Emmen-uitblinker veelzijdig: 'Heb een goede trap, maar scoor zelfs met m'n hoofd'

    Emmen-uitblinker veelzijdig: 'Heb een goede trap, maar scoor zelfs met m'n hoofd'

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 09:14zo 02-12-2018 om 09:14

    Caner Cavlan zit goed in zijn vel bij FC Emmen. De linksback annex linkermiddenvelder maakt de laatste weken indruk bij de ploeg uit Drenthe met zijn assists en kwam in het duel met Vitesse (1-1) tot scoren.

    Cavlan dook bij de tweede paal op om met zijn hoofd de gelijkmaker te produceren. "Ik doe gewoon mijn stinkende best en nu komt alles er uit", legt Cavlan uit bij de NOS. "Belangrijk zijn voor het team doet me goed. Ik heb een goede trap en mijn assists waren goede voorzetten, denk ik. Ik scoor nu zelfs met mijn hoofd."

    "We hebben keihard gevochten vandaag", bespreekt Cavlan de wedstrijd van zijn ploeg. "We stonden in de eerste helft zwaar onder druk, maar we hebben ons goed herpakt. Al met al kunnen we heel tevreden zijn met de 1-1."

    Het goudhaantje van Emmen denkt dat zijn ploeg het verschil op defensief vlak kan maken. "We hebben stabiliteit nodig, want we willen gewoon zo min mogelijk goals tegenkrijgen. Hier kunnen we dan wel mee door."

    Plaats een reactie

    zondag 2 december 2018 om 09:17
    Ja alles komt er nu uit bij Emmen met 11 man voor de eigen goal hangen en hopen dat je met anti voetbal een punt kan pakken ergens diep triest of zoals Sjaakie zou zeggen “ ik hoop dat ze degraderen “
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6776
    zondag 2 december 2018 om 09:22
    Nee,lekker ''voetballen'' tegen een veel beter team en er dan vier om de oren krijgen. Gewoon naar hun kwaliteiten gevoetbald.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 09:49
    Laat ze dan lekker aanleggen tegen NEC of Telstar in de KKD . Die pot was gisteren gewoon niet om aan te zien en dat is bij Emmen bij wekelijks zo gewoon niet aan te gluren dat spel . Mochten ze in de ED blijven dan skip volgend jaar twee wedstrijden ga daar niet nog eens 90 minuten naar kijken .
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 december 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    Emmenaar +676
    zondag 2 december 2018 om 10:18
    Wat een onzin. Alleen tegen AZ, Ajax, PSV en Vitesse was Emmen duidelijk minder dan de tegenstander. In alle andere wedstrijden waren ze minstens gelijkwaardig. Maar blijkbaar is dat voor sommigen nog steeds moeilijk te accepteren en spelen ze toevallig allemaal tegen Emmen hun "slechtste wedstrijd van het seizoen". Grappenmakers.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 10:29
    Tegen anti voetbal is het erg moeilijk te presteren je staat met 22 man op het veld en als er 11 man staan die er geen wedstrijd van willen maken is het vrij logisch dat de tegenstander dit als slechtste wedstrijd bestempelen het is bijna geen wedstrijd meer te noemen niet om aan te gluren dat spel . Maak er eens een pot van persoonlijk ga ik liever naar het stadion voor een nederlaag maar dat mijn club alles gedaan heeft om er een spannende pot van te maken als dat je 90 minuten naar een pot zit te kijken die totaal niet aan te gluren is
    Vind ik leuk
    Emmenaar +676
    zondag 2 december 2018 om 11:32
    Sorry hoor, maar je kraamt echt onzin uit. Tegen Vitesse speelde Emmen wat voorzichtiger, maar dat was ook noodgedwongen. Vitesse zat er kort op waardoor Emmen in het eerste half uur niet anders kon dan tegen houden. Buiten dit half uurtje om heeft Emmen juist altijd een heel positieve spelopvatting. En dat werd door de kenners op tv dan weer "naïef" genoemd. Je kunt het blijkbaar nooit goed doen. Hoewel, met 13 punten uit 13 wedstrijden doen we het veel beter dan menigeen dacht. Blijkbaar is dat voor sommige lieden erg frustrerend. Het zij zo. Fijne dag verder.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 19:52
    Heb jij de wedstrijd wel gezien of alleen de eerste 20 minuten
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13174
    zondag 2 december 2018 om 09:57
    Uit tegen een team als Vitesse is dat nogal logisch..
    Thuis spelen ze best aanvallend hoor..
    Vind ik leuk
    hendrikus +45
    zondag 2 december 2018 om 09:57
    Vitesse heeft een begroting van 27 miljoen en Emmen een begroting van 6 miljoen
    dan moet het toch geen probleem zijn dat Vitesse nadat Emmen tijdens de wedstrijd een ander systeem gaan spelen niet weet wat ze moeten doen? Na een half uur speelde Emmen gewoon 4-4-2 en dat noem jij met 11 man voor de goal hangen ?
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 10:17
    Jij hebt wel een leuke pot gezien wou je zeggen
    Vind ik leuk
    hendrikus +45
    maandag 3 december 2018 om 06:38
    Tuurlijk het was mooi om te zien dat het vreemdelingen legioen niet van een camping elftal kan winnen .Nogmaals de begrotingen vite$$e /27 miljoen en Emmen 6 miljoen .
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 07:20
    Het was inderdaad een prachtige open pot die van links naar rechts ging er werden over en weer vee kansen gecreëerd niet alleen in het stadion maar ook de mensen thuis hebben 95 minuten lang op het puntje van de stoel gezeten . Niemand begrijpt waarom
    Emmen zichzelf een camping elftal noemt . Zelf verwacht ik dat de begroting de komende jaren een van de grootste van nederland gaat worden met al het kwaliteit wat er op het veld staat verwacht ik komende transfer periode dat Emmen flink gaat cashen en dan komend seizoen komen daar de bonussen voor het Europa voetbal er nog Eems bovenop .


    Dit is wat hendrikus en emmenaar afgelopen weekend schijnbaar hebben gezien . Zo goed jongens
    Vind ik leuk
    maandag 3 december 2018 om 07:47
    Sterker nog ze mogen in arnep blij zijn dat het geen totale Walk over is geworden . Je zag goed hoe de keeper Eduardo 90 minuten lang keihard onder druk stond de ballen werden van alle kanten op het doel gevuurd , die man heeft de pot van zijn leven staan keepen daar dat er maar 1 in is gevallen is bijna ondenkbaar . Maar hendrikus klopt het dat je eigenlijk een Ajacied bent die in de regio Emmen woont ? Je hebt het zo over begrotingen en geld zou bijna denken dat je een reserve jood bent
    [Reactie gewijzigd op maandag 3 december 2018 om 07:49]
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 09:22
    Emmen handhaaft zich. Leuk als je vooraf wordt uitgemaakt voor camping elftal en dan gelijk speelt tegen Vitesse, welke ik ondanks allerlei opmerking naar me, nog steeds geen eigen beleid vind voeren maar een Russisch investeerdersbeleid / mis bij Vitesse een eigen indenditeit.
    Vind ik leuk
    Joost69 +24
    zondag 2 december 2018 om 10:42
    Nou de eigenaar is een Rus, beetje raar als de club een ander beleid zou voeren dan die van hem of niet? Dus zijn beleid is ook een beleid.

    En over eigen identiteit, dat is zo'n makkelijk en, sorry, nogal dom non-argument. Het enige wat is veranderd is de eigenaar, supporters komen nog steeds uit Arnhem en regio, spelen nog steeds in Arnhem, zelfde stadion, clubkleuren, logo en die actie gister voor Kashia vond je dan niks. Als Vitesse geen identiteit heeft dan heeft geen enkele club dat.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11572
    zondag 2 december 2018 om 11:54
    Eigen identiteit ? Je hebt het afscheid van Kashia zeker niet gezien dan. Dat is de identiteit van onze supporters en daar is niks russisch aan ! Maar praat gewoon de domme meute na hier.
    Vind ik leuk
    Joost69 +24
    zondag 2 december 2018 om 12:56
    Laat maar, ik had eerst zijn profiel moeten bekijken. Supporter van het bij elkaar gekochte kantine elftal van Philips en opper successupportersclub Barca. Waarschijnlijk voor geen van beide clubs een seizoenskaart gehad of ooit maar het stadion van binnen gezien, maar wel op maandagochtend zuigen bij de collega's dat "hun" clubje wel gewonnen heeft. God, wat heb ik een hekel aan dat soort nepfiguren.

    Getuigt wel van lef om met zo'n "identiteit" dit soort opmerkingen te maken haha.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws