'Ik denk dat iedereen begrijpt dat ik op dit moment niet tevreden ben bij PSV'

'Ik denk dat iedereen begrijpt dat ik op dit moment niet tevreden ben bij PSV'

Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 21:28za 17-11-2018 om 21:28

Bart Ramselaar herhaalt dat hij absoluut niet happy is bij PSV. De middenvelder moet zijn wedstrijden spelen bij Jong PSV, dat zaterdagavond speelde tegen Jong AZ. Ramselaar scoorde in die wedstrijd.

Ramselaar is behoorlijk teleurgesteld dat hij in het eerste elftal niet aan de bak komt. "Ja, natuurlijk. Niemand zou in mijn positie tevreden zijn", vertelt hij aan FOX Sports. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar zo gaat het soms in het voetbal. Ik moet hard werken en altijd honderd procent geven. Dat is het enige wat ik kan doen."

Ramselaar is niet bezig met een eventuele transfer, vertelt hij. "Ik kijk meer naar de korte termijn. Deze wedstrijd was belangrijk om in het ritme te komen. Dat is het belangrijkste op dit moment. Of ik 1 januari nog bij PSV speel? Dat weet ik niet, maar daar wil ik het liever niet over hebben. Ik wil hier slagen, maar ik denk dat iedereen begrijpt dat ik op dit moment niet tevreden ben. Voor de rest wil ik er niet te veel over zeggen."

De middenvelder geeft toe dat hij met mensen binnen PSV spreekt over zijn situatie. "Natuurlijk praat ik over de situatie met mijn trainer en de mensen om me heen, maar ik kijk naar de korte termijn. Het belangrijkste is dat ik fit blijf. Vandaag was een goede stap."

Plaats een reactie

zaterdag 17 november 2018 om 21:31
Mag van mij best eens gaan spelen ipv Pereiro..
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
zaterdag 17 november 2018 om 21:33
😹😹😹😹😹😹😹😹 grappig man
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:34
?
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:35
Gaston moet je altijd opstellen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:36
Vind ik niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:37
Dat mag!!

Vind ik leuk
Wittepiet +142
zaterdag 17 november 2018 om 22:10
Ok welke reden dan?
Vind ik leuk
lemon9 +959
zaterdag 17 november 2018 om 22:14
Zwarte piet
Vind ik leuk
Wittepiet +142
zaterdag 17 november 2018 om 22:19
Dat ben ik ook in deze tijd van het jaar
Vind ik leuk
Always PSV +15945
zaterdag 17 november 2018 om 23:07
Gaston zal dan toch wat meer moeten laten zien, en dan vooral werklust!
Vind ik leuk
Johnny Cash +8779
zaterdag 17 november 2018 om 23:23
Ik zie gaston ook graag.
Aan mijn voordeur met een grote gouden envelop !
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 03:08
Nog meer Cash voor Johnny..
Vind ik leuk
Johnny Cash +8779
zondag 18 november 2018 om 08:40
💰💰
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zaterdag 17 november 2018 om 21:35
Of samen.
Vind ik leuk
TheArena. +1101
zaterdag 17 november 2018 om 21:39
Hahah. Echt??
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:39
Ja
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 07:11
Pereiro is nog altijd 3klasse’s beter dan ramselaar bartje is leuk voor een subtob maar geef je wel gelijk dat pereiro teweinig laatzien af entoe
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 07:59
Als Pereiro nou de ballen uit z'n broek zou werken en z'n talent er soms niet helemaal uit komt, okee. Maar als hij soms op 50% speelt en het lukt ook nog eens niet denk ik van, haal die jongen lekker van het veld af.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 09:10
Ik heb hem tegen Tottenham helemaal niet gezien.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 12:52
Ikzei al af entoe die wedstrijd klopt Was die waardeloos maar zyn genoeg wedstrijden waar die het wel bewezen heeft
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zaterdag 17 november 2018 om 21:32
Kunnen hem in Utrecht wel weer gebruiken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:38
Hij is te goed voor de bank, dus Utrecht zou een optie zijn...
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:33
Bartje moet lekker terug naar Utrecht gaan. Die gaat geen verandering zien in zijn huidige situatie.
Zo veel is wel duidelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:34
NEC is ook een warme club Bart.......
Vind ik leuk
NvC +7291
zaterdag 17 november 2018 om 22:10
Morgen niet. De heaters liggen eruit. 😅
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:35
Het wanhopige sjabloonrelaas van elke gedoemde etalagespeler.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17857
zaterdag 17 november 2018 om 21:35
Ik ben ook niet tevreden met PSV, mogen wel eens punten in de ED gaan verliezen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:37
Zakt daar na de winterstop helemaal in
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:39
Tja kan zo maar.

Maar kijk nu uit met teksten van die zakt in....
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zaterdag 17 november 2018 om 21:44
Begrijp ik als je met Ajax op een grote achterstand 5de word ver achter PSV en FC Utrecht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:45]
Vind ik leuk
Hektor +429
zaterdag 17 november 2018 om 21:47
Utrecht is kk slecht 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17857
zaterdag 17 november 2018 om 21:48
Jij kunt niks meer begrijpen na al die kopstootjes ... geeft niet hoor! 👍🏻
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:58
Utrecht is een goede 2e achter psv..
Vind ik leuk
Marco S +6560
zaterdag 17 november 2018 om 21:37
Rammelaar zijn carrière zit wel in het slop, ik vond hem bij Utrecht altijd wel leuk spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:39
Ja ramselaar dus?
Vind ik leuk
Mari +11728
zaterdag 17 november 2018 om 21:41
Niet goed genoeg. Vorig jaar misschien wel, maar hij is nu ingehaald door anderen.
Simpel zat. Over en uit. Nu hopen dat je ergens onderdak vindt.
Kijk, nu gaat het zich wreken; op je cv staat PSV en niet Ajax. Scheelt een borrel
Vind ik leuk
stratumseind +191501
zaterdag 17 november 2018 om 21:41
Bartje komt net ff wat tekort voor de top.
Wat v ginkel wel had mist Bart.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:50
Waar is van Ginkel eigenlijk? Aan het revalideren bij Chelsea, schat ik zo in?

Zonde van zijn carrière, zoveel blessureleed. Mits fit was het toch een Oranjeklant. Scorend vermogen. Prima voetballer.
Vind ik leuk
stratumseind +191501
zaterdag 17 november 2018 om 22:56
blessures zullen hem waarschijnlijk altijd blijven achtervolgen
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:47
Tja, als de trainer je niet moet, dan neemt je carrière een heel andere wending.

Dan kun je wel hard werken, maar dat doet mijn wasmachine ook.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12288
zaterdag 17 november 2018 om 21:48
Verhuren aan Feyenoord. Gratis.
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
zaterdag 17 november 2018 om 21:59
Roeptoeter op gratisaftehalenpuntenel!
Vind ik leuk
HanV +5111
zaterdag 17 november 2018 om 22:10
Het is vast zo'n snerpende plastic vuvuzela.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:50
Kom maar naar NAC jongen, daar kunnen we je wel gebruiken
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:00
En je zou toch denken dat ramselaar begrijpt dat psv ook niet tevreden is over bart ramselaar. Te oud voor jong PSV en niet goed genoeg het eerste.

Niveau Utrecht en AZ, voor die clubs zou hij erg belangrijk kunnen zijn waarmee hij misschien nog een keer een leuke transfer naar t buitenland kan afdwingen.
Vind ik leuk
Romarioo +628
zaterdag 17 november 2018 om 22:09
Toevallig dacht aan de 2 eredivisie clubs waar jij ook aan dacht hahah
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 01:01
Is niet helemaal toevallig denk ik.
Als je ramselaar hebt zien spelen dan is het niet zo moeilijk om te concluderen dat hij voor de subtop van Nederland meer op zijn plaats is. Ik hoop dat AZ hem overneemt waarmee hij uiteindelijk een leuke transfer naar Duitsland verdient ofzo.

Of naja hoop, zou leuk zijn voor die gozer. Ben niet zo haatdragend omdat hij ooit er voor gekozen heeft om het te proberen in eindhoven.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 01:02]
Vind ik leuk
Romarioo +628
zaterdag 17 november 2018 om 22:08
Het lijkt me beter dat ie zich laat verhuren aan az, Utrecht dan blijf je tenminste spelen op eredivisie niveau bij jong PSV word ie niet beter
Gun z'n jongen wel beste, ik denk niet dat het wat gaat worden bij psv
Vind ik leuk
NvC +7291
zaterdag 17 november 2018 om 22:10
Zijn zat ED clubs die hem wel willen huren.
Vind ik leuk
Maauwert +865
zaterdag 17 november 2018 om 22:12
Gewoon lekker in de winterstop verkassen naar een Duitse middenmoter.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:14
Gewogen en helaas te licht bevonden. Succes bij je volgende club bartje
Vind ik leuk
Counterattack +11371
zaterdag 17 november 2018 om 22:24
Heeft de score geopend vanavond. Juiste reactie, voeten laten spreken.
Vind ik leuk
Vak-DD +12018
zondag 18 november 2018 om 06:00
Veel van dit soort spelers gaan te snel voor het grote geld en overschatten zich. Dit is weer zo"n voorbeeld.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:08
Ik snap er niks van dat van Bommel deze jongen heeft afgeserveerd en zelfs die 2 'Aussie' miskopen van hem meer speeltijd gunt dan Ramselaar.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:49
Het is onmogelijk om te voorspellen waar de leercurve van een speler stopt. Als je iemand binnenhaalt heb je de hoop dat die speler nog verder gaat groeien en daar doe je als club ook veel aan om dat te realiseren.

Ramselaar lijkt rond zijn transfertijd zijn piek te hebben behaald. En is vervolgens door anderen voorbij gerend.
Hij heeft - in mijn ogen - altijd hard gewerkt en zich positief opgesteld, maar komt gewoon tekort voor hetgeen PSV nastreeft op dit moment.

PSV moet zijn verlies pakken en die jongen in de winterstop een nette transfer én nieuwe start gunnen. Dat heeft 'ie wel verdiend.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 09:30
Ik zie hem vertrekken binnenkort
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws