'Het gaat gebeuren: Zlatan bereikt persoonlijk akkoord en keert terug naar Europa'

    'Het gaat gebeuren: Zlatan bereikt persoonlijk akkoord en keert terug naar Europa'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 19:28di 20-11-2018 om 19:28

    Het lijkt er vooralsnog echt op dat Zlatan Ibrahimovic terugkeert in Europa. La Gazzetta dello Sport meldt dinsdag dat de spits van LA Galaxy een persoonlijk akkoord heeft bereikt met AC Milan.

    Zowel Zlatan als LA Galaxy ontkent al een tijdje in alle toonaarden, maar in Italië weten ze zeker dat de 37-jarige Zweed zijn rentree gaat maken in Europa. Media in Italië schrijven er al weken over en volgens La Gazzetta is het dan echt bijna rond. Zlatan keert terug naar Europa, gaat opnieuw bij Milan spelen en tekent een contract voor een half jaar ter waarde van twee miljoen euro.

    Zlatan is volgens La Gazzetta in afwachting van het verlossende telefoontje van Milan-president Leonardo. De spits had elders meer kunnen verdienen, maar is bereid om salaris in te leveren. Het is de bedoeling dat de oud-spits van Ajax, Juventus, Internazionale, FC Barcelona, Paris Saint-Germain en Manchester United een contract tekent voor een half jaar, dat met een jaar verlengd kan worden. Zlatan speelde van 2010 tot 2012 al voor Milan.

    Zlatan wil vertrekken uit Amerika omdat LA Galaxy er niet in is geslaagd zich te plaatsen voor de play-offs, ondanks dat de spits met 22 goals behoorlijk wat heeft bijgedragen aan de totale productie.

    Plaats een reactie

    Nightcrawler +5601
    dinsdag 20 november 2018 om 19:30
    Heeft Nijkamp weer liggen slapen. Zlatan naar PEC was ideaal geweest
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17397
    dinsdag 20 november 2018 om 19:43
    Hij is wel van ome Mino, dus je weet maar nooit ;)
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3026
    dinsdag 20 november 2018 om 20:24
    Hoe minder spelers uit de stal van Rioolrat je in huis hebt hoe beter. Daar kom je vroeg of laat wel achter.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33361
    dinsdag 20 november 2018 om 21:43
    Zlatan was voor PEC gewoon een hele leuke spits geweest. Ik heb zelfs liever Zlatan met één been dan Mike van Duinen.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3026
    woensdag 21 november 2018 om 09:15
    "Zlatan was voor PEC gewoon een leuke spits geweest." No shit, Sherlock!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33361
    woensdag 21 november 2018 om 12:00
    Nou dan is in dit geval een mino speler toch prima?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6274
    dinsdag 20 november 2018 om 21:58
    Weest gerust, Milan verhuurt hem weer aan PEC.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 19:32
    Zlatan bepaalt alles zelf. Als je God bent kan dat!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:24
    Niet overdrijven koekie het is geen frenkie
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 20:29
    Nee dat klopt ouwe vitesse-fan. Frenkie noemt zichzelf geen god dat doet Zlatan wel.
    Dus deze reactie van jou slaat als een kut op een watermeloen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:49
    Niet zo neerbuigend koekie . He zonder mijn cluppie hadden jullie niks meer om op te rollen in het weekend 😜
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 20:51
    Niks neerbuigend. Jij beticht Frenkie van grootheidswaanzin; ik zeg alleen maar dat Zlatan daar last van heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:52
    Dan begrijpen we elkaar verkeerd . Sorry goos
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:13
    Wil je niet zo minachtend doen over de watermeloen?
    Vind ik leuk
    Echt? +4120
    dinsdag 20 november 2018 om 21:16
    Ehh, mijn voorkeur ging uit naar de kut....
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 20:46
    Ach ja, dat is veel sappiger in bepaalde omstandigheden. Allicht gaat je voorkeur uit naar de kut.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 20:44
    Staven met feiten graag zoals je zelf altijd roept.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:50
    Dat klopt keiharde feiten ondersteund met hoogwaardige reacties dat is iets wat ik na streef
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 20:52
    Moet je nu toegeven dat je daar dus ff de mist in ging.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:03
    Nogmaals excuus
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 20 november 2018 om 21:25
    Slecht dat jij God er bij haalt. Goed dat je de naam met een Hoofdletter begint.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 23:47
    Zlatan zegt zelf dat hij God is.... ik citeer alleen.
    Vind ik leuk
    035 +6400
    dinsdag 20 november 2018 om 23:49
    Citeren is napraten Koekie. :-)
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2289
    dinsdag 20 november 2018 om 23:52
    Ja en dat wil niet zeggen dat het mijn mening is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:32
    There's only one Zlatan🔥al had ik wel verwacht, mocht dit doorgaan dat ie verhuurd zou worden ipv meteen zou vertrekken.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5235
    dinsdag 20 november 2018 om 19:33
    Oh mijn god Zlatan is over zijn top heen. Milan is wel heel wanhopig........
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    dinsdag 20 november 2018 om 19:36
    Gelukkig voor milan schrijven ze twee miljoen met gemak af, is peanuts...maar ik denk dat de tijd is gekomen om zijn wondersloffen aan de zweedse wilgen te hangen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    dinsdag 20 november 2018 om 20:00
    Scoort er in de MLS wel op los.
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    dinsdag 20 november 2018 om 20:04
    Ja..maar yankees kunnen niet verdedigen...)...italiaanse houthakkers daarintegen wel...)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    dinsdag 20 november 2018 om 20:07
    De meeste in Italië scoren niet zo makkelijk. Zlatan daarentegen wel. ;-)
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    dinsdag 20 november 2018 om 20:20
    Wegaan het zien
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    dinsdag 20 november 2018 om 22:15
    Ronaldo is ook over zijn top heen
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5235
    woensdag 21 november 2018 om 10:28
    Haha echt wel 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:35
    Overdreven dit .
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:41
    Hoezo? Bij Zlatan is niks overdreven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:44
    Het houd ook een keer op Brent .
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:14
    Idd, Zlatan is geweest.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    dinsdag 20 november 2018 om 22:16
    Die gaat door tot zijn 40e
    Vind ik leuk
    1904088 +531
    dinsdag 20 november 2018 om 19:36
    Zonde van het geld. Zlatan is een baas maar het is een keer mooi geweest.
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    dinsdag 20 november 2018 om 19:39
    Hij scoort nog steeds als een baas!
    Vind ik leuk
    1904088 +531
    dinsdag 20 november 2018 om 19:41
    In Amerika ja, dat is geen prestatie.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5235
    dinsdag 20 november 2018 om 19:43
    Dat is niveau derde klasse amateurs...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:40
    Ook voor zlatan houdt het een keer op, ga lekker van je poen genieten.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11057
    dinsdag 20 november 2018 om 20:11
    Volgens mij vind hij het spelletje gewoon te leuk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:13
    Dat zal wel, maar het moet wel leuk blijven, mooie voetballer ervan genoten. Maar het moet geen afgang worden.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11057
    dinsdag 20 november 2018 om 20:15
    Dat ben ik met je eens maar kan me ook goed voorstellen dat je dat moment voor je uit wil schuiven. Bij Kuyt heb ik ook wel eens gedacht in zijn laatste jaar.... had maar gestopt, tot de laatste wedstrijd;).
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 20:18
    Dat is ook zo, is ook moeilijk om te stoppen.als toch stop doe het dan op je hoogtepunt.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17397
    dinsdag 20 november 2018 om 21:01
    Als voetballers op hun hoogtepunt moeten stoppen houden we weinig voetballers meer over.
    Zlatan kan gewoon nog prima mee, was afgelopen seizoen nog steeds geweldig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:18
    Dat zal maar je kan de amerikaanse en de italiaanse niet vergelijken met elkaar. En 37 mooie leeftijd om te stoppen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17397
    dinsdag 20 november 2018 om 21:29
    Als hij echt niet meer mee kon misschien, maar als je ook maar iets van zijn MLS seizoen hebt gezien weet je dat hij nog gewoon prima door kan gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:36
    We zullen zien ruud.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:40
    Man man...wat gaat hij nog doen..
    LA the place to be.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2561
    dinsdag 20 november 2018 om 19:41
    Europa keert terug naar Zlatan
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4014
    dinsdag 20 november 2018 om 19:41
    Lekker, weer een contractje voor Mino. Half jaartje. Daarna weer een contractje...
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +557
    dinsdag 20 november 2018 om 19:42
    Ik dacht Ajax maar dat zal dan niet zijn.
    Vind ik leuk
    Supporter1 +250
    dinsdag 20 november 2018 om 19:42
    Heerlijk een speler die milan goed kan gebruiken:)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5235
    dinsdag 20 november 2018 om 19:50
    Serieus een speler die over de hil is kan je goed gebruiken? Milan heeft Higuain al...
    Vind ik leuk
    Supporter1 +250
    dinsdag 20 november 2018 om 19:54
    Zlatan is en blijft een speler die wat extra's kan brengen. Higuain rond de 70e min naar de kant en zlatan erin.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1329
    dinsdag 20 november 2018 om 19:53
    Is toch heerlijk dat weer terug in europa is.
    Koning van de onmogelijke goals.
    Zelfbenoemd halfgod.

    Kijk er naar uit om hem op zondagavond op het bankje te zien ballen
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 19:59
    Mooi man, bij hem ik, hoe dichterbij hoe beter Had ook Amsterdam mogen zijn 😆
    Vind ik leuk
    Dionisius +39
    dinsdag 20 november 2018 om 20:39
    Higuain en Zlatan in de spits. 5 jaar geleden won je daar de CL mee. Bijna dan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34582
    dinsdag 20 november 2018 om 20:51
    Domme zet van milan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 21:15
    Daar begin je toch niet meer aan?!
    En ik mag 't geen bejaarden competitie noemen!
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    dinsdag 20 november 2018 om 21:53
    Prima huwelijk tussen vergane glorie en een bejaarde Zweed die al jaren over de top is.
    Vind ik leuk
    FCKip +646
    dinsdag 20 november 2018 om 22:05
    Voor 2 mio had Ajax hem ook wel kunnen oppikken. Dat was een stunt geweest.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    dinsdag 20 november 2018 om 22:07
    37.. Benieuwd of hij het nog heeft en ook in de Serie A kan laten zien.
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    woensdag 21 november 2018 om 03:28
    Had een goeie geweest voor AS Monaco om ze uit het slop te halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 03:29]
    Vind ik leuk