Van Persie traint volledig mee, verdediger eerder naar binnen richting 'PSV'

Van Persie traint volledig mee, verdediger eerder naar binnen richting 'PSV'

Gepubliceerd: woensdag 28 november 2018 om 19:21wo 28-11-2018 om 19:21

Laatste update: woensdag 28 november 2018 om 19:23wo 28-11-2018 om 19:23

Een opsteker voor Feyenoord richting de Eredivisie-topper tegen PSV van zondag. Robin van Persie, clubtopscorer met zes goals, kon net als dinsdag alles met de groep meedoen en de verwachting is dat hij fit is voor het treffen in De Kuip.

"Ik ben blij dat hij terug is", laat trainer Giovanni van Bronckhorst weten aan Feyenoord TV. "Deze week bekijken we wat Robin allemaal kan doen. Later deze week moet dan duidelijk worden hoe hij ervoor staat en wat er zondag mogelijk is tegen PSV." De aanvoerder miste door een spierblessure de duels met Heracles Almelo en FC Groningen.

Feyenoord kreeg niet alleen goed nieuws. Eric Botteghin heeft de woensdagtraining niet helemaal afgemaakt, meldt RTV Rijnmond. De Braziliaanse verdediger ging eerder naar binnen, maar de reden daarvan is nog niet bekend.

Jeremiah St. Juste en Luis Sinisterra ontbraken woensdag, omdat ze niet op tijd terug waren uit Engeland. Daar boekte Jong Feyenoord dinsdag een 8-0 zege op Sparta Praag. Ridgeciano Haps, die tot de winterstop is uitgeschakeld, trainde woensdag binnen.

Poll

Wat wordt Feyenoord - PSV?

(6216 stemmen)

Plaats een reactie

voorstopper +1122
woensdag 28 november 2018 om 19:23
PSV moet toch een keer verliezen...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 28 november 2018 om 19:30
Komende zondag dus ... 3-0
Vind ik leuk
Dezeun +6296
woensdag 28 november 2018 om 19:30
Waarom?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 28 november 2018 om 19:34
Gewoon omdat het kan.
Vind ik leuk
Dezeun +6296
woensdag 28 november 2018 om 19:39
Nee omdat ajax het niet op eigen kracht kan
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 28 november 2018 om 19:41
Als jij dat wil ... prima. Zolang Feyenoord maar wint ... 👍🏻
Vind ik leuk
PhilipB +99
woensdag 28 november 2018 om 19:24
Wordt een makkie voor PSV dit weekend
Vind ik leuk
Forever Ajax +2185
woensdag 28 november 2018 om 19:29
We gaan het zien...
Vind ik leuk
woensdag 28 november 2018 om 19:25
Yes, met van Persie erbij rollen we PSV op.
Vind ik leuk
woensdag 28 november 2018 om 19:49
Feyenoord is drie keer niks, die gaan het PSV niet lastig maken. De doorsnee Feyenoord supporter zou het ook niet erg vinden als de afstand tussen Ajax en PSV 5 punten blijft.
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
donderdag 29 november 2018 om 08:09

hieruit kunnen we meerdere dingen opmaken. ten eerste jij hebt geen flauw idee wat de gemiddelde feyenoord supporter denkt en ten tweede je laat het overkomen alsof je een heel zielig en bekrompen leventje hebt.
Vind ik leuk
woensdag 28 november 2018 om 21:29
Ook als Van Persie mee doet geen schijn kans Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 29 november 2018 om 11:06
wanneer komt ayoub eens tot spelen, creatieviteit gewaarborgd,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws