'Bij een close-up van Memphis werd ik warm. Ik glimlachte als een xtc-gebruiker'

    'Bij een close-up van Memphis werd ik warm. Ik glimlachte als een xtc-gebruiker'

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 08:04ma 19-11-2018 om 08:04

    Hugo Borst raakte vrijdagavond in extase toen hij naar Nederland-Frankrijk keek. De columnist van het Algemeen Dagblad had niet verwacht dat hij ooit nog zo zou genieten van Oranje.

    'Maar het gebeurde vrijdagavond toch echt', schrijft Borst in het AD. 'In de loop van de tweede helft overkwam het me. Ik keek naar Frenkie de Jong en naar Memphis. Noem het bewondering, noem het verliefdheid voor mijn part.'

    De prestaties van Memphis staken erbovenuit wat Borst betreft. 'Ik had niet gedacht dat ik ooit een zwak voor die Memphis zou krijgen, maar het gebeurde toch. Het was alsof ik een pilletje had genomen', stelt de Rotterdammer. 'Bij een close-up van hem werd het warm in mijn lichaam. Toen hij iets bijzonders deed (dat deed hij steeds, die jongen heeft in principe alles) glimlachte ik als een xtc-gebruiker, wazig.'

    Borst houdt er rekening mee dat de wedstrijd tegen Duitsland van maandag tegen kan vallen. 'Verliezen zou kunnen, gewoon omdat Duitsland heus goede spelers heeft. Maar echt beroerd spelen, zoals we anderhalf jaar geleden uit tegen Bulgarije nog deden, dat gaat niet meer gebeuren. Er is vrijdagavond structureel iets veranderd. Oranje is, ehhh, volwassen.'

    Poll

    Gaat Oranje ook van Duitsland winnen?

    (719 stemmen)

    Plaats een reactie

    Korm +37567
    maandag 19 november 2018 om 08:10
    Dit geeft inderdaad weer hoop op de toekomst :)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    maandag 19 november 2018 om 08:10
    Zou hij niet meer als een Xanax gebruiker glimlachen?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 08:14
    Prozac natuurlijk.
    Prozac each day keeps the shrink away...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 08:13
    Oranje heeft in ieder geval weer het idee, dat ze kunnen winnen. Dat is ook al wat waard.
    En dat in deze poule.

    Ik dacht bij de loting : vier gespeeld 0 punten. 2 voor, 13 tegen.
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 08:24
    We hebben Vermeulen en Mulder al gehad. Borst ook nog, het is nu al een zware dag op VP.
    Vind ik leuk
    Strijp +14016
    maandag 19 november 2018 om 08:29
    Nu komt straks eerst weer de verkeerde vermoedelijke opstelling van het AD.
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 08:30
    Die heb ik inmiddels al gespot.
    Vind ik leuk
    Strijp +14016
    maandag 19 november 2018 om 08:31
    Ik zie hem nu ook, ze spelen veilig vandaag, zal je zien dat Koeman de boel omgooit :-)
    Vind ik leuk
    Andre As +3077
    maandag 19 november 2018 om 08:34
    Alleen al om AD te zieken.
    Vind ik leuk
    Strijp +14016
    maandag 19 november 2018 om 08:28
    Ik kom wel eens op een festival, maar die glimlach en gezichtsuitdrukking die ik dan zie.. ik hoop niet dat Hugo er zo bij zat
    Vind ik leuk
    Degraaf +17978
    maandag 19 november 2018 om 08:36
    Hugo Borst: #metoo
    Vind ik leuk
    COYG +6854
    maandag 19 november 2018 om 08:52
    Zoals Borst er soms uitziet, lijkt het net of hij écht een XTC-gebruikersverleden heeft.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    windforce11 +2422
    maandag 19 november 2018 om 09:01
    Bij mij werd het warm in mijn lichaam bij het aanschouwen van de vriendin van Memphis...een hele vreemde gewaarwording was dat.
    Vind ik leuk
    3Bier +10724
    maandag 19 november 2018 om 09:36
    Ja jongen dat heet pubertijd. Je gaat er vanzelf wel aan wennen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    maandag 19 november 2018 om 09:13
    Oh help. Het Grote Doordraaien is weer begonnen...
    Vind ik leuk
    Wijsneus +15
    maandag 19 november 2018 om 09:44
    Ik denk als ik die kop zie dat het anti depressiva is ! Wat een flapdrol
    Vind ik leuk
    rexxo +2159
    maandag 19 november 2018 om 12:02
    Lijkt me geen fraai gezicht Hugo Brost, die zit te kaken en schuimbekken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws