Geblesseerde Thomas: 'Inmiddels is de band met de spelers van PSV heel goed'

Geblesseerde Thomas: 'Inmiddels is de band met de spelers van PSV heel goed'

Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 17:54do 15-11-2018 om 17:54

Ryan Thomas is druk bezig met zijn herstel bij PSV. Enkele dagen nadat hij zijn contract ondertekende werd hij getroffen door het noodlot: Thomas liep een zware kruisbandblessure op.

"De operatie is elf weken geleden en ik kan al meer dingen doen. Dat is mentaal ook heel goed voor me", vertelt Thomas aan PSV TV. De Nieuw-Zeelander heeft steun van zijn ouders. "Mijn ouders zijn wel in Eindhoven, maar mijn broer en zus zijn nog in Nieuw-Zeeland. Mijn ouders zijn een maand nadat ik naar PSV kwam naar Eindhoven verhuisd."

"Het gebeurde al op de vierde dag", vertelt Thomas, die vervolgens iedere dag doorbracht in het revalidatiecentrum. "De eerste zes weken was ik hier elke dag. Drie of vier weken later ging ik wel naar De Herdgang om te lunchen en praten met mijn teamgenoten om iedereen wat beter te leren kennen. Inmiddels is de band met de spelers heel goed. Ik kom daar nu vier keer per week. Ik heb iedereen veel beter leren kennen."

"Sinds zes weken kom ik vier keer per week op De Herdgang. Iedereen was heel aardig voor me en als ik hulp nodig had, dan kon ik altijd bij hen terecht. Dat geldt ook voor de trainers."

Plaats een reactie

Aal +22957
donderdag 15 november 2018 om 17:55
Hopen dat ie snel weer echt kan aansluiten. Hij zal toch uit een ander vaatje moeten tappen dan in Zwolle om basisspeler te worden.
Vind ik leuk
Mosquito +20246
donderdag 15 november 2018 om 17:58
Bavaria is niks mis mee.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2442
donderdag 15 november 2018 om 18:02
Er is genoeg mis mee als je het vergelijkt met een heerlijk Jopenbiertje ;)
Vind ik leuk
Mosquito +20246
donderdag 15 november 2018 om 18:06
Dat sowieso🍻
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 18:06
Onzen kampioenspils inderdaad
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 18:23
Hoe krijg je het weg. Niet voor niks het goedkoopste “A-merk” bier.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
donderdag 15 november 2018 om 20:06
Heb liever hertog Jan.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 18:07
Dit aankoop samen met Sainsbury vind ik nog steeds het vreemdste van PSV. Bij PEC vond ik hem heel erg matig, helemaal toen die als controleur speelde. Mist eigenlijk alles wat een PSV speler hoort te hebben. Ik denk niet eens dat hij goed genoeg is voor jong PSV.
Vind ik leuk
zwollie +8981
donderdag 15 november 2018 om 18:09
Jij hebt het door, dat die het niet gaan redden bij de top.
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
donderdag 15 november 2018 om 19:20
Vond het ook verrassend. Een uit de categorie Ramselaar.
We weten allemaal hoe het daar mee gaat.
Maarre, hij mag ons verbazen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21110
donderdag 15 november 2018 om 18:11
Bij PEC vond je hem heel erg matig vooral als controleur? Dan heb je er weinig kijk op.
2e seizoenshelft vorig jaar was iedereen bij PEC knudde, maar de eerste seizoenshelft is hij nog bovenaan het VI spelersklassement geëindigd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 18:16]
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 19:06
Ruud Wubbers. Omdat ik dus Ryan Thomas een slechte voetballer vind heb ik er weinig kijk op een heb ik waarschijnlijk nooit een voetbalwedstrijd gezien.
Ik zou zeggen ga zsm naar Ryan toe een geef die jongen een dikke kus op zijn billen of een likkie likkie, ik zal jou Ryan nooit meer beledigen hahahahahaha wat ben jij een clini-clown ga lekker huilen man.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21110
donderdag 15 november 2018 om 19:15
Dat jij als infantiele stoner blijk geeft werkelijk nul verstand van voetbal te hebben is vrij hilarisch.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 19:42
Beste Ruud,

Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden.
Jij hebt helemaal gelijk, Maar eigenlijk had Ryan Thomas nooit naar PSV moeten gaan maar naar PSG, Liverpool, Dortmund of Liverpool, het is eigenlijk gewoon bizar dat een club als Barcelona of R. Madrid niet heeft aangeklopt bij Pec Zwolle.
Misschien moet Ryan ff bij Mino aankloppen.
Nogmaals sorry dat ik Ryan Thomas zo heb beledigd dat kwam door die dikke amnesia kush die ik had gerookt :(
Vind ik leuk
Omam-Biyik +296
donderdag 15 november 2018 om 18:26
Wat een boute uitspraak: "Niet eens goed genoeg voor jong PSV". Jij bedoelt het elftal dat ook nog eens van RKC verloor in de beker ? Volg jij het voetbal, Ryan of jong PSV eigenlijk wel?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21110
donderdag 15 november 2018 om 18:32
Dat hij Thomas een hele matige voetballer noemt geeft al wel aan dat hij waarschijnlijk nog nooit van zijn leven een voetbalwedstrijd heeft gezien.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 19:00
Omam-Biyik Quote: Wat een boute uitspraak :) Volg jij het voetlbal, Ryan of jong PSV eigenlijk wel?
Ik vraag me eigenlijk af of jij wel voetbal volgt, blijkbaar niet anders wist je dat RKC met 3-5 van jong psv heeft verloren :)
> IK < vind Ryan Thomas een slechte voetballer, bijna alle wedstrijden die > IK < van Ryan Thomas gezien heb vond ik hem niet zo goed dat ik dacht die gaat naar PSV.
Vind ik leuk
Omam-Biyik +296
donderdag 15 november 2018 om 19:38
Goh....wat voel jij je snel op jouw pik getrapt.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 19:46
Volgens mij was het juist andersom...
Ik kom gewoon met feiten :)
Maar ik snap het wel, Mensen mogen blijkbaar niks negatiefs zeggen over Ryan, weer iets geleerd vandaag.
Vind ik leuk
Omam-Biyik +296
donderdag 15 november 2018 om 19:48
Dat krijg je van al dat blowen
Vind ik leuk
HanV +5111
donderdag 15 november 2018 om 18:59
Als je hem al afschrijft zonder dat die een wedstrijd heeft gespeeld schrijf je eigenlijk de TD en de trainer van PSV af.
Vind ik leuk
rebelkushh +424
donderdag 15 november 2018 om 19:11
Ik heb genoeg wedstrijden van Ryan Thomas gezien bij PEC een er is niks maar dan ook niks waardoor ik kan denken dat hij iets kan toevoegen aan PSV.
Maar ja dit is mijn mening natuurlijk :)
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 18:08
Thomas kan de platte kar wel besturen ja
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 18:37
Als guti al op de bank zit vrees ik het ergste voor deze jongen.
Vind ik leuk
Maauwert +865
donderdag 15 november 2018 om 18:53
Op zijn kruisband na een goede band zeker.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3285
donderdag 15 november 2018 om 19:52
Lange weg te gaan maar altijd positief blijven om vervolgens beter terug te komen als ervoor. Sterkte ryan
Vind ik leuk
Voetbal@com +2415
donderdag 15 november 2018 om 21:08
Yep beterschap Rayn.

Ik vond het wel een verassende aankoop, voetbalde bij PEC verdienstelijk ondanks de vele nederlagen.
Maar goed terugkomen uit een zware blessure is gewoon erg moeilijk.

M.b.t. mijn clubke hoop ik dat ze in januari i.i.g. Isimat weggeven welke echt als prof zijnde zich tov al zijn supporters heeft laten zien hoeveel hij nog om PSV gaf tegen RKC.

Ook beide Australiërs zijn vreselijk tegengevallen, nota bene wk spelers echter begrijp niet dat Mark & Bert ze naar Eindhoven gehaald te hebben, ook nog eens vanwege het buiten eu salaris.

Ramselaar mag van mij blijven, ik vind deze beter vooruit voetballen dan b.v. Jorrit, daarover sprekende is Jorrit ondanks zijn enorme inzet bezig met een beduidend minder seizoen dan de afgelopen jaren
Hij komt veel te vaak net te laat en lijkt me voor hem beter om bij een subtopper in b.v. Duitsland te gaan voetballen ook al vind ik hem dus qua inzet geweldig maar je merk dat hij moeite heeft met de keuze nadat hij een bal verovert heeft en speelt ook te vaak op een geel-rood kantje.

Dan nog even keeper de Rhoon, totaal ongeschikt als 2de keeper, Unnerstall mag eigenlijk direct komen. Ik denk dat Zoet mocht PSV kampioen worden een transfer gast maken. Unnerstall word dan keeper 1 en keeper 2 lijkt me dan een nieuwe zoektocht.

Mauro dribbelt aardig maar komt b.v. niet in de buurt van een aissati in zijn beste PSV tijd. Ook voor Mauro lijkt mij het beste dat hij gecoacht wordt om naar een andere club te gaan. De jeugdspelers die het ook lieten afweten tegen RKC zijn ook niet geschikt voor psv 1 helaas, dat kan echter kunnen zeker van waarde zijn voor andere ed of kkd clubs om zo ook meer minuten te maken. Verhuren lijkt me geen goed idee, tracht deze ook te verkopen. Sam Lammers terughalen lijkt me logisch alhoewel ik vind dat hij bij Heerenveen niet echt het verschil maakt, 1 wedstrijd wel maar de overige minder. Nu is Heerenveen dit jaar echt slecht en zou zomaar eens op nummer 15 of 16 kunnen gaan eindigen.

De technische staf heeft dus nasr mijn mening nog veel werk te verrichten als het gaat om veel spelers te verkopen en nieuwe spelers te halen voor een sterkere bank bezetting, waarbij deze echt tegen PSV 1 aanzitten. Nu zijn dat enkel Guti en Malen en dat is te weinig.

Tja en wie dan halen....

- Unnerstall dus.
- Chong de Japanner van Groningen
- Robben trachten te halen als verlengstuk van Bommel en zijn CL ervaring.
- Sam Lammers terughalen
- en dan nog een 3 tal verdedigers waar ik nu nog niet uit ben.

Maar terug naar de topic...
beterschap Rayn.


[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17867