'Prachtig als we hier nog één of twee seizoenen van Robben kunnen genieten'

    'Prachtig als we hier nog één of twee seizoenen van Robben kunnen genieten'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 18:40wo 05-12-2018 om 18:40

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 19:21wo 05-12-2018 om 19:21

    Arjen Robben moet na dit seizoen terugkeren naar FC Groningen. Dat vinden alle supportersgroepen en sponsoren van de Eredivisie-club, die samen optrekken.

    Robben is bezig aan zijn laatste jaar bij Bayern München en beraadt zich op zijn toekomst. Als het aan de Groningers ligt, speelt de 34-jarige aanvaller volgend seizoen in het Hitachi Capital Mobility Stadion. De supportersgroeperingen zetten verschillende acties op touw om te laten zien hoe welkom Robben in Groningen is.

    "Dat zullen acties zijn waarmee wij hopen dat het zo'n groot bereik heeft dat Arjen het in München mee gaat krijgen", vertelt John de Jonge, voorzitter van de supportersvereniging, aan RTV Noord. "We willen laten zien dat Arjen in onze harten zit en van harte welkom is om terug te keren."

    Vrijdag werd een brief gepubliceerd, waarin Robben wordt aangemoedigd om 'zijn hart te volgen'. De Jonge: "Arjen is natuurlijk een icoon van de jeugdopleiding en zijn terugkeer zal een boost geven aan iedereen die Groningen een warm hart toedraagt. Het zou prachtig zijn als we nog één of twee seizoenen van hem kunnen genieten."

    Lees ook: Maatpak in Groningen, jaartje PSV of afbouwen in Amerika: de opties voor Robben

    Poll

    Maakt Groningen kans op Robben?

    (5561 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mr bien +3744
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    Terug gaan waar het begon
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:49
    Edit VP :onnodige reactie
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3744
    woensdag 5 december 2018 om 18:53
    Bij PSV spelen afdankertjes.
    Rosario ,Bergwijn en Viergever.
    Ken de feiten frikandel
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:57
    Rosario en Bergwijn zijn eigendom en eigen jeugd van PSV. PSV heb Rosario en Bergwijn gevormd tot de heerlijke voetballers die ze vandaag zijn. Niet 020!! duidelijk een veel voorkomende vergissing dus neem het je niet kwalijk. Bergwijn is onze eigen jeugd! Zelfde voor Rosario
    Vind ik leuk
    Mr bien +3744
    woensdag 5 december 2018 om 18:59
    Lul niet Rosario komt van Almere
    Vind ik leuk
    Cantona +1094
    woensdag 5 december 2018 om 22:30
    Rosario : Swift, Feyenoord,DWS, Ajax,Almere city,psv
    Bergwijk : Waterwijk, Ajax, PSV
    Robben : Bedum, FC Groningen, PSV, Chelsea, Real Madrid,
    Bayern München.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    woensdag 5 december 2018 om 19:35
    Je hebt je vanmiddag al gigantisch voor lul gezet, ga je nu weer beginnen? Dat wordt smullen ;-)
    Vind ik leuk
    Wilex +1378
    woensdag 5 december 2018 om 21:33
    Haha Rosario was bijna 20 toen hij in Eindhoven arriveerde.
    Bergwijn 15, je zal het gedeeltelijk eigen jeugd van Psv kunnen noemen maar kan gewoon niet ontkennen dat de jaren bij Ajax ook heel belangrijk zijn geweest voor zijn ontwikkeling.
    Zonder Ajax had hij waarschijnlijk nooit op de radar van Psv gekomen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:38
    Zie de reactie"s hierboven ze komen uit de jeugd van ajax kroketje,wat zit je te zwetsen!!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:05
    Hebben ze die reactie weg gehaald man man man
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Mr bien +3744
    woensdag 5 december 2018 om 19:10
    Hij kan toch gewoon Ajax zeggen in plaats van 020
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    woensdag 5 december 2018 om 19:34
    Ik befrijp niet waarom 020 wordt weggehaald maar pisvee schijnbaar geen probleem is hier.
    Slaat toch nergens op, zulke selectieve moderaties?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:36
    Ja, sommige hebben een streepje voor.
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    woensdag 5 december 2018 om 20:57
    Ze moeten het ook maar zien. Ik heb niet het idee dat de moderators hier gekleurd zijn. 't zal een flinke dagtaak zijn al die kleuters die hier komen een beetje in het gareel te houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Ze zien alles, sommige kunnen alles zeggen.
    Vind ik leuk
    Arvin +5606
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    Laatst nog een gesprek gehad hier met een moderator waarin rustig en onderbouwd werd ingegaan op mijn kritiek.

    Volgens mij worden ze niet betaald en ik denk dat een voetbalforum het moeilijkste forum is om te moderaten. Ik ben het ook niet altijd met ze eens, maar het forum hier is (meestal) leuk, dus ze doen gewoon goed werk.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:46
    We hebben Ajacieden, Psvers, Utrechters, Feyenoorders. Idd een bont gezelschap :).

    Wij mods doen dit idd vrijwillig, omdat we van voetbal houden en graag discusseren op een forum waar iedereen het naar zijn zin kan hebben.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    FFkijken +82
    donderdag 6 december 2018 om 00:22
    ik zeg gewoon amsterdam en pisvee is eindhoven en feyenooit is rotterdam heb er niet zo moeite mee .blijkbaar een stel zielepoten wel .
    Vind ik leuk
    barry m +444
    donderdag 6 december 2018 om 18:56
    je vergeet ajakes is amsterdam!
    daar heb je wel moeite mee
    Vind ik leuk
    barry m +444
    woensdag 5 december 2018 om 20:22
    vandaar de naam mr bien

    wat een domme opmerking, lekker laag niveau heb je
    Vind ik leuk
    Mr bien +3744
    woensdag 5 december 2018 om 20:47
    Ach man je weet nog geen eens waar het over gaat.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 21:31
    Mr Bien en laag niveau. Tjaa...

    Voor VP begrippen heb jij gewoon veel te hoge verwachtingen...
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    woensdag 5 december 2018 om 19:00
    Lul toch niet zo dom.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:01
    Jullie halen ook alles wat Ajax afdaling dank hoeveel Ajax spelers hebben in Eindhoven gespeeld
    Vind ik leuk
    buddha +9051
    woensdag 5 december 2018 om 19:12
    Ik snap van jouw tekst werkelijk waar HELEMAAL NIETS.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:21
    Daar hebben PSV supporters wel meer last van.
    Vind ik leuk
    buddha +9051
    woensdag 5 december 2018 om 20:29
    ach henkie toch. je slaat het plankie ALWEER helemaal mis. ik ben een rotterdammer en niet voor psv. niet dat rotterdammers niet voor psv zouden kunnen zijn, maar ik ben het niet. maar lees het nog eens terug jongen. ALS het je zelf wel lukt. dan zal je zien dat BIJNA niemand het zal snappen. ook ajacieden niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:46
    Ik snap dat Henkie een trolletje is , daarom sla ik zijn reactie's voortaan over .
    Het is net alsof een 3 jarig kind een reactie schrijft .
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 20:58
    Zo is het. Ze zitten in zwaar weer in het noorden en hij kan ze een boost geven. Zijn vader zit er al en ik hoop hij binnenkort ook. Waarom zou hij nog wat willen winnen, Groningen op een hoger plan brengen is toch veel mooier.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    De enige actie die helpt is strijden voor de titel. Daar hebben ze helaas geen middelen/ spelers voor.
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    woensdag 5 december 2018 om 18:45
    Robben is een winnaar. Zal eerder psv doen. Met alle respect, maar wat moet je nou bij groningen
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1335
    woensdag 5 december 2018 om 18:49
    Voor zn favoriete club spelen?
    Vind ik leuk
    RenW +511
    woensdag 5 december 2018 om 19:02
    En zijn grote droom waarmaken......
    Spelen in het "Hitachi Capital Mobility Stadion"
    Vind ik leuk
    barry m +444
    woensdag 5 december 2018 om 20:56
    daar geef ik je groot gelijk in.
    maar bij psv zal robben evengoed veel druk voelen wat hij bij groningen niet heeft want die spelen eigelijk nergens voor.
    Vind ik leuk
    slaski +2324
    woensdag 5 december 2018 om 21:54
    PSV was uiteindelijk niet meer dan zijn baan, en de mogelijkheid om zijn loopbaan op te bouwen. Groningen is waar zijn hart ligt.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 18:46
    Het zou wel echt een stunt zijn!

    Maar dat zou bijna grappig zijn in de huidige competitie, helaas.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:49
    Als Robben nog wat wil winnen, dan Ajax😄👍🏻
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 18:55
    Die winnen wel veel de laatste jaren...

    Soo eeh!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    Clown123 +411
    woensdag 5 december 2018 om 18:51
    Zou fantastisch zijn voor een club als FC Groningen!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 18:56
    PSV heeft de meeste kans , daar heeft hij sportief gezien nog iets te winnen .
    Maar voor Groningen zal het prachtig zijn .
    Vind ik leuk
    Kuip +8441
    woensdag 5 december 2018 om 18:57
    Serieus. Robben zal dit gebaar erg waarderen. Het zal me ook echt niet verbazen dat ie terugkeerd op het ouderlijk nest. Het zou voor de club fantastisch zijn. Wel zullen de mensen er van uit moeten gaan dat hij weinig zal spelen en dat er geen wonderen verwacht moeten worden.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +376
    woensdag 5 december 2018 om 19:00
    Gewoon lekker PSV joh, iets hoger niveau. Die jongens internationaal ondersteunen, heeft Nederland veel meer aan
    Vind ik leuk
    barry m +444
    woensdag 5 december 2018 om 21:02
    van bayern naar groningen is wel een wereld van verschil.
    misschien een seizoen psv en dan groningen
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:01
    jeetje eerst het gedoe om de naamgeving van het sportcentrum, nu zo'n actie.
    ik denk dat Arjen best weet hoezeer hij door de supporters gewaardeerd wordt en hie welkom hij zou zijn. Maar serrieus laat hem zelf een overweging en keuze maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:05
    Die frikadel is niet een graadmeter voor andere psv supporters! Hoop dat dat duidelijk is ;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10171
    woensdag 5 december 2018 om 19:37
    Hij moet niet gaan voetballen daar maar beleidsmatig de boel op orde brengen.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 19:38
    Zal psv worden, die wil nog 1 keer vlammen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    woensdag 5 december 2018 om 19:57
    nooit naar groningen gaan Arjan
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:58
    En dat zegt iemand die zijn naam nog niet eens goed kan spellen. Goed bezig knul.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 21:31
    Robben is echt supporter van fc Groningen en ik zie allemaal mensen die dat niet beseffen.
    Tenzij dat altijd een leugen was maakt Groningen een goede kans.
    Als Doan verkocht wordt in de zomer zou er ook voldoende geld moeten zijn om een leuk salaris voor een seizoen te kunnen betalen.
    Trouwens groningen heeft de weg naar boven weer gevonden.Dus er wordt ook weer gewonnen.
    Volgend jaar weer de KNVB beker met Robben in de gelederen.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +1801
    woensdag 5 december 2018 om 22:15
    de Blessuregevoeligheid van Robben + Kunstgras, lijkt me geen ideale combinatie.
    Ik hoop dat hij terug gaat naar Groningen, zou geweldig zijn voor die club en voor het Nederlands voetbal. Maar ik denk dat kunstgras hem wel eens tegen zou kunnen houden...
    #DankjewelHeracles
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1833
    woensdag 5 december 2018 om 21:36
    Ik zou zelf nog een jaartje China doen voor 20 miljoen, je bent ten slotte profvoetballer.
    Vind ik leuk
    markie +1185
    woensdag 5 december 2018 om 21:47
    Zou mooi zijn maar geef ze helaas weinig kans. Of hij gaat voor het geld of psv als ze zich weten te plastsen voor de CL
    Vind ik leuk
    ErikAjax +596
    woensdag 5 december 2018 om 22:25
    Hitachi Capital Mobility Stadion. Vind je het gek dat er geen hond meer naar dat stadion komt?
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:10
    Over de heel. Heb je niets meer aan.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1073
    woensdag 5 december 2018 om 23:54
    Over de heel zegt Maarten🤣
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws