'Memphis is op dit moment veruit de beste speler van het Nederlands elftal'

    'Memphis is op dit moment veruit de beste speler van het Nederlands elftal'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 07:00ma 19-11-2018 om 07:00

    PODCAST - Memphis Depay is op dit moment de grote ster van het Nederlands elftal. Die conclusie trekken de mannen van de Derde Helft. Ze kijken terug op de 2-0 overwinning van Oranje op Frankrijk en blikken vooruit op de interland van maandagavond tegen Duitsland.

    Check de Derde Helft op Apple Podcast
    Check de Derde Helft op Spotify
    Check de Derde Helft op SoundCloud

    De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

    In De Derde Helft-podcast is de basisopstelling bekend: de onwetende presentator Titus, de voetbalencyclopedie Koen 'Snijboon', de iets te langdradige Tim en diens humorloze broer Gijs. Samen behandelen ze in 45 minuten op eigen wijze de Eredivisie: met snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten maken ze je warm voor de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie. Luister nu de nieuwste aflevering!

    Plaats een reactie

    maandag 19 november 2018 om 07:05
    Depay is heel goed bezig, maar er blinken er nog wel meer uit, de lijn doortrekken nou.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 07:05]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:06
    Deed Regi Blinker mee?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:11
    😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 16:43
    Inderdaad. Dit NL elftal zonder Depay is zeker minder, maar met Depay en zonder het blok achterin of de jong op het middenveld is het meteen klaar. Dat is wel gebleken.
    Vind ik leuk
    Emnu +5181
    maandag 19 november 2018 om 07:09
    Beste niet, de leider wel.

    Nu z’n power en drive er positief uitkomen, trekt hij t elftal mee.

    N beetje zoals Gullit dat zo’n 30 jaar terug deed.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    maandag 19 november 2018 om 07:12
    Zeer zeker de beste van het elftal wie dat niet ziet is blind alles gaat via hem hij bepaald het spel en moeten juist trots zijn want wie had gedacht dat Memphis de leider van dit team zou kunnen zijn ?
    Vind ik leuk
    Emnu +5181
    maandag 19 november 2018 om 07:14
    De beste en de leider zijn niet noodzakelijk dezelfde.

    Kijk naar Gullit en Van Basten.

    Frenkie is de betere voetballer, Memphis echter de natuurlijke leider.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:23
    Leuter niet. Zonder Kieft had Oranje de voorronden niet eens overleefd. Niks Gullit&van Basten. Die waren ff visse.
    Vind ik leuk
    Emnu +5181
    maandag 19 november 2018 om 07:31
    Ah, en dat zegt wat over wie de beste speler is en wie de leider is?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    maandag 19 november 2018 om 07:56
    Frenkie betere voetballer ? Haha kom op die jonge komt net kijken en ja hij is goed maar beter hoe en wat baseer je dat op ? En controleur en een aanvaller ?
    Vind ik leuk
    Emnu +5181
    maandag 19 november 2018 om 08:04
    Dit heeft geen zin, jij schijnt te denken dat n middenvelder niet de beste kan zijn.

    Weet je, Memphis is koning, ze zouden in elke stad n standbeeld neer moeten zetten.

    Edit VP : Reactie aangepast.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    maandag 19 november 2018 om 09:30
    Ow dat zeg ik niet en vind Frenkie een geweldige speler maar om te zeggen dat hij de beste is nee dat vind ik niet
    Vind ik leuk
    kerel +2167
    maandag 19 november 2018 om 07:20
    Waarom ziet blind dat niet dan? Leg uit..
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 08:02
    En waarom is een aanvaller altijd de beste terwijl achterin de nul word gehouden. Hij voerde net als ieder ander zijn takennuit. Waar zijn de 5 doelpunten? Waren er andere beter? Mijn mening: ja!
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    maandag 19 november 2018 om 08:44
    Vraag dat ook ff aan messi
    Vind ik leuk
    Lee +436
    maandag 19 november 2018 om 07:21
    O jee, dat wordt hier een vol topic met welles nietes over wie er de beste is, Frenkie of Depay.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1174
    maandag 19 november 2018 om 07:39
    Zowel depay als wijnaldum zijn beide geen geboren leiders. Depay speelt net als wijnaldum zo goed momenteel doordat de organisatie om hem heen goed staat (van dijk, de ligt, de jong). Daardoor hoeven zij ook niet te ‘leiden’ en kunnen memphis en wijnaldum zich vooral focussen op hun eigen spel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    Korm +37717
    maandag 19 november 2018 om 07:41
    Depay is een baas!!
    Vind ik leuk
    peinke +2121
    maandag 19 november 2018 om 08:13
    De beste ben je bij mij pas als je volledig, 95 minuten lang, je in dienst van een elftal kunt spelen en niet het laatste kwartier met 1-0 voorsprong dan nog even de show met circusacts wilt stelen, wat ook anders kan aflopen dan nu haleluja-juttepeer met die Panenka.
    De Jong, Wijnaldum, De Roon, Van Dijk zijn spelers die Depay beter laten spelen, niet andersom.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 08:15]
    Vind ik leuk
    myrthewit +1662
    maandag 19 november 2018 om 08:59
    Precies! Tel daar nog eens bovenop dat Depay elke corner verknald heeft. Hij speelt zelfs niet alle wedstrijden bij zijn club, dus daar is hij ook nog niet onomstreden.
    Voor mij is Frenkie de beste omdat hij de olie van het elftal is. Haal hem weg en het elftal valt weer terug, kijk maar eens naar de wedstrijd tegen Belgie in de vorige interlandperiode....
    Vind ik leuk
    Birdiemann +387
    maandag 19 november 2018 om 09:30
    Depay is een goede voetballer , maar vergeet niet dat hij enkele jaren helemaal niks heeft laten zien . Dus even afwachten of hij zo goed blijft . Bovendien is het zo dat door Frenkie de Jong iedereen beter gaat spelen .
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    maandag 19 november 2018 om 11:57
    Wat een onzin weer... Memphis speelt op een andere plek dan Frenkie. Vallen dus niet te vergelijken. Als bij barca het achterin lek is kan messi daar niets aan doen. Als bij juve het achterin lek is kan ronaldo daar niets aan doen. Maar ze zijn wel de twee beste spelers van de wereld.
    Memphis blinkt uit op zijn plek binnen oranje en Frenkie op die van hem. Maar zuurpruimen heb je altijd hier op VP. Dat is in ieder geval een zekerheid.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 18:44
    Ik heb t altijd gezegd...verguisd en uitgelachen werd ik. Tot aan afgel Vrijdag. Toen werd t eindelijk stil....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws