Kashia speculeert al over terugkeer in Arnhem: 'Dat idee speelt wel in mijn hoofd'

    Kashia speculeert al over terugkeer in Arnhem: 'Dat idee speelt wel in mijn hoofd'

    Gepubliceerd: zaterdag 1 december 2018 om 21:14za 01-12-2018 om 21:14

    Guram Kashia wil ooit terugkeren bij Vitesse. De Georgische verdediger, die nu in de Verenigde Staten actief is, nam tijdens het thuisduel met FC Emmen (1-1) afscheid van het Arnhemse publiek en werd daar zichtbaar door geëmotioneerd.

    Kashia, die bijna driehonderd wedstrijden speelde voor Vitesse, werd geëerd met een groot spandoek. "Ik vraag mezelf af hoe het kan dat ik zo geliefd ben", zegt Kashia na afloop tegen FOX Sports. "Misschien hebben de supporters gezien dat ik altijd mijn best deed en dat ik er altijd voor ze was. Blijkbaar was dat genoeg voor ze."

    "Ik wil graag terugkomen bij Vitesse", geeft Kashia toe. "Ik heb mooie herinneringen hier, dus dat plan heb ik wel. Ik voel me hier thuis, dus we zullen het zien. Het lijkt me heel erg mooi om hier als speler af te sluiten. Dit afscheid was dan ook geen 'vaarwel'. Ik kwam gewoon even langs in Arnhem, want een terugkeer zit in mijn hoofd."

    Plaats een reactie

    Edenees80 +538
    zaterdag 1 december 2018 om 21:17
    Liever vandaag dan morgen..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11572
    zaterdag 1 december 2018 om 21:21
    Jij bent mij voor.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2326
    zaterdag 1 december 2018 om 21:17
    Na vanavond heeft hij zo zijn bedenkingen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 december 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173851
    zaterdag 1 december 2018 om 21:19
    Klasse gedaan van de vitesse aanhang
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:22
    Zo snel mogelijk Vitesse mist een echte leider en dat was jij altijd zie je liever vandaag nog trug komen liever dan morge
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2068
    zaterdag 1 december 2018 om 21:25
    Hahaha Amerika bevalt niet???
    Kom maar terug dan; daar doen ze in de VS niet moeilijk over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 21:32
    Die speelt volgens seizoen weer bij Vitesse al is het niet in de winter. Hoort gewoon bij die club inmiddels. Kunnen ook wel een centrale verdediger gebruiken.
    Vind ik leuk
    VA1 +2002
    zaterdag 1 december 2018 om 21:47
    Held
    Vind ik leuk
    HansVites +5225
    zaterdag 1 december 2018 om 21:54
    Topper is het
    Vind ik leuk
    Het Brein +4339
    zaterdag 1 december 2018 om 21:54
    Marco De Marchi
    Dejan Stefanovic
    Guram Kashia
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 01:49
    Ruudje Knol
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2234
    zaterdag 1 december 2018 om 22:34
    Die moet ook terugkomen dat is echt mister vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 december 2018 om 22:55
    Mooi om te zien,iemand met hart voor de club.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    zondag 2 december 2018 om 08:31
    Geweldige speler voor Vites, verzaakte nooit, vol passie en een hart voor de club. Zo zie je ze niet veel meer tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    allround +1679
    maandag 3 december 2018 om 08:46
    Goeie vent en speler voor Vitas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws