Mulder zorgt voor consternatie bij Rondo-publiek: 'Seks met zo'n pop is even goed'

Mulder zorgt voor consternatie bij Rondo-publiek: 'Seks met zo'n pop is even goed'

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 07:46ma 19-11-2018 om 07:46

Jan en Youri Mulder hebben verschillende visies op het gebruik van kunstgras in het Nederlandse voetbal. Mulder senior vindt dat de rubberen ondergrond zich bijna kan meten met natuurgras, maar zoon Youri stelt dat er te weinig gedaan wordt om het gebruik van kunstgras te ontmoedigen.

De Eredivisie-clubs kwamen onlangs overeen dat 'kunstgrasclubs' die overstappen naar natuurgras, recht hebben op een financiële vergoeding. Volgens Mulder junior weegt dit echter niet op tegen de kosten van een eigen trainingscomplex, waar de clubs heen moeten als ze niet meer in het eigen stadion kunnen trainen. "Je zult die clubs dan schadeloos moeten stellen en niet afschepen met 3,5 ton", laat hij zondagavond weten bij Rondo op Ziggo Sport.

Vader Jan stelt dat de achtste generatie kunstgras, die in diverse stadions in Nederland te vinden is, niet veel onderdoet voor natuurgras. De 73-jarige Groninger ondersteunt zijn standpunt met een gewaagde vergelijking. "Heel veel mensen hebben seks met zo'n pop en dat is ook even goed", zorgt Mulder senior voor consternatie bij het studiopubliek.

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

MojoRisin +14612
maandag 19 november 2018 om 07:49
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 09:26]
Vind ik leuk
Mosquito +20325
maandag 19 november 2018 om 07:54

Die man mag ook zijn mening verkondigen!!
Vind ik leuk
MojoRisin +14612
maandag 19 november 2018 om 08:24
Ja, iedereen mag z'n mening verkondigen.. Maar niet iedereen hoeft dat op TV te doen.. Dit gaat toch nergens over ?
Volgens mij ergert zelfs zijn zoon Youri zich groen en geel aan hem..
Vind ik leuk
Mosquito +20325
maandag 19 november 2018 om 08:45
Je hoeft niet te kijken toch?
Ik vind het erger om iemand het verzorgingstehuis in te wensen.
Vind ik leuk
MojoRisin +14612
maandag 19 november 2018 om 09:44
Dat moet je natuurlijk niet te letterlijk nemen, dat is beeldspraak..
Vind ik leuk
M477Y +1301
maandag 19 november 2018 om 17:31
Nou ik heb liever de familie Mulder op de buis dan bijv. Sylvana Simons, als je het over eigen mening verkondigen hebt!
Vind ik leuk
Cookee +12186
maandag 19 november 2018 om 18:25
Ik vind Sylvana een leuke meid, die lef toont waarmee alle haters haar weer een doodsbedreiging sturen... dat soort lef moet je niet zoeken bij voetbal analisten... die lullen elkaar na.
Vind ik leuk
Morris +23642
maandag 19 november 2018 om 07:54
Van Jan Mulder kan je dit verwachten. Wat doet van Halst op tv?

Weet het altijd beter, klaagde over FC twente en heeft het nog verder de vernieling ingetrapt.. Krijgt alle ruimte om blijkbaar verder open deuren in te trappen en onzin te verkopen..

Vind ik nog vele malen erger.
Vind ik leuk
Zico Ali +485
maandag 19 november 2018 om 08:03
Dat heb ik soms ook, maar ik denk dat hij een soort hofnar is. Vooral schokkeren en "originele" meningen hebben. Is ook een functie...
Vind ik leuk
MojoRisin +14612
maandag 19 november 2018 om 08:43
Kunnen ze nog beter een echte hofnar neerzetten, dat zou ik zelfs grappiger vinden..
Vind ik leuk
Come on Utreg +29106
maandag 19 november 2018 om 07:55
Lullig voor mevrouw Mulder deze discussie. Jan is een kenner ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 08:01
Jan heeft een pop als minnares erbij. Daarna met de Kärcher erover heen spuiten en klaar is Jantje...
Vind ik leuk
wattenstaafje +23642
maandag 19 november 2018 om 07:59
Deze man heeft te lang onder een asbest dak geleefd. Zij zoon ook.
Vind ik leuk
HanV +5130
maandag 19 november 2018 om 08:50
Dat is helemaal niet erg, zolang je het zagen in bed doet en niet in het dak. Ook voor opblaaspop en asbest dak af te raden: boren, breken en schuren.
Vind ik leuk
Rodapaus +6013
maandag 19 november 2018 om 08:00
Zo had ik er nog nooit naar gekeken...
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 08:06
Een heleboel mensen hebben ook kunsttieten, kunstheupen, kunstplanten, kunst haren, maar ... het moet wel zo natuurlijk mogelijk lijken.
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
maandag 19 november 2018 om 08:21
Jan is een beetje leijp.

Grote collectie thuis waarschijnlijk.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 09:01
Dat zegt die juist die mulder junior.. dat er gewoon op gras gevoetbalt moet worden zullen het de meeste wel over eens zijn maar de berekeningen die hun er op los laten klopt natuurlijk niet in geval van sommige clubs is het niet alleen even het vervangen van de mat maar ook een heel trainings accomodatie dat is wel wat meer als de 3,5 ton waar men het over heeft. De koste wat betreft ADO ligt ongeveer op 6mil. Dan is 3,5 ton toch een schijntje
Vind ik leuk
Blindsy +17315
maandag 19 november 2018 om 09:14
Van Mulder sr is bekend dat hij hem overal zou in duwen, dus echt serieus te nemen is deze opmerking niet...
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 09:32
Hij kan het weten, denk ik. Niet van de tv weg te slaan, dat oude drankorgel.
Vind ik leuk
Wijsneus +20
maandag 19 november 2018 om 09:48
Deleten die man ! Weg van de tv
Vind ik leuk
wil +1283
maandag 19 november 2018 om 17:47
Jan Mulder wordt de nieuwe poppendokter van Nederland.
Vind ik leuk
kees ee +783
maandag 19 november 2018 om 21:03
. . terug naar belgie, . . die groningse provinciaaltjes !!??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws