'Lastige jongen' van FC Twente: 'Maar het is mijn manier van lopen, mijn stijl'

    'Lastige jongen' van FC Twente: 'Maar het is mijn manier van lopen, mijn stijl'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 08:52vr 16-11-2018 om 08:52

    Tim Hölscher neemt het zondagmiddag met FC Twente op tegen zijn oude club Go Ahead Eagles. De 23-jarige middenvelder uit Duitsland speelde tijdens de eerste helft van het seizoen 2017/2018 in de Adelaarshorst, waar hij echter geen gelukkige tijd beleefde.

    Go Ahead draaide moeizaam en Hölscher kon zijn draai niet vinden in het rood-gele shirt. "De echte Tim Hölscher hebben ze in Deventer niet gezien", vertelt hij aan de Stentor. De voormalig jeugdinternational van Duitsland kreeg bovendien veel kritiek, net zoals in zijn eerste periode bij FC Twente. "Het wordt mij vaak verweten - ook bij GA Eagles - dat ik gemakzuchtig overkom en een lastige jongen zou zijn. Maar dat ben ik helemaal niet. Het is mijn manier van lopen, mijn stijl", aldus Hölscher, die baalt van dit stempel. "Iemand roept wat en iedereen neemt het voor waarheid aan."

    De middenvelder kampte tijdens zijn halve seizoen in Deventer dienst bovendien met vervelende privéomstandigheden: de vader van Hölscher bleek kanker te hebben. "Hij is gelukkig weer genezen verklaard, maar het heeft mijn spel bij GA Eagles geen goed gedaan", onthult de middenvelder. De twee hebben na het overlijden van Hölschers moeder (de FC Twente-middenvelder was toen twaalf, red.) een hechte band. "Hij is mijn allerbeste vriend. "Ik ben enig kind en hij is de belangrijkste persoon in mijn leven."

    Plaats een reactie

    vrijdag 16 november 2018 om 08:57
    ik zou ook niet lopen voor een fraude club
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:11
    Je staat in elk geval bovenaan met je reactie gefeliciteerd
    Maar als je dit topic ook echt gelezen hebt snap je toch wel dat Dit stukje vooral gaat over zijn periode in Deventer?
    Of heb ik iets gemist en is dat nu ook al een fraudeclub
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5891
    vrijdag 16 november 2018 om 09:20
    Jazeker.
    Oa Ajax, Feyenoord, Utrecht, Groningen, nac, Vitesse, sparta, mvv, rkc en gae zijn allemaal wel eens veroordeeld op fraude.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:45
    Dan heb ik zekers wat gemist dit is al wel een lang lijstje
    Mischien zit ik hierzo ook mee mis hoor maar ik ging er vanuit dat kip noodles met fraude club op Twente doelde ipv de eagles
    Is natuurlijk altijd wel makkelijk likes scoren
    Vind ik leuk
    HansVites +5336
    vrijdag 16 november 2018 om 10:31
    Bij GAE was het iemand van de supportersvereniging dat heeft verder weinig met de club te maken.
    En bij Vitesse heb je het over Karel Aalbers zeker die is toen overal van vrij gesproken.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5891
    vrijdag 16 november 2018 om 11:52
    Niet echt.....;

    Het landelijk parket van het openbaar ministerie in Rotterdam bevestigde gisteren dat een strafzaak wegens valsheid in geschrifte en belastingfraude bij spelerstransfers in de periode onder voorzitter Karel Aalbers, is afgedaan met een boete. De Arnhemse club heeft het geld al vorig jaar december overgemaakt.

    Vitesse is ook af van de Fiod. De fiscale opsporingsdienst, die ook betrokken was bij het strafrechtelijk onderzoek, is akkoord gegaan met een naheffing van iets meer dan 725 000 euro.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 09:21
    Gelukkig loopt er niemand voor jou
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:07
    Zonder kop loop je zelfs nog.
    Vind ik leuk
    redknap +1131
    vrijdag 16 november 2018 om 11:01
    Alweer fraude , net als zoveel andere die nooit zijn bestraft. En Twente onterecht is bestraft .
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2316
    vrijdag 16 november 2018 om 09:04
    Matige speler
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:10
    Dat vinden wij ook.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2316
    vrijdag 16 november 2018 om 09:11
    Zijn wet daarover eens 👍
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:23
    Voetbalprimeur redactie, doen jullie ook iets met dit nieuws? Of is dit niet interesant genoeg? Er is verbazing ontstaan over de handelswijze van Jan Smit. Tegenwoordig is hij werkzaam als voorzitter van de raad van commissarissen van de KNVB, maar ondanks zijn neutrale functie bezocht hij afgelopen weekeinde de kleedkamer van Heracles Almelo. Mark van Rijswijk is dit te weten gekomen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 09:28
    Zolang er niemand bij Ajax in de kleedkamer komt (positief nieuws) of bij Twente (negatief nieuws) interesseert VP het wat er elders gebeurd?
    Vind ik leuk
    Pec010 +2192
    vrijdag 16 november 2018 om 09:31
    Daar was gister om 2330 al een bericht over op VP.
    Vind ik leuk
    Romarioo +287
    vrijdag 16 november 2018 om 09:25
    Help Twente maar naar de eredivisie en laat zien wie tim holscher is, ik ga zondag kijken en wie weet tip ik Feijenoord, druk laag hoeft niet kampioen te worden hoeft ook geen Europees te spelen, nou dan moet je je toch kunnen ontplooien?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 09:26
    Gek eigenlijk.
    Als je een buitenstaander bent zou je denken dat de Eagles zijn club was.
    Heeft daar maar een half jaar gespeeld en zijn contract verscheurd om Ted van Leeuwen achterna te gaan naar Denemarken om daar te promoveren en weer Tedje achterna terug naar de club waar het voor hem allemaal begon: Fc Twente

    Hij had toendertijd al genoeg kansen gehad, niet goed genoeg bevonden en nu is hij basisspeler.
    Misschien door de vele blessures? (Brama, Vuckic en Assaidi)
    Zondag zal hij ook wel starten want buiten de blessures om mist Twente nog drie spelers voor interland verplichtingen (Smith, Zekhini en Maria).
    Vind ik leuk
    Henzel +3
    vrijdag 16 november 2018 om 09:28
    Zeker wel!

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/852433/knvb-baas-smit-gekielhaald-internationaal-slaan-we-wel-weer-een-modderfiguur-.html
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 09:30
    ?????
    Vind ik leuk
    munkikiii +2136
    vrijdag 16 november 2018 om 10:26
    Dan heb jij er niet zoveel kijk op want smith zeknini en Maria zijn voor 95 procent zeker beschikbaar .
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 10:34
    Waar kan ik dat vinden dan?
    Het enigste wat mij te horen kwam/gelezen heb is dat Smith met zijn bondscoach in gesprek zou gaan of hij de vriendschappelijke wedstrijd tegen albanië aan zich voorbij mocht gaan en zodoende vrijdag avond terug naar Twente kon na zijn interland wedstrijd met Wales.
    Maria en Zekhini heb ik daarover niets gehoord en waren ook uitgenodigd voor hun land.
    Daarbij is het nu zeker, kreeg net een pop-up van Twente insite, dat Ramos zekers geblesseerd is en Aitor nog een groot vraagteken is.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 10:59
    Een definitieve streep kan en door de namen van Rafik Zekhnini en Michaël Maria beide zijn vanwege interlandverplichtingen niet beschikbaar. Over Matthew Smith is nog altijd geen duidelijkheid. De Enschedeërs hebben dagelijks contact met de beleidsbepalers van Wales, maar vooralsnog is er nog niet besloten over hoe nu verder met middenvelder.


    Nu van Twente insite
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 10:08
    Zeer matige en apatische speler.
    Vind ik leuk
    munkikiii +2136
    vrijdag 16 november 2018 om 10:24
    De echte Tim hebben ze overal gezien een waardeloze speler die nergens iets heeft toegevoegd.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4788
    vrijdag 16 november 2018 om 10:59
    Een definitieve streep kan en door de namen van Rafik Zekhnini en Michaël Maria beide zijn vanwege interlandverplichtingen niet beschikbaar. Over Matthew Smith is nog altijd geen duidelijkheid. De Enschedeërs hebben dagelijks contact met de beleidsbepalers van Wales, maar vooralsnog is er nog niet besloten over hoe nu verder met middenvelder.

    Nu op Twente insite
    Vind ik leuk
    El Cazador +7591
    vrijdag 16 november 2018 om 12:51
    Kijk holistische naar een voetballer/persoon of zoals "vriend" Louis van Gaal zegt naar het totaal mens plaatje en het scheelt je een hoop gezeik binnen je team en je kan de speler beter begeleiden!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws