Kraay verspreidt roddel over Almere-spits: Hij heeft het centrum ontdekt

    Kraay verspreidt roddel over Almere-spits: "Hij heeft het centrum ontdekt"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 12:09zo 18-11-2018 om 12:09

    Almere City-spits Edoardo Soleri snapt niets van uitlatingen die Hans Kraay jr. onlangs over hem deed bij FOX Sports. Kraay stelde dat Soleri, dit seizoen door Almere gehuurd van AS Roma, wel érg vaak in het Amsterdamse uitgaansleven te vinden is. 

    In de studio van FOX onthulde Kraay dat de jonge Italiaan sinds enige tijd in de hoofdstad woont. "Hij schijnt inmiddels het centrum ontdekt te hebben. Soleri is niet de lelijkste onder de mannen... Schoolmeisjes vragen weleens of-ie een drankje wil doen."

    Voor de camera van Omroep Flevoland reageerde Soleri op de teksten van Kraay. Hij blijkt helemaal niet in Amsterdam te wonen en snapt dus ook niets van wat de analist de wereld inslingerde. "Ik woon in Almere-Buiten, op mezelf. Wat die FOX Sports-journalist zei, klopt niet. Ik weet niet waarom hij dit gezegd heeft."

    "Ik woon in Almere. Als Kraay zin heeft, dan kan hij langskomen om bij mij Italiaans te eten. Ja hoor, ik kook wel voor hem. Ik ga helemaal niet veel uit."

    Plaats een reactie

    J Kiprich +17218
    zondag 18 november 2018 om 12:13
    Dat zijn dan lekkere uitspraken van Hansie.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    zondag 18 november 2018 om 12:16
    't blijft een aandachtsgeil mannetje.
    Vind ik leuk
    Lee +418
    zondag 18 november 2018 om 12:16
    Inderdaad, gevaarlijke uitspraak, kan je iemand mee beschadigen.
    Vind ik leuk
    RenW +534
    zondag 18 november 2018 om 12:20
    Maakt toch niet uit.
    Het gaat juist om het beschadigen, scoren over een ander zijn rug.
    Dat leert hij heus wel bij Derksen en v/d Gijp.
    Vind ik leuk
    Montana7 +464
    zondag 18 november 2018 om 12:24
    Je moet hans ook totaal niet serieus nemen. Je ziet hem ook altijd bij vi om zich heen kijken als hij weer eens om zijn eigen grappen aan het lachen is.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4980
    zondag 18 november 2018 om 12:31
    Probleem met dit soort leugens is dat het snel een eigen leven gaat leiden ook al is het niet "serieus" bedoelt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:38
    Maar er zijn horden mensen die dat soort simplisten wél serieus nemen. Die niet (willen) begrijpen dat die gasten uitsluitend op effectbejag uit zijn.
    Vind ik leuk
    Boefje +326
    zondag 18 november 2018 om 12:44
    Ga maar met je jas gooien dan met uitspraken te komen die niet waar zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5561
    maandag 19 november 2018 om 05:03
    Goeie reactie van die Soleri wel. Topper.
    Vind ik leuk
    Bruurke +563
    zondag 18 november 2018 om 12:14
    Wat maakt het toch uit! Als deze jongen goed presteert mag hij in privé tijd toch doen en laten wat hij wilt!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:06
    Precies. Graziano Pele hing ook alleen maar in Amsterdam uit. Zie waar die is geeindigd. Bank vol poen en een bloemooie vriendin
    Vind ik leuk
    Broekie +536
    zondag 18 november 2018 om 12:16
    Schandalig zoals Kraay en Derksen vaak maar wat roepen om te scoren bij het publiek. Ze moeten een poffer op hun neus krijgen.
    Vind ik leuk
    jari11 +1084
    zondag 18 november 2018 om 12:16
    Wil net zeggen, Het Amsterdamse uitgaansleven.. ben opgeroeid in Almere en heb nog steeds nare gedachtes aan het uitgaansleven daar. Wat een verschrikking
    Vind ik leuk
    Raptor +144
    zondag 18 november 2018 om 15:42
    Waarom?
    Vind ik leuk
    jari11 +1084
    zondag 18 november 2018 om 17:28
    Ik houd van de diversiteit van Almere. Veel vrienden aan over gehouden. Maar op een gegeven moment als je iemand boos aan keek kreeg je al een mes in je ribben( in het uitgaansleven) absurd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    zondag 18 november 2018 om 12:18
    Benieuwd wat Kraaij hierop te zeggen heeft..
    Vind ik leuk
    RenW +534
    zondag 18 november 2018 om 12:21
    Niets, want hij heeft het gezien, van iemand die het gehoord heeft.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    zondag 18 november 2018 om 12:22
    Hahahaa, zal vast zoiets zijn ja!
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    zondag 18 november 2018 om 12:22
    Kraaij moet dit niet zeggen in het openbaar, maar ben bang voor die Italiaan dat Kraaij dit soort dingen vaak niet uit zijn duim zuigt. De “kunst” is dan om er geen sier mee te maken op tv. Die kunst verstaat hij blijkbaar niet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    zondag 18 november 2018 om 12:26
    Dat zou ook kunnen natuurlijk, en Kraaij hoeft dan inderdaad niet Popie Jopie uit te gaan hangen.

    Ben nu toch wel benieuwd hoe Kraaij erbij komt, maar hij zal wel zeggen dat hij zijn bron(nen) niet 'verraad', of zoiets.
    Vind ik leuk
    2cents +57832
    zondag 18 november 2018 om 13:17
    Kraaij heeft teveel bekenden binnen de voetballerij. Hij weet daarom heel veel. Ook teveel wat je juist niet moet delen met de buitenwereld.

    Het zegt wel weer veel over Kraaij dat hij dat dan toch doet.

    Je ziet het vaak terug bij de Tafel van Kees op Fox. Met grote regelmaat confronteert hij gasten met iets wat hij van betrokkenen heeft gehoord maar waarvan de gast had verwacht dat het tussen de betreffende personen zou blijven.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    zondag 18 november 2018 om 13:31
    Het is dan inderdaad jammer dat hij zoiets doet, en zegt ook wel wat over hem als persoon.

    Beetje jammer.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6834
    zondag 18 november 2018 om 12:21
    Maakt het uit wat hij doet als hij maar presteert.
    Vind ik leuk
    NvC +5188
    zondag 18 november 2018 om 12:25
    Kunnen we Hans Kraay jr. nou echt een journalist noemen? De man die trainer is geweest bij FC Lienden en op verschillende programma’s wordt betaald om zijn mening te geven? Een journalist hoort objectief te zijn, met bewijs te komen en legt zijn aandacht voornamelijk op het journalistiek vak.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:37
    Noem er is 1?........?..........?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:31
    Je verhaal goed onder bouwen Hans , anders gewoon je bekkie houden .
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:36
    Hij heeft het van z'n vader. Die had ook al zo'n onbetrouwbare tronie.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19963
    zondag 18 november 2018 om 12:41
    Sta je mooi voor lul Hans.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22043
    zondag 18 november 2018 om 12:48
    Kraaij is gewoon een dwaas
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:01
    Hans is er zo één die zijn eigen leugens gelooft en die er ook nog weken of maanden aan vast houdt. Zelfs als de leugens al lang en breed zijn ontkracht.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:04
    Van horen zeggen Hans. Wel je bronnen vooraf checken. Eet smakelijk. Hij zal ongetwijfeld een pot zout in je eten flikkeren.
    Vind ik leuk
    Mari +10158
    zondag 18 november 2018 om 13:22
    Kraay vergist zich misschien. Of die Italiaan heeft een zeer jaloers vriendinnetje
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:23
    Hanzie hanzie was vroeger zelf een viezerik
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27455
    zondag 18 november 2018 om 13:36
    Mooie reactie op de lulkoek van Kraaij
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5496
    zondag 18 november 2018 om 13:40
    Het zal ongetwijfeld zo zijn dat Soleri het Amsterdamse uitgaansleven heeft ontdekt, het zou kunnen dat hij daar een slaapplaats heeft gevonden waar hij zelf niet geregistreerd staat zullen we maar zeggen.
    Maar zolang hij zijn werk goed doet en niet iets doet dat tegen de Nederlandse wet ingaat, zou het me worst zijn.
    Vind ik leuk
    RenW +534
    zondag 18 november 2018 om 17:30
    Jij gaat nog een ongenuanceerde stap verder dan Kraay!
    Ongetwijfeld nog wel.
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    zondag 18 november 2018 om 14:26
    Slaat nergens op Hans ik heb het ook niet over een augustus avond een jaar of 10 geleden, dat ik je met je maatje ...... aantrof in het posteljon en Weert begraven onder de hoeren.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 18 november 2018 om 15:54
    Kraay jaloers dat hij niet meer gevraagd wordt???

    Beetje pot verwijt de ketel dit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws