Feyenoord breekt met hoofd jeugdopleidingen: 'Geen verdere mededelingen'

    Feyenoord breekt met hoofd jeugdopleidingen: 'Geen verdere mededelingen'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 18:23di 20-11-2018 om 18:23

    Feyenoord en hoofdopleidingen Richard Grootscholten gaan per 1 maart 2019 uit elkaar. De aard van het vertrek ligt in een verschil van inzicht over het te voeren beleid, zo motiveert Feyenoord dinsdagavond het vertrek.

    'Partijen hebben overeenstemming bereikt over de tussentijdse beëindiging van zijn contract en hebben besloten geen verdere mededelingen te doen over het vertrek van het hoofd van Feyenoord Academy', laten de Rotterdammers op het clubkanaal weten.

    Grootscholten begon in april 2016 bij de Feyenoord Academy. Hij kwam over van het Poolse Zaglebie Lubin FC, waar hij technisch manager was en verantwoordelijk was voor het opzetten van een professionele jeugdopleiding in Nederlandse stijl, zo meldt Feyenoord. 'Daarvoor was hij werkzaam bij het Russische Kuban Krasnodar, de Vancouver Whitecaps in Canada en bij Sparta Rotterdam als hoofd jeugdopleiding en later technisch directeur.'

    Het is niet duidelijk waarover Feyenoord en Grootscholten het niet eens waren. Grootscholten vertrekt per 1 maart, maar is tot die tijd vrijgesteld van werkzaamheden, 'zodat hij zich in alle rust kan oriënteren op een nieuwe functie buiten de club.'

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 november 2018 om 18:25
    Dat is vast de man die de lichtmasten heeft gesaboteerd :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:26
    D’r komt daar toch geen talent meer door.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:29
    Nou helaas waren de talenten van Feyenoord o16 vandaag met 0-2 te sterk voor Ajax op de toekomst!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:30
    Ok behalve de o16 dan! 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Aal +22663
    dinsdag 20 november 2018 om 18:31
    Kille club
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:51
    Typisch dat een viteski supporter dat weer moet zeggen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:59
    Dan ken jij aal niet goed . Als is een ras echte NEC-er die zich voordoet als een viteskinaar om te trollen .
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3541
    woensdag 21 november 2018 om 03:33
    Wij gaan Aal zijn reacties massaal rapporteren,keer op keer...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:31
    En al is het niet prettig om te zien maar Feyenoord was vanaf het begin tot het einde beter dan de jongens van Ajax, een kansloze nederlaag heeft Ajax o16 geleden vandaag.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 18:42
    De jeugd van Feyenoord is nog steeds meer dan top zie je wel. ;P
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    dinsdag 20 november 2018 om 20:36
    Voorbij gestreefd door AZ en PSV .. en uiteraard Ajax, maar dat is al jaren
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3541
    woensdag 21 november 2018 om 03:34
    Jij hebt er geen verstand van...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    woensdag 21 november 2018 om 12:02
    Want? Wat klopt er niet van? of ben jij niet op de hoogte van het jeugdvoetbal in Nederland? verdiep je eerst eens even voordat je maar wat roept omdat iemand jouw cluppie aanvalt
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3541
    woensdag 21 november 2018 om 12:06
    Burp...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    woensdag 21 november 2018 om 12:20
    Zo.. bedankt voor deze zeer sterke bijdrage... verklaard meteen een hele hoop.. sukkeltje
    Vind ik leuk
    Hast57 +627
    dinsdag 20 november 2018 om 21:18
    Ik vind het idd heel gek. Wat er voorgevallen is weet ik niet maar aan de kwaliteiten van die man kan het geloof ik niet liggen, er komen genoeg talenten door. Dat ze geen kans krijgen is niet zijn schuld denk ik.
    Vind ik leuk
    Lekkere pot! +1061
    dinsdag 20 november 2018 om 18:46
    Klopt. Sportieve reactie!
    Sinds Stanley Brard weg is gaat het minder met de jeugd, ondanks diverse talentvolle lichtingen. Heeft natuurlijk ook te maken met niet meedoen met een jong team in de Keuken.
    Vind ik leuk
    Pimman +6313
    dinsdag 20 november 2018 om 18:51
    Gelukig dat Ajax o35 al jaren sterker is dan Feyenoord o35 ;)
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    dinsdag 20 november 2018 om 19:28
    O19 won tegen real een respectabel tournooi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:43
    Joh tis maar een grapje.

    Ik hoop van ganser harte dat Feyenoord weer aansluit bij Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3429
    dinsdag 20 november 2018 om 20:50
    Nou helaas zie ik een kern van waarheid 😂..

    Na trencin had ik graag de o19 op het veld gezien. Dan kan de gevestigde orde gaan vechten voor het plekje
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:54
    Vorig jaar hadden Ajax en PSV dit Europese drama.

    Zorgelijk voor Feijenoord lijkt me dat er niet echt iemand bovenuit komt die echt extra klasse meeneemt.

    Ja .. van Persie maar die moet zowat uit z’n rolstoel getrokken worden om een wedstrijd te spelen. Is niet echt toekomst meer.

    Wellicht komt er dan nog wat uit die O19?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:41
    gemiddelde leeftijd van beide ploegen?
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    dinsdag 20 november 2018 om 18:48
    Geen flauw idee bij ajax maar bij Feyenoord stonden er 3 van o14 in het veld.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:50
    Ik weet het ook niet. In het verslag kwam ik dit tegen ' Zelf vond het makkelijk de vrije man, mede doordat veel spelers bij Feyenoord een kop groter waren dan hun tegenstander.'
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    dinsdag 20 november 2018 om 18:53
    Ik heb het kort even gezien en vond het verschil in lengte inderdaad ook opvallen. Vooral de spits en centrale verdedigers van Feyenoord staken boven (afgezien van 2 ajacieden) de rest uit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:57
    Dat zou een 0-2 ook kunnen verklaren. Of jullie hebben gewoon een betere lichting, dat kan ook.
    Bij ons lijken ze in elk geval prima te weten wat ze doen, dus die nederlaag kan ik wel mee leven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:13
    Valt mij vaker op bij Feyenoord. Is toch een andere manier van scouting.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    dinsdag 20 november 2018 om 20:39
    Verklaren hoeft niet hoor... Feyenoord terecht beter vandaag.. Bij Ajax zijn wel de 3 beste spelers Hoogewerf, Unuvar en Pinas vervroegd doorgeschoven. Zeer matige lichting overgebleven.. AZ staat in de competitie 13 punten voor op nr 2 geloof ik.. en dat was voor deze wedstrijd zelfs nog steeds Ajax
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10500
    dinsdag 20 november 2018 om 19:36
    Dat was het geheime wapen, Feijenoord gaat in het vervolg op hoge hakken voetballen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 19:39
    Leuk dat ze investeren in damesvoetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:38
    Er komt wel talent door, maar GIO houdt ze tegen !
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    dinsdag 20 november 2018 om 19:29
    Dat zegt iedereen maar een Hankouri zit toch niet in zelfde rijtje als Wijnaldum, Fer, de Vrij om wat te noemen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:01
    Mee eens ! Maar wanneer ze helemaal geen kans krijgen kunnen ze ook niet doorbreken
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    dinsdag 20 november 2018 om 21:46
    Daar heb je ook weer een punt , maar ik weet wel bv de eerste keer wijnaldum , Fer , Vilhena , Vrij zien , of verder terug in de tijd Taument zien of zo , dan zag je gelijk dat wordt wat dat gevoel heb ik totaal niet met de huidige jongens .
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:58
    100% met je eens !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10500
    dinsdag 20 november 2018 om 20:01
    Ha, ha ja want die houdt niet van talent........
    Van Geel moet eens jongere frisse spelers aantrekken ipv oude van dagen of spelers die elders niet slagen en dan weer terug komen op het oude nest......
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:19
    Nee hij ziet het talent niet en weet niet hoe ermee om te gaan Haha .....🤔
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    dinsdag 20 november 2018 om 21:48
    Precies hij was bezig met Janmaat , terwijl je een Dumfreys naast je deur had lopen
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3047
    dinsdag 20 november 2018 om 19:09
    Grootscholten was de man die Dries Mertens te klein vond toen hij bij Sparta aan het werk was...….
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    dinsdag 20 november 2018 om 21:50
    Virgel van Dijk waarschijnlijk te lang
    Strootman te langzaam
    Dumfreys was niks
    Depay lastig
    Zo kan ik wel effe doorgaan en maar lullen over dat stadion , als je dit soort talenten niet oppikt of herkend , en daarnaast ook je geld verkeerd uitgeeft , dan kun je een stadion voor 100.000 mensen bouwen maar dan wordt het nooit wat
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    dinsdag 20 november 2018 om 18:26
    Heeft Wim Jansen geen rol meer.
    Ik dacht dat hij daar de baas was
    Vind ik leuk
    klaasvaak +155
    dinsdag 20 november 2018 om 18:27
    Poolse Zaglebie Lubin FC??
    Jeetje en daar heeft hij het wel op de rit gekregen?? Feyenoord o Feyenoord...
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1414
    dinsdag 20 november 2018 om 18:31
    Ja, destijds al een onbegrijpelijke keus dus blij toe. Brard of Jansen zijn wat mij betreft van harte welkom om de boel over te nemen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2503
    dinsdag 20 november 2018 om 18:28
    Leuke vacature voor Gio
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41886
    dinsdag 20 november 2018 om 18:30
    Leid 1 geweldige speler op en je verdient meer dan dat waanzinnige stadion.
    Dat stadion gaat er natuurlijk niet van komen. Feyenoord is de aandacht terecht weer aan het verleggen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:32
    Hoeveel geweldige spelers hebben ze de afgelopen paar seizoenen opgeleid?
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 18:41
    Opgeleid genoeg, alleen zie je die nog niet, want die zitten in het buitenland...

    OF krijgen geen kansen.
    Een Chong, Zirkzee, Bogarde, Kökcü, Burger, Toure moe(s)ten gewoon de kans krijgen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:44
    Klopt, er zijn er wel veel vertrokken. Ik ben blij dat dat bij ons een beetje voorbij is. En dat we genoeg opleidden om talent over te houden.
    Die laatste drie zijn ook nog echt jong toch?
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    dinsdag 20 november 2018 om 18:50
    Bogarde en Zirkzee waren te jong, Chong had inderdaad al een kans bij de selectie moeten krijgen. Burger en Kökcü verdienen inderdaad ook een kans
    Vind ik leuk
    satesaus +976
    dinsdag 20 november 2018 om 18:50
    Moet het ook niet overdrijven. 4 jaar geleden stonden er toch aardig wat in de troost finale van het wk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:53
    Klopt, dat was een prima lichting. Toen pakte elk jaar ook wel iemand een basisplaats. Dat is nu minder. Bijlow dit seizoen, maar die vind ik nog niet heel overtuigend. Erwin Mulder heeft ook ooit een basisplaats gekregen. Dat is ook geen De Vrij.

    En zo briljant zijn die troostfinalisten ook nog niet terechtgekomen. De Vrij wel, als is hij z'n basisplaats bij Oranje opvallend genoeg kwijt, maar Clasie is alweer thuis bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 19:24
    Maar een Janmaat, Fer, De Guzman, Wijnaldum, Martins Indi, Kongolo hadden allemaal wel eerst een mooie club. Buiten of dat ze het wel of niet hebben gered, wat weinigen nog is gelukt trouwens. Maar zij waren allemaal eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 19:38
    Dat klopt. Dat het vervolgens geen succes wordt doet er niet toe in dit geval, maar het viel me ineens op.

    Waar het me vooral om gaat is dat je een hele lijst kunt maken met elk seizoen talenten die een basisplaats pakken. Met Fer, Guzman, Wijnaldum, BMI, De Vrij, Karsdorp, Clasie, Kongolo, Van Beek, Vilhena. Maar daar is al een tijdje niks bij gekomen. Bijlow nu, maar dat is afwachten.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 20:14
    Klopt helemaal wat je zegt. Wat voornamelijk opvalt is dat bijna al deze namen gespeeld hebben in tijden van crisis. Feyenoord laat dus blijkbaar alleen talenten debuteren en spelen wanneer ze niks kunnen kopen. Opzich is dit logisch, maar het blijkt nu dat niet elke aankoop even goed bleek te zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 20:35
    Dat vind ik een hele interessante gedachte, maar waren die spelers wel aanwezig?
    En als je elk jaar 1/2/3 jeugdspelers krijgt die Oranje kunnen halen, is het dan echt logisch om het alleen te doen als je blut bent?
    Vind ik leuk
    The Rock +1873
    dinsdag 20 november 2018 om 20:58
    Malacia mag je denk ik wel als doorgebroken beschouwen. Nieuwkoop ook wel, al gaat die t niet redden ben ik bang. Zit m.i. aan zn top.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 21:05
    Malacia speelde vorig seizoen, omdat Haps geblesseerd raakte en is dit seizoen zijn plek kwijtgeraakt aan Verdonk die echt niet zo heel goed is.
    Die andere spelers hebben allemaal een basisplaats veroverd en hebben die behouden. Soms wel door blessures, maar als Haps weer fit is speelt hij volgens mij gewoon weer.

    En Nieuwkoop zit op de bank terwijl centrale verdediger St Juste op zijn plek staat. Dat vind ik toch ook niet heel succesvol.
    Ik weet niet of hij beter kan. Als hij ergens veel mag spelen misschien.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 22:24
    Het is natuurlijk ook wel een probleem met Gio. Hij is erg allergisch voor jonge talenten. Een Malacia is natuurlijk een goede voetballer en nog jong.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 22:47
    Ja, maar Verdonk en El Hankouri zijn gewoon ook niet zo heel erg goed.
    Malacia is een leuk talent, maar niet iemand die op eigen kracht een basisplaats heeft gepakt of behouden.
    Als je dit nou bekijkt, dit zijn de spelers die elk seizoen doorbraken.

    08/09 Fer, Wijnaldum
    09/10 niemand, maar Wijnaldum lag een jaar
    voor.
    10/11 De Vrij, Castaignos
    11/12 Martins Indi, Clasie
    12/13 Vilhena
    13/14 Boëtius
    14/15 Kongolo, Van Beek
    15/16 Karsdorp
    16/17 niemand
    17/18 niemand
    18/19 Bijlow en die maakt op mij nog geen geweldige indruk
    Dat vind ik toch wel zorgwekkend. Stel Bijlow wordt een soort Erwin Mulder,
    dan leid je al drie jaar lang geen international op, terwijl dat eerst één of twee per jaar waren. En al breekt hij door dan zit je alsnog op één in drie jaar in plaats van een of twee per jaar.
    Dat scheelt met de huidige prijzen toch ruim 20 miljoen per jaar
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 23:27
    Bijlow wordt alles behalve een Mulder, daar ja je echt wel zeker van zijn. En eigenlijk heeft Feyenoord ook gewoon een paar jaar een dip gehad. Maar nu komen er weer een hoop goede spelers aan. O.a. bij Oranje onder 17, dat met veel Feyenoorders in de basis kampioen werd. De onder 19 is ook erg sterk, alleen het Jong team niet en daar gaat het nu al een paar jaar fout.

    Geen geld, niet genoeg contract-spelers en de mening van Van Yellow die Feyenoord deze kans ontnam. Daar moet Van Geel gewoon weg, Gio om veel redenen ook en er moeten gewoon wat hardere mensen voor terugkomen. Iemand die alleen op de spelers, scouting en jeugddoorstroming let en één die het hele beleid opzet. De Engelse manier als je het een naam wilt geven.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 23:31
    Nou, dat moet ik dus nog zien. Ik vind hem niet heel overtuigend.
    Ja, maar hoe kan dat? Wij hadden geen dip.
    En sterke lichting of niet, denk je dat Feyenoord in die jaren die ik net noemde elk jaar een sterke lichting had?
    En toen hadden ze ook geen Jong team in de Jupiler League.

    Dat Van Geel en Gio vervangen een goed idee is ben ik met je eens. Mits je er de juiste mensen voor terughaalt.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    woensdag 21 november 2018 om 09:28
    Ajax heeft ook zeker wel een dip gehad. Waarom kopen ze anders nu elk jaar spelers die uiteindelijk toch niet slagen. De jeugd is dan op die posities niet goed genoeg. Elke club heeft weleens een dip of slecht beleid.

    En wat betreft Bijlow. Fouten maken mag, want dat deden Zoet en Onana op die leeftijd ook. Zelfs nu nog...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    woensdag 21 november 2018 om 11:44
    Het ging niet over Ajax. Jammer dat je defensive wordt
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    woensdag 21 november 2018 om 12:48
    Je zegt wij... Dus neem ik aan dat je Ajax bedoelt. Niks defensiefs, Ajax boeit mij niks.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    woensdag 21 november 2018 om 12:53
    Wanneer hadden wij dan een dip?
    Bij ons schuift er elk jaar sowieso een speler door.
    En het ging over Feyenoord.

    En waarom over Zoet en Onana beginnen als het over Bijlow gaat?
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    woensdag 21 november 2018 om 16:42
    Ja het ging over Feyenoord, waarom zeg je dan wij, als in Ajax?
    Bij Feyenoord schuift er ook elk jaar ééntje door, dus wat je nu zegt klopt niet.

    Vergelijken is normaal.
    Omdat mensen iemand afkraken op zijn fouten. Dus geef ik voorbeelden. Is Donnarumma een beter voorbeeld voor je?
    Vooral Ajacieden en PSV'ers kraken Bijlow af, terwijl ze zelf ook zo'n doelman hadden/hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    woensdag 21 november 2018 om 17:05
    Ja alleen eerst braken ze door en nu nauwelijks meer. Lijkt mij een probleem.

    Ajax en PSV hebben allebei betere keepers
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    woensdag 21 november 2018 om 17:13
    Oh wauw, je snapt het ook echt niet...
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41886
    dinsdag 20 november 2018 om 20:49
    Das dus het punt. Dr moet nie voor niets iemand plaatsmaken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 20:52
    Ik hoop dat het verschil van inzicht is dat Grootscholten juist vindt dat het heel goed gaat.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:32
    Er breekt ook weinig door tegenwoordig
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:32
    Iets voor Kuyt?
    Vind ik leuk
    derksen +8932
    dinsdag 20 november 2018 om 18:37
    O nog zo punt
    Dit is besloten door de vriendjes
    Weet iedereen waarom omdat er geen enkele de vrij, indy, nieuwe clasie lopen die binnen nu en 2 jaar verkocht kunnen worden
    En ja dan gaan de vriendjes geld mislopen hé
    Volgens ingewijden hebben ze rond vertrek van chong 36 pistolen getrokken de sukkels! En 3 weken gehuild vrouwen van pimmetje en consorten werd gewoon huilend de pin pas afgepakt
    Losers!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 18:42
    Terwijl de directie razend enthousiast is over het uitblijven van grote talenten? Bijzonder sterk verhaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:40
    Van Persie is de nieuwe naam .
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    dinsdag 20 november 2018 om 18:40
    Sinds Brard weg is en misschien dus ook sinds Grootscholten er zit, is de doorstroming van échte toppers gestaakt. De kans dat dit met andere dingen te maken zal hebben dan beleid is vrij klein.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:45
    Feyenoord is ten dode opgeschreven.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    dinsdag 20 november 2018 om 21:20
    Want......?
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    dinsdag 20 november 2018 om 18:48
    Een kleine stap, maar hopelijk is dit de 1e stap naar de grote schoonmaak die Feyenoord drastisch nodig heeft. Ik hoop dat de TD de volgende is.
    Vind ik leuk
    satesaus +976
    dinsdag 20 november 2018 om 18:48
    Zeer snel Wim Jonk gaan polsen. Niet in oude gewoontes gaan denken maar vooruit willen. Niks zeiken over zijn achtergrond. Toon lef, laat zien dat je het beste wil!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    dinsdag 20 november 2018 om 22:01
    Dat is gewoon een heel goed idee.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    dinsdag 20 november 2018 om 18:55
    Gaan ze volgend jaar Gio weg-promoveren?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    dinsdag 20 november 2018 om 19:08
    verschil van inzicht haha ja ja daar is iets heel anders aan de hand natuurlijk.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    dinsdag 20 november 2018 om 20:23
    Het schijnt dat die zeer regelmatig met de koffiejuffrouw "technisch" overleg had in de boardroom.
    Vind ik leuk
    Ropa +180
    dinsdag 20 november 2018 om 20:29
    Ik heb begrepen dat ze het niet eens waren over de hesjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:19
    Met spoed Stanley Brard terughalen...hij zit nog thuis...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:30
    Stanley Brard moet terug.
    Vind ik leuk
    FR_VakW +55
    dinsdag 20 november 2018 om 21:42
    Gewoon Brard terughalen. Heeft zijn buitenlandse avontuur gehad en zijn zakken aardig gevuld. Nu kan hij weer lekker terug op vertrouwde bodem komen en samen met Janssen de Feyenoordjeugd weer op niveau te brengen. Op vrij korte termijn zal de jeugd eindelijk beschikken over een hypermodern complex met de nieuwste en proffesioneelste faciliteiten die je maar kan wensen. In combinatie met de juiste kennis en vakmensen, het grote potentieel wat aanwezig is in de vijver waaruit ze kunnen vissen, en ook de groeiende financiële mogelijkheden van de club kan er een geweldige fundering gelegd worden voor een toekomstige wereldopleiding.
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    dinsdag 20 november 2018 om 21:53
    Kan Brard mooi terugkomen want de opleiding is afgegleden naar een bedenkelijk niveau.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws