Van der Meyde tikt Memphis op de vingers: 'Heb je het gezien? Dat kan niet hè?'

    Van der Meyde tikt Memphis op de vingers: 'Heb je het gezien? Dat kan niet hè?'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 09:28wo 05-12-2018 om 09:28

    Andy van der Meyde snapt niet dat Memphis Depay onlangs op Instagram vol in beeld verscheen met een dikke sigaar. De sterspeler van Olympique Lyon en het Nederlands elftal 'moet dat niet doen', vindt Van der Meyde. 

    Memphis tikte eind november het respectabele aantal van vijf miljoen volgers op Instagram aan - en besloot die mijlpaal te vieren met een rap. Op camera was te zien hoe de voormalig PSV'er een dikke sigaar opstak. Niet zo slim, vindt Van der Meyde.

    "Heb je het gezien? Dat kan niet hè?", aldus de oud-aanvaller tegen Sven van Beek, tijdens zijn YouTube-show Met Andy in de Auto. "Dat rappen enzo vind ik wel leuk, maar die sigaar, dat kan niet."

    "Hij is op weg om écht groot te worden. Zoals Messi, Ronaldo, Mbappé... Maar dat soort dingen moet-ie weglaten. Die sigaar dan, hè? Als hij wil zingen, moet-ie dat lekker zelf weten."

    Poll

    Memphis met een sigaar: moet dat kunnen?

    (2626 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 09:34
    Rookgordijn om zijn slechte rap te verbloemen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28635
    woensdag 5 december 2018 om 09:37
    Ik verbaas me erover hoe veel mensen in de poll vinden dat het echt niet kan dat Memphis zo met een sigaar zich filmde. Dat moet ie toch lekker zelf weten?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    chicken +11782
    woensdag 5 december 2018 om 09:40
    Iets met voorbeeld functie...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:43
    Welkom bij Circus Politiek Correct!
    The Biggest Show On Earth!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    3Bier +10713
    woensdag 5 december 2018 om 09:56
    Als je het toch over circus hebt dan past dat jasje van Memphis er prima bij!
    Vind ik leuk
    Bruurke +563
    woensdag 5 december 2018 om 09:48
    Dat hebben vaders ook voor hun kinderen! Moet je elke week eens kijken hoe ze als een stel randdebielen staan te rellen bij voetbal wedstrijden. Voorbeeldfunctie....
    Vind ik leuk
    Molletje +488
    woensdag 5 december 2018 om 10:43
    En dat wordt wel goedgekeurd door de mensen die een rokende Depay afkeuren?

    Want ook dat vind ik belachelijk, net als dat een topsporter "rookt"... Ik vind dat als je serieus met je vak bezig bent, maar de schijn wekt dat je dit niet doet, dan ben je niet goed bezig.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28635
    woensdag 5 december 2018 om 11:29
    Incidenteel een sigaar is heel wat anders dan structureel dagelijks roken. En ik geloof niet dat dat hier t geval is
    Vind ik leuk
    Molletje +488
    woensdag 5 december 2018 om 11:46
    maar waarom zou hij dit niet dagelijks doen dan? omdat hij dat niet dagelijks post?

    Een topsporter, moet (in mijn ogen) niet geassocieerd worden met tabak/drank/drugs.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:54
    Het is een act!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:48
    Ik twijfel , maar heb toch 'Nee' gestemd. Die voorbeeldfunctie vind ik een half argumenten, want niet iedereen kan een voorbeeld zijn en sommige 'voorbeeldige voetballers roken/rookten ook. (Ik kan me een Langs de Lijn fragment herinneren van lang geleden na een verloren wedstrijd van PSV of Oranje en dat de radioverslaggever Philip Coccu wilde interviewen / tegenkwam en iets zei van: "Goh Philip, ik weet dat er wel eens voetballers zijn die roken, maar als ik het van eentje niet verwacht had...")

    Maar ik heb "nee" gezegd omdat de sigaar verheerlijkt wordt in de rapvideo.
    We maken allemaal fouten en vertonen wel eens fout gedrag, je mag/kan gebeuren, maar dat betekent niet dat je dat gedrag moet verheerlijken.
    Vind ik leuk
    chicken +11782
    woensdag 5 december 2018 om 12:13
    Wij hebben een beter niveau toch....
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    woensdag 5 december 2018 om 11:23
    ja ineens praten we over ''voorbeeld functie''

    wanneer het men zoals jou uitkomt.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 11:30
    Oh dus als je een voorbeeldfunctie hebt mag je niet roken of drinken? Dus alle ouders die roken zijn een slecht voorbeeld voor hun kind? Hou toch op, laat die gasten doen wat ze willen, ze moeten presteren!

    Vind ik leuk
    chicken +11782
    woensdag 5 december 2018 om 12:03
    Joh. Ik rook en ik drink soms. Zal me aan me reet roesten wat depay doet.

    Neemt niet weg dat het niet slim is zoiets te doen, op internet te gooien. Je weet van te voren welke reactie je krijgen gaat.

    En zeg zelf. Je wilt toch niet dat je kind gaat roken omdat depay sigaren rookt??
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +739
    woensdag 5 december 2018 om 12:08
    Negatieve aandacht is ook aandacht.


    Meer moet je er niet achter zoeken.

    Ik ben fan van Depay maar zoals Zenden zegt, het had ook zonder tabak gekund.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3408
    woensdag 5 december 2018 om 12:10
    Nee klopt, maar mijn kind zou dat ook niet doen.

    Ik wil ook niet dat mijn kind van die achterlijke lelijke Gucci kleding koopt, duur en super lelijk.. maar goed, mag Depay etc dat dan ook niet meer dragen?

    laat ze lekker alles doen wat ze willen..Het zijn ook mensen! ps: Wist je dat Messi en Suarez weleens een sigaartje roken?
    Vind ik leuk
    chicken +11782
    woensdag 5 december 2018 om 12:12
    Ik ook...helemaal heerlijk. Maar sta niet in de spot lights, dus niemand zal mekkeren.

    En wat de spelers thuis allemaal niet doen mogen ze helemaal zelf uitmaken..
    Vind ik leuk
    YC93 +361
    woensdag 5 december 2018 om 13:22
    "Dus alle ouders die roken zijn een slecht voorbeeld voor hun kind?" Ja dat zijn ze, en daarmee zeg ik niet dat rokende ouders geen goede ouders kunnen zijn, maar een verkeerd voorbeeld is het wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Alsof je dit leven overleeft? Je bent na je leven de komende miljoenen jaren dood, wat maakt het uit wat je de 80 jaar ervoor hebt gedaan?
    Vind ik leuk
    YC93 +361
    woensdag 5 december 2018 om 15:00
    Dat is een hele andere discussie
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:09
    Heb er geen klote mee te maken zoals YC93 al vertelde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:26
    Die paar jaartjes dat ik op aarde ben maak ik mij niet druk, ik laat mijn leven niet leiden door gezondheidfreaks...
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 09:41
    En het is algemeen bekend dat hij sigaren rookt en dit zet hij dan ook op instagram. Dus dat er nu opeens een probleem van wordt gemaakt vindt ik gek.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:44
    Een sigaar rook je toch ook niet over je longen, of wel?
    Vind ik leuk
    3Bier +10713
    woensdag 5 december 2018 om 09:48
    Nee die rook je op instagram
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:49
    Whahahaaa
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:01
    Amazing hahahaha
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    nee gewoon niet..
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1975
    woensdag 5 december 2018 om 09:50
    Dan krijg je diarree. En gaan je longen helemaal kapot.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:55
    Diarree ook echt? Ik heb echt geen idee, dus dank voor de info.

    Maar dat het niet goed is voor de longen, dat lijkt mij logisch.
    Dus zal Memphis dat niet doen, denk ik..
    Vind ik leuk
    Koeien +2736
    woensdag 5 december 2018 om 11:15
    Je rookt sigaren niet over de longen dus het valt mee.

    Naast diarree krijg je er trouwens ook schurft en vlektyfus van.

    En AIDS, maar daar heb je tegenwoordig de prep-pil voor.
    Vind ik leuk
    Andre As +3076
    woensdag 5 december 2018 om 12:01
    Wil niet weten wat jij met die sigaren doet.
    Vind ik leuk
    Tim +4804
    woensdag 5 december 2018 om 09:43
    Het één sluit het ander toch niet uit..? Ik vind het voor een topsporter ook niet kunnen, maar leven en laten leven dus hij moet het zelf weten.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 09:46
    Maar voetballers die na een goed resultaat de nodige alcohol achterover tikken is geen probleem?
    En volgens mij rook je een sigaar niet eens over je longen..
    Vind ik leuk
    Tim +4804
    woensdag 5 december 2018 om 10:47
    Hoe jij het voor elkaar krijgt om een feestelijk drankje na de wedstrijd, waarover culturele en maatschappelijke consensus bestaat, te vergelijken met tabakswaren..
    Over je longen of niet, er staan dezelfde waarschuwingen op een pakje, dat is dus non-argument nummer twee.

    Ik weet dat je nu heel graag je grafiekje wilt laten zien die bewijst dat alcohol verslavender is dan tabak, maar het gaat hier over een voorbeeldfunctie. Je rookt niet naast een kind, maar kunt prima een biertje drinken naast ze, dat schaadt alleen de gebruiker zelf.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 10:53
    Ik ben niet zo van de grafieken hoor, maar alcohol achterover tikken naast een kind is dus prima? En natuurlijk rookt een kind indirect mee, maar kinderen kunnen ook de gevolgen ondervinden van volwassenen die alcohol drinken..

    Alcohol en roken zijn allebei geen goed voorbeeld, of heb je nu weer een tegen-argument?
    Vind ik leuk
    Tim +4804
    woensdag 5 december 2018 om 11:52
    Jij begint ineens over excessief alcohol achterover tikken.. Ik zie het kwaad er niet van in als spelers na een overwinning een drankje doen en daar een foto van posten. Zoals Zeefuik afgelopen weekend na zijn eerste Eredivisie-doelpunt. Lijkt me zelfs erg goed voor de groepsdynamiek om ook samen te vieren en te ontspannen.
    Het is duidelijk dat jij van de rubberen-tegelpartij bent, bij een stoplicht naast een ronkende vrachtwagen staan is ook niet gezond, moeten we nu ook zorgen dat kinderen geen vrachtwagens meer te zien krijgen?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19146
    woensdag 5 december 2018 om 12:00
    Wat een slap geouwehoer is jouw laatste gedeelte zeg, echt niet normaal hahaha.

    Ik vroeg mij alleen af waarom mensen moeilijk doen over een sigaar en niet over het nuttigen van alcohol.
    De ene persoon rookt een sigaartje en de ander drinkt alcohol, mij interesseert het echt geen fuck hoor.
    Vind ik leuk
    Tim +4804
    woensdag 5 december 2018 om 12:19
    Dat is precies het probleem van jouw initiële reactie, zonder dat ik alcohol ter berde breng meen jij te moeten concluderen dat ik moeilijk doe over een sigaar maar en daardoor automatisch van mening ben dat alcohol achterover tikken géén probleem is. Terwijl eenieder die de kunst van het begrijpend lezen wél machtig is aan mijn leven en laten leven standpunt voldoende heeft om te begrijpen dat sporters dat lekker zelf moeten weten, het zijn ook net mensen hè die sporters..
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    Ja inderdaad, ik vind het ook niet echt bij een topsporter passen, maar boeie, hij doet er niemand kwaad mee toch?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9460
    woensdag 5 december 2018 om 09:44
    Idd en sigaren rook je niet over je longen en is meer een statement van zijn rijkdom. Kinderachtig maar verder niet van belang. Andy had eerder verstandig moeten zijn dan had hij zijn loopbaan niet vergooid aan drank drugs en hoeren
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6378
    woensdag 5 december 2018 om 09:49
    Nou moet ik eerlijk bekennen dAt ik van alle 3 ook niet vies ben hoor 😂
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9460
    woensdag 5 december 2018 om 09:50
    Maar wij zijn dan vast geen topvoetballers die in 10 jaar voor de rest binnen kunnen zijn
    Vind ik leuk
    3Bier +10713
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    Moet hij ook zelf weten maar het is niet echt handig. Je weet dat hij er mee om zijn oren wordt geslagen zodra hij minder presteert. En dan gaat hij weer klagen dat bij hem alles wordt uitvergroot.
    Als ik zijn zaakwaarnemer zou zijn zou ik hem dit zeker afraden. En meteen even aangeven dat zijn rap erg beroerd is. Voor iemand die een paar jaar in Engeland heeft gewoond is zijn uitspraak echt dramatisch.
    Maar goed, zoals jij al zegt: Hij moet het lekker zelf weten.
    Vind ik leuk
    Stuiter +234
    woensdag 5 december 2018 om 10:09
    Ja precies. Lekker laten doen.
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1525
    woensdag 5 december 2018 om 10:28
    Vijf miljoen mensen die dit (potentieel) zien.. Waaronder kinderen. Iets met invloed enz... Zou jij willen dat jouw kinderen hun idool zich zo zien gedragen? Ik niet.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    woensdag 5 december 2018 om 13:26
    Iets met heel veel geld worden betaald om jezelf in topconditie te houden, professionaliteit enzo, waarschijnlijk zijn dat worden die bij mensen zoals jij onbekend zijn, vandaar je ook comment hier
    Vind ik leuk
    SanKev +849
    woensdag 5 december 2018 om 17:24
    Roken lijkt me niet bepaald bevorderlijk, al helemaal niet als je sporter bent. Heeft mij niks met politiek correct te maken maar met gebrek aan professionaliteit
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    woensdag 5 december 2018 om 09:34
    Er komt vaak veel onzin uit maar nu heeft hij gelijk
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    woensdag 5 december 2018 om 09:41
    Nouja. Van iedereen zou juist hij daar geen kritiek op mogen hebben 😂.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    woensdag 5 december 2018 om 09:57
    Wat is het verschil tussen roken in zijn vrijetijd wanneer niemand kijkt of op instagram waar de hele wereld meekijkt? Mensen lullen altijd over je en waar staat het geschreven dat hij als top sporter niet mag roken voor de lol?
    Ga Andy's leven na, dan begrijp je mijn reactie misschien.
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    woensdag 5 december 2018 om 10:14
    Je hebt wel een beetje gelijk. Maar als iemand weet hoe je een loopbaan naar de klote helpt is hij dat dan ook wel weer
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6378
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Ja memphis , neem dat nou van andy de op en top sportman aan
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2188
    woensdag 5 december 2018 om 09:40
    Je haalt me de woorden uit de mond 🤣
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    woensdag 5 december 2018 om 09:35
    Andy van der Meyde die iemand anders op de vingers tikt? Het moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9460
    woensdag 5 december 2018 om 09:51
    Kieft zegt straks dan een witte Rolls uitlokt tot snuiven en niet verstandig is
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:36
    Groter als Messi, Ronaldo, Mbappé?

    Wat een eikel die van der Meyde, en die sigaar kan natuurlijk ook niet als profvoetballer.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:00
    Groter dan*
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:02
    Al een beetje over de klap heen van afgelopen zondag?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Staan nog steeds bovenaan! En jullie?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:08
    3e.......Maar wat is je punt want ik krijg geen antwoord op mijn vraag.......;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:14
    Mijn antwoord doet er niet toe. Wat er wel tot doet is....Dat we nog steeds bovenaan staan!!! EINDHOVEN DE GEKSTE!!!!!
    Vind ik leuk
    Stuiter +234
    woensdag 5 december 2018 om 10:11
    Natuurlijk kan dat wel. Laat die gast lekker een sigaartje roken.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 09:42
    Ik ga er vanuit dat hij niet iedere dag sigaren rookt. Wat me meer zorgen maakte was de manier waarop hij keek op de foto. Dat zou een sigaar nooit veroorzaakt kunnen hebben. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:45
    Wat een gelul allemaal, die sigaar is show, meer niet. Het enige waar hij aan lurkt zijn...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    woensdag 5 december 2018 om 09:59
    Inderdaad, maar dat snappen sommigen dan weer niet. Memphis negeren is het beste wat je kan doen.
    Vind ik leuk
    HardSchot +11
    woensdag 5 december 2018 om 10:19
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk
    heur es +777
    woensdag 5 december 2018 om 09:43
    Zo groot als Messi, Mbappé, hahahaha!
    Wist niet dat je zo weinig verstand van voetbal had.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9460
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Hij was al niet bijster slim, maar na 15 jaar snuiven en zuipen is het er niet beter op geworden
    Vind ik leuk
    Leedz +7057
    woensdag 5 december 2018 om 09:46
    Iedereen weet toch dat je een sigaar niet rookt? Het gaat alleen om de smaak.. neemt niet weg dat hij het beter niet had kunnen doen omdat het er gewoon niet goed uit ziet
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    Hypocriete Andy, zoop tussen de trainingen door sixpacks bier op, rookte als een ketter en voor elke wedstrijd schoof hij een kapsalon naar binnen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9460
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Hij zat dan ook enkel nog op de bank
    Vind ik leuk
    Gappievdb +29
    woensdag 5 december 2018 om 09:47
    De ironie -,- kijk wie het zegt. Die heeft tijdens zijn carriére alles gedaan wat god verboden heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Zelf heb ik geen instagram, dus verbeter me als ik het fout heb, maar zoveel "volgers" betekent ook evenveel "fans" ? Want dan zou het zomaar kunnen dat ik fans heb bij de AIVD :)

    Vind ik leuk
    windforce11 +2415
    woensdag 5 december 2018 om 09:53
    Van der Meyde die een voorbeeldfunctie probeert te vervullen?
    Whoehahahaha
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    woensdag 5 december 2018 om 09:55
    Boeie, Sigaren rook je normaliter toch niet over je longen, niet dat het dan goed voor je is maar ok.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:00
    Heeft van der Meyde het echt gezegd ? Dat Memphis in de voetsporen van Messi, Ronaldo en Mbappe kan treden ? Memphis heeft zeker kwaliteiten maar die zijn niet van het niveau Messi en Ronaldo / Mbappe.
    Vind ik leuk
    soplul +3442
    woensdag 5 december 2018 om 10:00
    Is het tegenwoordig nog wel leuk een mens te zijn???

    Zelfs als je niet met je harses op tv of social media komt weten de gutmenschen je nog wel te vinden....

    Ben zelf helemaal rookvrij en echt hekel aan roken, maar for fuck sakes laat iedereen ff zijn eigen leven leiden ja.

    En fuck voorbeeld functie. Daar zijn de ouders voor!!
    Voed je kinderen fatsoenlijk op en leer ze dat roken (alsook drank en drugs) slecht voor je gezondheid is.
    Wanneer ze 18 zijn mogen ze zelf hun keuzes maken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk
    Stuiter +234
    woensdag 5 december 2018 om 10:13
    Helemaal met je eens soplul.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1193
    woensdag 5 december 2018 om 10:05
    Niets mis met een sigaar op zijn tijd. Alsof je van een sigaar opeens nicotine verslaafd wordt.

    Ik heb nooit in mijn leven sigaretten gerookt, maar 1 keer per maand een goede dure sigaar met een glas whiskey is gewoon lekker, en zelfs als je profsporter bent mag dat af en toe best.

    Ik heb veel meer problemen met z'n belabberde pogingen om te rappen.
    Vind ik leuk
    Zekur +340
    woensdag 5 december 2018 om 10:06
    Memphis is één van die mensen die het leven kleur geven. Laat deze artiest gewoon lekker doen wat hij wil. Als hij zo blijft voetballen vind ik het prima! Veel moraalridders weer, kijk eerst eens in de spiegel, van der Meyde.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:40
    Nou inderdaad een leven zonder Memphis is inderdaad wel een groot gemis ja.....
    Vind ik leuk
    LifeErazor +1525
    woensdag 5 december 2018 om 10:26
    tegen Sven van Beek? Lekker bezig VP.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 10:59
    Dat klopt gewoon hoor. lekker bezig LifeErazor. :)
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +157
    woensdag 5 december 2018 om 11:10
    Als iemand daar helemaal niets over moet zeggen dan is t Andy wel .
    Zelf tijdens zijn carrière snuiven , zuipen en hoeren en snoeren .
    Vind ik leuk
    rexxo +2150
    woensdag 5 december 2018 om 11:24
    Any rookt zelf teveel een pretsigaar o.i.d. dat hij zegt dat Memphis op weg is net zo groot te gaan worden als Messi, Ronaldo, Mbappé....

    Daarnaast Mbappe in het hetzelfde rijtje plaatsen als Messi en Ronaldo is voor nu wel overdreven. Potentie en daadwerkelijke jarenlang op zeer hoog niveau excelleren zijn 2 totaal verschillende dingen
    Vind ik leuk
    Gerro +7300
    woensdag 5 december 2018 om 12:33
    Hij is aardig bezig Andy maar in de buurt van Messi, Mbappe of Ronaldo nee daar gaat ie niet komen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33922
    woensdag 5 december 2018 om 15:38
    Alsof jij een goede voorbeeld bent.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:28
    Cruyff heeft jaren gerookt....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:39
    In de tijd dat het nog niet bekend was dat roken schadelijk voor de gezondheid was ja. Doe eens wat aan dat historische besef mensen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:59
    We hebben het over de jaren 70 en 80 niet over de middeleeuwen
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 16:56
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 8 december 2018 om 18:49
    Ik moest aan zijn stop met roken reclame denken dus historisch besef zit bij mij wel oke
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 08:32
    Nou dan weet je ook dat het toen pas duidelijk werd.
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 12:56
    Als jij echt denkt dat men toen past wist dat roken slecht voor je is dan zit het niet alleen fout met je historisch besef maar gewoon ook met je algemeen besef
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +317
    woensdag 5 december 2018 om 17:52
    beter een sigaar dan een dikke joint.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:15
    Depay kan hier helemaal niks aan doen. Hij heeft een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Gelukkig heeft hij hier zelf geen last van (hoop ik voor hem). Hij snapt dus niet dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Depay voelt zich het centrum van de wereld en kan zich moeilijk in anderen inleven. Verder kan hij wel aardig voetballen.....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:16
    Eigenlijk zou het wel moeten kunnen. Het is alleen geen porem en geen goed voorbeeld. Het lijkt er voor mij persoonlijk ook op dat het hem een beetje naar z'n kop is gestegen. Alleen de aankondigingszin al "I bet this one is going viral"...Mooi dat je weg hebt gevonden in een geloof hoor... Maar gedraag je dan ook wat bescheidener en nederiger!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 09:20
    Kan hij niet, snapt hij niet. Hij heeft een behoorlijke stoornis....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:37
    Memphis heeft gewoon het iq van een dooie goudvis daar kan hij ook niets aan doen. Zegt overigens ook wel veel dat er 5 miljoen verstandelijk beperkten zijn die hem volgen (dat zijn er een hoop) uit interesse. Weet je ook meteen waar het niveau van een deel van de samenleving heen gaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:46]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws