😂😂

    De context is hier de sport kerel (dat zijn voetballers ook), wat denk je dat andere sporters meer kunnen of doen dan? De Brexit deal formaliseren??

    In zijn vakgebied (sport) heeft hij het hoogst haalbare gehaald, ook al flopt het met t voetbal blijft hij een grootheid. T is (maar) de snelste man op aarde. Toch? 😂

    Is een beetje als over Michael Jordan zeggen; "Ach hij was maar een middelmatige honkballer".

    Je schrijft 💩 hier kerel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34240
    donderdag 15 november 2018 om 17:05
    Als je het niet snapt reageer dan niet. Deze man betekent niets in de voetbalwereld.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:11
    Zoals ik al schreef.
    Je schrijft 💩.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34240
    donderdag 15 november 2018 om 21:46
    Jij ook. Bolt fan 😱
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:13
    Ach.. "ere wie ere toekomt" zeggen we in Nederland.

    Als je niet zoveel 💩 in je hoofd had wist je misschien wat dat betekende.
    😜
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34240
    vrijdag 16 november 2018 om 12:07
    Omg.

    Weer een koter die de smileys ontdekt heeft.

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 19:16
    "omg" en een "koter" verwijt in 1 reactie. 😂😂

    💩 indeed.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:55
    Als deze jamaicaanse struisvogel echt graag wil voetballen op professionele niveau, dan had hij al lang ergens getekend. Zogenaamd zijn er veel aanbiedingen geweest ga toch weg man..
    En dan nog de jackpot gaan eisen. Hoop dat deze meneer heel hard de andere kant op rent wat een lul.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6875
    donderdag 15 november 2018 om 10:58
    Die zit met de kerst thuis. En dan is hij niet eens begonnen...
    Vind ik leuk
    DingDing +168
    donderdag 15 november 2018 om 10:59
    Hij wil geld, niet voetballen
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:02
    Echt he..word je toch moe van.
    Vind ik leuk
    Romarioo +245
    donderdag 15 november 2018 om 11:01
    Had het nou alleen maar bij miem miem miem vrooooeeem gehouden
    Zo hou je je zelf alleen voor de gek en dan nog zeggen ik kreeg veel aanbiedingen, zou ie ook een aanbieding van Feijenoord hebben gekregen?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:04
    Ja als (spoed)elektricien.
    Ze dachten, zo hebben we iemand die snel kan komen indien nodig.
    Vind ik leuk
    Romarioo +245
    donderdag 15 november 2018 om 11:10
    Hahahahahah🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:17
    Ja toch als wat anders🤪 dat kan je zelfs in de Eredivisie niet serieus nemen.

    Over 10 jaar tekent max verstappen bij Ajax, want hij is altijd razend snel.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 16:53
    Die komt altijd sterk uit de bocht dat is wat anders ;)
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2109
    donderdag 15 november 2018 om 11:30
    Optie B graag.

    Zijn we tenminste van dit circus af.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    donderdag 15 november 2018 om 14:31
    Veel plezier met je salariseisen in China, Bolt.
    Is ook nog eens je niveau.
    Vind ik leuk
    Muscles +958
    donderdag 15 november 2018 om 14:32
    Bolt moet hard rennen, vooral gewoon beginnen in het voetbalstadion naar de uitgang😎
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws