166 minuten op de teller: Het is zoals is het is, wat moet ik doen?

166 minuten op de teller: "Het is zoals is het is, wat moet ik doen?"

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 23:58ma 19-11-2018 om 23:58

Kenny Tete stond na afloop van Duitsland-Nederland breed glimlachend de pers te woord. De rechtsback had in Gelsenkirchen een moeizame wedstrijd achter de rug, maar zag zijn team uiteindelijk een 'Duitse' comeback maken tegen Die Mannschaft.

"Het was een zware wedstrijd, we waren echt aan het vechten", concludeert Tete in gesprek met Voetbal Inside. "We kwamen er niet doorheen en we kwamen niet in ons spel. Dat deden ze erg goed." Vijf minuten voor tijd was daar opeens de aansluitingstreffer van Quincy Promes. "We hebben alles omgegooid en toen was het pompen en hopen dat hij goed valt."

Tete geniet extra van zijn speeltijd in Oranje, aangezien hij bij zijn club Olympique Lyon nauwelijks aan de bak komt: 166 minuten verspreid over twee wedstrijden staan er dit seizoen op zijn teller. "Het is zoals is het is, wat moet ik doen? Weggaan? Nee, daar ben ik niet mee bezig. Ik probeer er het beste van te maken en ik wil vanaf hier de weg omhoog weer vinden."

Plaats een reactie

Pietje2015 +16571
dinsdag 20 november 2018 om 00:01
Goede instelling Kenny.
Je rivaal had het verdedigend echt niet beter gedaan.
Vind ik leuk
Vakkie D +4538
dinsdag 20 november 2018 om 00:03
Nou wedstrijdritme en vertrouwen zijn belangrijk, hij zou moeten spelen om exht te concurreren maar de vraag is waar
Vind ik leuk
Pietje2015 +16571
dinsdag 20 november 2018 om 00:06
Hij had niet zo eigenwijs moeten zijn en bij Ajax moeten blijven.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 00:14
Hoe kun je dat nu zeggen, als je kijkt hoe Denzel vrijdag speelde en Kenny vandaag.. Hij viel hopeloos door de mand! Hoeft de volgende keer niet terug te komen lijkt me
Vind ik leuk
Pietje2015 +16571
dinsdag 20 november 2018 om 00:17
Kom op man, dit is toch een compleet andere wedstrijd.
dumfries heeft amper deel kunnen nemen aan de verdediging tegen Frankrijk. Hij was alleen maar aan het aanvallen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 00:19
Aldus de objectieve Pietje2015
Vind ik leuk
Castromann +8491
dinsdag 20 november 2018 om 01:50
Whahaha als je tete boven dumfries kiest....dan kan je niet serieus genomen worden.
Waarschijnlijk als Dumfries voor ajax had gespeeld ...had je nu Dumfries de hemel in geprezen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 05:13
"De aanval is de beste verdediging" - Frenkie
Vind ik leuk
Echt? +5274
dinsdag 20 november 2018 om 07:09
Frenkie maakt zich schuldig aan plagiaat
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 00:15
Ik geloof niet dat Dumfries het slechter had gedaan, eerlijk gezegd denk ik dat Dumfries het een stuk beter had gedaan vanavond, dat is ook niet echt moeilijk aangezien Tete heel slecht was vanavond.
Vind ik leuk
Always PSV +15990
dinsdag 20 november 2018 om 00:32
Verdedigend niet beter, huh. Veel slechter kan toch niet.
Vind ik leuk
Mr bien +5881
dinsdag 20 november 2018 om 06:48
Kan mij een wedstrijd tegen Tottenham herinneren waar die totaal werd weg gespeeld door Son.
Vind ik leuk
Always PSV +15990
dinsdag 20 november 2018 om 06:56
Weggespeeld Niet, Had Het Erg Lastig .
Vind ik leuk
JanTa48 +7292
dinsdag 20 november 2018 om 00:33
Nou ik denk het wel. Tig keer heb ik Tete aan de verkeerde zijde zien verdedigen en liet vaak zijn man lopen. 1 van de reden waarom Bosz geen vertrouwen in hem had.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 04:24
Zijn rivaal heeft een betere versnelling in de benen.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2509
dinsdag 20 november 2018 om 09:23
Je rivaal? Ploeggenoot is het toch bij NL?

Maar goed bijna iedereen heeft wel gezien dat Tête gewoon slecht is. Dat hij al een kans kreeg is al ongelooflijk maar als je deze dan krijgt dan kun je iedereen zijn/haar ongelijk geven door alles te geven....

man man man Dumfries geeft in 5 minuten meer power dan deze Tête.
Nooit meer selecteren.

en off topic....Cillissen was ook niet goed...dus de discussie dat hij veel beter is dan Zoet kan ook van tafel.
Ze zijn gelijkwaardig, waarbij ik zelf dan nog steeds vind dat de keeper die wekelijks speelt de nummer 1 zou moeten zijn.

Benieuwd wat Sjakie nog te zeggen heeft over zijn "diepvries" grapje. "Diepvries" is de beste back van NL.

Maar Sjaak zal Tete ook wel veel beter vinden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 09:26]
Vind ik leuk
Vakkie D +4538
dinsdag 20 november 2018 om 00:01
Die komt nergens meer voor dit salaris onder contract.
Vind ik leuk
tikkietoe +5932
dinsdag 20 november 2018 om 00:08
Kan begrijpen dat hij voor het geld blijft bij Olympique Lyon, maar zolang hij geen wedstrijdritme op doet, hoeft hij zich mijn inziens ook niet te melden voor Oranje.
Vind ik leuk
SanKev +1068
dinsdag 20 november 2018 om 00:09
Ik heb hem toch een tijd een goede speler gevonden, hoop dat hij weer opkrabbelt. We gaan het zien
Vind ik leuk
JoeyC +3728
dinsdag 20 november 2018 om 00:17
Slechtste man van het veld vanavond. Kan hij op zich ook niet veel aan doen. Bank- en tribunezitter bij zijn club en dus geen wedstrijdritme. Onbegrijpelijk dat hij toch wordt opgeroepen. Zelfde geldt voor Cillessen. Zag er bij beide tegendoelpunten niet goed uit.
Vind ik leuk
Patje41 +1085
dinsdag 20 november 2018 om 01:17
Veel beter als zoet hoor! Het eerste doelpunt zat mooi in de hoek, tweede werd vam richting veranderd dus kon hij niets aan doen. Als jouw cluppie geen druk had uitgeoefend om dumfries en bergwijn te sparen,.....
Vind ik leuk
JoeyC +3728
dinsdag 20 november 2018 om 19:35
Heb jij daar bewijs van?
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 00:27
Die weg omhoog voor Tete, houdt zich goed verborgen voor hem. Nog maar ff verder zoeken.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
dinsdag 20 november 2018 om 00:27
Wat was die Tete slecht zeg! Totaal niet geschikt voor NL
Vind ik leuk
Jay5713 +3069
dinsdag 20 november 2018 om 00:29
Tete is met wedstrijdritme zeker een Oranje-klant (afgezien van basis of niet) maar hij moet echt meer minuten gaan maken. In bloedvorm en met ritme had hij de 1 op 1 sprint met Werner ruimschoots gewonnen of gecorrigeerd met een tackle. Nu bleef hij er een beetje naast hobbelen
Vind ik leuk
mazu +3491
dinsdag 20 november 2018 om 07:11
In bloedvorm en met ritme......tuurlijk, hij traint ook niet zeker. Als iets niet met vorm te maken heeft is het een sprint trekken. Hij speelde erg matig, en is blijkbaar niet zo snel. Dat is de reden dat hij niet speelt bij Lyon. Voorlopig niet meer oproepen tot hij een goede club heeft gevonden waar hij gaat spelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 07:11]
Vind ik leuk
Sanders +4237
dinsdag 20 november 2018 om 00:37
Wat moet je doen? Misschien keihard werken? 🤔
Vind ik leuk
El Cazador +8671
dinsdag 20 november 2018 om 00:43
Jezus, wat vond ik Tete uber slecht. Het bewijst mij dat die terecht op de tribune zit in Lyon. We hebben inmiddels een betere op de rachterflank staan!!
Vind ik leuk
Patje41 +1085
dinsdag 20 november 2018 om 01:13
Kom maar snel terug naar ajax!
Vind ik leuk
Sooike1208 +5042
dinsdag 20 november 2018 om 07:27
Daar is hij ook niet goed genoeg voor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 07:27]
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 01:27
Stop met voetbal Tete
Het leek helemaal nergens op!
En dat zeg ik als Ajacied.
Ik begrijp Koeman ook niet in deze kwestie.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 01:29]
Vind ik leuk