VP-voetbalkantine: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

    VP-voetbalkantine: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 17:00wo 05-12-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'PSV begaat grote fout wanneer het Ramselaar in de winter verkoopt'

    Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

    Stelling 3: 'Vente moet tegen VVV de voorkeur krijgen boven Van Persie'

    Plaats een reactie

    Jackpot +2647
    woensdag 5 december 2018 om 11:07
    Nee hoor, psv heeft genoeg mensen om dit op te vangen. Bartje had deze zomer lekker naar Groningen of Heerenveen moeten gaan. Minuten is in zijn fase nu het belangrijkste.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:11
    Gelukkig hebben wij nog maar 8 geschikte en bruikbare middenvelders. Kunnen er nog wel 6 bij.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2924
    woensdag 5 december 2018 om 14:11
    Jullie ambitie is dan ook om plek 9 te consolideren? Of zou je stiekem willen stijgen?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 16:33
    Stiekem willen wij graag kampioen worden.
    Tussen ons en plek 4 zitten slechts 6 punten dus ik heb stiekem ook nog wel een beetje hoop dat we nog een paar plekken kunnen klimmen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:13
    "Minuten is in zijn fase nu het belangrijkste." Dit vind ik zo'n dooddoener. Dit zeggen we over elke leeftijdscategorie.

    Over Ramselaar: lekker laten gaan naar een laagvlieger in Italië ofzo. Kan prima opgevangen worden. Lundqvist zou ik nog een half jaartje houden, want dan kan je Mauro een half jaartje verhuren. Die jongen zit echt in een fase dat ie veel minuten moet maken. ;-)
    Vind ik leuk
    Jackpot +2647
    woensdag 5 december 2018 om 11:15
    Sommige dooddoeners kloppen. Als je niet speelt heb je die minuten nodig.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +746
    woensdag 5 december 2018 om 11:44
    Prachtige afsluiter! 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:07
    Die voegdtttttttttttttttttttttttt niets meer toe bij PSV,

    die kan in de winter met de Kerstman mee.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    RenW +534
    woensdag 5 december 2018 om 11:11
    Als je er maar 11 gebruikt, kan de rest weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:13
    Hij voegd net zo weinig toe aan PSV als jij aan de Nederlandse taal.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:26
    Bijna goed je zin had moeten zijn hij voegt net zo weinig toe aan psv als blind aan ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:44
    Meen je dat?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:49
    Sorry voor een grapje te maken door het combineren van 2 stellingen hier.
    Ik ben wel van mening dat blind niks bij een Europese topclub te zoeken heeft,misschien een middenmotor in een topcompetitie maar ook niet meer
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:19
    Haha nee dat maakt niet uit. Ik wist alleen niet of je wel of niet een grapje maakte.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:25
    Ik probeer vaker via grappen de nuance aan te brengen. Ik vind het jammer hoe de haat hier is tussen verschillende groepen. Het grootste gedeelte is fan van een club geworden omdat ze in de streek geboren zijn of via hun ouders. Daar hoef je elkaar toch niet voor te haten,het is maar voetbal. Er zijn belangrijkere dingen dan dat. Wat meer respect naar elkaar mag wel. Als je hier commentaar op een club heb dan ben je gelijk voor de andere club en gelijk anti de club waar je commentaar opgeeft. Dat vind ik wel jammer
    Vind ik leuk
    rexxo +2150
    woensdag 5 december 2018 om 17:12
    Als je Ard van Peppen gewend was vind je Blind idd niks toevoegen.
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    woensdag 5 december 2018 om 15:12
    Hij voegd???
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:19
    Ik kopieerde het taalgebruik van bal in de kruising. Ik begrijp opzich wel dat voegt niet met een d is.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 11:42
    Man o man.....kan me hier als buitenlander soms echt ergeren aan de grammatica! VoegT en niet met een D!!!!!!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    woensdag 5 december 2018 om 11:47
    Jij voegd nied veel toe aan hed gesprek in de voedbalkantine, maar je hebd wel helemaal gelijk overigens
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14605
    woensdag 5 december 2018 om 13:05
    Toe? Kantine?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    woensdag 5 december 2018 om 13:16
    Hahaha ja dat was een duivels dilemma, maar dat waren de T's die je niet echt kon veranderen zonder dat je ze als D ging uitspreken, Toe zou Doe worden, Kandine had misschien nog gekund, maar werd dan toch meestal als D uitgesproken dacht ik, dus vandaar mijn keuze om het zo te doen.
    Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben.
    Vind ik leuk
    Degier +538
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    Dit was zelfs met dt gespeld. Derde persoon enkelvoud van het werkwoord toevoegden misschien ;-).
    Maar voor een "buitenlander" is je Nederlands prima. Ik denk echter dat je valsspeelt; ik denk dat je stiekem hier geboren bent en dat je (voor)ouders uit exotische oorden komen. En met exotische oorden bedoel ik uiteraard geen Appelscha of zo.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 14:44
    Ik ben net voor mijn inburgeringscursus geslaagd. Had maar 2 fouten: Zijn er in NL partijen waar tot voor kort geen vrouw toegelaten worden? Had nee geantwoord. Het tweede foutieve antwoord: Mogen er in NL pedofiele partijen opgericht worden: had weer nee ingevuld.

    Snap er niks van.....anders was ik cum laude geslaagd en mocht ik beginnen met mijn opleiding tot houthakker.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    woensdag 5 december 2018 om 15:15
    Als je alle vrouwen onder een burka verstopt en je liever geiten neukt snap ik de verwarring.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 15:44
    Nee hoor. Heb net de SGP gebeld of dat klopt. Die zeiden, joh das waar. Liever geen vrouwtjes in de partij. Vervolgens effe gekeken op:

    https://www.nu.nl/algemeen/742482/pedofielen-richten-politieke-partij-op.html

    Potjandoerie, dat klopt ook. Maar ja, anderen belachelijk maken is ook een karaktereigenschap.....
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 5 december 2018 om 20:02
    En, heb je het een beetje naar je zin hier?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 20:22
    Ben jij verantwoordelijk voor de verblijfsvergunningen of zit je bij de coalitie die overal bommen op gooit.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 5 december 2018 om 22:26
    Dat is geen antwoord. De vragen die je stelt, hebben een nare ondertoon. Het woord “overal” slaat nergens op. De coalitie probeert moordenaars en slagers te treffen. Die vermoorden burgers. Typerend dat jij oorzaak en gevolg omdraait.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 22:36
    Grappig. Jij denkt precies wat de media het paupervolk wil laten denken. Op zich niks mis mee, maar indien iemand wat anders zegt, dan word je voor gek verklaard. Neem eens de tijd en verdiep je meer in hoe de wereld in elkaar steekt en wat er achter zit. Misschien vind je dan meer nuance in wat anderen denken.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    woensdag 5 december 2018 om 22:47
    Slap geleuter en weer geen antwoorden. Paupervolk, zo denk jij over je mede landgenoten? Aardig, en weinig bemoedigend. Heb je het naar je zin hier?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 22:53
    ok
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1273
    woensdag 5 december 2018 om 22:53
    Ja, in mijn land gooien jouw landgenoten bommen op kleine kinderen en roven ze alle grondstoffen leeg. Hier zie ik tenminste nog wat terug van de rijkdom van mijn land.

    ps: ik ben gek op blonde Hollandse meiden, krijg je makkelijk in bed.
    Vind ik leuk
    Nuance +9450
    donderdag 6 december 2018 om 06:11
    Ik zou eens wat meer lezen. Jouw reacties getuigen van weinig inzicht. Daar komt bij dat wij gewoon betalen voor de olie de wij kopen. Laatste zin zegt alles over jou als persoon. Trieste reactie. En dan vind je het gek dat er wrijving ontstaat.
    Vind ik leuk
    imho +1275
    woensdag 5 december 2018 om 11:13
    Nee, maar als ze Isimat verkopen wel.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 5 december 2018 om 11:16
    Als je hem verkoopt wordt de bank wel erg smal... Maar van Bommel ziet het duidelijk niet in hem zitten. Als je onerverhoopt toch nog voor blessures komt te staan, kan het wel eens zeer slecht uitpakken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:30
    Absoluut! We zouden hem moeten verhuren en wanneer Pereiro vertrekt kan hij prima mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:36
    Ramselaar kan beter teruggaan naar FC Utrecht net als Ayoub
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    woensdag 5 december 2018 om 12:10
    PSV moet Ramselaar behouden, en meer laten spelen. Hij voetbalt
    veel beter dan schopper Hendriks.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:02
    Ramselaar zal geen aderlating zijn, hij speelt toch alleen met verdedigend ingesteld spelers, het liefste alle 11.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:41
    1.

    Verkoop van Ramselaar is het beste dat die jongen zelf én de club kan overkomen. Het is geen gelukkig huwelijk en Ramselaar verdient elders een nieuwe start.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1344
    woensdag 5 december 2018 om 14:09
    Ja dat kan Blind, hopelijk blijft hij nog even bij Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:25
    Stelling 1: 'PSV begaat grote fout wanneer het Ramselaar in de winter verkoopt'

    Ramselaar maakt grote fout als ie blijft bij PSV! Die jongen kan prima voetballen snap niet dat deze niet in de basis staat. Die pereiro die raakt geen pepernoot

    Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

    Wat een domme stelling weer! Blind doet het anders prima ook in Europees verband en in Nederland ook.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:28
    Hij was toch echt geen toegevoegde waarde bij manchester
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:36
    Dus volgens jou zit Blind bij Ajax aan zijn plafond? Zullen weinig met je eens zijn denk ik. Uitgezonderd van een paar met een voor keurs bril op
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 14:51
    Dat zeg ik niet maar hoger dan een middenmotor in een topcompetitie kan hij niet. Manchester is subtop
    Vind ik leuk
    Dussss +359
    woensdag 5 december 2018 om 15:06
    Dus hij kan een topcompetitie aan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:09
    De stelling is:

    Stelling 2: 'Blind kan nog makkelijk mee in Europese topcompetitie'

    Ja dat kan hij wel het zij misschien niet een club uit de top 3 dan. Maar een een topcompetitie kan Blind makkelijk aan. Het is ook een kwestie van goed lezen eigenlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:16
    Ja er zijn heel veel Nederlanders die een topcompetitie aankunnen,op de bank of bij degradatie kandidaten. Ik voeg er alleen aan toe hooguit bij een middenmotor.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2463
    woensdag 5 december 2018 om 15:08
    Stelling 2: doet ie toch? Lekker in de CL voetballen.
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    woensdag 5 december 2018 om 15:11
    Ramselaar is beter dan Blind....
    Vind ik leuk
    Dw1708 +240
    woensdag 5 december 2018 om 15:36
    Blind is 10x beter dan Ramselaar....
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    woensdag 5 december 2018 om 17:22
    Hahahaha ja hoor dat is appels met peren vergelijken spelen op verschillende posities.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 15:50
    Stelling 1: Nee, er zijn genoeg betere jongens bij PSV. Hij kan beter minuten gaan maken bij een subtopper.
    Stelling 2: Niet bij een topclub maar bij een wat kleinere club in een topcompetitie zou hij zeker kans maken.
    Stelling 3: van Persie gaat de 90 minuten niet volhouden dus Vente zal wel moeten spelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1236
    woensdag 5 december 2018 om 17:10
    1700: dat lijkt me logisch aangezien van persie geen 90 min kan spelen
    Vind ik leuk
    Kuip +8454
    woensdag 5 december 2018 om 17:16
    Vente komt te kort voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    woensdag 5 december 2018 om 17:21
    3x JA...
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:37
    S1. Ja denk dat hij nog zeker bruikbaar wordt in de 2e seizoenshelft
    S2. Ja
    S3. Geef hem de kans van het begin en Van Persie wat extra rust kan hij wel gebruiken denk ik.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:54
    Gewoon 3x NEE😁
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    woensdag 5 december 2018 om 18:00
    1. Verkeerd gegokt met Ramselaar, gewoon verkopen. Anders krijgen ze straks wederom zo'n Maher situatie. Het is zonde, want bij Utrecht was hij echt ontzettend goed. Die jongen zal nooit basisspeler worden zolang Van Bommel voor Rosario, Hendrix en Pereiro kiest, en ook nog eens Guti op de bank heeft zitten, die 10x beter is dan Ramselaar.
    2. Ja, in een topcompetie wel, maar niet bij een topclub. Leuke speler voor middenmotors en laagvliegers, maar niveau Manchester United niet.
    3. VVV is in principe een prima tegenstander om talent Vente weer eens in de basis te laten starten. Viel prima in tegen PSV, ook al had hij niet veel te doen, maar die jongen beschikt over veel techniek. Ik vond hem erg snel en behendig (maar kan ook komen doordat Schwaab erg sloom was). Die gaat een doelpuntje maken straks. Van Persie laten invallen in de 2e helft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk