Van Polen: 'Geloof niet dat ik er laatste weken leuker persoon op ben geworden'

    Van Polen: 'Geloof niet dat ik er laatste weken leuker persoon op ben geworden'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 14:17wo 05-12-2018 om 14:17

    PEC Zwolle boekte afgelopen weekend een belangrijke zege bij De Graafschap (0-2 red.), maar de weken ervoor leed de ploeg van John van 't Schip vooral nederlagen. Voor de van een knieblessure herstellende Bram van Polen was het zo nu en dan frustrerend.

    In aanloop naar de wedstrijd tegen De Graafschap uitte Van Polen zijn zorgen. "Ik kan niet zoveel, terwijl ik er in mijn hoofd wel fulltime mee bezig ben. Dat is héél frustrerend", vertelde hij in gesprek met Voetbal International. "Ik voel me vooral machteloos, ik geloof niet dat ik er de laatste weken thuis een leuker persoon op ben geworden."

    Van Polen, die al sinds 2007 onder contract staat in Zwolle, wil graag van waarde zijn. "Het liefst stap ik – bij wijze van spreken – het trainingsveld op om er eens een paar omver te schoppen. De boel wakker schudden", legt hij uit.

    De ervaren verdediger probeerde in de voorbije weken vooral op een andere manier van waarde te zijn. "Door links en rechts gesprekjes te voeren. Met jongens individueel, maar ook als groep."

    Poll

    Maakt Van 't Schip het seizoen af bij PEC Zwolle?

    (1012 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nietkoeroe +1144
    woensdag 5 december 2018 om 14:21
    Dit weekend maar winnen dan
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 14:22
    Leuk geprobeerd, maar de punten gaan echt naar Amsterdam!!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 14:56
    Als Ajax maar een plekje in de bus vrij houdt voor van t Schip vinden wij het in Zwolle allemaal prima.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 14:22
    Op Frits Korbach na is geen trainer succesvol geweest bij een midden in het seizoen wissel, dus lekker niet doen!!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 14:59
    Of we nou degraderen of niet, zo lang we maar niet nog een half jaar naar apathische John moeten kijken.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 15:36
    Kijk naar zijn vakmanschap i.p.v. zijn aanblik zou ik zeggen.
    Wie had u in gedachten als opvolger???
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:38
    Er is geen vakmanschap te bekennen bij hem, dus kom je al snel bij zijn apathische smoelwerk uit.
    Persoonlijk zou ik graag Stam of Slot zien, maar alles is beter dan John.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 15:45
    Arne Slot zit bij AZ vast met een langdurig contract en Stam is wellicht te duur of hij ziet het als een te laag niveau.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:49
    Stam zou ik ook niet doen hoor.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:57
    Jaap woont hier nog steeds in de buurt en op dit moment zou zelfs mijn kat het nog beter doen dan John. We hebben niks te verliezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:38
    Vakmanschap??!! whahahaha en ik heb echt wel goed gekeken maar zie het echt niet!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:19
    Helemaal niemand?
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 15:44
    Fritz Korbach één van de meest opvallende verschijningen die het voetbal ooit heeft gehad. Ter nagedachtenis aan de uitvinder van het Fritz Korbach-effect en de man die met vijf clubs promoveerde naar de eredivisie (en er met drie degradeerde). Dat gaat hem nooit iemand na doen!!!!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    woensdag 5 december 2018 om 15:50
    Dat betekent niet dat hij de enige was die het na een trainerswissel beter deed
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    woensdag 5 december 2018 om 15:57
    Wat ik ermee wil zeggen is dat het vaker fout afloopt dan dat het een daverend succes is!!
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    woensdag 5 december 2018 om 14:22
    Geweldige prof en aanvoerder die Van Polen, een echte clubman.
    Maar zijn niveau wordt natuurlijk met de jaren minder, en we hebben afgelopen al gezien dat het spel zonder zijn ervaring een stuk minder wordt.

    Hoop dat we zsm een paar oudere spelers (26+) aantrekken (Bruns zou geweldig zijn) die het voortouw kunnen nemen in de wedstrijden.
    En dat Bram met een gerust hart in de zomer van 2020 kan stoppen als prof en bij ons het club bestuur o.i.d. in kan gaan
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:01
    Ben wel benieuwd wat Bram wil gaan doen. Ik zie hem bijv. niet hetzelfde doen als Broerse, misschien (jeugd)trainer worden?
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    woensdag 5 december 2018 om 15:06
    Volgens mij wil hij zelf geen trainer worden, maar dat ie bij de club aan de slag gaat twijfel ik echt niet aan, we zien wel wat het wordt
    Vind ik leuk
    HanV +4584
    woensdag 5 december 2018 om 18:42
    We hebben Marcellis ook nog, die had in ieder geval iets in de richting van de commercie o.i.d. gedaan.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 18:46
    Dat klopt, ambieert die eigenlijk een functie bij PEC?
    En weet je of Bram ook al een opleiding heeft gevolgd?
    Vind ik leuk
    Facts +21
    woensdag 5 december 2018 om 14:30
    Fijn Bram, komend weekend kun je je maatjes uit amsterdam weer mooi de helpende hand toesteken. Zoals gewoonlijk.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 14:57
    Alweer een nieuw accountje? Triest hoor.
    Vind ik leuk
    mazu +2654
    woensdag 5 december 2018 om 14:58
    Inderdaad, net zoals in 2014 toen we 2x een prijs pakten tegen Ajax. Jankmuil.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:11
    Dit is onze grote vriend de pectrol, met zijn waanidee dat voetballers geen fan van een andere club mogen zijn.
    Vind ik leuk
    mazu +2654
    woensdag 5 december 2018 om 16:49
    Ah.....Purist01 heeft een nieuw account......
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 16:52
    Dit is al zijn 2e of 3e deze week, hij zal wel vergeetachtig zijn.
    Vind ik leuk
    Facts +21
    donderdag 6 december 2018 om 08:50
    Nooit in de competitie. Zal a.s. zaterdag niet anders zijn. Kijken hoe lang het duurt voordat de overijsselse ajax-hulpploeg de puntjes weer braaf inlevert. (K)neusje
    Vind ik leuk
    mazu +2654
    donderdag 6 december 2018 om 10:30
    Haha simpele ziel
    Vind ik leuk
    Facts +21
    vrijdag 7 december 2018 om 11:39
    We gaan het zaterdag zien, Mazu.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:08
    Ik vind Polen sowieso niet zo leuk
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:12
    Ben je er wel eens geweest? Ik vind het best een chill land.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:13
    Heb het niet over het land
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:17
    Welke Polen bedoel je dan? De noord- en zuidpool?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:27
    Gewoon Polen....naar volkje
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:29
    Valt toch wel mee? Veel mee gewerkt en op de taalbarrière na nooit problemen mee gehad.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:33
    Rijden nog wel eens iemand half dood als ze teveel gezopen hebben. Veroorzaken veel overlast door drankgebruik en maken heel veel misbruik van de sociale voorzieningen hier. Google maar eens even rond...
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 15:36
    Je benoemt allemaal dingen die mensen uit alle landen doen. Nederlanders zijn dus ook een naar volkje.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 15:45
    Statistisch gezien vallen die in het niet bij de Polen maar sommige Nederlanders zijn ook naar.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 16:01
    Waar kan ik deze cijfers vinden? Www.onderbuik.nl?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 16:37
    Slaap lekker verder
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 16:51
    Slapen? Omdat ik niet in een paranoïde denkwereld leef waar ik een volledige bevolkingsgroep haat omdat ik wel eens ergens wat gelezen of gehoord heb?
    Ik baseer mijn mening graag op persoonlijke ervaringen. Zou je ook moeten proberen, is een stuk beter voor je hart.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 17:09
    Wie heeft het hier over gaat wiens woorden zijn dat?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 17:12
    Je noemt het een naar volk, dat riekt naar haat en op zijn minst antipathie.
    Maar kom eens op met al die cijfers waar uit blijkt dat Polen overmatig vaak mensen dronken doodrijden in Nederland?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 17:14
    Ik haat niemand en heb gewoon mijn ogen en oren open. Ik zie en hoor wat er om me heen gebeurd.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 17:17
    Ben je zelf al vaak doodgereden door al die dronken Polen die ons land overspoelen?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 17:22
    Dat kan toch niet Ruud, ik reageer op je berichtjes. Wel bijna trouwens.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 17:28
    Dus de persoon die jou bijna aanreed stapte uit en zei "kurwa ik ben een Pool en ik ben dronken"?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 18:29
    Nee hij reed door met Pools kenteken
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 18:31
    Dus je weet niet of het een Pool was en niet of hij/zij dronken was en hij/zij heeft ook nog eens niemand doodgereden?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 18:31
    Doei Ruud
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 17:12
    Poolse arbeidsmigranten frauderen op grote schaal met werkloosheidsuitkeringen. Ze gebruiken valse handtekeningen, nepsollicitaties en adresfraude om duizenden euro's aan uitkering te innen, terwijl ze ondertussen in Polen aan het werk zijn of vakantie vieren.

    De arbeidsmigranten worden bijgestaan door tal van malafide tussenpersonen die op internet adverteren als boekhouder of administratiekantoor. Tegen betaling geven ze advies en helpen ze controles van uitkeringsinstantie UWV te omzeilen. Dat blijkt uit onderzoek van Nieuwsuur.

    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    woensdag 5 december 2018 om 17:15
    Dit doen Nederlanders op nog veel grotere schaal, en daarnaast is het de schuld van het UWV dat ze hun zaakjes niet op orde hebben.
    Dan heb je ook nog het feit dat dit uiteindelijk om miniscule bedragen gaat, dus dat wij hier als belastingbetaler totaal geen last van hebben.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2067
    woensdag 5 december 2018 om 17:08
    Ja misschien een ideetje dat jij eens wakker wordt???? En die Windforce 11 is door je hoofd laat gaan; ruimt het meteen die vooroordelen op!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 17:10
    Het zijn geen vooroordelen maar feiten en ervaringen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2067
    woensdag 5 december 2018 om 17:16
    Ja hoor ELKE Poolse arbeider doet dat.
    ELKE Pool zuipt zich iedere dag klem en gaat dan dronken rijden en werken.

    Kom daar nu niet mee aan Klepmuil.
    Jij komt met verhalen dan zul je ze ook met cijfers boven de 50% moeten onderbouwe.

    Droeftoetert.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:51
    En NLers frauderen niet in Polen?

    Misbruiken wij geen Poolse werknemers, door ze 4 euro per uur te betalen?

    50% van de NLse bouwprojecten draait door Polen, Turken, Marokkanen en Afrikanen.

    Kortzichtig gezwets dus. Elk verhaal heeft 2 kanten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 18:30
    Praat ik dat goed dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:54
    Maar je benoemt wel 1 kant van het gehele verhaal.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    woensdag 5 december 2018 om 19:57
    Klopt de kant waar het over ging
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:10
    Ik denk, dan vertel ik de andere kant ff.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 17:48
    Als je in de media gaat uitleggen, dat je gesprekjes voert, om het groepsproces op gang te krijgen.
    Dan werken die gesprekjes ook niet meer, lijkt mij.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws