Feyenoord klopte aan bij VVV: Ik heb prima contact gehad met Martin van Geel

    Feyenoord klopte aan bij VVV: "Ik heb prima contact gehad met Martin van Geel"

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 07:14do 06-12-2018 om 07:14

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 08:12do 06-12-2018 om 08:12

    Maurice Steijn, trainer van VVV-Venlo, had een functie in De Kuip 'heel interessant' gevonden. Dat vertelt de Hagenaar in gesprek met De Telegraaf. Afgelopen zomer was er even sprake van een overstap van Steijn naar Feyenoord. 

    De Rotterdamse topclub had Steijn op het oog als assistent van Giovanni van Bronckhorst. "Het gevoel, de ambitie en ik lieg niet. Het werken bij een topclub als Feyenoord, inclusief de combinatie met Europees voetbal, leek me interessant. Daarbij ben ik heel transparant geweest. VVV was overal van op de hoogte", vertelt Steijn.

    Tot een overeenkomst kwam het niet. "Nee en dat kan in het voetbal. Ik heb mijn contract bij VVV verlengd met nog eens twaar jaar. No hard feelings. Ik heb prima contact gehad met Martin van Geel, Giovanni van Bronckhorst en Jan de Jong. We hebben elkaar een hand gegeven en ik gun Feyenoord nog steeds het beste."

    "Van beide kanten is er geen probleem gemaakt. Ik vind Feyenoord nog steeds een schitterende club. Wie weet wat er in de toekomst gebeurt..."

    Donderdagavond (20.00 uur) treffen Feyenoord en VVV elkaar in De Kuip. 

    Poll

    Is Steijn een toptrainer in de dop?

    (786 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 07:20
    Als assistent van harte welkom.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10113
    donderdag 6 december 2018 om 07:37
    We zullen zien vanavond wat hij echt in zijn mars heeft tegen ons.
    Ik verwacht een goede wedstrijd en toch een overwinning voor ons aller Feyenoord 💪
    Vind ik leuk
    Mr. O +1073
    donderdag 6 december 2018 om 07:38
    Durf na zijn carrière verloop wel te zeggen dat hij ooit hoofdcoach kan worden in de Kuip, op korte termijn zelfs. Zeer begenadigd coach, die spelers beter maakt en het overal echt goed doet.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:23
    Nou Mijnheer Steijn, dan ben je een van de weinigen die een prima contact heeft gehad met Martin van Geel, Giovanni van Bronckhorst en Jan de Jong want meestal sluiten ze zich helemaal af voor de buiten wereld.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 07:27
    Komt dit nou al wéér langs? Valt nog mee dat die opmerking over het geringe salaris wat Steijn zou zijn aangeboden, er niet bii is vermeld.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1144
    donderdag 6 december 2018 om 07:30
    Elke ontmoeting tussen vvv en fey vanaf nu denk ik zo
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 07:35
    Dus elk half jaar een Primeur!
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1126
    donderdag 6 december 2018 om 07:54
    Hhaha ik dacht net precies hetzelfde !
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1833
    donderdag 6 december 2018 om 07:56
    Minimum loon was dat toch?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 15:53
    Obv 0-urencontract.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 08:22
    Er komt vast wel een apart artikel daarover later op de dag. Even geduld;-)
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 08:54
    Klopt, want dat is de reden dat het niet door is gegaan toch.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 15:50
    Dat stond inderdaad in de krant. Lijkt mij trouwens logisch, dat je als assistent van F minder verdient dan als hoofdtrainer van VVV. Snapte de ophef dan ook niet zo.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 07:38
    Sint had lopen denken,
    Wat hij ... laat ook maar weer.

    Klaar ermee.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1126
    donderdag 6 december 2018 om 07:53
    😂 padje ....
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1126
    donderdag 6 december 2018 om 07:52
    Hoevaak moet dit niet interessante nieuws nog voorbij komen op vp? Het is dat Steijn een top keeper heeft anders was hij al 3x gedegradeerd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    Janste +273
    donderdag 6 december 2018 om 07:56
    Lekker in Venlo blijven Steijn. Gaat goed zo
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    donderdag 6 december 2018 om 08:40
    Beetje genuanceerder verhaal dan wat er een week of 2 geleden over dit onderwerp werd geplaatst hier.

    Maar ja... what else is new.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 08:53
    Geen idee of hij het zou kunnen, maar ik zie het nog wel een keer gebeuren dat hij trainer wordt bij Feyenoord.

    Hee ik zie trouwens niemand een hatelijke opmerking maken over zijn opmerking: '....gecombineerd met Europees voetbal'. Te vroeg nog denk ik ;-)
    Vind ik leuk
    frhoi +1010
    donderdag 6 december 2018 om 08:59
    Uit naar Heerenveen is ook best een beetje Europees voetbal ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 10:43
    Haha dat klopt, jammer dat we dit seizoen niet naar Twente moeten.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 09:47
    Great minds think alike! ;-)
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 15:55
    En zo is het! :-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 15:55
    Je brengt een enkele troll nu wel op n idee...
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 15:56
    Haha ja op het moment dat ik reageerde dacht ik dat ook, maar het valt mee geloof ik... Een hoop hebben dit artikel niet gelezen denk ik ;)
    Vind ik leuk
    heur es +777
    donderdag 6 december 2018 om 09:42
    Stein niet nodig. Ik zou liever Peter Bosz zien. Die houd van het voetbal wat Feyenoord de eerste helft speelde maar dan het hele seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 13:39
    Houd eens op zeg... Bosz.

    Dat kan echt niet meer na zijn geweldige periode in de functie van technisch directeur 2006-2009. Hij heft toen erg veel vrienden gemaakt binnen onze club.
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +129
    donderdag 6 december 2018 om 10:10
    Aan de hand van dit bericht wil ik de Feijenoord supporters veel plezier wensen om een keer doordeweeks naar Feijenoord te kunnen kijken.
    Zal wel even wennen zijn, hoop dat het volgend jaar wat vaker kan/mag.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 10:44
    Klopt, ik hoop op minstens zo vaak als vorig jaar, net als de andere toppers......
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 10:48
    Ach gossie toch...... dat vind ik nu sportief. Sorry ik ben dat vorig seizoen vergeten te zeggen toen wij als enige Europees doordeweeks speelden.

    Bekerwedstrijden zijn trouwens ook doordeweeks, wist je dat....
    Vind ik leuk
    RR12 +532
    donderdag 6 december 2018 om 10:36
    Je wil wel erg graag hè?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 13:39
    Als ik Steijn zou zijn ging ik lekker Dicky bij Utrecht opvolgen volgend seizoen
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 15:09
    Hoeveel is twaar jaar?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws