Kieft laaiend enthousiast: 'Wijnaldum heeft een totale metamorfose ondergaan'

    Kieft laaiend enthousiast: 'Wijnaldum heeft een totale metamorfose ondergaan'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 07:39za 17-11-2018 om 07:39

    Wim Kieft was aangenaam verrast door de 2-0 zege van Oranje op wereldkampioen Frankrijk van vrijdagavond. Georginio Wijnaldum was volgens de Ziggo Sport-analist de meest opvallende speler in De Kuip.

    De Liverpool-middenvelder had de laatste jaren moeite om zijn stempel te drukken bij de nationale ploeg, maar lijkt zich steeds meer op zijn gemak te voelen in het oranje shirt. 'Die heeft in het Nederlands elftal een totale metamorfose ondergaan sinds Ronald Koeman bondscoach is', schrijft Kieft in zijn column voor De Telegraaf.

    Wijnaldum werd vrijdagavond als aanvallende middenvelder in de rug gesteund door Marten de Roon en Frenkie de Jong. Volgens Kieft komt de 28-jarige Rotterdammer zo het best tot zijn recht. 'Hij duikt in elk gat, hij zet druk, hij durft om elke bal te vragen en als beloning maakt hij dan de 1-0. Maar het belangrijkste is dat hij elke keer op die plek komt.'

    Babel
    Ook Ryan Babel kreeg een pluim van de voormalig Eredivisie-topscorer. 'Misschien zijn Memphis en Steven Bergwijn meer getalenteerd, maar Babel dwingt veel af. En Bergwijn kan zich optrekken aan zo’n ervaren kerel als Babel', aldus Kieft. 'Ik word blij van de afstanden die hij aflegt, van de bereidheid om te werken, van zijn dreiging in de diepte en van het feit dat hij zo vaak goed aanspeelbaar is.'

    Poll

    Is Oranje er op het EK van 2020 wel bij?

    (4365 stemmen)

    Plaats een reactie

    Staaijman74 +1172
    zaterdag 17 november 2018 om 07:42
    Wijnaldum speelt vooral zo goed omdat frenkie speelt en t spel maakt. Daardoor kan wijnaldum wegblijven en veel de diepte zoeken.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 07:46
    Juist. Sinds Frenkie op het middenveld staat speelt Wijnaldum ook weer goed. Dat is geen toeval.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    zaterdag 17 november 2018 om 07:48
    Laten we De Roon niet vergeten die al het vuile werk opknapt waardoor wijnaldum naar voren kan.

    PS dank hieronder voor het corrigeren :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7861
    zaterdag 17 november 2018 om 07:58
    Welja VAN Roon....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:01
    Die was ook goed he!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 08:09
    DE Roon speelde ook prima inderdaad. 😋
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zaterdag 17 november 2018 om 09:26
    Was wederom één van de uitblinkers met Dumfries, Bergwijn, van Dijk en Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 09:31
    Haha daar heb je haar weer. 😂
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20798
    zaterdag 17 november 2018 om 09:44
    'Ze' is te laf om De Ligt, Blind en met name de Jong te vermelden.

    Stout en niet zo'n objectief meisje ons Kopstootje.😜
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 09:45
    Haha idd. Heel doorzichtig altijd. Ze noemt bewust geen Ajacieden. 😂
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20798
    zaterdag 17 november 2018 om 09:49
    😂😂👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:53
    De Ligt heeft 1 duel gehad en gewonnen. Rest van de wedstrijd positioneel kunnen spelen. Tweede aktie van hem gaf Griezman een kansje. Dus uitblinker is overdreven. Zelfde voor Blind. Niet bijzonder gespeeld. De Jong was wel grandioos.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20798
    zaterdag 17 november 2018 om 12:02
    Eens....maar mijn cynische reactie was richting 'objectieve' Kopstoot die bewust kinderachtig geen Ajax uitblinker(s) wilde noemen.

    Vandaar mijn enigszins 'aangedikte' post.😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:28
    Het is dat je verplicht met een bepaald aantal spelers op het veld moet staan . We hadden anders ook alleen frenk kunnen opstellen dan was het een nog grotere afgang geweest . Dat het nu 2-0 is geworden komt door het feit dat iedereen frenk eigenlijk alleen maar in de weg loopt
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 08:31
    Haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:56
    Waanzinnig leuke reactie dit!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1923
    zaterdag 17 november 2018 om 09:12
    Gaat niet alleen om Frenkie, heeft alles te maken met de manier hoe ze nu spelen. Wijnaldum was altijd goed in het diep spelen. Bij PSV en Liverpool al laten zien. Alleen de combinatie met Strootman en Proper was niet echt succesvol. En hij moest meer controlerend spelen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 09:24
    Bij Liverpool speelt Wijnaldum ook regelmatig als controleur. Wijnaldums kracht is diepgang en meters maken en nu heeft hij een creatieve Frenkie erbij die hem kan bedienen vandaar. Het ligt natuurlijk niet alleen aan Frenkie maar wel voor een groot gedeelte.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4830
    zaterdag 17 november 2018 om 09:57
    Onzin, Wijnaldum heeft het ook aan de jong de te danken dat jij zo goed is bij Liverpool?
    Dat onze economie op volle toeren draait is zeker ook aan de Jong te danken....

    Praat van mensen met een minderwaardigheidscomplex .... het is maar een gewone gast he die een beetje goed kan voetballen. Niet meteen beginnen te kwijlen al je maar even iets aan de Jong denkt te kunnen linken...
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 11:17
    Uitgehuild?
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5971
    zaterdag 17 november 2018 om 13:36
    Nee Frenkie speelt niet bij Liverpool maar daar spelen andere spelers die ook creatief zijn en een stuk beter dan een Strootman of zelfs Pröpper.
    Dan komt Wijnaldum beter tot zn recht.

    Zet Strootman er maar in tegen Duitsland en Frenkie op de bank en dan kunnen we zien hoe Wijnaldum speelt ;0)
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:38
    Is niet helemaal waar, het middenveld bij Liverpool is verre van creatief.
    Maar misschien bedoel je de voorhoede?

    Verder ben ik het helemaal met je eens. Wijnaldum word nu eindelijk op de juiste manier gebruikt met De Jong en De Roon erbij.
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    zaterdag 17 november 2018 om 09:58
    Gini is een goede speler, maar niet 1 die de kar trekt. Zet er een goede voetballer naast als je wilt dat hij rendeert.

    Het blijft bizar. Frenkie speelt in oranje en oranje speelt weer goed...El dirigento..
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 10:02
    Idd
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 11:50
    Sinds Frenkie speelt, heeft Wijnaldum een andere rol. Hij mag nu eindelijk in zijn kracht spelen. Dat is vaak het probleem geweest bij het Nederlands elftal. Andere positie, andere rol en dus zoekende spelers.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:27
    Inderdaad eigenlijk kan die knakker geen bal raken het is allemaal het werk van Frenk als hij in het veld staat zou zelfs ik me staande weten te houden .
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:49
    Precies. "Hij speelt vooral zo goed omdat Frenkie speelt en het spel maakt." Dat Wijnaldum goed speelt heeft natuurlijk helemaal niet ten eerste te maken met Wijnaldum zelf. 😂
    Vind ik leuk
    Adjab +990
    zaterdag 17 november 2018 om 11:16
    Jij snapt het niet echt he Rinusje van Goud
    Vind ik leuk
    TheManager +510
    zaterdag 17 november 2018 om 09:15
    Scheelt ook wel dat we geen Strootman meer hoeven te zien, maar dat ter zijde.

    Koeman laat spelers op de positie laat spelen waar ze het beste uit de verf komen. Koeman doet het organisatorisch gezien ook slim en kiest per moment voor het beste elftal dat hij kan opstellen, en kijkt daarbij naar spelers die elkaar aanvullen en fit zijn. Je hoeft niet altijd de beste op te stellen of de beste te zijn om te winnen, je moet echter een eenheid hebben met een goede samenwerking. Kom op wie van ons zou Babel in het nationale elftal zetten? Daarbij zit er nog rek in dit elftal en dat geeft hoop. Nee het is nog geen hosanna, maar dit gaat een goede kant op. Tactisch prima, qua team geweldig en als spelers doorgroeien en het ons aller Oranje ook meer en meer op elkaar ingespeeld raakt is er echt wel hoop.
    Leuk dat het zo goed gaat dat motiveert deze spelers ook. Hoop ook dat Koeman hen de juiste drive en trots mee kan geven, want aan passie, werklust, vuur hebben voor Oranje, knokken voor elke bal en het voor elkaar door het vuur gaan ontbrak er soms aan; maar zelf dat zie ik nu meer en meer terug.
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    zaterdag 17 november 2018 om 10:05
    Babel....is niks meer dan een werkpaard..maar wat hij doet doet die goed. Vergelijk het met de andere vleugel..bergwijn is een betere voetballer, kwam best dreiging van af. Maar heeft nog weinig efficiëntie..

    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:39
    Speelt Bergwijn nou bij PSV ook op rechts? Of op links?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    zaterdag 17 november 2018 om 09:23
    Wijnaldum speelt vooral zo goed omdat de Roon speelt en t spel maakt.

    Je het de verkeerde naam neergezet.
    Vind ik leuk
    Adjab +990
    zaterdag 17 november 2018 om 11:17
    Ben jij getrouwd met GoudenRinus 😜😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:35
    Lekker bezig Adjab
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:36
    Oh ja, het is altijd de verdienste van mijnheer De Jong. Speelde prima, zoals bijna altijd, maar de credits geven aan een speler zonder Frenkie er bij te halen moet eenmalig wel lukken toch? 🤔🙄
    Vind ik leuk
    TheMariner +3581
    zaterdag 17 november 2018 om 10:16
    Wijnaldum speelt bij Liverpool al bijna een jaar de pannen van het dak. Zie Frenkie graag naar Anfield komen.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1186
    zaterdag 17 november 2018 om 16:00
    Precies, volgens mij vergeten mensen dat nog wel eens. Ik denk dat niemand er vrolijk van wordt wanneer je naast Strootman moet voetballen, die kan er namelijk niet zo heel veel van.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3581
    zaterdag 17 november 2018 om 21:55
    Toch heeft ie bij Roma echt wel een goeie periode gehad voor zn blessure. Daarna was het idd niet veel meer.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1186
    woensdag 21 november 2018 om 11:17
    Tikkie terug tikkie breed zijn ze gek op in Italie.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:41
    Haha idd, en zet blind er dan ook nog bij en je komt de middenlijn helemaal niet meer over!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:42
    De leeuwen zijn opgestaan.
    Alle lof voor Ronald Koeman
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:29
    Almhof
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zaterdag 17 november 2018 om 07:47
    Als ik Liverpool was legde ik 75 miljoen voor de ligt neer!!

    Wat een duo die van dijk en de ligt...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 07:48]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    zaterdag 17 november 2018 om 07:49
    Moet het weer over geld gaan?
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zaterdag 17 november 2018 om 07:52
    Nee, over wat voor ijzersterk centraal duo er op het veld staat...

    Dat het ook een prachtig duo zou zijn voor Liverpool
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 07:52]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    zaterdag 17 november 2018 om 07:53
    Zeg dat dan en voeg er geen geldbedrag aan toe.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zaterdag 17 november 2018 om 08:03
    Heb je niets anders om je druk over te maken?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    zaterdag 17 november 2018 om 08:04
    Sinterklaasfeest vandaag.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 08:05]
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zaterdag 17 november 2018 om 08:15
    Dat bedoel ik, er zullen weereen hoop zwarte pietjes gaan demonstreren
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:21
    Ze moeten met hun klauwen van zwarte Piet afblijven!!
    Vind ik leuk
    AVF-81 +80
    zaterdag 17 november 2018 om 08:47
    die hele zwarte pieten gedoe gaat op een gegeven ook verdwijnen of jij dat nou wilt of niet..
    zwarte piet is racisme!!!!
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    zaterdag 17 november 2018 om 09:01
    Ik vind het zwarte piet verhaal minder schokkend dan beesten onverdoofd de strot doorsnijden...
    Vind ik leuk
    AVF-81 +80
    zaterdag 17 november 2018 om 09:02
    Dat ben jij ja..
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    zaterdag 17 november 2018 om 09:44
    Zwarte Piet is ons Nederlands Kinderfeest en anders niets.
    Het wordt steeds mooier om iets te vinden van
    alle buitenlanders.
    Vind ik leuk
    Adjab +990
    zaterdag 17 november 2018 om 11:34
    Lul niet man , de volgende discussie gaat worden. Te veel donkere spelers in het Nederlands Elftal. Slavenarbeid is terug . Donkere spelers moeten voetballen voor de rest van de bevolking. Laat dat nu de multiculturele samenleving zijn waar de Zwarte Piet volledig is geïntegreerd. Alleen enkele vinden het nodig om de geschiedenis te herschrijven. Kansloos is dat maar roepen is makkelijker dan begrijpen he AVF 81
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 12:49
    Zwarte Piet heeft niets met racisme te maken..

    Vind ik leuk
    AVF-81 +80
    zaterdag 17 november 2018 om 12:54
    voor jou niet nee
    #ZwartePietIsRacisme!!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 13:50
    Joden koeken is racisme. Blanke vla ook......... OMG
    Vind ik leuk
    AVF-81 +80
    zaterdag 17 november 2018 om 20:15
    Maar jullie zijn niet blank maar wit..
    BarcAjax
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 20:17
    Zwarte piet is zwart en en donkere mensen bruin. 😅

    Zo lust ik er ook nog wel een paar.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:49
    Het suikerfeest is ook discriminerend naar mensen met Diabetes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:29
    In de voetbal wereld is niks gratis. Logisch als hij voorstelde dat Liverpool een duo VD en DL moet vormen dat er dan een bedrag genoemd wordt. Gratis is hij namelijk niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:30
    Daar gaat het toch allemaal over . Ik heb gister ook niet gekeken wie er speelde en hoe ze speelde ik ben de hele wedstrijd aan het rekenen geweest voor hoeveel er op het veld staat
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    zaterdag 17 november 2018 om 09:34
    Als je dat wilt berekenen zal je toch moeten kijken WIE er speelde:p
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7861
    zaterdag 17 november 2018 om 08:00
    En als ik De Ligt was, ging ik in geen 75 jaar naar Liverpool toe. Als je 1 van de beste jonge verdedigers van de wereld bent, dan ga je toch niet naar Engeland als je ook naar Barca kunt???
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:02
    Een goeie verdediger hoort in Engeland te voetballen. Een bikkel en geen mooi weer voetballer
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:05
    Wat betekent je laatste zinsnede in relatie tot De Ligt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:02
    Zeker wel, en zeker naar Liverpool!
    Vind ik leuk
    markie +1293
    zaterdag 17 november 2018 om 08:06
    Als ik zou mogen kiezen wordt het zeker engeland
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7861
    zaterdag 17 november 2018 om 08:53
    Ja joh lekker in de regen witte bonen eten met lelijke wijven om je heen nadat je bij Liverpool weer eens 4e in de competitie bent geeindigd. Nee ik zou dan een paella aan het strand van Barcelona nemen, in het zonnetje proostend op een kampioenschap
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:58
    Barcelona zou inderdaad een mooie tussenstap zijn om vervolgens de stap te kunnen maken naar een topclub als Liverpool.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:21
    Hij heeft wel meer dan 75 haar toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:32
    Op zn balzak
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:32
    Waar moet je heen als je al bij de allerbeste speelt ons aller Ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:30
    Is te weinig . Minimaal 100 miljoen
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3138
    zaterdag 17 november 2018 om 22:45
    Nou eerder voor De Jong.
    Gomez en van Dijk is echt een top duo die je nu juist niet uit elkaar moet gaan halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 07:47
    Veer respect voor Opa Babel!!!!! Hij was echt heel goed en gaat prima met Depay
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46751
    zaterdag 17 november 2018 om 07:54
    Daarom verft hij zijn haren.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8441
    zaterdag 17 november 2018 om 07:57
    Das wel her verschil: zet een hoed opals het kut gaat en heel NL spuugt je uit. Verf je haar paars als het goed gaat en het valt niemand op... ;-))
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zaterdag 17 november 2018 om 08:01
    Wat is je conclusie? Zo werkt het toch overal?
    Vind ik leuk
    Andre As +3266
    zaterdag 17 november 2018 om 07:53
    Mooie stelling. Doen 24 landen aan dat toernooi mee. Als je je niet plaatst voor dat EK kan je beter allemaal kunstgrasvelden aanleggen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 08:06]
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zaterdag 17 november 2018 om 07:54
    Wijnaldum was echt geweldig idd. Balans op middenveld is terug door Koeman. Ik droom weer van de tijd dat er 3 Nederlanders lopen bij Barcelona en Manchester en Madrid. Zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    zaterdag 17 november 2018 om 08:08
    Babel kan je vergelijken met de kuyt van toen.. verwacht geen mooie acties.. maar wel hard werken en af en toe een goaltje.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    zaterdag 17 november 2018 om 08:13
    Sinds Frenkie de Jong meedoet, speelt Wijnaldum goed in Oranje. De Roon valt minder op, maar die pakt veel ballen af en doet veel vuil werk. Prima middenveld zo!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 08:14
    Wijnaldum is gewoon in vorm. Meer niet.

    Depay deed het ook best knap.

    Maar dit was echt een teamprestatie.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    zaterdag 17 november 2018 om 08:39
    Fabelachtig die Babel, respect!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:01
    "Babel"achtig meer niet?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    zaterdag 17 november 2018 om 10:29
    Daarom zeg ik het ook;)
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zaterdag 17 november 2018 om 09:26
    Ik heb als ajaxcied ook enorm genoten van Dumfries. Kippenvel de passie die hij erin gooide.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    zaterdag 17 november 2018 om 09:55
    Ja die Dumfries wordt ook met de week beter.
    Geweldige speler en vooral zijn snelheid op het veld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 09:31
    Ook babel is erg getalenteerd, maar gewoon wat ouder met een stuk meer ervaring.
    Vind ik leuk
    ajaksiet +549
    zaterdag 17 november 2018 om 09:35
    Haal Frenkie weg en we zijn weer terug naar af. Wat is die jongen goed, altijd vooruit de oplossing zoeken en altijd aanspeelbaar. Verreweg de beste van Nederland, gevolgd door Memphis.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    zaterdag 17 november 2018 om 16:35
    Frenkie was bij Willem II al goed en heeft Willem II veel te vroeg weg
    gedaan door Streppel die het niet zag zitten in hem.
    Vind ik leuk
    Barbie +1026
    zaterdag 17 november 2018 om 09:38
    Zou Wim Kieft na het 3-0 verlies van aanstaande maandag nog zo enthousiast zijn?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1410
    zaterdag 17 november 2018 om 12:47
    Ga jij in Schotland in je kliniek verder afkicken aub
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zaterdag 17 november 2018 om 09:39
    Team zat gewoon echt goed in elkaar gisteren.

    Genoten van de passie en de drive (vooral van Dumfries).
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:32
    Gini speelt in zijn kracht, veel diepgang en veel druk zetten, waarmee hij de opbouw al vroeg stoort. Daarbij komt de roon voor het defensieve werk en de jong voor de opbouw, Babel werkt zich kapot,ook defensief, waardoor we bijna niets weggeven. Koeman zet het goed neer en het is weer n echt elftal.👍👍
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    zaterdag 17 november 2018 om 10:37
    Willem Kieft heeft een sterk punt, ook ik was verbaasd over het spel van Wijnaldum. Maar het collectief was de man-of-the-match.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1410
    zaterdag 17 november 2018 om 12:47
    Goed zo kerel eindelijk een hele slimme opmerking hier
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    zaterdag 17 november 2018 om 12:49
    Komt tijd, komt raad!!!
    Vind ik leuk
    Bas Bus +64
    zaterdag 17 november 2018 om 11:02
    Ik denk dat Koeman in een pasr maanden heeft laten zien wat het verschil kan zijn in kwaliteit mbt een teainer-coach...
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12382
    zaterdag 17 november 2018 om 11:05
    Frenkie is de sleutel.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1410
    zaterdag 17 november 2018 om 12:46
    Jezus zeg.....het begint weer...die PSV ajax fiepmiepen....hou toch je kop man.. iedereen speelde goed..... zelfs degene waar ik niet zo kapot van ben...blind.... Ja ook die was goed...... top prestatie van het Nederlands elftal... en blijven jullie maar lekker janken over PSV Ajax stelletje zielepoten
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws