'Younes kan Napoli na nul speelminuten alweer tijdelijk de rug toekeren'

    'Younes kan Napoli na nul speelminuten alweer tijdelijk de rug toekeren'

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 10:16zo 18-11-2018 om 10:16

    Amin Younes moet zijn debuut voor Napoli nog maken, maar gaat de Zuid-Italianen mogelijk alweer de rug toekeren. De Duitse oud-Ajacied wordt in de Italiaanse media gelinkt aan een transfer naar Genoa.

    Volgens La Gazzetta dello Sport heeft de huidige nummer 14 van de Serie A al contact opgenomen met Napoli over een huurtransfer tijdens de winterstop. Younes heeft in Napels nog een contract tot de zomer van 2023, maar de club staat naar verluidt niet onwelwillend tegenover een tijdelijk vertrek van de buitenspeler.

    Younes maakte afgelopen zomer zijn geruchtmakende transfer van Amsterdam naar Napels. De vleugelaanvaller had zich onmogelijk gemaakt bij trainer Erik ten Hag, nadat hij weigerde om in te vallen in de wedstrijd tegen sc Heerenveen. Toen hij al bijna rond leek te zijn met de Italianen, kwam ook VfL Wolfsburg nog in beeld, maar Younes vertrok na veel onduidelijkheid tóch naar het Stadio San Paolo. Vanwege een achillespeesblessure heeft hij nog geen minuten kunnen maken in de hoofdmacht van Napoli.

    Plaats een reactie

    zondag 18 november 2018 om 10:23
    Ook zwaar genaaid door zijn zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    zondag 18 november 2018 om 10:25
    Zit hij daar nog steeds bij of een andere? Het is gewoon zijn eigen schuld geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:27
    Natuurlijk heb je zelf de grootste stem. Maar Younes lijkt me niet de meest intelligente speler en deze keuze is hoogst ongelukkig. Er was interesse van clubs die veel beter paste.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    zondag 18 november 2018 om 10:29
    Hij had in de zomer na de UEfa cupfinale weg moeten gaan. De Duitse clubs stonden in de rij en waren bereid veel geld te betalen.
    Overmars heeft hem in al zijn wijsheid besloten te houden.
    Eigenlijk is het de schuld van Overmars dat Younes nu daar zit.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:31
    Hahaha, ja dat was niet de beste beslissing van Overmars. Daar is zeker de frustratie begonnen voor Amin.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2924
    zondag 18 november 2018 om 10:59
    Wat een onzin, je doet je naam weer eens eer aan. De clubs stonden niet in de rij omdat Younes (op een lucky goal na) niet zichtbaar was en zeker niet de pannen van het dak speelde. Overmars wilde prima meewerken, maar alleen voor het juiste bedrag.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:31
    Inderdaad de schuld van Marc
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:56
    Dat is wel een stukje bijzondere causaliteit analyse hahahaha
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +562
    zondag 18 november 2018 om 13:19
    Een zwakke voetballer daar staan de mensen niet voor in de rij.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    Daar kies hij zelf voor.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:51
    Helemaal waar, soms hoop je gewoon dat ze zo’n jongen een beetje helpen. Dat gevoel heb ik niet, kan ik ook flink naast zitten natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 10:53
    Om je te laten helpen moet je zelf bij de les zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:02
    Ja man en gelukkig is iedereen dat. De hele wereld is net zo goed als jij.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:07
    Ze komen niet eens in de buurt.
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +562
    zondag 18 november 2018 om 13:20
    Edit VP : onnodige reactie.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10144
    zondag 18 november 2018 om 10:52
    Wie is younes ookal weer😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    kevinleo +2644
    zondag 18 november 2018 om 12:10
    Dat is die ene speler die een jaartje matig voetbalde voor ajax en duitsland en daarna steeds minder werd tot hij voor straf zijn gehele carriere op de bank bij napoli spendeerde omdat hij napoli wou naaien
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +562
    zondag 18 november 2018 om 13:29
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +562
    zondag 18 november 2018 om 13:31
    Een zwakke Ajaxcied geweest waar je er 15 van in een dozijn zitten.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zondag 18 november 2018 om 10:24
    Heb het altijd een mislukte zaalvoetballer gevonden...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:30
    Probleem van buitenspelers die veel naar binnen trekken om te scoren maar eigenlijk beter zijn in assists (maar dat niet willen). Younes, Kluivert en Bergwijn ook wel. Rendement moet omhoog als ze zo graag zelf willen scoren. Bij Bergeijk zie ik dat wellicht gebeuren, bij Kluivert heb ik meer twijfels.
    Vind ik leuk
    Mr bien +3790
    zondag 18 november 2018 om 10:38
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zondag 18 november 2018 om 10:41
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3790
    zondag 18 november 2018 om 10:42
    Jij kan niet tegen kritiek
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    zondag 18 november 2018 om 10:42
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:53]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3790
    zondag 18 november 2018 om 10:44
    Edit VP : onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:53]
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    zondag 18 november 2018 om 10:24
    Hij zou toch ook meteen verhuurd worden, dat was het oorspronkelijke plan bij zijn overgang.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zondag 18 november 2018 om 10:25
    Verstandige jongen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:27
    Maakte leuke acties, maar 0,0 rendement.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    zondag 18 november 2018 om 10:28
    You-wie?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    zondag 18 november 2018 om 10:28
    Huurtransfer naar Wolfsburg in de maak??
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zondag 18 november 2018 om 10:32
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3790
    zondag 18 november 2018 om 10:40
    Net als Utrechters toch
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 10:45
    Vond Snijder toch aardig ballen. Kap met trollen man, ga buiten spelen!
    Vind ik leuk
    Mr bien +3790
    zondag 18 november 2018 om 10:47
    Wesley komt uit de Ajax jeugd en heeft nooit bij Utrecht gespeeld.
    Heeft in Utrecht gewoond
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 10:52
    Het is een Utrechter! Dat is wat je typte.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:25
    Ja maar niet voor FC U gespeeld, das natuurlijk een enorm verschil! Die club leidt nooit een topper op.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 11:27
    Dat vertelde hij niet, hij had het over Utrechters en niet de spelers die momenteel bij Utrecht spelen. Maar ga jij nou een troll verdedigen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:29
    Ik kopstootje verdedigen? Nooit van m'n leven!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 11:37
    Volgens mij reageer jij op mij omdat ik iets tegen Mr bien vertelde. Je verdedigt dus de trollen die vanuit jouw club handelen. Dit zegt alles over jou dus, jammer weer.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:43
    Hoezo is 't een troll dan? Hij reageert op de grootste clown van VP en hij doeld met Utrechters op de club Utrecht. FC U heeft toch nog nooit wat van formaat opgeleid? De beste Utrechters zijn allemaal bij Ajax opgeleid.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:12
    Enough Said!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:14
    Anders hadden jullie nooit wat gewonnen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:17
    Komt omdat ze nog niet besmet zijn geweest met FC U. Er loopt best talent in Utrecht maar ze moeten niet een verleden hebben bij FC U, dan kan je ze afschrijven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:21
    Je bent echt een domme jongen, succes verder.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:26
    Omdat ik de waarheid vertel? FC U opleiding is gewoon funest voor je ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:13
    Utreg heeft nu met bijna alle clubs in utreg een samenwerkings verband, dus ajax kunt naar onze talenten fluiten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:15
    Sneu voor die talenten. Hun toekomst ligt bij Cambuur en Fortuna Sittard. Meer zit er niet in als je bij Utrecht opgeleid wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:20
    Jij begrijpt er werkelijk niets van, misschien moet je aanmelden bij een korfbal site.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:23
    Lijst van opgeleide spelers van FC U
























    Dit waren ze!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:42
    Jullie haalden niet voor niet voor nietd veel utrechters. Die maakte jullie kampioen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:55
    Zolang ze niet een verleden bij FC U hebben gaat goed.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:58
    Je kunt wel zien dat jij anti utreg bent. En maar zeiken als iemand iets plaats over ajax. Jij bent geen haar beter.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    zondag 18 november 2018 om 12:20
    Nee jullie halen een droef als blindje voor veel teveel geld terug. Een waardeloze investering. Mark netto durfde dit gewoon toe te geven. En jij?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:24
    Blind verkopen wij over 2 jaar weer gewoon voor 40 miljoen. Nadat hij verkozen is tot beste voetballer van de Eredivisie. Een prijs die hij overigens al een keer eerder won.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    zondag 18 november 2018 om 12:29
    Weinig realisme he kerel. Geeft niets, je zult het niet kunnen begrijpen als je zo'n laag niveau hebt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:46
    Ja net zo'n laag niveau heb ik als al die trainers die 'm opstellen. En die jury met oud topvoetballer die 'm de prijs gaven voor beste voetballer van de Eredivisie die snappen er helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    zondag 18 november 2018 om 12:48
    Inderdaad, zal wel met zijn vader te maken hebben. Wat een droeven, totaal geen realistisch zelfbeeld. Maar goed dat jullie veltman er weer aankomt. Van hetzelfde kaliber.👎
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:50
    Voor welke club ben jij eigenlijk? Of durf je dat niet te zeggen?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    zondag 18 november 2018 om 12:52
    Lees de forums dan weet je het.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:54
    Zo moeilijk om te zeggen dan? Reacties zonder inhoud onthou ik niet zoveel. Vandaar dat ik niet weet voor welke club je bent.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:42
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:54
    Wat dat betreft lijkt hij op jouw Utca040
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:56
    Wat hebben jullie met utca 030 heeft hij jullie iets misdaan????
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:57
    2 lege opmerkingen van jou toen wist ik genoeg
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:00
    Edit VP :onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:01
    En die 2 cellen zijn van zo'n uitzonderlijk hoog niveau dat ze beter werken als jouw hele brains. Mijn cellen zijn net zo uitzonderlijk als de talenten van Ajax. Uitzonderlijk goed!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:05
    Droom lekker verder met dat koop clubje van je, op onze jongens uit utreg die komen niet meer.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:19
    We hebben een samenwerking met Elinkwijk 't Ajax van Utrecht. Die speuren toch alles op,want die flopscouting van FC U is toch blind. En denk dat jullie afhankelijker zijn van ons dan wij van jullie.Jullie geilen op spelers met een Ajax verleden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:27
    Je bent totaal niet goed geinfomeerd, je lul maar raak, dag joggie.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:52
    https://www.elinkwijk.nl/events/talentendagen-jo12-13-14-15/

    Droom maar lekker verder jochie! Gelukkig hebben jullie een geldschieter die de gebrekkige jeugdopleiding compenseert!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:10
    Opgeleid bij dos bien, begrijp dat jij totaal geen verstand van voetballen hebt, dus meng je niet met de grote jongens hier.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:14
    DOS is geen FC Utrecht. Er is maar 1 club in Utrecht die kan opleiden en dat is Elinkwijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:16
    Welke speler is er van Elinkwijk gekomen de laatste jaren die groter waren dan Wes van DOS?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:22
    Affelay, Bazoer, Labyad, Aisatti. Toch een aardig rijtje vindt je niet?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:26
    Hahaha, ga je dat vergelijken met ''Wesley Snijder''

    Man man man, dan heb je er geen kaas van gegeten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:45
    Noem jij eens dan nog een paar oud spelers op van Dos die daar hebben gespeeld? Die zijn er niet, dus 't is incidenteel. Elinkwijk levert structureel goede spelers af. Dat is een groot verschil.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:47
    We hebben het over Wesley en niet spelers die jij opnoemt. Elinkwijk heeft geen speler als Wes voortgebracht.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:47
    Vindt v Basten nog wel een maatje groter. Of was je die vergeten! Doen we Vanenburg er ook nog ff bij. Nu wil ik van jouw zo'n lijstje zien van Dos als je 't zo goed weet!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 12:49
    Nee, maar we hebben het over deze tijd. Anders kan je Vanenburg ook opnoemen. Omdat je het niet wint ga je dieper in het verleden graaien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:52
    Ja zo lust er ook nog wel een paar. Vd Vaart heeft bij de kennemers gespeeld. Ook maar een opleidingsinstituut noemen dan? 't gaat erom dat je structureel spelers opleidt zoals Elinkwijk, niet een incidentele toevalstreffer.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 13:24
    Dat is niet waarom jij in eerste instantie op mij reageerde. Als je mee wilt doen moet je bij de leest blijven.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:56
    Volgens mij had ik 't over dat Elinkwijk de opleiding club is van Utrecht. De feiten bewijzen dat, itt DOS
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zondag 18 november 2018 om 13:58
    Dan moet je je niet mengen in een gesprek want ik bedoelde dat niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:59
    Volgens mij reageerde jij op mij toen ik schreef Elinkwijk is de opleidingsclub van Utrecht. Waar blijft dat lijstje van Dos?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:01
    Allemaal utrechters daar is ajax groot mee geworden.maar dat is nu afgelopen utreg heeft nu een samenwerkings verband met elinkwijk. En meerdere clubs waar ajax scoute. Is nu voorbij voor ze.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:17
    Hahaha jij weet duidelijk niet, dat in utreg heel veel talent zit en niet alleen bij elinkwijk. Uvv hercules kampong en ga zo maar door. Als je er niets van weet zegt dan niets.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:19
    Zolang ze niet met FC U in aanraking zijn gekomen gaat 't nog wel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13190
    zondag 18 november 2018 om 10:38
    Snap sowieso niet wat al die clubs in hem zien, is niveautje Heerenveen of Utrecht..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33942
    zondag 18 november 2018 om 10:38
    Tobspeler.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:39
    Toch jammer voor die jongen, vind het echt wel een leuke voetballer. Was mede verantwoordlijk voor het halen van de finale Europaleageu. Scoorde in de kwart en halve finale. Hoop voor hem dat ie een leuke club vind waar hij wel aan spelen toekomt. Blijft toch een Duitsinternational
    Vind ik leuk
    ajaksiet +536
    zondag 18 november 2018 om 10:43
    Komt nooit meer goed met die jongen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:50
    Het wordt tijd dat er weer eens een GEWOON voetbalbericht over Younes in de media verschijnt !
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 10:59
    Die is klaar met zijn carrière, las gisteren het verhaal van de Guzman, nog beetje middenmoot voetbal tot zijn pensioen... eigen schuld om met die maffiaclub in zee te gaan.
    Vind ik leuk
    Lee +427
    zondag 18 november 2018 om 11:44
    Dit is toch precies de reden dat Napoli hem hehaald heeft, alleen om geld te verdienen, transfervrij opgehaald en nu verkopen, ze wisten bij Napoli echt wel dat hij niet goed genoeg is om daar te spelen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 18 november 2018 om 15:00
    Gaat om verhuur Lee.
    Vind ik leuk
    Lee +427
    zondag 18 november 2018 om 15:30
    Inderdaad, je hebt helemaal gelijk! Sorry, ik heb er overheen gelezen, al denk ik dat uiteindelijk Younes verkocht gaat worden zonder dat hij een wedstrijd gespeeld heeft daar, is simpelweg niet goed goed genoeg voor Napoli.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 18 november 2018 om 16:01
    Foutje toegegeven; doen er niet veel hier. Netjes het zij je vergeven.
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    zondag 18 november 2018 om 12:06
    De een gaat in een tapijt, de ander krijgt klappen van de voorzitter.
    Zo slecht heb je het hier nog niet
    Vind ik leuk
    Farmer +12731
    zondag 18 november 2018 om 12:49
    Younes - You -nes[Joe-nes] younessen - heeft geyounessed
    1: Zo ver naast je schoenen lopen en bij meerdere clubs tekenen, opdat je daar direct je geloofwaardigheid mee verliest, en eigenlijk carriéremoord pleegt.
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +562
    zondag 18 november 2018 om 14:01
    Oke
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 18 november 2018 om 14:58
    En dan is zijn carrière ook over.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws