'Het gaat gebeuren: Zlatan bereikt persoonlijk akkoord en keert terug naar Europa'

'Het gaat gebeuren: Zlatan bereikt persoonlijk akkoord en keert terug naar Europa'

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 19:28di 20-11-2018 om 19:28

Het lijkt er vooralsnog echt op dat Zlatan Ibrahimovic terugkeert in Europa. La Gazzetta dello Sport meldt dinsdag dat de spits van LA Galaxy een persoonlijk akkoord heeft bereikt met AC Milan.

Zowel Zlatan als LA Galaxy ontkent al een tijdje in alle toonaarden, maar in Italië weten ze zeker dat de 37-jarige Zweed zijn rentree gaat maken in Europa. Media in Italië schrijven er al weken over en volgens La Gazzetta is het dan echt bijna rond. Zlatan keert terug naar Europa, gaat opnieuw bij Milan spelen en tekent een contract voor een half jaar ter waarde van twee miljoen euro.

Zlatan is volgens La Gazzetta in afwachting van het verlossende telefoontje van Milan-president Leonardo. De spits had elders meer kunnen verdienen, maar is bereid om salaris in te leveren. Het is de bedoeling dat de oud-spits van Ajax, Juventus, Internazionale, FC Barcelona, Paris Saint-Germain en Manchester United een contract tekent voor een half jaar, dat met een jaar verlengd kan worden. Zlatan speelde van 2010 tot 2012 al voor Milan.

Zlatan wil vertrekken uit Amerika omdat LA Galaxy er niet in is geslaagd zich te plaatsen voor de play-offs, ondanks dat de spits met 22 goals behoorlijk wat heeft bijgedragen aan de totale productie.

Plaats een reactie

Nightcrawler +6070
dinsdag 20 november 2018 om 19:30
Heeft Nijkamp weer liggen slapen. Zlatan naar PEC was ideaal geweest
Vind ik leuk
ruud wubbers +21114
dinsdag 20 november 2018 om 19:43
Hij is wel van ome Mino, dus je weet maar nooit ;)
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
dinsdag 20 november 2018 om 20:24
Hoe minder spelers uit de stal van Rioolrat je in huis hebt hoe beter. Daar kom je vroeg of laat wel achter.
Vind ik leuk
#Keizerout +41663
dinsdag 20 november 2018 om 21:43
Zlatan was voor PEC gewoon een hele leuke spits geweest. Ik heb zelfs liever Zlatan met één been dan Mike van Duinen.
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
woensdag 21 november 2018 om 09:15
"Zlatan was voor PEC gewoon een leuke spits geweest." No shit, Sherlock!
Vind ik leuk
#Keizerout +41663
woensdag 21 november 2018 om 12:00
Nou dan is in dit geval een mino speler toch prima?
Vind ik leuk
JanTa48 +7241
dinsdag 20 november 2018 om 21:58
Weest gerust, Milan verhuurt hem weer aan PEC.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 19:32
There's only one Zlatan🔥al had ik wel verwacht, mocht dit doorgaan dat ie verhuurd zou worden ipv meteen zou vertrekken.
Vind ik leuk
Vamos7 +9961
dinsdag 20 november 2018 om 19:33
Oh mijn god Zlatan is over zijn top heen. Milan is wel heel wanhopig........
Vind ik leuk
Mass +5790
dinsdag 20 november 2018 om 19:36
Gelukkig voor milan schrijven ze twee miljoen met gemak af, is peanuts...maar ik denk dat de tijd is gekomen om zijn wondersloffen aan de zweedse wilgen te hangen
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 20:00
Scoort er in de MLS wel op los.
Vind ik leuk
Mass +5790
dinsdag 20 november 2018 om 20:04
Ja..maar yankees kunnen niet verdedigen...)...italiaanse houthakkers daarintegen wel...)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 20 november 2018 om 20:07
De meeste in Italië scoren niet zo makkelijk. Zlatan daarentegen wel. ;-)
Vind ik leuk
Mass +5790
dinsdag 20 november 2018 om 20:20
Wegaan het zien
Vind ik leuk
Mr bien +5871
dinsdag 20 november 2018 om 22:15
Ronaldo is ook over zijn top heen
Vind ik leuk
Vamos7 +9961
woensdag 21 november 2018 om 10:28
Haha echt wel 😂
Vind ik leuk
1904088 +698
dinsdag 20 november 2018 om 19:36
Zonde van het geld. Zlatan is een baas maar het is een keer mooi geweest.
Vind ik leuk
Ale +5563
dinsdag 20 november 2018 om 19:39
Hij scoort nog steeds als een baas!
Vind ik leuk
1904088 +698
dinsdag 20 november 2018 om 19:41
In Amerika ja, dat is geen prestatie.
Vind ik leuk
Vamos7 +9961
dinsdag 20 november 2018 om 19:43
Dat is niveau derde klasse amateurs...
Vind ik leuk
Voetbal@com +2415
dinsdag 20 november 2018 om 19:40
Man man...wat gaat hij nog doen..
LA the place to be.
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
dinsdag 20 november 2018 om 19:41
Europa keert terug naar Zlatan
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5167
dinsdag 20 november 2018 om 19:41
Lekker, weer een contractje voor Mino. Half jaartje. Daarna weer een contractje...
Vind ik leuk
KeesBman11 +530
dinsdag 20 november 2018 om 19:42
Ik dacht Ajax maar dat zal dan niet zijn.
Vind ik leuk
Supporter1 +272
dinsdag 20 november 2018 om 19:42
Heerlijk een speler die milan goed kan gebruiken:)
Vind ik leuk
Vamos7 +9961
dinsdag 20 november 2018 om 19:50
Serieus een speler die over de hil is kan je goed gebruiken? Milan heeft Higuain al...
Vind ik leuk
Supporter1 +272
dinsdag 20 november 2018 om 19:54
Zlatan is en blijft een speler die wat extra's kan brengen. Higuain rond de 70e min naar de kant en zlatan erin.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1846
dinsdag 20 november 2018 om 19:53
Is toch heerlijk dat weer terug in europa is.
Koning van de onmogelijke goals.
Zelfbenoemd halfgod.

Kijk er naar uit om hem op zondagavond op het bankje te zien ballen
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 19:59
Mooi man, bij hem ik, hoe dichterbij hoe beter Had ook Amsterdam mogen zijn 😆
Vind ik leuk
Dionisius +107
dinsdag 20 november 2018 om 20:39
Higuain en Zlatan in de spits. 5 jaar geleden won je daar de CL mee. Bijna dan.
Vind ik leuk
Smithsonian +41223
dinsdag 20 november 2018 om 20:51
Domme zet van milan.
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 21:15
Daar begin je toch niet meer aan?!
En ik mag 't geen bejaarden competitie noemen!
Vind ik leuk
orion73 +1540
dinsdag 20 november 2018 om 21:53
Prima huwelijk tussen vergane glorie en een bejaarde Zweed die al jaren over de top is.
Vind ik leuk
FCKip +693
dinsdag 20 november 2018 om 22:05
Voor 2 mio had Ajax hem ook wel kunnen oppikken. Dat was een stunt geweest.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29055
dinsdag 20 november 2018 om 22:07
37.. Benieuwd of hij het nog heeft en ook in de Serie A kan laten zien.
Vind ik leuk
ronnieb +635
woensdag 21 november 2018 om 03:28
Had een goeie geweest voor AS Monaco om ze uit het slop te halen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 03:29]
Vind ik leuk