VP-voetbalkantine: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

VP-voetbalkantine: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 17:00wo 05-12-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'PSV begaat grote fout wanneer het Ramselaar in de winter verkoopt'

Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

Stelling 3: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

Plaats een reactie

woensdag 5 december 2018 om 11:07
Die voegdtttttttttttttttttttttttt niets meer toe bij PSV,

die kan in de winter met de Kerstman mee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:04]
Vind ik leuk
RenW +3363
woensdag 5 december 2018 om 11:11
Als je er maar 11 gebruikt, kan de rest weg.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:13
Hij voegd net zo weinig toe aan PSV als jij aan de Nederlandse taal.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:26
Bijna goed je zin had moeten zijn hij voegt net zo weinig toe aan psv als blind aan ajax
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:44
Meen je dat?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:49
Sorry voor een grapje te maken door het combineren van 2 stellingen hier.
Ik ben wel van mening dat blind niks bij een Europese topclub te zoeken heeft,misschien een middenmotor in een topcompetitie maar ook niet meer
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:19
Haha nee dat maakt niet uit. Ik wist alleen niet of je wel of niet een grapje maakte.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 21:25
Ik probeer vaker via grappen de nuance aan te brengen. Ik vind het jammer hoe de haat hier is tussen verschillende groepen. Het grootste gedeelte is fan van een club geworden omdat ze in de streek geboren zijn of via hun ouders. Daar hoef je elkaar toch niet voor te haten,het is maar voetbal. Er zijn belangrijkere dingen dan dat. Wat meer respect naar elkaar mag wel. Als je hier commentaar op een club heb dan ben je gelijk voor de andere club en gelijk anti de club waar je commentaar opgeeft. Dat vind ik wel jammer
Vind ik leuk
rexxo +6743
woensdag 5 december 2018 om 17:12
Als je Ard van Peppen gewend was vind je Blind idd niks toevoegen.
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 5 december 2018 om 15:12
Hij voegd???
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:19
Ik kopieerde het taalgebruik van bal in de kruising. Ik begrijp opzich wel dat voegt niet met een d is.
Vind ik leuk
imho +1677
woensdag 5 december 2018 om 11:13
Nee, maar als ze Isimat verkopen wel.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:30
Absoluut! We zouden hem moeten verhuren en wanneer Pereiro vertrekt kan hij prima mee.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:36
Ramselaar kan beter teruggaan naar FC Utrecht net als Ayoub
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:02
Ramselaar zal geen aderlating zijn, hij speelt toch alleen met verdedigend ingesteld spelers, het liefste alle 11.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:41
1.

Verkoop van Ramselaar is het beste dat die jongen zelf én de club kan overkomen. Het is geen gelukkig huwelijk en Ramselaar verdient elders een nieuwe start.
Vind ik leuk
Benniewies +4447
woensdag 5 december 2018 om 14:09
Ja dat kan Blind, hopelijk blijft hij nog even bij Ajax
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:25
Stelling 1: 'PSV begaat grote fout wanneer het Ramselaar in de winter verkoopt'

Ramselaar maakt grote fout als ie blijft bij PSV! Die jongen kan prima voetballen snap niet dat deze niet in de basis staat. Die pereiro die raakt geen pepernoot

Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

Wat een domme stelling weer! Blind doet het anders prima ook in Europees verband en in Nederland ook.

[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:33]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:28
Hij was toch echt geen toegevoegde waarde bij manchester
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:36
Dus volgens jou zit Blind bij Ajax aan zijn plafond? Zullen weinig met je eens zijn denk ik. Uitgezonderd van een paar met een voor keurs bril op
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 14:51
Dat zeg ik niet maar hoger dan een middenmotor in een topcompetitie kan hij niet. Manchester is subtop
Vind ik leuk
Dussss +593
woensdag 5 december 2018 om 15:06
Dus hij kan een topcompetitie aan?
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:09
De stelling is:

Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

Ja dat kan hij wel het zij misschien niet een club uit de top 3 dan. Maar een een topcompetitie kan Blind makkelijk aan. Het is ook een kwestie van goed lezen eigenlijk.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:16
Ja er zijn heel veel Nederlanders die een topcompetitie aankunnen,op de bank of bij degradatie kandidaten. Ik voeg er alleen aan toe hooguit bij een middenmotor.
Vind ik leuk
G.Kopf +4360
woensdag 5 december 2018 om 15:08
Stelling 2: doet ie toch? Lekker in de CL voetballen.
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 5 december 2018 om 15:11
Ramselaar is beter dan Blind....
Vind ik leuk
Dw1708 +241
woensdag 5 december 2018 om 15:36
Blind is 10x beter dan Ramselaar....
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 15:50
Stelling 1: Nee, er zijn genoeg betere jongens bij PSV. Hij kan beter minuten gaan maken bij een subtopper.
Stelling 2: Niet bij een topclub maar bij een wat kleinere club in een topcompetitie zou hij zeker kans maken.
Stelling 3: van Persie gaat de 90 minuten niet volhouden dus Vente zal wel moeten spelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:23]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3681
woensdag 5 december 2018 om 17:10
1700: dat lijkt me logisch aangezien van persie geen 90 min kan spelen
Vind ik leuk
Kuip +9702
woensdag 5 december 2018 om 17:16
Vente komt te kort voor Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 17:54
Gewoon 3x NEE😁
Vind ik leuk
meloen87 +798
woensdag 5 december 2018 om 18:00
1. Verkeerd gegokt met Ramselaar, gewoon verkopen. Anders krijgen ze straks wederom zo'n Maher situatie. Het is zonde, want bij Utrecht was hij echt ontzettend goed. Die jongen zal nooit basisspeler worden zolang Van Bommel voor Rosario, Hendrix en Pereiro kiest, en ook nog eens Guti op de bank heeft zitten, die 10x beter is dan Ramselaar.
2. Ja, in een topcompetie wel, maar niet bij een topclub. Leuke speler voor middenmotors en laagvliegers, maar niveau Manchester United niet.
3. VVV is in principe een prima tegenstander om talent Vente weer eens in de basis te laten starten. Viel prima in tegen PSV, ook al had hij niet veel te doen, maar die jongen beschikt over veel techniek. Ik vond hem erg snel en behendig (maar kan ook komen doordat Schwaab erg sloom was). Die gaat een doelpuntje maken straks. Van Persie laten invallen in de 2e helft.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:03]
Vind ik leuk