'Pusic onder vuur in Enschede: FC Twente-selectie zet vraagtekens bij trainer'

    'Pusic onder vuur in Enschede: FC Twente-selectie zet vraagtekens bij trainer'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 08:01wo 05-12-2018 om 08:01

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 09:30wo 05-12-2018 om 09:30

    De druk op FC Twente-trainer Marino Pusic neemt met de week toe. Dat schrijft De Telegraaf woensdag. De selectie van Twente heeft blijkbaar z'n bedenkingen bij het functioneren van de oefenmeester. 

    In de spelersgroep van de Keuken Kampioen Divisie-formatie worden vraagtekens gezet bij 'de trainingsmethodieken en tactische keuzes' van Pusic, weet De Telegraaf. Afgelopen week verloor Twente in eigen huis met 5-2 van Jong Ajax. Die nederlaag is 'snoeihard aangekomen'. 

    De 47-jarige Pusic werd afgelopen zomer defintief benoemd tot hoofdtrainer van Twente. In maart 2018 stelde de club uit Enschede hem aan als interim-coach, na het ontslag van Gertjan Verbeek. Eerder stond Pusic al even aan het roer nadat René Hake aan het begin van het seizoen 2017/18 op straat was gezet. 

    'Tot op heden is Pusic er onvoldoende in geslaagd om van het vreemdelingenlegioen bij Twente een soepel draaiend geheel te maken', schrijft De Telegraaf. 'De druk is bovendien enorm groot, want het nog altijd met een schuldenlast van 50 miljoen euro kampende FC Twente moet vanuit financieel oogpunt direct weer terug naar de Eredivisie.'

    Twente staat na zestien speelrondes in de KKD op de vijfde plek. De achterstand op koploper FC Den Bosch bedraagt vier punten. 

    Poll

    Haalt Pusic het einde van het seizoen in Enschede?

    (1832 stemmen)

    Plaats een reactie

    Eddy T67 +1844
    woensdag 5 december 2018 om 08:10
    Slangekuil daar. Er gaan daar vaker trainers weg dan dat ik naar de kapper ga. (En ik ben nog niet eens kaal). Zou het misschien ergens anders aan kunnen liggen?
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 08:15
    Precies. Al die spelers zijn op het laatste moment gehaald en bij elkaar in de kleedkamer gegooid. En Pusic moet dat zooitje maar neerzetten. Hij heeft geen normale voorbereiding gehad. Geef hem de kans om in de winterstop een goede voorbereiding te draaien voor de 2e seizoenshelft. Er is nog niks aan de hand. De achterstand op de nummer 1 is niet zo groot en alle topclubs in de KKD laten constant punten liggen. En andere trainer had het echt niet beter gedaan.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    woensdag 5 december 2018 om 09:06
    Het voetbal wordt alleen maar slechter. Er zit geen progressie in.
    Pusic is ook medeverantwoordelijk voor de degradatie van afgelopen seizoen.
    En ook de spelers geen vertrouwen meer in hem.

    Dus het is natuurlijk een stuk logischer om een nieuwe trainer de kans te geven de 2e seizoenshelft.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:14
    Ben ik niet met je eens.
    Hoeveel trainers moet de club nog ontslaan?
    Ze wisten tot 2x toe waar Pusic toe in staat was, of niet in staat was.
    2x had hij het roer overgenomen en genoot het vertrouwen van de gehele directie/selectie (op dat moment).om hem een jaar contract te geven.
    Laat hem dat jaar dan ook maar afmaken ondanks het nog steeds niet loopt en er weinig lijn in het spel te zien is.
    Maar de spelers zijn er ook zelf verantwoordelijk voor.
    Zoals die bewierrookte Aitor mag best wat meer werk verrichten.
    Echt zo'n mooi weer voetballer.
    Boere werkt wel hard maar mist kansen die zelfs een spits van een KKD niet zo vaak mag missen.

    Vele spelers komen gewoon kwaliteit te kort zoals Drommel, Hölscher, Nancho, Ricardino, Ramos maar beter is niet voor handen.

    Nee, het hele technische beleid van mijn club moet in de spiegel kijken.
    Ook de bejubelde van Leeuwen
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    woensdag 5 december 2018 om 09:24
    Een trainer ontslaan is het probleem niet. De absurd lange contracten die werden afgesloten is het probleem.
    Van Halst legde Hake voor 2,5 jaar vast, de inkt was nog niet droog of hij ontsloeg hem alweer. Vervolgens deed Van Halst hetzelfde met verbeek en assistenten. Voor jaren vastleggen om wat maandjes later ze allemaal weer te ontslaan.

    Pusic heeft een bescheiden contract tm de zomer, dus die kun je gewoon vervangen, zeker gezien wat er op het spel staat. Eventueel kan hij gewoon een andere functie bekleden.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:30
    Maar denk jij ook echt dat het alleen aan Pusic ligt?
    Ik denk eerder aan de spelers zelf.
    En diegene die zeuren zijn de spelers die vrijwel nooit in actie komen zoals v/d Lely.
    Deed hij dat ook al niet onder Hake?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    woensdag 5 december 2018 om 09:45
    Ja, ik vind het duidelijk aan pusic liggen.
    Er zit totaal geen lijn in het spel. Simpele afspraken worden niet gemaakt, waardoor er veel onduidelijkheden in het veld zijn.
    En het belangrijkste, er zit geen progressie in, sterker nog , het wordt met de week slechter.

    Dus ook al is de selectie niet goed , dan kun je nog wel afspraken met elkaar maken , progressie met elkaar boeken etc.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 10:54
    Oke jouw mening.
    Deels heb je ook wel gelijk hoor, maar een trainer is wel afhankelijk van de spelers die hij heeft en naar mijn weten heeft hij daar geen zeggenschap in gehad wie er wel of niet moet komen.
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    woensdag 5 december 2018 om 09:33
    Dan bekijk je het puur financieel. Maar denk jij dat een andere trainer er meer uitgehaald zou hebben?
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    woensdag 5 december 2018 om 09:45
    Ja.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Eens, en wordt het niet eens tijd dat de spelers de hand in eigen boezem steken? Hier in Den Bosch viel mij op dat er spelers bij lopen, waaronder die rechtsbuiten met zijn geblondeerde bloempotkapsel, die zich wel heel erg goed voelen terwijl ze niets laten zien. Het wordt tijd dat ze eens laten zien waar ze voor betaald worden in plaats van steeds af te geven op de trainer.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:36
    Met jou kan ik praten
    ;o)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:58
    Als je in een jaar 3 of 4 trainers ontslaat dan is er ergens structureels iets verkeerds. Kijk Roda ontsloeg zijn trainer niet en had iets meer moeite dan Twente te degraderen(2 extra wedstrijden) Met dezelfde trainer doen ze het nu net zo goed of slecht als Twente,maar wel met beduidend minder materiaal. Kampioen hoeft Roda niet te worden,een prijs hebben ze al(de nacompetitie,je moet wel erg slecht zijn als je niet bij de eerste 14 ofzo komt) als ze maar eens financieel gezond worden en en goede structuur in de club krijgen
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 10:57
    Klopt, valt mij ook op hoor dat ze nu al 5 trainers achtereen ontslagen hebben in pakweg 6 jaar.
    Moet ik er wel bijvertellen dat McClaren "vrijwillig ontslag nam" (met een grote zak met geld).
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 10:44
    Interview Boessen gelezen?
    Boijmans zal wel komen.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    woensdag 5 december 2018 om 10:54
    Gelezen ja. Je haalt er duidelijk uit dat Boessen die er graag bij wil hebben. Wat denk je van Ramselaar?

    Toch denk ik dat we versteld zullen gaan staan wat er gaat komen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 10:58
    Middenvelders hebben we genoeg, dus Ramselaar niet denk ik.
    Mocht Velkov vandaag geblesseerd blijken dan Isimat?
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    woensdag 5 december 2018 om 11:01
    Velkov is toch licht geblesseerd?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 11:16
    Velkov vandaag MRI.

    Hernandez en Gashi zullen wel terug gaan en Rodrigues zou ik verhuren, ik zie daar nog wel wat in.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    woensdag 5 december 2018 om 11:29
    Rodrigues is zeker een leuke speler maar of hij voldoende kwaliteit heeft om mee te doen in de eredivisie weet ik niet. Denk dat het echt tijd is voor aanhaken of afvallen en door selecteren op linker rijtje eredivisie waardoor ik denk dat Rodrigues uiteindelijk bij de afvallers zal gaan horen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 11:36
    Kan zijn, hij is vorig jaar gehaald toen was het prima, nu praten we over Bony of een Braziliaan van 2 miljoen daar kan Rodrigues niet mee concurreren.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    woensdag 5 december 2018 om 11:56
    Nee dat bedoel ik. Zou wel zonde zijn als deze jongen niet bij een andere club alsnog tot spelen gaat komen. Ben er van overtuigd dat clubs zoals Top Oss bijvoorbeeld een Rodrigues goed kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 08:47
    Gaat weer lekker met de verkoop voor morgen. m4, 5, 6 en 7 zijn al weer uitverkocht.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 09:38
    Lees net op de facebook pagina fc den bosch is van ons dat er nog maar 2200 kaarten te koop zijn voor morgen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 12:13
    Ik zag het, zal dicht tegen uitverkocht aan zitten.
    Heb jij nog iets over Velkov gelezen?
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 12:38
    Nee, helemaal niets. Wat ik wist is dat hij maandag uit voorzorg aan de kant werd gehouden en dat hij slechts lichte pijntjes had. Ga er dan ook van uit dat hij morgen speelt.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 12:41
    MRI uit voorzorg misschien.
    Ze zeggen wel dat het kunstgras geen blessures geeft maar er zijn toch heel wat knieblessures geweest bijv bij Beltrame en die andere Italiaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 13:06
    Ik heb vorige keer hier een discussie daar over gehad. Heb een hele lijst van spelers met een zware knieblessure gegeven om dat te onderbouwen. Geloof dat je bij Den Bosch op zo'n 18 spelers uit kwam vanaf seizoen 2013. Had daar nog niet eens die Italianen bij gezet.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 13:10
    Biemans blesseerde zich dan wel in een uitwedstrijd en vd wi n den in een duel maar het is mij ook opgevallen dat het opvallend vaak de knie betreft.
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 13:18
    Het is juist vaak in duel. Wanneer je op kunstgras je voet echt zet dan staat deze "vast". Als er dan iemand tegen aan komt dan komt alle kracht op het kniegewricht. Bij normaal gras kan je voet makkelijker meedraaien (ziet regelmatig bij een overtreding gras los komen) waardoor de kracht die op het gewricht komt te staan meer wordt verdeeld over het gehele been. Dit is exact hetzelfde als bij het wegdraaien. Kortom mijn mening is dat spelen op kunstgras wel degelijk blessures veroorzaakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:19]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 13:21
    Klopt. Er uit met dat spul.
    De ene week op gras en de week erop op ander schoeisel op plastic, lijkt me ook niet bevorderlijk.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 19:11
    Fc den boschfan uit Den Bosch wint leuk bedrag met poker
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 19:46
    Online?
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 19:54
    Kijk even op de site vd Telegraaf, AD of Brabants Dagblad.
    Hij zat al als jochie van vier op de tribune van FC Den Bosch.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 20:28
    Ja
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 20:40
    ...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 20:46
    Vertel.....!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 20:58
    Kan je vertellen dat een maat van mij Den Bosch wilde sponsoren zodra het online gelegaliseerd wordt. Den Bosch gaf aan geen interesse te hebben. Meer kan ik er hier niet over zeggen. Zal je het hele verhaal nog wel eens vertellen als we elkaar een keer bij fc zien. Je zal verbijstert zijn van hoe het er toen aan toe ging.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 21:29
    Doen we, maar vandaag is het eerst feest: een beetje hier en maar vooral op Malta......
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 21:31
    ? Mis ik iets
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    donderdag 6 december 2018 om 21:39
    Kwartje valt niet.😏

    Hopen dat het morgen niet zo spannend wordt als tijdens finale van gisteren
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    fcdb 67 +207
    donderdag 6 december 2018 om 21:44
    Ja nu wel. Gefeliciteerd!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 09:52
    De keeper is niet goed genoeg, daar kan Pusic niks aan doen.
    Vind ik leuk
    ThijsFCT +18
    woensdag 5 december 2018 om 12:22
    Drommel keept dat seizoen wel goed, pusic maakt verkeerde keuzes. Espinosa gooit het op links van hem kin je duidelijk zien dat hij op 10 wilt, gooit smith dan op de plek van hölscher zodat hij naar de namk gaat en zet zekhnini op links. En spelers die er niet vol voor gaan als het ff tegenzit die moet je er gewoon uithalen, dam weten ze ook dat ze hun best moeten blijven doen. Ook hebben we een paar prima spelers in de jeugd die met hun wil beter spelen dan een speler bij het eerste, die jongens moet je gewoon een kans geven!
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 09:51
    Zo is het. Er is niets aan de hand qua stand. Het is toch niet zo vreemd dat Den Bosch en Sparta een paar puntjes voor staan?
    Het zit dicht bij elkaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:47
    De ver van mijn bedshow gelul.Als je niet wekelijks Twente volgt, dan geen oordeel vellen AUB.Pusic ontstijgt het denkniveau qua tactiek niet van een kelderklasse trainer.Groot drama.Als je een creatieve middenvelder die op 10 hoort op linksbuiten zet, de linksbuiten daarom op de bank houdt, een dynamische middenvelder op 10 zet die op de positie van Holscher hoort te staan, alleen om Holscher maar te laten spelen, dan snap je het niet.Zijn keuzes tijdens wedstrijden vergeet ik gemakshalve maar te noemen.Het is een knuffelbeer voor sommige spelers, maar geen hoofdtrainer.
    Vind ik leuk
    Montana7 +441
    woensdag 5 december 2018 om 08:47
    Het zit wel in het DNA van Twente. Nooit de schuld bij jezelf zoeken maar altijd naar een ander wijzen.
    Vind ik leuk
    Benotti +16
    woensdag 5 december 2018 om 09:02
    Als je kaal bent heb je ook niets te zoeken bij een kapper he Eddy.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Co Adriaanse, McClaren (vrijwillig met een zak vol geld), Alfred Schreuder, Rene Hake, Gert-Jan Verbeek.
    Allen achter elkaar.
    Ja viel mij ook al op dat 5 trainers in een periode van 6 jaar toch wel veel is.
    En dat meen ik als Twente supporter oprecht.
    Daarom zeg ik, laat Pusic gewoon zijn contract uitdienen (tot de zomer).
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:43
    Aan je shampoo?
    Vind ik leuk
    mazu +2654
    woensdag 5 december 2018 om 08:13
    Tuurlijk, stuur nog eens een trainer weg. Straks staan er 4 trainers op de loonlijst. Kan makkelijk, geld zat daar...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:02
    Hake word niet meer betaald. Pusic kan gewoon doorbetaald worden en heeft een lagere salaris. Maar wie moet er dan trainer worden van Twente. Volendam uit verliezen vrijdag is exit Pusic.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:24
    Ja, Pusic kan gewoon worden doorbetaald. Komt een nieuwe trainer dan gratis werken ? Dat zou trouwens wel es leuk zijn, salaris voor trainers en spelers naar rato van inzet en jezelf als prof opstellen. Kijken wat er dan gebeurt
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    woensdag 5 december 2018 om 08:16
    Ik heb het voorspelt, rond de winterstop breekt de pleuris uit in Enschede. Tevens de financiën zullen weer tegenvallen
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    woensdag 5 december 2018 om 08:27
    en dat met maar 4 punten achterstand op nummer 1.... en het draait voor geen meter moet je nagaan als het begint te draaien... met een nieuwe trainer? :)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:04
    Dat is niet moeilijk te voorspellen met een beginnende trainer. Een trainer die nota bene onderdeel was van de degradatie.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    woensdag 5 december 2018 om 08:19
    Dat die club uberhaupt nog bestaat...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:15
    Dat vraag ik me zovaak van jou af
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    woensdag 5 december 2018 om 09:36
    Mwoah.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 11:00
    Jij zit op elke Twente topic te provoceren of minimaal te stoken.
    Zonder enige onderbouwing of argumenten.
    Kom een keertje met je (onderbouwde) verhaal waarom jij het vind en ga dan de discussie aan.
    En ik vraag me oprecht af waarom jij hier nog bestaat.
    Al die provocerende berichten van jou had je op een andere voetbalsite een levenslange ban opgeleverd.
    ook zou je hier door VP verwijderd worden als het een andere club betreft.
    Zo nu onderbouw ik waarom jij hier uberhaupt nog bestaat.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33623
    woensdag 5 december 2018 om 11:07
    Niet waar. Kinderachtige bullshit.

    na alles wat er gebeurt is binnen die club is het nog een wonder dat twente nog bestaat.
    Ga je eigen site opzetten en dan kun je me bannen haha.
    Ben vaak negatief, over alle clubs.

    Dat jij het je af vraagt boeit me vrij weinig!

    Als ze er financieel weer bovenop komen dan zou het een aanwinst zijn voor de eredivisie, maar heb er een hard hoofd in.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    woensdag 5 december 2018 om 08:26
    Vermeld er ff bij dat van die 50 miljoen na dit seizoen ook weer ik dacht 15 miljoen weg is.... dat is "de schuld" aan de supporters en skyboxen dat ze dienst moeten leveren voor de seizoenskaart...
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +467
    woensdag 5 december 2018 om 08:48
    Tsja, waarom verbaast mij dit niet? Voor de camera is hij al amper fatsoenlijk te verstaan en snap je soms niks van wat hij zegt.. hoe moet dat zijn als hij elke dag voor een groen jonge gasten staat? Als trainer moet je toch serieus worden genomen door de spelersgroep, heb daar bij Pusic echt mijn vraagtekens bij...
    Vind ik leuk
    Fct4life +69
    woensdag 5 december 2018 om 08:50
    Pusic lult alleen maar. Als je zelfs kunt zeggen dat Hölscher niet slecht speelt nu dan kun je deze man toch niet serieus nemen? Daarnaast zou het in het begin van het seizoen lastig worden maar daarna met de wedstrijd beter omdat het elftal dan een tijd bij elkaar is... Nou dat hebben we gezien. Het wordt eerder slechter dan beter op dit moment.
    Vind ik leuk
    Leozao +5461
    woensdag 5 december 2018 om 08:53
    Wanneer de prestaties niet voldoen aan de verwachtigingen komt er onrust. As simple as that. Als trainer weet je (behalve Mourinho) dat je dagen geteld zijn.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +428
    woensdag 5 december 2018 om 08:55
    Het blijft een bende daar! Sorry voor de supporters, maar laat ze nog maar een tijdje KKD spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:48
    R. Vd Velde weg bij Heerenveen. bestuurlijke onrust bij Heerenveen. H. Nijland straks weg bij groningen....3x raden wat er dan gebeurt? Over een tijdje zul je niet meer zo'n grote waffel hebben.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +428
    woensdag 5 december 2018 om 10:53
    Wat wil je er nou mee zeggen? Dat er na Nijland lijken uit de kast komen of dat het een bestuurlijk zootje wordt? Waar baseer je dat op. Hier ontstaat niet snel onrust. Zelfs nu nog niet. Alleen een enkele supporter die op de tribune rare dingen roept, verder bewaren we hier de kalmte. Zelfs de trainer heeft hier nog niet ter discussie gestaan. Voor Nijland komt er ongetwijfeld een goede opvolger.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:12
    Dat zal moeten blijken. Nijland neemt een bult bagage mee in de voetballerij en de spelersmarkten. Na dit seizoen valt dat weg. Het is koffiedik kijken en de grote vraag of de vervanger dat ook kan waarmaken.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5835
    woensdag 5 december 2018 om 09:03
    Fred Rutten kom er maar in.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:12
    Gaat niet gebeuren. Fred gaat zijn handen niet branden op de voorgrond.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +352
    woensdag 5 december 2018 om 09:04
    Met zoveel concurrentie voor de bovenste plekken, is het natuurlijk wel moeilijk om te komen waar je wil staan.
    Echter falen ze wel keer op keer.... Maar met een vreemdelingen legioen werken is nooit makkelijk, er word gelijk te veel gevraagd wat niet realistisch is. Het team moet eerst op elkaar ingespeeld raken, al zou je dat nu wel een keer mogen verwachten natuurlijk.
    4 punten achterstand is ook nog wel te overbruggen, maar gezien het aantal verliespunten(1 op de 3 wedstrijden gaan verloren) is het punten aantal wel laag natuurlijk.

    Maar of het de juiste trainer is voor de tukkers weet ik niet, hij oogt alsof hij het allemaal wel goed vind.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:55
    Zou Edward sturing niet op eigen benen willen staan?
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +352
    donderdag 6 december 2018 om 00:38
    Nee, dat wil hij niet meer en hij gaat denk ik ook niet weg bij zijn Vitesse
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6776
    woensdag 5 december 2018 om 09:11
    De tekst herbergt een foutje. Einduitslag tegen Jong Ajax was 2-5. :d
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 09:19
    Nog meer foutjes.
    De tekst heeft het over een vreemdelingen legioen.
    Drommel, Hölscher, Bijen, Brama, Boere, Maria verstaan allemaal gewoon Nederlands en de invallers Oosterwijk en v/d Heyden ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:29
    Wie je er ook neerzet, het leger huurlingen van Twente gaat echt niet promoveren. Er klopt daar geen reet van, al jaren niet en enig beleid is er niet. Men haalde een leger huurlingen op, deze zomer. Allemaal derderangs spelers zonder waarde voor de club. Ze kosten enkel geld, hebben geen transferwaarde en dus zit je komende zomer met hetzelfde probleem in het trainerskerkhof van NL..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 11:06
    Waarschijnlijk lees je de comments niet.
    Maar spelers die door Twente zelf zijn/waren opgeleid en die vaak basis of elke wedstrijd invallen zijn:
    Drommel, Brama, Hòlscher, Oosterwijk, Bijen, v-d Heide.
    En dan heb je Boere, v/d Lely
    , Assaidi en Vuckic nog van vorig seizoen
    Alleen zijn Assaidi en Vuckic geblesseerd.
    Ja er zijn veel buitenlanders bijgekomen maar waar niet?
    Ik geloof dat Den Bosch al meer spelers heeft gehaald en in de winter nog een paar willen halen.
    Of telt dat niet en is alleen Twente de boosdoener
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    woensdag 5 december 2018 om 11:33
    Van Den Bosch wordt ook gezegd dat het een vreemdelingenlegioen is, dat klinkt lekker negatief voor als je zelf geen netwerk hebt. Terwijl Den Bosch een elftal heeft met 6 spelers uit de eigen opleiding.
    Van Leeuwen heeft het goed gedaan binnen zijn mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:09
    Twente heeft maar 4 huurlingen, niet echt een leger dus. Alle anderen zijn gewoon van Fc Twente
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    woensdag 5 december 2018 om 09:38
    Als hij weg moet dan komt er weer een schuld van minimaal half miljoen bij
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 11:07
    Oh verdiend hij een miljoen?
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    woensdag 5 december 2018 om 14:41
    Je moet de jaren meetellen die hij in dienst is geweest
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 15:58
    Heeft nog maar contract voor half jaar hoor.
    Al die andere jaren werd hij gewoon betaald.
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    woensdag 5 december 2018 om 18:43
    Maar als jij bij een baas werkt krijg je ook ontslagpremie over de jaren die hebt gewerkt 1 maandloon per jaar en dan nu halfjaar maar dat kan hoger zijn dan loon nu omdat je niet gelijk nieuw werk heb dus betalen ze dat deel ook
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 20:25
    Dan ontslaan ze hem toch niet?
    Zetten ze hem op non actief netzoals gert jan verbeek.
    Moeten ze hem gewoon door betalen tot juli, want dan eindigd zijn contract.

    Mij niet verkeerd begrijpen hoor.
    Ik wil juist dat hij gewoon zijn contract mag door werken en van de zomer maar zien wat dat gebracht heeft.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1190
    woensdag 5 december 2018 om 09:45
    altijd een heel vreemde keuze gevonden, denk dat ie het bijna voor niets doet anders kom je toch niet uit bij deze snoeshaan...
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Rommel maar lekker door, wie weet stijgen wij dan weer wat op de ranglijst.

    Ik kan jullie trouwens Ton Caanen aanraden, die was bij ons ook altijd zo in de weer met vreemdelingenlegioenen. Ik denk dat hij wel de nodige expertise heeft.
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +219
    woensdag 5 december 2018 om 11:19
    Hoe gaan ze dat weer afkopen !? 10 euro per maand komende 20 jaar !, echt een pannekoekenclub
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 12:28
    Afkopen voor een half jaar?
    Jij bent de pannekoek.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    En weer is een trainer het haasje, laat de heren voetballers eens in de spiegel kijken wel allemaal overtuigd zijn van hun eigen kwaliteiten maar presteren ho maar. Ze hoeven maar 90 min per week lichamelijke arbeid te verrichten ( afgezien van de trainingen ) maar er toch bijlopen als lamzakken.
    Vind ik leuk
    Vooruit +71
    woensdag 5 december 2018 om 14:16
    Het is een zegen voor het Nederlandse voetbal als fc Twente voor een zeer lange periode in de kkd blijft. Met dit team is dit min of meer gegarandeerd. Blijkbaar wordt van Pusic verwacht dat hij ze in 1 jaar naar de eredivisie brengt. Dat zou zelfs Advocaat of Van Gaal niet zijn gelukt.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:41
    Laat Verbeek met rutte het maar samen doen Verbeek moeten ze toch betalen tot volgend jaar en die twee liggen mekaar wel
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4629
    woensdag 5 december 2018 om 20:36
    Denk niet dat mark rutte zijn premierschap inruilt voor trainer zijn.
    Vind ik leuk
    Hoorn60 +2
    woensdag 5 december 2018 om 21:48
    Ook een slechte selectie, hand in eigen boezem steken.
    Zelfs Guardiola kan niets met deze selectie er zitten misschien 3 eredivisie waardige speler bij dus niet piepen en in ieder geval je stinkende best doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws