'Kutweekend' door kansloze nederlaag bij Ajax: 'Hebben we niet veel aan'

    'Kutweekend' door kansloze nederlaag bij Ajax: 'Hebben we niet veel aan'

    Gepubliceerd: zondag 2 december 2018 om 15:27zo 02-12-2018 om 15:27

    Voor een weerloos ADO Den Haag viel er zondagmiddag weinig te genieten op bezoek bij Ajax. Tijdens de kansloze nederlaag in Amsterdam was er sprake van één hoogtepuntje: aanvoerder Aaron Meijers krulde een vrije trap héél lekker binnen. 

    Emile van de Sande
    AMSTERDAM

    Met links schoot de Meijers achter Ajax-goalie André Onana. "Hij zat er lekker in", vertelde de routinier na afloop tegen VoetbalPrimeur. "Je weet dat de bal dichtbij het doel ligt. Er staan een paar grote jongens in de muur. Ik dacht: ik schiet hem strak over de muur. Onana zat er nog wel aan, maar niet voldoende."

    Voor de Kameroense keeper van Ajax betekende het z'n eerste tegengoal in ruim 830 minuten in de Johan Cruijff Arena. "Dat is heel leuk, maar daar hebben we niet zo heel veel aan..", aldus een besmuikt lachende Meijers. 

    "Dit is een kutweekend. We hadden er meer van verwacht. Het heeft er niet ingezeten. We waren te slecht aan de bal."

    Check hieronder het volledige interview met Meijers 

    Plaats een reactie

    zondag 2 december 2018 om 15:33
    Had je anders verwacht ????
    Vind ik leuk
    AJAXDEGOD +547
    zondag 2 december 2018 om 15:34
    10-0
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    zondag 2 december 2018 om 17:34
    Nee Ajax is tob ..😁
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1474
    zondag 2 december 2018 om 20:46
    Maar jullie spelers vinden het een Kutweekend, dus wat je nu wil zeggen snap ik niet.
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    zondag 2 december 2018 om 16:35
    Te slecht aan de bal, te slecht zonder bal, te slecht in de buurt van de bal. Zonder El Khayati is dit ADO gewoon een dramatisch elftal.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10298
    maandag 3 december 2018 om 09:54
    Met El Khayati ook.
    Vind ik leuk
    Nbl +651
    zondag 2 december 2018 om 16:56
    Komen met 11 man in het doel staan beetje kansloos ADO !!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 17:07
    Wat moet je dan vol op de aanval tegen een ploeg als Ajax. Kom op man het verschil is te groot. ADO speelt naar zijn kunnen en zonder El Khayati is er weinig creativiteit.
    Vind ik leuk
    Nbl +651
    zondag 2 december 2018 om 17:15
    Snap best dat het kwaliteisverschil groot is maar zo wil je toch ook geen wedstrijd spelen . Maar ja gelukkig is het maar 5 1 valt op zich nog mee succes volgende wedstrijd dreden.!
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 18:27
    Klopt het is hopen dat Ajax een mindere dag heeft en dat ons plannetje werkt maar als het binnen no time 2-0 staat dan is het klaar. Ajax heeft een geweldige ploeg en dan ook nog zonder Ziyech.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    zondag 2 december 2018 om 17:32
    Had erger gekund ja maar het was helaas kansloos , Troupe gauw terug naar Utrecht, Necis verhuren aan Lisse en Johnson van AZ huren.
    Vind ik leuk
    zondag 2 december 2018 om 18:28
    Necid is echt wel een goeie alleen moet hij net als Johnsen vorig jaar wel die ballen krijgen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10298
    maandag 3 december 2018 om 09:55
    Gewoon opdoeken dat ADO, mist niemand die club.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    maandag 3 december 2018 om 10:18
    😆😆😂
    Vind ik leuk