Transfernieuws uit Italië: Atalanta en SPAL op de tribune voor Fortuna-duo

    Transfernieuws uit Italië: Atalanta en SPAL op de tribune voor Fortuna-duo

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 15:17di 20-11-2018 om 15:17

    Lisandro Semedo (foto) en André Vidigal hebben zich in de kijker gespeeld bij Italiaanse clubs. Dat beweert geruchtenmachine Calciomercato althans. Volgens die website hebben scouts van Atalanta Bergamo en SPAL het oog laten vallen op het Portugese duo van Fortuna Sittard. 

    De 22-jarige Semedo is dit seizoen basisklant bij promovendus Fortuna. In twaalf competitieduels was hij goed voor twee treffers en één assist. Afgelopen seizoen werd Semedo gehuurd van Apollon Limassol. In de zomer lijfde Fortuna hem definitief in. 

    Vidigal (20) werd in het seizoen 2017/18 door de Limburgers gehuurd van Académica Coimbra. De aanvaller maakte tijdens zijn eerste maanden dusdanig veel indruk dat Fortuna al in december besloot om een koopoptie in het huurcontract te lichten. Dit seizoen scoorde Vidigal twee keer. 

    Nu staan Semedo en Vidigal volgens Calciomercato dus in de belangstelling van Atalanta en SPAL. Atalanta haalde de afgelopen jaren meerdere spelers uit de Eredivisie naar Italië. Op dit moment zijn Oranje-international Marten de Roon, Hans Hateboer en Robin Gosens in dienst de nummer acht van de Serie A. 

    Plaats een reactie

    zwollie +8396
    dinsdag 20 november 2018 om 15:23
    Nederland, het koopjesparadijs voor het buitenland.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 15:26
    Ja, want onze eigen scouts letten niet op
    Vind ik leuk
    Mari +10217
    dinsdag 20 november 2018 om 15:36
    Ik lees nu pas dat je het ook al had gepost
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 16:02
    Klopt Semedo was vorig jaar al goed maar Van Geel zag het niet.
    Schuurs zit bij Ajax en Van Geel zit met vd Heijden/Botteghin met twee oudjes te kijken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 16:10
    Klopt, maar ik vind veel andere clubs niet veel beter. Semedo had bij de meeste clubs kunnen spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:24
    Semedo heeft dit jaar nog niet veel goede wedstrijden gespeeld hoor...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 17:00
    Hij creëert wel veel.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 01:34
    Nou tov vorig seizoen valt dit vies tegen. Hij heeft echt veel moeite dat de ruimtes kleiner zijn en dat het allemaal stapje sneller gaat dan de Jupiler league
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    woensdag 21 november 2018 om 11:48
    Dat is zo, er komt minder aan en gaat minder in, maar dat moet je ook ontwikkelen. Vooralsnog vind ik het positief dat hij wel veel dreuging heeft.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 16:55
    Zeker. Hij is míj vorig jaar in ieder geval wél opgevallen.

    Overigens denk ik dat Fortuna hoger gaat eindigen dan men denkt en dat Semedo voor de meeste clubs niet te betalen is, net zoals een aantal spelers van Den Bosch ( Velkov) te duur zijn voor clubs buiten de Top 3.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 17:01
    Ja die velkov verbaasde me wel. Ik ben wel benieuwd naar den bosch
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 17:09
    Jij ziet het. De meeste mensen hebben niet in de gaten hoe goed Velkov is.
    Sam Kersten 21 jaar is opbouwend goed, snel als de brandweer en ook 1.90m. Samen vormen zij een prachtig duo.
    Spelers voor het linkerrijtje maar niet meer te betalen voor clubs buiten de Top 3.
    Kahki stopt veel in jonge internationals en die gaan niet meer gratis de deur uit natuurlijk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 17:41
    Ik ken hem al 4 jaar ofzo. Niet gedacht dan Den Bosch hem zou kennen eigenlijk.
    Eindelijk rijke eigenaren met visie. Nederland komt er wel
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 18:02
    Goed gezien.
    Visie dat heeft Khaki.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33089
    dinsdag 20 november 2018 om 18:05
    Dat kan Nederland wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34251
    dinsdag 20 november 2018 om 16:56
    Die is druk bezig met onbekende vleugelspelers uit colombia...
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 17:02
    Vleugelspelers? Eerlijk?

    Dat Van Geel in Colombia kijkt is beter dan weer bij Heerenveen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34251
    dinsdag 20 november 2018 om 17:03
    Zie sinistera, ook weer 2 miljoen weg gegooid.
    Vind ik leuk
    Mari +10217
    dinsdag 20 november 2018 om 15:36
    Feijenoord. stop meer geld in je scouting!
    Vind ik leuk
    Leozao +5610
    dinsdag 20 november 2018 om 15:41
    Volgens de calimero-geruchtenmachine; dus zal het wel zo zijn!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90968
    dinsdag 20 november 2018 om 15:58
    Ik vind het ook een goede speler, en snap de interesse. Voor Fortuna hoop ik dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2269
    dinsdag 20 november 2018 om 16:00
    Alsof spelers van Den Bosch en Fortuna nog voor een prikje zijn op te halen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15763
    dinsdag 20 november 2018 om 17:05
    Vind Vidigal meer potentie hebben dan Semedo, Semedo valt dit jaar wat tegen. Weet niet of dat door mentaliteit of kwaliteit komt, maar er lukt hem dit jaar een stuk minder. Maar beide spelers zijn natuurlijk geweldig gescout door onze buurtjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:24
    Semedo bij een kerstpakketje doen, strik eromheen en opsturen. Wat valt die tegen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:32
    Slaat nergens op, hij is faka goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:33
    Hutten is pas goed
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:35
    Daar zijn we het over eens, die staat alleen in de schaduw van Messi en Ronaldo.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 23:27
    Robin gosens huh
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws