Manchester United - Arsenal onbeslist door bizarre minuut, Spurs wint simpel

    Manchester United - Arsenal onbeslist door bizarre minuut, Spurs wint simpel

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 22:55wo 05-12-2018 om 22:55

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 23:24wo 05-12-2018 om 23:24

    Een spectaculaire Premier League-kraker tussen Manchester United en Arsenal heeft woensdagavond geen winnaar opgeleverd. De vier goals op Old Trafford werden keurig verdeeld: 2-2. Tottenham Hotspur wist wél drie punten te pakken.

    Manchester United - Arsenal: 2-2
    José Mourinho verraste voor de wedstrijd met zijn opstelling: Paul Pogba en Romelu Lukaku begonnen op de bank, terwijl Marcos Rojo en Diego Dalot hun eerste Premier League-wedstrijd van het seizoen speelden. Na 27 minuten kwam Manchester United op achterstand. David de Gea kreeg een vrij slappe kopbal van Shkodran Mustafi niet onder controle: 0-1.

    Heel lang liet het antwoord van de thuisploeg niet op zich wachten. Enkele minuten na de openingstreffer trok Anthony Martial de stand alweer gelijk. In de tweede helft golfde het spel beide kanten op, maar écht veel kansen vielen er niet te noteren. Tot de 68ste minuut. Alexandre Lacazette zette Arsenal weer op voorsprong na een kapitale fout van Rojo, maar amper een minuut later tekende Jesse Lingard voor de gelijkmaker: 2-2.

    Arsenal kreeg vervolgens nog goede kansen via Pierre-Emerick Aubameyang en Henrikh Mkhitaryan, maar gescoord werd er niet meer. Met de puntendeling schieten Arsenal en Manchester United weinig op. The Gunners staan op de vierde plaats met 31 punten, terwijl The Mancunians het moeten doen met plek negen. De achterstand op koploper Manchester City is al achttien punten.

    Tottenham Hotspur - Southampton: 3-1
    Tottenham had op Wembley geen enkele moeite met laagvlieger Southampton. Harry Kane, Lucas Moura en Heung-min Son maakten de doelpunten. Charlie Austin deed in de blessuretijd nog wat terug via Charlie Austin: 3-1. Bij Southampton zat de nieuwe manager Ralph Hasenhüttl nog niet op de bank. Hij begint donderdag aan zijn nieuwe klus. Door de overwinning staat Tottenham op 33 punten, twee meer dan aartsrivaal Arsenal.

    Plaats een reactie

    woensdag 5 december 2018 om 22:57
    Wat ik dan weer niet begrijp is dat die Danny Blind kritiek mag leveren bij Ziggo terwijl die zelfde Danny Blind als coach van het Nederlands elftal hopeloos heeft gefaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:02
    mooi man de 020 killer mourinho mag blijven. nu maar hopen dat united 020 loot in de cl en het feest is compleet
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:06
    En ga nu maar weer terug op je main account. Of ben je altijd al zo een loser geweest die alleen een grote mond heeft wanneer je verschuilt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 23:39
    Jij lust duidelijk geen gehaktstaaf.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    Ale +4982
    donderdag 6 december 2018 om 07:36
    Anders ga je ff op je gehaktstaaf zitten..
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    woensdag 5 december 2018 om 23:08
    Nu gauw slapen hoor. Als ik klaar ben met je moeder, zeg ik haar dat je nog stiekem op je telefoon zit hoor.
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 23:43
    Uit fatsoen zal ik maar mijn mond houden over wat jouw moeder allemaal uitspookt nadat ze jou onder het wol heeft gestopt.

    Niet zo tof toch, als iemand zo over je moeder praat? 🤫
    Vind ik leuk
    Jackpot +2318
    woensdag 5 december 2018 om 23:48
    Hij lokt het uit. Met zulke dommen uitspraken. Niet zo zeiken gozer!
    Vind ik leuk
    Josip Broz +507
    woensdag 5 december 2018 om 23:55
    Als je er geen aandacht aan zou schenken zou "hij" (het zou ook gewoon een kleine meid kunnen zijn) geen reden hebben zich zo te gedragen.

    Ik dacht echter dat je het tegen Polski had...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:03
    Kappen over moeders. Je mag blij zijn dat ze jou heeft grootgebracht.
    En het kleuterargument 'maar juf, ik deed niks, hij begon' mag je achterwege laten. Het wordt tijd de zandbak gedag te zeggen en volwassenen te worden.
    Vind ik leuk
    Eric55 +386
    donderdag 6 december 2018 om 07:04
    Echt amsterdamse praat , maar je kan ook niet anders verwachten dan zulke domme praat uit amsterdam.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +455
    donderdag 6 december 2018 om 09:13
    Vreemde pleziertjes heb jij. Had Ajax namelijk die finale gewonnen, dan had het het volgende seizoen Champions-League gespeeld. Dat had voor voldoende punten gezorgd zodat we niet onder Oostenrijk weggezakt waren. Het mooie daaraan is dat de bekerwinnaar dan niet zo n lastige kwalificatie moet spelen, dat wil namelijk nog weleens mis gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:04
    Bla bla bla....... ook een koeman had gefaald met de spelers die hij voor het kiezen had. Makkelijk he, commentaar geven vanaf jouw stoel vol met paprika chips... no life dat je bent!
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 23:06
    wat heb koeman hier nou weer mee te maken????
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    donderdag 6 december 2018 om 05:44
    Heb jij net zoveel hersens als je Nick-name?
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 00:27
    Volledig mee eens meneer Koeman had toen ook in kunnen stappen maar hij zag toen geen perspectief. Blind hadden ze zogenaamd al een toezegging gedaan. En die zat met volgevreten vedette die aan het afbouwen waren terwijl de lichting van nu nog in de luiers zat. Maar altijd Blind. Geen Hiddink, geen Advocaat. Nee Blind dat bekt zo lekker. En nu hebben we een betere lichting en Koeman staat vooraan, alle credits in ontvangst te nemen.
    Vind ik leuk
    mazu +2654
    donderdag 6 december 2018 om 07:24
    Blind kan er helemaal niets van, betere selectie of niet. Tuurlijk hebben Advocaat en Hiddink het ook niet geweldig gedaan maar nog altijd een stuk beter dan scholletje. Die andere 2 hebben dan ook wel wat gepresteerd tijdens hun carrière als trainer, Blind helemaal niets. Dat hij nu weer bij Ajax op het pluche zit is ook niet te geloven, die draait zn kont overal tussen. Wat een faalhaas is die Blind.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 02:05
    Lag dat aan de selectie, of aan Danny Blind die de bende overnam van Hiddink?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5135
    donderdag 6 december 2018 om 02:34
    Danny Blind is ook wereldkampioen met Ajax geworden, die heeft er dus wel iets meer verstand van dan jou, een gefrustreerde Feyenoord-fan, die 5 jaar na dato, nog steeds loopt te zeiken over wedstrijden waarin bijvoorbeeld Strootman als een amateur stond te spelen. Alsof dat de schuld van Danny Blind was.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +455
    donderdag 6 december 2018 om 09:09
    wat was er inhoudelijk mis met zn analyse dan? Misschien niet de man voor het Nederlands elftal, maar je zou het toch toch ook niet in je hoofd halen om perez daar neer te zetten? Daarnaast waren de verwachtingen ook hoog tegenover het materiaal wat hij had. Vergelijkbaar met Feyenoord op dit moment onder Gio en manutd onder Mourinho. Je kan van mourinho vinden wat je wilt maar hoe kun je nou metbdit materiaal mee doen om de titel. Hetzelfde geldt voor Arsenal maar di
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    woensdag 5 december 2018 om 22:57
    11 tegen 12 is altijd moeilijk, toch knap een punt gepakt door United.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    woensdag 5 december 2018 om 23:59
    Ligt het aan mij of had dat doelpunt van Mhkytarian in de laatste minuut gewoon geteld moeten worden? Hij stond toch achter degea en dan is t toch geen buitenspel?
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    donderdag 6 december 2018 om 00:25
    Neem aan dat dat ook gewoon buitenspel is, als je alleen op leeg doel afgaat, de bal naar een medespeler speelt die VOOR je staat, en hij scoort, is het ook buitenspel namelijk. Dus neem aan dat dit "gewoon" buitenspel was. Ik ben er ook geen expert in maar lijkt me logisch dat het dus wel buitenspel was.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 00:26]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    donderdag 6 december 2018 om 00:45
    Als er iemand voor je staat ga je toch ook niet alleen op de goal af 🤔
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    donderdag 6 december 2018 om 07:54
    Alleen als: zonder tegenspelers... 🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 22:58
    Die Dalot mist echt handelingssnelheid.
    Hopen dat ze Valencia heel gauw weer terug RB zetten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    woensdag 5 december 2018 om 23:00
    Geef hem ff de tijd joh. Heeft totaal geen ritme momenteel.
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    woensdag 5 december 2018 om 23:03
    Ooit een voorzet van valencia gezien die aankwam? Die man is ook heel beperkt hoor.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    woensdag 5 december 2018 om 23:21
    Dalot speelde tegen southampton ook al VP kwam er toen in voor shaw
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 00:21
    City is al weer kampioen.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 02:08
    Spannend he in Engeland en Frankrijk.
    Duitsland ligt gelukkig weer een beetje open.
    Vind ik leuk
    Kristian +179
    donderdag 6 december 2018 om 00:23
    Hoelang mag Mourinho nog blijven bij Manchester United? De resultaten zijn dit seizoen dramatisch.

    Het wordt tijd dat het bestuur ingrijpt en dat na de winterstop United met een nieuwe trainer zich weer kan meten met de top
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    donderdag 6 december 2018 om 00:28
    Problemen... Wie dan wel...? Welke manager is beter dan Mourinho? Is er momenteel überhaupt een beter alternatief beschikbaar? Daarnaast interesseert het bestuur het ook niets wat er gebeurt zo lang er maar winst gemaakt wordt...
    Vind ik leuk
    Kristian +179
    donderdag 6 december 2018 om 00:30
    Zidane zie ik wel als een geschikte kandidaat om Mourinho op te volgen
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5135
    donderdag 6 december 2018 om 02:38
    Peter Bosz, Frank de Boer
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 01:44
    Ja Kovac😁
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    donderdag 6 december 2018 om 05:47
    I denk dat Guardiola, Zidane, ff beter zijn dan die Portugese narcist.
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    donderdag 6 december 2018 om 07:44
    Guardiola? Denk je dat ze even de coach van de concurrent kunnen jatten?
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    donderdag 6 december 2018 om 07:52
    Zidane is gemaakt door Ronaldo, in de competitie was real tactisch ook maar matig en verspeelde veel punten tegen kleine clubs. Dat je überhaupt guardiola noemt is lachwekkend.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    donderdag 6 december 2018 om 14:09
    Neem jij ff lekker een koud bad.
    Vind ik leuk
    badeend. +1453
    donderdag 6 december 2018 om 15:50
    Kijk de statistieken van ronaldo maar na en probeer dan maar eens te ontkennen dat Ronaldo real de CL 3 jaar op rij heeft bezorgd...
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1427
    donderdag 6 december 2018 om 18:32
    Ronaldo, 1 tegen 11??? Of heeft hij toch 10 medespelers gehad, en heeft Zidane het elftal niet goed neergezet, en de 10 anderen in dienst van jouw afgod laten spelen? En Guardiola lachwekkend noemen, doet mij vermoeden dat je een RM fan bent. Anders is jouw inbreng volkomen belachelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:08
    Zij gaan niet nog een keer een enorme afkoopsom aan de coach betalen.
    En Mourinho heeft bij een persconferentie groots gemeld zijn contract uit te dienen. Dat waren woorden, over de hoofden heen, aan de bazen van ManU gericht.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 01:53
    Charlie Austin deed in blessuretijd nog terug met Charlie Austin. Kom op VP.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws