Miljoenenaankoop PSV: 'Ik leef van goals, stapje voor stapje gaat alles beter'

Miljoenenaankoop PSV: 'Ik leef van goals, stapje voor stapje gaat alles beter'

Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 07:39zo 18-11-2018 om 07:39

Na een jaar vol fysieke malheur, lijkt Maximiliano Romero eindelijk los te komen bij PSV. De negentienjarige spits scoorde zaterdag twee keer in het duel van de beloften met Jong AZ (3-1).

Romero beseft dat hij nog vaker had kunnen scoren tegen de Alkmaarders. "Laros (Duarte, red.) gaf me ook nog een goede bal en die had er ingekund. Maar ik ben blij met deze goals en de overwinning", zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad. "Spitsen leven nu eenmaal van doelpunten en daarop ben ik zeker geen uitzondering. Ook ik leef van goals."

De Argentijn voelt zich op zijn gemak bij PSV, hoewel communiceren in het Nederlands lastig gaat. "Een aantal jongens helpt me goed en onder meer met Gastón Pereiro kan ik natuurlijk goed praten. De Nederlandse taal is niet makkelijk, maar stapje voor stapje gaat alles iets beter. Ook op het veld is dat zo. De komende dagen ga ik weer goed trainen en steeds probeer ik weer een stapje omhoog te zetten, om straks klaar te zijn voor de minuten die in het eerste elftal kunnen komen."

Romero is in ieder geval op de goede weg. "Ik ben blij dat ik nu ook rendement heb voor de ploeg."

Plaats een reactie

ritje +541
zondag 18 november 2018 om 07:59
hallo Psv staat bovenaan! En de lampjes suporters hebben weer het hoogste woord! Straks als ze vallen! Dan hoor je ze niet meer. mvg ritje
Vind ik leuk
baboushka +1433
zondag 18 november 2018 om 08:09
Met een topic over een speler van psv is de kans ook wel vrij groot dat zij het hoogste woord hebben.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:42
Ritje. Maak nog lekker een ritje. In je scootmobiel. Ouwe brompot...
Vind ik leuk
B. Alrond +1858
zondag 18 november 2018 om 09:08
Ik hoef jouw groeten niet
Vind ik leuk
RW1913 +2927
zondag 18 november 2018 om 11:31
Jammer dat VP dit soort reacties toelaat. Dat lampjes, neuzen en kakkerlakken gedoe moet gewoon stoppen. Moet jij maar mee beginnen ritje want leuk is het echt niet.
Vind ik leuk
Vak 129 +1060
maandag 19 november 2018 om 13:21
Helemaal mee eens. Jammer alleen dat een type zoals jij dit pas ventileert op het moment dat jullie worden aangesproken. Had een van jouw Philips vrinden het over neuzen gehad, hadden we je niet gehoord. Beetje hypocriet.
Vind ik leuk
RW1913 +2927
maandag 19 november 2018 om 19:39
Ik wil niet op alles reageren. Had ik overigens ook gedaan wanneer iemand andere dingen had geroepen, maar dan heb ik ook een dagtaak.
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
zondag 18 november 2018 om 13:00
Over lampjes gesproken. Jij bent duidelijk geen licht...
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 19:17
Oh nee daar hebben we mvg ritje weer 🤮
Vind ik leuk
Psssttttt +584
zondag 18 november 2018 om 22:31
Hahahhaha net als de afgelopen 4 jaar zeker. Daar zijn we 3 x kampioen geworden. Weet je nog? Dat was dat moment dat je lam zoop omdat jou cluppie weeeerr geen kampioen was geworde
Vind ik leuk
Wim Horst +529
zondag 18 november 2018 om 22:57
de laatste 8 jaar ook maar 3x, dus wat bedoel je, altijd maar 4 jaar terug kijken
Vind ik leuk
Sucrates +252
maandag 19 november 2018 om 13:04
Haha.. ritje. Weggetrapt bij VI mag ie nu hier op voetbalprimeur komen stoken.

OT: hopelijk komt Romero snel weer in conditie en in vorm, geeft weer een extra wapen. Want die heeft natuurlijk een jaar stilstand opgebouwd t.o.v. de gehele voorhoede PLUS Malen, die zich op dit moment ook uitstekend ontwikkelt. We zullen zien, in ieder geval altijd lekker om achter je voorhoede van het eerste elftal deze potentie in Jong te hebben.

Alhoewel gezien het aankoopbedrag er natuurlijk al veel meer toegevoegde waarde vanuit zou hebben moeten gaan natuurlijk. Missertje medische staf als je het mij vraagt (aankoop te weinig blessurebestendig).
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:07
Straks megascherp in de Arena.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:11
2 goals tegen een gatenkaas en amateut club. Dat kan een a junior ook.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:17
Lijkt inderdaad stukje bij beetje de boel op de rit te krijgen. Als hij deze lijn kan doortrekken, dan gaat Van Bommel er een derde luxeprobleem bij krijgen :-)
Vind ik leuk
Voetbal@com +2509
zondag 18 november 2018 om 08:32
Ik denk niet dat het zover komt helaas, hoop dat ze hem nog ergens kunnen slijten in Zuid Amerika.
Hij is er een jaar uitgeweest en alleen zeldzame voorbeelden komen hetzelfde of sterker terug.

Dit lijkt me helaas een "niet geplande" miskoop van mijn clubke.

Maar goed ook hier kan ik er volledig naast zitten.

Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 08:44
Geduld. Zijn contract loopt nog 4 1/2 jaar door. Hij is pas 19 jaar en laat in ieder geval al zien dat hij mentaal uit het goede hout is gesneden.

Denk aan Van Nistelrooy: een vol jaar eruit geweest (toen al 24 jaar), John Heitinga: langer dan een jaar weg (19 jaar), Ron Vlaar: bijna twee jaar afwezig (22 aan het begin van zijn ellende). En dat is maar een kleine greep uit Nederland.
Vind ik leuk
motsretep +256
zondag 18 november 2018 om 08:50
Kun je ook nog een voorbeeld geven van een geplande miskoop? :)
Vind ik leuk
Voetbal@com +2509
zondag 18 november 2018 om 09:37
inderdaad...je hebt gelijk...eerder werd ik al eens domme psv-er genoemd, klopte ook nog...

Ik laat het voor de sier gewoon staan.

dank je
Vind ik leuk
Pec010 +2403
zondag 18 november 2018 om 09:39
Van Beukering of Charisteas bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Summit +841
zondag 18 november 2018 om 11:47
Bijna alle aankopen van feyenoord na het kampioensschap. Cassiera, Kristensen, sinkgraven (door pech). Romero is nog jong dus geldt nog niet als miskoop ;).
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 18:35
Waarom geldt kristensen dat wel al?
Vind ik leuk
-40 +1065
zondag 18 november 2018 om 08:53
Romero altijd beetje moe.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 18 november 2018 om 09:35
Romero komt er wel.
Vind ik leuk
Vak-T +1552
zondag 18 november 2018 om 09:44
Klaarstomen voor volgend seizoen.
Dan gaan we voor het 5e kampioenschap op rij!!!
Vind ik leuk
Vak 129 +1060
maandag 19 november 2018 om 13:24
Dammen??? Sjoelen??? Klaverjassen???
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
zondag 18 november 2018 om 10:26
Hij is echt een BOMB ! Op de training gezien, dit is buitencategorie . Hopelijk blijft ie fit
Vind ik leuk
stratumseind +191645
zondag 18 november 2018 om 10:42
Inburgering Brabants les 1 : alles op het gemakske
Vind ik leuk
Mari +11904
zondag 18 november 2018 om 14:36
Romero heeft het niet gemakkelijk.
Eerst die vervelende blessure. Nu is hij hersteld en dan komt ..
nee, niet de Sint, maar de kou
Vind ik leuk
Mcbc +161
maandag 19 november 2018 om 11:25
verspeelde 10 miljoen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws