'Younes kan Napoli na nul speelminuten alweer tijdelijk de rug toekeren'

'Younes kan Napoli na nul speelminuten alweer tijdelijk de rug toekeren'

Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 10:16zo 18-11-2018 om 10:16

Amin Younes moet zijn debuut voor Napoli nog maken, maar gaat de Zuid-Italianen mogelijk alweer de rug toekeren. De Duitse oud-Ajacied wordt in de Italiaanse media gelinkt aan een transfer naar Genoa.

Volgens La Gazzetta dello Sport heeft de huidige nummer 14 van de Serie A al contact opgenomen met Napoli over een huurtransfer tijdens de winterstop. Younes heeft in Napels nog een contract tot de zomer van 2023, maar de club staat naar verluidt niet onwelwillend tegenover een tijdelijk vertrek van de buitenspeler.

Younes maakte afgelopen zomer zijn geruchtmakende transfer van Amsterdam naar Napels. De vleugelaanvaller had zich onmogelijk gemaakt bij trainer Erik ten Hag, nadat hij weigerde om in te vallen in de wedstrijd tegen sc Heerenveen. Toen hij al bijna rond leek te zijn met de Italianen, kwam ook VfL Wolfsburg nog in beeld, maar Younes vertrok na veel onduidelijkheid tóch naar het Stadio San Paolo. Vanwege een achillespeesblessure heeft hij nog geen minuten kunnen maken in de hoofdmacht van Napoli.

Plaats een reactie

zondag 18 november 2018 om 10:23
Ook zwaar genaaid door zijn zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
zondag 18 november 2018 om 10:25
Zit hij daar nog steeds bij of een andere? Het is gewoon zijn eigen schuld geweest.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:27
Natuurlijk heb je zelf de grootste stem. Maar Younes lijkt me niet de meest intelligente speler en deze keuze is hoogst ongelukkig. Er was interesse van clubs die veel beter paste.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
zondag 18 november 2018 om 10:29
Hij had in de zomer na de UEfa cupfinale weg moeten gaan. De Duitse clubs stonden in de rij en waren bereid veel geld te betalen.
Overmars heeft hem in al zijn wijsheid besloten te houden.
Eigenlijk is het de schuld van Overmars dat Younes nu daar zit.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:31
Hahaha, ja dat was niet de beste beslissing van Overmars. Daar is zeker de frustratie begonnen voor Amin.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
zondag 18 november 2018 om 10:59
Wat een onzin, je doet je naam weer eens eer aan. De clubs stonden niet in de rij omdat Younes (op een lucky goal na) niet zichtbaar was en zeker niet de pannen van het dak speelde. Overmars wilde prima meewerken, maar alleen voor het juiste bedrag.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 12:31
Inderdaad de schuld van Marc
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 12:56
Dat is wel een stukje bijzondere causaliteit analyse hahahaha
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zondag 18 november 2018 om 13:19
Een zwakke voetballer daar staan de mensen niet voor in de rij.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 10:43
Daar kies hij zelf voor.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:51
Helemaal waar, soms hoop je gewoon dat ze zo’n jongen een beetje helpen. Dat gevoel heb ik niet, kan ik ook flink naast zitten natuurlijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 10:53
Om je te laten helpen moet je zelf bij de les zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 11:02
Ja man en gelukkig is iedereen dat. De hele wereld is net zo goed als jij.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 12:07
Ze komen niet eens in de buurt.
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zondag 18 november 2018 om 13:20
Edit VP : onnodige reactie.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 13:31]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11635
zondag 18 november 2018 om 10:52
Wie is younes ookal weer😂
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
kevinleo +2887
zondag 18 november 2018 om 12:10
Dat is die ene speler die een jaartje matig voetbalde voor ajax en duitsland en daarna steeds minder werd tot hij voor straf zijn gehele carriere op de bank bij napoli spendeerde omdat hij napoli wou naaien
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zondag 18 november 2018 om 13:29
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 13:31]
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zondag 18 november 2018 om 13:31
Een zwakke Ajaxcied geweest waar je er 15 van in een dozijn zitten.
Vind ik leuk
Vamos7 +10163
zondag 18 november 2018 om 10:24
Heb het altijd een mislukte zaalvoetballer gevonden...
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:30
Probleem van buitenspelers die veel naar binnen trekken om te scoren maar eigenlijk beter zijn in assists (maar dat niet willen). Younes, Kluivert en Bergwijn ook wel. Rendement moet omhoog als ze zo graag zelf willen scoren. Bij Bergeijk zie ik dat wellicht gebeuren, bij Kluivert heb ik meer twijfels.
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zondag 18 november 2018 om 10:38
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Vamos7 +10163
zondag 18 november 2018 om 10:41
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zondag 18 november 2018 om 10:42
Jij kan niet tegen kritiek
Vind ik leuk
isnake +2696
zondag 18 november 2018 om 10:42
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:53]
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zondag 18 november 2018 om 10:44
Edit VP : onnodige reactie
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:53]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
zondag 18 november 2018 om 10:24
Hij zou toch ook meteen verhuurd worden, dat was het oorspronkelijke plan bij zijn overgang.
Vind ik leuk
HupHolland +3610
zondag 18 november 2018 om 10:25
Verstandige jongen.
Vind ik leuk
Blindsy +17315
zondag 18 november 2018 om 10:28
You-wie?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29106
zondag 18 november 2018 om 10:28
Huurtransfer naar Wolfsburg in de maak??
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 18 november 2018 om 10:32
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:49]
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zondag 18 november 2018 om 10:40
Net als Utrechters toch
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 10:45
Vond Snijder toch aardig ballen. Kap met trollen man, ga buiten spelen!
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zondag 18 november 2018 om 10:47
Wesley komt uit de Ajax jeugd en heeft nooit bij Utrecht gespeeld.
Heeft in Utrecht gewoond
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 10:52
Het is een Utrechter! Dat is wat je typte.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 11:25
Ja maar niet voor FC U gespeeld, das natuurlijk een enorm verschil! Die club leidt nooit een topper op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 11:27
Dat vertelde hij niet, hij had het over Utrechters en niet de spelers die momenteel bij Utrecht spelen. Maar ga jij nou een troll verdedigen?
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 11:29
Ik kopstootje verdedigen? Nooit van m'n leven!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 11:37
Volgens mij reageer jij op mij omdat ik iets tegen Mr bien vertelde. Je verdedigt dus de trollen die vanuit jouw club handelen. Dit zegt alles over jou dus, jammer weer.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 11:43
Hoezo is 't een troll dan? Hij reageert op de grootste clown van VP en hij doeld met Utrechters op de club Utrecht. FC U heeft toch nog nooit wat van formaat opgeleid? De beste Utrechters zijn allemaal bij Ajax opgeleid.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
zondag 18 november 2018 om 12:12
Enough Said!!!
Vind ik leuk
MojoRisin +14612
zondag 18 november 2018 om 10:38
Snap sowieso niet wat al die clubs in hem zien, is niveautje Heerenveen of Utrecht..
Vind ik leuk
Smithsonian +41476
zondag 18 november 2018 om 10:38
Tobspeler.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:39
Toch jammer voor die jongen, vind het echt wel een leuke voetballer. Was mede verantwoordlijk voor het halen van de finale Europaleageu. Scoorde in de kwart en halve finale. Hoop voor hem dat ie een leuke club vind waar hij wel aan spelen toekomt. Blijft toch een Duitsinternational
Vind ik leuk
ajaksiet +1082
zondag 18 november 2018 om 10:43
Komt nooit meer goed met die jongen.
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:50
Het wordt tijd dat er weer eens een GEWOON voetbalbericht over Younes in de media verschijnt !
Vind ik leuk
zondag 18 november 2018 om 10:59
Die is klaar met zijn carrière, las gisteren het verhaal van de Guzman, nog beetje middenmoot voetbal tot zijn pensioen... eigen schuld om met die maffiaclub in zee te gaan.
Vind ik leuk
Lee +771
zondag 18 november 2018 om 11:44
Dit is toch precies de reden dat Napoli hem hehaald heeft, alleen om geld te verdienen, transfervrij opgehaald en nu verkopen, ze wisten bij Napoli echt wel dat hij niet goed genoeg is om daar te spelen.
Vind ik leuk
Mari +11904
zondag 18 november 2018 om 12:06
De een gaat in een tapijt, de ander krijgt klappen van de voorzitter.
Zo slecht heb je het hier nog niet
Vind ik leuk
Farmer +13426
zondag 18 november 2018 om 12:49
Younes - You -nes[Joe-nes] younessen - heeft geyounessed
1: Zo ver naast je schoenen lopen en bij meerdere clubs tekenen, opdat je daar direct je geloofwaardigheid mee verliest, en eigenlijk carriéremoord pleegt.
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
zondag 18 november 2018 om 14:01
Oke
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws