Overmars gooit al 'visjes uit': We gaan goed besteden, de lat nog hoger leggen

Overmars gooit al 'visjes uit': "We gaan goed besteden, de lat nog hoger leggen"

Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 16:06vr 16-11-2018 om 16:06

Marc Overmars is niet bang voor een massale leegloop bij Ajax volgende zomer. De directeur spelersbeleid kondigt aan dat de Amsterdammers zich weer zullen roeren op de transfermarkt.

Afgelopen zomer trok Ajax al de buidel voor onder meer Dusan Tadic en Daley Blind. "We gaan goed besteden, de lat nóg hoger leggen", laat Overmars weten op de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA), geciteerd door De Telegraaf. Dat er aan veel Ajacieden wordt getrokken, ziet hij als een compliment. "Ze vier jaar lang bij elkaar houden is onmogelijk. Maar ik kijk vol vertrouwen uit naar volgend jaar. De scouts zijn druk bezig, er zijn al visjes uitgegooid."

Overmars moest diverse spelers dit seizoen overtuigen om bij Ajax te blijven, om zo de Champions League te halen en pas met een prijs te vertrekken. "De privévliegtuigen stonden al met draaiende motor op Schiphol-Oost om spelers weg te brengen. Gelukkig is iedereen behalve Kluivert behouden."

Plaats een reactie

TheArena. +1101
vrijdag 16 november 2018 om 16:10
Wat houden we toch van ons aller ajax.
Vind ik leuk
Janzijnvader +16851
vrijdag 16 november 2018 om 16:11
Ik houd van broodjes kroket.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
vrijdag 16 november 2018 om 16:12
Lekker man, met mayo. Niks mis mee. Meen ik uit de grond van mijn hart. Lekker man.
Vind ik leuk
Ginovanni +20838
vrijdag 16 november 2018 om 16:42
Idd. Ajax en met name Overmars goed bezig.

De zaken prima op orde en ben ervan overtuigd, dat er volgend seizoen een geweldige selectie staat ondanks het onoverkomelijke vertrek van een paar sterkhouders.

Vooruit zien is regeren!
Afgelopen 4 jaren goed geinvesteerd waardoor nu de vruchten geplukt gaan worden!

Mark my words!😉

Vind ik leuk
Lucatonio +2104
vrijdag 16 november 2018 om 16:43
Volgens mij gooi je lijntje uit toch??.. om visjes te vangen.
Vind ik leuk
Ginovanni +20838
vrijdag 16 november 2018 om 16:48
Zo zijn wij Italianen niet, Luca!

Dat moet jij toch weten als mede Italiaan!😜

Vind ik leuk
pietprecies +10502
vrijdag 16 november 2018 om 17:52
Je snapt het niet, Overmars wil spelers met katachtige reflexen en de snelheid van een jachtluipaard, daarom vis.

Daarna doet hij nog boter bij de vis om ze helemaal te overtuigen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 17:52]
Vind ik leuk
Echt? +5274
vrijdag 16 november 2018 om 17:16
Ik ga dan toch voor mosterd.... Dat kan je ook nog op je enkel smeren.
Vind ik leuk
Jozef +42664
vrijdag 16 november 2018 om 18:24
Jammer alleen als je het na de maaltijd krijgt..
Vind ik leuk
Lucatonio +2104
vrijdag 16 november 2018 om 19:41
Na de maaltijd!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:40
Barbaar. Zonder mosterd geen broodje kroket.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
vrijdag 16 november 2018 om 17:43
Ook lekker.
Vind ik leuk
Vowtar +6343
vrijdag 16 november 2018 om 18:15
Nee man. Mosterd.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4075
vrijdag 16 november 2018 om 16:21
Kramertje ook, Jan!
Vind ik leuk
MVD +689
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Weet nog iemand;)
Vind ik leuk
TheArena. +1101
vrijdag 16 november 2018 om 16:37
Jantje boskamp.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29106
vrijdag 16 november 2018 om 17:27
Precies. Wat heb je liever ;-)
Vind ik leuk
M477Y +1301
vrijdag 16 november 2018 om 17:51
Is het eerste wat ik eet als ik weer voor langere tijd in het buitenland ben geweest... Het beste uit de Nederlandse keuken!
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
vrijdag 16 november 2018 om 18:11
Ik ook maar wel 1 uit de Arena. Die verkopen Dobben kroketten want kwaliteit moet voorop staan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 18:12]
Vind ik leuk
TheArena. +1101
vrijdag 16 november 2018 om 18:22
Vind die loempia's ook heerlijk uit de arena.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 00:30
Ach wat snoezig om te horen.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
zaterdag 17 november 2018 om 00:41
Nou.
Vind ik leuk
MVD +689
vrijdag 16 november 2018 om 16:37
Marc trump.
Vind ik leuk
pietprecies +10502
vrijdag 16 november 2018 om 17:31
This club is huuuuuge!
Vind ik leuk
M477Y +1301
vrijdag 16 november 2018 om 17:52
Lets make Ajax great again!
Vind ik leuk
Itsese +5946
vrijdag 16 november 2018 om 16:41
Ook wel nodig he, de lat hoger leggen.... Eindelijk toch voor de 1e plek gaan?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32239
vrijdag 16 november 2018 om 17:01
Maar komend jaar stappen er toch echt een paar klasbakken in die privé jets....met de Ligt als vaandeldrager. Koop diezelfde kwaliteit maar eens terug
Vind ik leuk
semi1946 +266
vrijdag 16 november 2018 om 17:10
Worden jullie niet moe van dat constant hypen van de Ligt en de Jong
en ook van Ajax in het algemeen .
Vind ik leuk
Echt? +5274
vrijdag 16 november 2018 om 17:17
Daley Blind kan er echt helemaal niks van.
Vind ik leuk
M477Y +1301
vrijdag 16 november 2018 om 17:52
valt mij ook tegen! en eigenlijk wisten we dat al lang. Vond zijn eerste periode bij Ajax ook niet geweldig. Kon zijn transfer destijds naar Manchester ook niet geloven!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
El Pibe +1342
vrijdag 16 november 2018 om 18:43
Blind speelt geweldig, we zijn geen Real Madrid...
Vind ik leuk
Iggy +4374
vrijdag 16 november 2018 om 21:56
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:03
Ik kost op ons aller ajax!
Vind ik leuk
El Pibe +1342
vrijdag 16 november 2018 om 18:44
Dat is een goed teken...
Vind ik leuk
Tfoe +3890
vrijdag 16 november 2018 om 19:29
Dat is toch aardig van jou!
En hoeveel geef je uit ?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 19:31
Netjes he.. Haha tnx.. Autocorrectie he..

Zal hem zo laten staan dat lijkt mij wel zo sportief.
Vind ik leuk
klick +1178
zaterdag 17 november 2018 om 16:09
en volgend jaar weer psv natuurlijk als ze kampioen zijn geworden
Vind ik leuk
TheArena. +1101
zaterdag 17 november 2018 om 16:10
Oké.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3699
vrijdag 16 november 2018 om 16:11
Ben wel benieuwd wie ze op de korrel hebben dan. Je ziet wel namen steeds terugkomen maar ben nieuwsgieriger naar de namen die niet telkens in de media verschijnen. Overmars zal fors moeten investeren om het waarschijnlijk onvermijdelijke vertrek van de ligt en de jong op te vangen
Vind ik leuk
Iamsterdam +441
vrijdag 16 november 2018 om 16:21
Pedrinho van Corinthians
Magallan van Boca of Edson.
En verder zal Ajax wel meer interesse hebben in spelers uit Zuid Amerika. Porto en Benfica is daar ook rijk mee geworden sportief en financieel
Vind ik leuk
thierryer +1973
vrijdag 16 november 2018 om 16:33
Vertrek:
Tagliaficlo
Neres
de Ligt
De jong
Ziyech

Aankopen:

Van aanholt
Doan
Stengs
Edson Alvarez
Pedrinho
Vind ik leuk
#Keizerout +42512
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Stengs? Hoe kom je daarbij?
Vind ik leuk
thierryer +1973
vrijdag 16 november 2018 om 16:37
Ik sprak hem laatst;-)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 16:37]
Vind ik leuk
#Keizerout +42512
vrijdag 16 november 2018 om 16:39
Geloof er geen reet van.
Leuk talent,maar laat hem eerst maar herstellen
Vind ik leuk
thierryer +1973
vrijdag 16 november 2018 om 16:40
Ja hij moet zich zeker nog wel bewijzen dit jaar, anders heeft hij dikke pech!
Vind ik leuk
Toppert +1830
vrijdag 16 november 2018 om 16:47
Zeer benieuwd naar Stengs dit jaar. In potentie een topspeler voor Ajax en Nederland.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32239
vrijdag 16 november 2018 om 17:02
Alle vertrekkers dus 2 klassen beter dan de komers
Vind ik leuk
ajax1973 +2379
vrijdag 16 november 2018 om 17:59
de eerste 3 laat maar weg
Vind ik leuk
semi1946 +266
vrijdag 16 november 2018 om 19:16
Niet blind staren op aankopen waarmee op de dikke trom word geslagen meestal vertrekken ze met de stille trom ..miskopen aan de lopende band
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:23
Karim Rekiki
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
vrijdag 16 november 2018 om 16:11
Misschien een keer een selectie samenstellen die kampioen gaat worden. Is maar een idee hoor.
Vind ik leuk
Iamsterdam +441
vrijdag 16 november 2018 om 16:22
Die selectie hebben we nu toch!
Niet blindstaren op de stand pas onderweg en met deze selectie zouden we de langste adem moeten hebben
Vind ik leuk
M +173
vrijdag 16 november 2018 om 16:23
Dat heeft hij afgelopen zomer al gedaan (hoop ik)
Vind ik leuk
yuuup +10444
vrijdag 16 november 2018 om 16:33
Je kunt geen selectie samenstellen die kampioen gaat worden. Je kunt alleen maar een selectie samenstellen die kampioen kan worden.
Vind ik leuk
Futjebal +2627
vrijdag 16 november 2018 om 17:03
Hoezo?ik hoor hier een hoop supporters roepen dat kampioen worden niet belangrijk is maar europees succes het belangrijkste is....hahaha...zo raar
Vind ik leuk
Wilex +2328
vrijdag 16 november 2018 om 18:35
Ik weet dat ze daar in Eindhoven niet zo van zijn maar wij Ajacieden hebben het graag en en.
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:12
Waar de mogelijkheden zijn moet je ze gebruiken, het zal het doel van Ajax zijn om nog stabieler te presteren in Europa. Voor de eredivisie zijn er geen investeringen meer nodig.
Vind ik leuk
Palafima +312
vrijdag 16 november 2018 om 16:13
Niet? Omdat de prijzen al jaren binnenstromen?
Vind ik leuk
Tsubamba +2490
vrijdag 16 november 2018 om 16:16
Omdat deze selectie duidelijk de kwaliteiten heeft om de eredivisie te winnen. En ze hebben afgelopen zomer flink geinvesteerd, en hij heeft het over dit moment, dus waarom je de afgelopen jaren erbij haalt is mij een raadsel
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:16
Neehoor, maar Ajax zit momenteel al op een niveau dat ze stabiel moeten kunnen presteren, ze kunnen nog wel 50 miljoen in de selectie stoppen, maar dat heeft op het aantal eredivisie punten weinig invloed, ongeslagen kampioen is een utopie, en de strijd tussen PSV en Ajax lijkt de komende jaren te worden gevoerd.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:19
Ongeslagen kampioen werd Ajax al eens in 1995, het is dus geen utopie, het kan echt!
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 16:24
Denk dat psv ook af gaat vallen,er komen volgend jaar spelers bij van ander kaliber eredivisie.zal meer europees niveau worden.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:27
Ik mag hopen dat Overmars het geld gaat besteden in het Buitenland, geen spelers meer kopen uit de eredivisie, behalve dan zo'n talent als Doan, maar geen spelers meer kopen bij een AZ of zo , daar wordt je alleen maar slechter van.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Jij wil graag een vreemdelingen legioen zien zeg maar
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:37
Wat eigen talenten en spelers uit het Buitenland, een mix dus!
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 16:40
Net als in europa het geval is,zijn toch de meeste topclubs die het van de buitenlanders moeten hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 16:41]
Vind ik leuk
appeltje +2976
vrijdag 16 november 2018 om 17:00
Nee, hij wilt geen Feyenoord zien
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:06
Op de tribune zitten naast verklede stoeltjes ook bijna alleen maar dagjes mensen dus dit kan er ook wel bij
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:26
Het kan zeker, ik heb dat seizoen nooit bewust meegemaakt, maar kan me voorstellen dat de machtsverhoudingen heel wat anders lagen, ook tactisch inzicht was minder ver ontwikkeld. Ik zie het in de huidige tijd niet zomaar meer gebeuren, maar zeg nooit nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:28
Ik ook niet, maar het is toch gebeurt...
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:28
Dat PSV het dit jaar dan maar doet :-)
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:30
Dat lukt niet, wij winnen van jullie in Amsterdam :p
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:32
Klinkt niet onlogisch haha, maar die pot is nog wel eventjes weg, dus tegen die tijd maar eens kijken hoe de zaken er voor staan
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:07
Wij?? Welk rugnummer heb je?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 20:01
Die 3 punten mogen jullie hebben. De rest is voor ons
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Tweey +2119
vrijdag 16 november 2018 om 16:17
Vier jaar niks gewonnen in de eredivisie. Oh ja ....
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:19
Ik denk dat dit seizoen boekdelen spreekt, Ajax presteerd naar behoren, dat PSV nu 12 wedstrijden op rij wint is gewoon een unicum, maar alles winnen, 34 wedstrijden lang, is een utopie.
Vind ik leuk
imho +1735
vrijdag 16 november 2018 om 16:24
Al een paar realistische opmerkingen van je, Strijp. Ajax heeft 31 punten na 12 wedstrijden, omgerekend naar het einde van het jaar is dat 88 punten. Dat is normaliter ruim voldoende om kampioen te worden. Wat PSV tot nu toe presteert is bovengewoon.
Vind ik leuk
erikv78 +340
vrijdag 16 november 2018 om 16:29
En ze hebben nog geen uitwedstrijd tegen het linker rijtje gehad.
Vind ik leuk
baboushka +1433
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Staan ook in het linkerrijtje daar ze nog niet tegen psv hebben mogen spelen;)
Vind ik leuk
Strijp +13989
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Misstappen worden het meeste gemaakt door uitglijders tegen de kleintjes, maar het programma zal ongetwijfeld lastiger worden. Aan v Bommel de taak om iedereen scherp te houden voor iedere wedstrijd.
Vind ik leuk
Mari +11904
vrijdag 16 november 2018 om 16:12
Natuurlijk is het een compliment als je veel in de belangstelling staat en veel gevraagd wordt.
Hoeveel clubs staan bijvoorbeeld in de rij voor Beugelsdijk. Niet denigrerend bedoeld
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
vrijdag 16 november 2018 om 16:13
Tellen amateurclubs?
Vind ik leuk
Koalabeer +472
vrijdag 16 november 2018 om 16:13
Ik hoop dat ze geen spelers aantrekken die bij Ajax gaan afbouwen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:16
Ajax is super goed bezig, geld goed besteden, de lat hoger leggen! Er komt straks weer een groot schip geld binnen 60 miljoen minimaal uit de CL, de toekomst van Ajax ziet er goed uit!
Vind ik leuk
Hoogeveen +6069
vrijdag 16 november 2018 om 16:27
De toekomst van Ajax ziet er al jaren mooi uit, maar de prijzen gaan tot op heden niet naar Amsterdam (niet dat ik daar rouwig om ben).

Mijn vraag is dan ook, hoe kan het zo zijn dat als je de rijkste bent, zelfbenoemd de beste bent en, niet geheel onbelangrijk, de beste spelers in de selectie hebt, je dan nog 4 jaar zonder schaal staat...
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:29
Dat antwoord is denk ik best simpel, de rijkste betekent niet dat je al die jaren met veel geld hebt gesmeten. Ajax is dit seizoen pas echt los gegaan, Overmars heeft vrijheid gekregen om veel meer geld te mogen uitgeven.. die investeringen die gaan zich echt wel uitbetalen. Omdat Ajax zo zuinig is geweest, zijn ze de rijkste geworden van Nederland!
Vind ik leuk
Hoogeveen +6069
vrijdag 16 november 2018 om 16:33
Maar de beste selectie hebben ze al jaren, tenminste, de beste spelers... Ik snap dan ook echt niet dat Ajax al jaren geen schaal meer heeft gepakt. Zou er dan toch iets verkeerd gaan?

Natuurlijk was er het fantastische Europese seizoen wat er misschien voor heeft gezorgd dat mijn club kampioen is geworden, maar toch.. 4 jaar is voor Ajax toch wel erg lang
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
De beste selectie wint niet altijd de titel. PSV had in 2013 een betere selectie dan Ajax en Ajax werd kampioen.. Ajax had de betere jeugdspelers in de selectie, en nu koopt Overmars ervaring bij en dat moet het verschil gaan maken!
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 16:38
Al heb je de beste spelers, hoef je nog geen kampioen te worden.atletico liverpool en servilla zijn rijke clubs en gezond,maar worden bijna nooit kampioen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 16:39]
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:42
Hoe kan het dan dat als Ajax zo zuinig is geweest, ze niet zoveel geld uit voorgaande jaren op de bank hebben staan als eenieder beweert. Ook Ajax moet verkopen voor ze kunnen kopen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:54
Dan ben je niet goed voorgelicht Cor , ajax mocht niet kopen van de RVC , en ze hoeven niet te verkopen om te kopen , ze hadden geld zat , en nu nog veel meer .
Maar ze hielden aankopen tegen , dat heb je als je op die klote beurs zit .
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:58
Oh zo. Ik dacht omdat ze niet zoveel geld op de bank hadden staan. Dat dat de reden was.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:12
Ze hebben geld als water , dat is het hem nu juist , en dan geen kampioen worden vele jaren lang is slecht ,maar dat krijg je als je geen goeie koopt .
Vind ik leuk
thierryer +1973
vrijdag 16 november 2018 om 16:35
Real Madrid is ook rijk vergeleken met de rest van La liga! Wat is je punt? Als je rijk bent word je kampioen? Dat telt dan in Engeland ook niet helemaal als je kijkt naar Man united en Chelsea.
Vind ik leuk
Hoogeveen +6069
vrijdag 16 november 2018 om 16:41
Mijn punt, of liever gezegd, mijn vraag is: hoe kan het dat Ajax (met al hun middelen en spelers) de titel al 4 jaar heeft moeten laten aan, voornamelijk, PSV en Feyenoord.
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 16:43
Is real madrid rijk,denk het niet.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5183
vrijdag 16 november 2018 om 16:17
Het is haast ongelooflijk. Hoe goed is die club en zijn staf! Ophemelen is niet voldoende!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:18
Let nóg hoger leggen? Ik hoop dat hij doelt op Suárez, Vertonghen en alderweireld 😋
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:19
Voor een slordige 200 miljoen kan je de sterkhouders bij Feijenoord en PSV los weken......Die komen wel als ze geld ruiken.....En Ajax.....Die prijzen vliegen straks de prijzenkast in !!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 16:20]
Vind ik leuk
Iamsterdam +441
vrijdag 16 november 2018 om 16:26
Wie van Feyenoord zou Ajax moeten hebben dan? En nee we scouten elders en gaan Psv bijvb niet rijker maken met ons geld;) maar Lozano, Bergwijn enz die gaan toch via Psv naar een volgende stap toch niet via nog een club in de Eredivisie.
Ajax en Psv zouden spelers van kunnen kopen maar ik zie geen verbeteringen op wat er al is.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:14
Van Feyenoord alleen Berghuis. Van PSV kan je denk ik niemand halen inderdaad, maar Lozano, Dumfries en Bergwijn zou ik graag bij Ajax zien hoor
Vind ik leuk
M +173
vrijdag 16 november 2018 om 16:35
Bij PSV zie ik geen versterking voor Ajax, er zijn een paar gelijkwaardige spelers maar geen echte versterking.

Ik neem aan dat Overmars zoekt naar spelers in de as, dus een CV een verdedigende middenvelder en een spits.
Daar heeft PSV niet versterking rond lopen voor Ajax.

En waarom noem je Feyenoord?
Vind ik leuk
whiskey33 +588
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
mag ook wel een keer in 2020 op zijn vroegst.
Vind ik leuk
thierryer +1973
vrijdag 16 november 2018 om 16:36
Ik zie geen toegevoegde waardes lopen bij beide clubs.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:27
De enige lul in dit verhaal is toch echt Justin kluivert😆 had nog even gewacht..
Vind ik leuk
AjaxFan69 +1420
vrijdag 16 november 2018 om 16:27
Lijkt me verstandiger om visjes binnen te halen en lijntjes uit te gooien.
Vind ik leuk
yuuup +10444
vrijdag 16 november 2018 om 16:42
Als je echte grote roofvissen wil lokken werkt dat prima.
Vind ik leuk
#Keizerout +42512
vrijdag 16 november 2018 om 16:37
Je gooit toch geen visjes uit?
Wat ga je daarmee vangen, hengels?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:39
Nee hoor, als je op snoek gaat vissen gebruiken ze meestal levend aas ( visjes ) :p
Vind ik leuk
#Keizerout +42512
vrijdag 16 november 2018 om 16:40
Tof. Aangezien Overmars voor grotere vissen gaat dan eerst vind ik het een goede uitleg.
Thanks. Ik vis nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:35
dus volgend jaar Frank Snoeks als stadionspeaker?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:48
De lat hoger leggen? Dat zou betekenen dat je betere spelers terugkoopt voor de spelers die je verkoopt. Waar halen ze dat geld vandaan? Of bedoelt hij dat ze betere spelers gaan kopen dan ze ooit gedaan hebben? Betere spelers dan Tadic en Blind? Kortom, welke lat wordt nog hoger gelegd?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:54
Volste vertrouwen in Overmars!
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 16:59
Het Boodschappenlijstje van Overmars:

Mbappe, Griezman, Isco, Hazard
Lovren, Pogba, Asencio, De Bruijne
Brozovic, Dybala, Kante, Trippier,
Rashford, Coutinho, Gabriel Jezus
Paulinho, Dembele, Reus, Quaresma,
Casimero, Salah, Henderson, De Gea

Niet allemaal tegelijk en niet te veel betalen...........
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:01
Maar waar haalt hij dat geld vandaan als hij om te kopen niet eerst hoeft te verkopen? Ik ga toch maar eens in zijn tuin kijken. Hij heeft waarschijnlijk een geldboom.
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:10
Cor ajax heeft nu rond de 150 miljoen in kas , daarbij opgeteld zeg maar 50 miljoen van de cl ,en dan de verkoop van de ligt ,de jong ziyech onana neres taliafigo ,daar is allemaal belangstelling voor , de ligt en de jong gaan voor een slordige 120 miljoen of meer weg , dan hebben we het nog niet gehad over de andere , als je iets kon rekenen dan weet je dat ajax geld zat heeft om te winkelen
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:31
Ajax had op 30-06-2018 een bedrag ad € 12.190.000 aan liquiditeiten. Geen 150 miljoen in kas dus. Ajax had in het seizoen 17/18 een exploitatietekort van 13,2 miljoen. Door een positief resultaat op de vergoedingssommen had Ajax in datzelfde verslagjaar een positief netto-resultaat van 1,2 miljoen Euro.

Waarom zou Ajax die door jou gestelde 50 miljoen volledig in transfers kunnen en willen steken? Zijn de kosten dit seizoen gedaald?

Het zou zo maar eens kunnen dat er geen honderden miljoenen voor transferbedragen binnen komen. Tot nu toe zijn dit verhalen in de pers.
Vind ik leuk
Laliga +2665
vrijdag 16 november 2018 om 17:02
Ben heel erg benieuwd hoe hij het verlies van de jong de ligt ziyech op gaat vangen. Zelfs met geld dat ajax heeft is dat nog niet zo makkelijk gedaan
Vind ik leuk
Bas Bus +129
vrijdag 16 november 2018 om 17:04
Wat zullen ze weer hard vallen...ze leren het nooit in Amsterdam...
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 17:26
Maar blijft de beste club allertijden in nl.
Vind ik leuk
Dordtenees +1184
vrijdag 16 november 2018 om 17:24
Normaal weet ik meestal wie wie is, maar wie is die man naast Marc?
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 17:32
Snotverdomme! Wat een geweldige club is Ajax toch.
Vind ik leuk
kees ee +783
vrijdag 16 november 2018 om 17:35
. . en dan wandelt'ie er nog gemakkelijker met zijn handen in de zakken onderdoor !?
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 16 november 2018 om 17:35
Dan duurt het weer een seizoen eer ze ingespeeld zijn. PSV weer kampioen. Drama daar amsterdam.
Vind ik leuk
ficusje +2667
vrijdag 16 november 2018 om 17:46
Psv ieder jaar kampioen,gaan ze kapot op de premies die ze moeten uitbetalen.ajax in europa verder,lijk me beter.is voor psv niet weggelegd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 17:47]
Vind ik leuk
tikkietoe +5932
vrijdag 16 november 2018 om 17:48
Als je Daley Blind haalt voor 20 miljoen, dan is de Ligt wel 200 miljoen waard om te verkopen.
Wat is die Blind overbetaald door Ajax zeg.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13282
vrijdag 16 november 2018 om 18:24
De lat nog hoger......? ? Je hebt het simpelste nog niet weten te bereiken met het meeste geld op de bank.
Wordt nu eens Kampioen, na 4 jaar niks, van die lullige Eredivisie joh !
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:47
Volgens mij komen de resultaten na het uitzetten van de nieuwe koers, hopelijk vertrekken de spelers niet te snel en worden de eventueel vertrekkende spelers vervangen door (Nederlandse) kanjers
Vind ik leuk
rpaulp50 +13282
vrijdag 16 november 2018 om 19:23
Dat hopen we nu al 4 jaar........er is veel geld verdient, fantastisch,
nu "helemaal naar the USA" fraai plan, maar kampioen worden van
die gezellige ED ho maar.
Begin daar nu eens mee, denk ik dan.....
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:35
Daishawn Redan als eerste
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:38
Hallo ik ben silvi schreurs
Ik fan van ajax ik hoop dat ajax zeker kampion wint
Ik hoop van wel als hun goed best doen met voetballen en veel gools
Maken
Groetjes
Silvi s
Vind ik leuk
vrijdag 16 november 2018 om 18:49
Litmanen terug halen JARI JARI JARI JARI JARI JARI
JIJ MAAKT ONS KAMPIOEN 😉😉😉
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
vrijdag 16 november 2018 om 18:59
visjes uitgegooid? ik dacht altijd dat het lijntjes waren ...
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 09:39
Gelukkig is iedereen behouden behalve Kluivert hahahaha. Als je het zo leest is vp blij dat Kluivert weg is.
Vind ik leuk
ritje +539
zaterdag 17 november 2018 om 09:40
hallo. Ik ga voor centrum defensie voor Schuurs blind! volgend jaar. nog een backup (magallan?) halen en de defensie is klaar?Of Schuurs met Veltman? voor frenkie( die is niet te vervangen!) zou ik gaan voor Odegaard! Verder komen er genoeg spelers uit de jeugt! Bromny? Keus genoeg Ten HAG! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 09:55
Veltman , AUB niet , die kan er weinig van .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws