Vitesse-schlemiel gaat 'snel naar huis': 'Er is een heel stuk uit het veld nu'

    Vitesse-schlemiel gaat 'snel naar huis': 'Er is een heel stuk uit het veld nu'

    Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 20:58za 01-12-2018 om 20:58

    Bryan Linssen baalt enorm van zijn misser in de slotfase van het duel tegen FC Emmen (1-1). De vleugelaanvaller van Vitesse kreeg de kans om de Arnhemmers op voorsprong te schieten vanaf de stip, maar hij gleed op knullige wijze uit.

    Linssen scoorde in de eerste helft wel de 1-0 voor Vitesse, maar uiteindelijk was de Limburger toch de schlemiel. "Ik stond eigenlijk vrij zeker achter de bal", legt Linssen na afloop uit aan FOX Sports. "Er is gewoon een heel stuk uit het veld nu. Ik glij gewoon uit en daardoor is er een hap veld weg. Ik had geen problemen mijn evenwicht."

    "Het gevoel dat ik na mijn doelpunt had ben ik nu wel vergeten", baalt Linssen. "Ik had zo'n pech in de laatste vijf minuten, daar baal ik verschrikkelijk van. Ik ga dan ook heel snel naar huis. We hadden vierde kunnen staan na vandaag, maar dat laten we weer liggen."

    Plaats een reactie

    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:00
    Moet je maar niet uitglijden.
    Vind ik leuk
    NvC +5095
    zaterdag 1 december 2018 om 21:14
    Precies!
    Vind ik leuk
    Aal +22487
    zaterdag 1 december 2018 om 21:00
    Gewoon die bal laag houden dan gebeurt dit niet.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22647
    zaterdag 1 december 2018 om 21:02
    Hij heeft er wel patent op om die pingels de tribune in te schieten of niet?
    Vind ik leuk
    Aal +22487
    zaterdag 1 december 2018 om 21:04
    Ja met pingels vaak te onbesuisd.
    Oplossing : niet meer laten nemen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22647
    zaterdag 1 december 2018 om 21:08
    Idd gewoon een ander laten nemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:13
    Of hij moet mosterd op zijn schoenen smeren haha!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22647
    zaterdag 1 december 2018 om 21:14
    Dat is weer mosterd na de maaltijd.
    Vind ik leuk
    Brinkster +431
    zondag 2 december 2018 om 05:38
    Gelukkig raak je in Arnhem niet snel iemand op die grogendeels lege tribunes. Dat gelredome is ook echt primair voor evenementen dan een voetbal stadion volgens mij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:02
    Pech? Je bent gewoon een Klootzak als je een penalty mist.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22647
    zaterdag 1 december 2018 om 21:03
    Doet ie ook niet vaker hoor-:)
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:11
    Aah daar ben je weer. Succes morgen. Nogmaals. Wat heb ik zin in de pot morgen. 2-0 voor jullie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:17
    HaHa, heb je me gemist dan?..........Maar bedankt voor het succes wensen in ieder geval en de 2 - 0 voor ons..........Maar dat is natuurlijk wel puur eigen belang.........;-)
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:18
    Nee joh, zit geen spatje eigen belang bij. Haha. Heb sowieso meer met feyenoord dan met de lampkes.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:15
    Morgen heb je in iedergeval geen pech. Mijn glazenbol zegt namelijk 10-0. Van Persie voelt zich ineens weer de Van Persie die hij bij Arsenal was.
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 21:02
    Lekker makkelijk om dit punt verlies toe te dichten aan de gemiste pingel van Linssen.. Vitesse heeft gewoon collectief gefaald en een erg slechte wedstrijd gespeeld.. Het blijft het verhaal van m'n club, grillig en nog altijd en steeds te wisselvallig..
    Vind ik leuk
    LIO7 +1163
    zondag 2 december 2018 om 08:53
    Vitessenaar zijn is af en toe vreselijk frustrerend.... linssen speelde ondanks de penalty uberhaubt een draak van een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zondag 2 december 2018 om 09:32
    Alleen Linssen?
    Vind ik leuk
    LIO7 +1163
    zondag 2 december 2018 om 14:55
    Nee zeker niet... moeilijk om de slechtste te bepalen. Ik vond iedereen slecht
    Vind ik leuk
    Edenees80 +538
    zondag 2 december 2018 om 14:57
    Collectief gefaald helaas..
    Vind ik leuk
    LIO7 +1163
    zondag 2 december 2018 om 15:31
    Toch raar hoe wisselvallig ze spelen. Ineens lukt er niks meer. En staat er niemand op. Ze missen wel een leider. Een type Kashia.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173850
    zaterdag 1 december 2018 om 21:08
    Linsen , je wint met zijn allen en je verliest met zijn allen.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:12
    Nou, linssen is de schuldige gewoon. Als hij had gescoord hadden ze gewonnen. Nu niet. Het ligt vaak wel aan 1 speler.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173850
    zaterdag 1 december 2018 om 21:13
    voetbal is een teamsport
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:14
    Jawel. Maar als 1 iemand een fout maakt is het wel jou schuld. Eduardo kan er bijvoorbeeld niks aan doen dat hij hem mist.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173850
    zaterdag 1 december 2018 om 21:16
    we verloren de cruijffschaal door een gemiste pingel van angelino maar dat we die prijs niet pakten was niet zijn schuld
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:11
    Geen probleem met zijn evenwicht zegt hij!
    Jaja het veld de schuld geven.
    Misschien andere pinnen steken de volgende keer.

    Het gat waarin hij wil verdwijnen hoeft hij i.i.g. niet te graven.
    In gaan zitten - toedekken en klaar is Vitesse.
    Vind ik leuk
    Fcdhfc +36
    zaterdag 1 december 2018 om 21:16
    Neem kunstgras daar kan je geen gaten in maken
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11572
    zaterdag 1 december 2018 om 21:23
    Ze hadden Odegaard de penalty moeten laten nemen, dat is de man met de beste trap. Voor de rest liet op Serrero na niemand wat zien op het veld.
    Vind ik leuk
    Verratti +2125
    zaterdag 1 december 2018 om 21:32
    Serero bewoog, deed z'n acties en was (weer) de beste man van Vitesse. Ik kan verder niemand opnoemen die z'n niveau haalde. Ik zou Linssen niet nog een kans geven om een penalty te nemen. Het is domme pech of stress. Hij krijgt de ultieme kans om vlak voor tijd drie punten voor zijn werkgever Vitesse te halen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11572
    zaterdag 1 december 2018 om 21:41
    Vond die scheids ook wel lang wachten met fluiten voor die penalty te nemen.
    Vind ik leuk
    Verratti +2125
    zaterdag 1 december 2018 om 22:11
    Dat duurde heel lang. Snapte niet waarom en dat maakte het er voor Linssen niet makkelijker op. Maar toch. Zonde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:37
    Godverdomme hebben ze daar één nederlander lopen, gaat hij meteen pleite!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    NvC +5095
    zaterdag 1 december 2018 om 22:28
    “gaat hij meteen plat” 😉
    Vind ik leuk
    VA1 +2002
    zaterdag 1 december 2018 om 21:53
    Gewoon geen pingel meer nemen. Lachwekkend. Zelden zoiets gezien.
    Vind ik leuk
    HansVites +5225
    zaterdag 1 december 2018 om 21:57
    Het was gewoon weer kut zoals zo vaak tegen kleinere clubs.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 10:59
    toto verpest ,klootviool
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 12:27
    Hij speelde gewoon zoals de rest een zaadwedstrijd. Alleen serrero wist zijn eigen nivo te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws