Vitesse-schlemiel gaat 'snel naar huis': 'Er is een heel stuk uit het veld nu'

Vitesse-schlemiel gaat 'snel naar huis': 'Er is een heel stuk uit het veld nu'

Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 20:58za 01-12-2018 om 20:58

Bryan Linssen baalt enorm van zijn misser in de slotfase van het duel tegen FC Emmen (1-1). De vleugelaanvaller van Vitesse kreeg de kans om de Arnhemmers op voorsprong te schieten vanaf de stip, maar hij gleed op knullige wijze uit.

Linssen scoorde in de eerste helft wel de 1-0 voor Vitesse, maar uiteindelijk was de Limburger toch de schlemiel. "Ik stond eigenlijk vrij zeker achter de bal", legt Linssen na afloop uit aan FOX Sports. "Er is gewoon een heel stuk uit het veld nu. Ik glij gewoon uit en daardoor is er een hap veld weg. Ik had geen problemen mijn evenwicht."

"Het gevoel dat ik na mijn doelpunt had ben ik nu wel vergeten", baalt Linssen. "Ik had zo'n pech in de laatste vijf minuten, daar baal ik verschrikkelijk van. Ik ga dan ook heel snel naar huis. We hadden vierde kunnen staan na vandaag, maar dat laten we weer liggen."

Plaats een reactie

zaterdag 1 december 2018 om 21:02
Pech? Je bent gewoon een Klootzak als je een penalty mist.
Vind ik leuk
elmagico070 +23900
zaterdag 1 december 2018 om 21:03
Doet ie ook niet vaker hoor-:)
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:15
Morgen heb je in iedergeval geen pech. Mijn glazenbol zegt namelijk 10-0. Van Persie voelt zich ineens weer de Van Persie die hij bij Arsenal was.
Vind ik leuk
Edenees80 +496
zaterdag 1 december 2018 om 21:02
Lekker makkelijk om dit punt verlies toe te dichten aan de gemiste pingel van Linssen.. Vitesse heeft gewoon collectief gefaald en een erg slechte wedstrijd gespeeld.. Het blijft het verhaal van m'n club, grillig en nog altijd en steeds te wisselvallig..
Vind ik leuk
LIO7 +1987
zondag 2 december 2018 om 08:53
Vitessenaar zijn is af en toe vreselijk frustrerend.... linssen speelde ondanks de penalty uberhaubt een draak van een wedstrijd.
Vind ik leuk
Edenees80 +496
zondag 2 december 2018 om 09:32
Alleen Linssen?
Vind ik leuk
LIO7 +1987
zondag 2 december 2018 om 14:55
Nee zeker niet... moeilijk om de slechtste te bepalen. Ik vond iedereen slecht
Vind ik leuk
Edenees80 +496
zondag 2 december 2018 om 14:57
Collectief gefaald helaas..
Vind ik leuk
LIO7 +1987
zondag 2 december 2018 om 15:31
Toch raar hoe wisselvallig ze spelen. Ineens lukt er niks meer. En staat er niemand op. Ze missen wel een leider. Een type Kashia.
Vind ik leuk
Fcdhfc +153
zaterdag 1 december 2018 om 21:16
Neem kunstgras daar kan je geen gaten in maken
Vind ik leuk
Vak-DD +13385
zaterdag 1 december 2018 om 21:23
Ze hadden Odegaard de penalty moeten laten nemen, dat is de man met de beste trap. Voor de rest liet op Serrero na niemand wat zien op het veld.
Vind ik leuk
Verratti +2507
zaterdag 1 december 2018 om 21:32
Serero bewoog, deed z'n acties en was (weer) de beste man van Vitesse. Ik kan verder niemand opnoemen die z'n niveau haalde. Ik zou Linssen niet nog een kans geven om een penalty te nemen. Het is domme pech of stress. Hij krijgt de ultieme kans om vlak voor tijd drie punten voor zijn werkgever Vitesse te halen.
Vind ik leuk
Vak-DD +13385
zaterdag 1 december 2018 om 21:41
Vond die scheids ook wel lang wachten met fluiten voor die penalty te nemen.
Vind ik leuk
Verratti +2507
zaterdag 1 december 2018 om 22:11
Dat duurde heel lang. Snapte niet waarom en dat maakte het er voor Linssen niet makkelijker op. Maar toch. Zonde.
Vind ik leuk
zaterdag 1 december 2018 om 21:37
Godverdomme hebben ze daar één nederlander lopen, gaat hij meteen pleite!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:38]
Vind ik leuk
NvC +9811
zaterdag 1 december 2018 om 22:28
“gaat hij meteen plat” 😉
Vind ik leuk
VA1 +3165
zaterdag 1 december 2018 om 21:53
Gewoon geen pingel meer nemen. Lachwekkend. Zelden zoiets gezien.
Vind ik leuk
HansVites +6946
zaterdag 1 december 2018 om 21:57
Het was gewoon weer kut zoals zo vaak tegen kleinere clubs.
Vind ik leuk
zondag 2 december 2018 om 10:59
toto verpest ,klootviool
Vind ik leuk
Sje Ernem +14
zondag 2 december 2018 om 12:27
Hij speelde gewoon zoals de rest een zaadwedstrijd. Alleen serrero wist zijn eigen nivo te halen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws