VP-voetbalkantine: 'Van Bommel moet na Feyenoord-verlies Gutiérrez een kans geven'

    VP-voetbalkantine: 'Van Bommel moet na Feyenoord-verlies Gutiérrez een kans geven'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 17:00do 06-12-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'FC Twente hoort vanwege zijn achterban en stadion in de Eredivisie'

    Stelling 2: 'Feyenoord houdt vorm niet vast en verliest punten tegen VVV'

    Stelling 3: 'Van Bommel moet na Feyenoord-verlies Gutiérrez een kans geven'

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 11:01
    Stelling 1:

    Ja, als ze alle bullshit achter hun kunnen laten op een gegeven moment.
    Enkel blijft het ze achtervolgen, momenteel is het nog steeds een slangenkuil.

    Wel leuk dat tedje er zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:01
    stelling 1:je hoort te spelen waar je hoort in het geval van fct de kkd!!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:36
    Inderdaad. Je speelt in principe gewoon waar je hoort te spelen.
    Qua achterban en stadion is het in principe Eredivisiewaardig, qua financieel beleid maar ook algemeen beleid zou het niet eens een profclub mogen zijn.
    Ze komen met de KKD nog goed weg.
    Vind ik leuk
    rexxo +2057
    donderdag 6 december 2018 om 14:24
    Qua jarenlange oplichten horen ze het voetbal team te zijn van de penitentiaire inrichtingen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:29
    nah moet je nog bewakers etc inzetten .. dit en volgend jaar fijn doorkloten/niet promoveren en we zijn vanzelf van fct af..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:02
    FC Twente hoort vanwegen de financiele onkunde in de Keuken Kampioen Divisie!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:03
    Welkom Nieuweling👋🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:04
    Kijk al maanden rond, alleen nooit als lid.

    Toch bedankt.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 11:15
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:25
    @HaagieHaag

    Kappen met mensen uitschelden en persoonlijk aanvallen. Laatste waarschuwing.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2048
    donderdag 6 december 2018 om 14:22
    @ Moderator89

    waarom laten jullie altijd: ''Edit VP : Reactie verwijderd'' staan.

    Haal het gewoon lekker helemaal weg. Ook de boze reacties daaronder kunnen gewoon weg gehaald worden onder het mom van niet meer relevant.

    Dan blijft er meer ruimte over voor normale en inhoudelijke reacties van leden die een leuk forum willen hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:49
    Dat is nou eenmaal het beleid Unknown. Als we alles defintief verwijderen verdwijnen er ook heel vaak normale reacties, wat men uiteraard ook niet leuk vind wanneer die verwijderd worden. We proberen hierin een gulden middenweg te vinden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    Decimius +757
    donderdag 6 december 2018 om 11:02
    Nein
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5040
    donderdag 6 december 2018 om 11:02
    Als je zo vernederd wordt door tieners van Ajax hoor Twente juist thuis in de kelderklasse thuis....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:02
    Nee, alleen vanwege de prestaties hoor je thuis in de Eredivisie Onder deze trainer presteren ze niét en zullen ze óók niet gaan presteren Dus helaas voor de fantastische achterban, nee op dit moment.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:02
    Achterlijke stelling. Je hoort op basis van de prestaties van het eerste elftal in de eredivisie thuis, of niet. Op basis van deze stelling zou Feyenoord elk jaar kampioen moeten worden.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 11:03
    Gaat de achterban toch lekker bij Heracles kijken
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 12:30
    Alsof feyenoorders Ajacieden worden of andersom.
    Vraag een Cambuur fan of hij voor Heerenveen wilt zijn, slaat hij je de kop eraf bws.
    Dus windkracht 11............veel geblaas van jou
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 12:44
    Oh jee wat een lange teentjes. Kijk naar de titel van de post en reageer dan opnieuw.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 14:16
    Ik snap het niet wat je hiermee bedoeld.
    Ja....eigenlijk wel.
    Je bedoeld omdat de achterban in de eredivisie hoort zij dan maar naar Heracles moeten gaan kijken.
    Hetzelfde als je dat aan een Leeuwarder zou vragen als ze eredivisie wedstrijden willen zien naar Heerenveen moeten.
    Dus zal never nooit gebeurden
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1109
    donderdag 6 december 2018 om 11:03
    Dat zou ook echt de enige reden zijn waarom ze in de Eredivisie thuishoren op het moment...
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1156
    donderdag 6 december 2018 om 11:04
    Nee, FC sjoemel heeft het goed verziekt en mogen God op hun blote knieën danken dat zij via een hoop gesjoemel, vriendjespolitiek en corruptie bij de KNVB überhaupt nog betaald voetbal mogen spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:45
    Ben het niet vaak met je eens, maar nu heb je volledig gelijk
    Vind ik leuk
    Malaga036 +167
    donderdag 6 december 2018 om 11:06
    In de 2e Bundesliga heb je FC Koln met ruim 50.000 toeschouwers en nog andere clubs.. als je niet presteerd hoor je niet op het hoogste niveau thuis.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +87
    donderdag 6 december 2018 om 11:08
    Zoals Aad de Mos zei:
    De verpakking is leuk maar de inhoud deugt niet.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1069
    donderdag 6 december 2018 om 11:10
    Als het zo makkelijk zou zijn haha, volgensmij speel je gewoon op het niveau waar je thuis hoort qua beleid en voetbal.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:15
    Iedereen krijgt de kans om in de eredivisie te blijven(qua punten) lukt dit je niet hoor je gewoon in de keukendivisie. Ook Twente met hun stadion en achterban. Als je er dan ook nog een financiële potje er van maakt,en de boel belazerd blijft er weinig over van eens de kampioen van de eredivisie
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:31
    Achterban ik oke , maar daar haal je geen punten mee! Voetbal is niet om aan te zien . Dus blijf maar in de K.K.D....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:36
    Ach ja ... voetbal niet om aan te zien.... afgelopen weekend PSV was dramatisch...
    Het verschil tussen de nummers 6 van de Eredivisie en nr 20 van de KKD is zeer gering.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:38
    Dat dacht ik niet . Succes jonge met je Fct. Dat meen ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:33
    JA.. welke clubs in Nederland hebben allemaal 25.000 man/vrouw op de tribune zitten??
    Welke clubs in Nederland heeft zo'n trouwe achterban???
    Ik welk stadion er er altijd sfeer???
    Ja ik weet die andere club is Feijenoord.. maar de rest??
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4726
    donderdag 6 december 2018 om 12:26
    Kwantitatief is de supportersgroep eredivisie-waardig. Zonder te willen generaliseren vond ik wel dat een groot deel van de Twente supporters in een slachtofferrol kroop. Dat was werkelijk zielig en ergerniswekkend.
    Uiteindelijk was ik blij met de degradatie omdat dat per definitie een terechte straf was geweest. Nu ze daar zijn mogen ze van mij zeker terug. Wanneer dat lukt zijn ze eredivisie waardig maar als ik moest gokken dan zou ik zeggen dat ze op basis van de kwaliteit nog op dit niveau thuis horen...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:03
    Dat klopt, tukkers zijn net zo trouw als Rotterdammers, alleen de besturen..... Bij de ene hebben ze 0 visie en geen kennis en bij de ander is ( was het corrupt.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    donderdag 6 december 2018 om 15:17
    Twente, een trouwe achterban sinds 2008.
    Vind ik leuk
    Wim59 +332
    donderdag 6 december 2018 om 11:38
    1: nee, nooit meer in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Andre As +3017
    donderdag 6 december 2018 om 11:40
    De ranglijst bepaalt waar je hoort.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:40
    Stelling 1: een deel van de achterban van Twente hoort in een tuchtkamp thuis. De rest hoort in de KKD thuis. Al heb je nog zo’n mooi stadion en zoveel publiek... bestuurlijk is Twente al jaren dood. Het is een komen en gaan van “leiders” en directeuren, er is geen visie, nauwelijks beleid. Dan hoor je thuis waar je nu staat...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:42
    Je 'hoort' alleen in de Eredivisie op basis van prestaties. Punt.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 11:46
    Stelling 1:
    Ja, Twente is zeker een club die in de Eredivisie hoort. Op dit moment niet qua spel, maar zeker qua sfeer in de club. Fantastisch!

    Stelling 2:
    Ik denk niet dat Feyenoord punten gaat verliezen, maar het zal wel een moeilijke wedstrijd worden voor ze.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    donderdag 6 december 2018 om 11:46
    1. Opzich wel qua achterland maar dat betekent nog niet dat we alles maar door de vingers moeten zien en dat ze zomaar weer naar de ED gaan..
    Vind ik leuk
    Corse996 +1595
    donderdag 6 december 2018 om 12:19
    Achterland? Neem aan dat je hier Duitsland mee bedoelt. ')
    Vind ik leuk
    Pimman +6026
    donderdag 6 december 2018 om 11:54
    Stelling1 > Alleen wat dat betreft wel..
    Vind ik leuk
    Ron777 +132
    donderdag 6 december 2018 om 12:05
    Ja met stadion en met achterban maar door de schulden bij de amateurs
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:12
    Stelling 1: Eredivisie status verdien je alleen op basis van prestaties en een goed beleid. Nergens anders door!
    De club met het kleinste stadion, Excelsior speelt er nu al jaren. Dat hebben ze verdiend op basis van bovenstaande. Diep respect voor!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 12:38
    Ik zie Excelsior met zn kunstgras en sfeerloos "stadion" anders graag ruilen met de Tukkers. Laat ze maar de mouwen opstropen in Enschede en promoveren, bij voorkeur ten koste van een club uit het westen of zuiden des lands. Hoewel Twente een altijd lastige tegenstander is (ze hebben ons dit seizoen zelfs uit de beker geknikkerd), zijn ze wel een van m'n favoriete tegenstanders.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 13:27
    Dus een ploeg die zich netjes aan alle regels houd en die zich met de minimale begroting elke keer weer handhaaft moet eruit voor de meest frauduleuze club uit de NL geschiedenis. Wegwezen met die fraudeurs.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 18:50
    Als die fraudeurs moeten wegwezen, waarom is Feyenoord dan nog niet opgebokt?

    En ja, het is binnen de regels maar spelen op kunstgras vind ik toch echt wel een stuk schadelijker voor het Nederlandse voetbal dan een paar boekhoudkundige streken.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 19:21
    Er is geen club in NL die zoveel heeft lopen sjoemelen als Twente. En waarom zou Feyenoord dan opgebokt moeten zijn?
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 19:38
    Fiod affaire al weer vergeten?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 19:52
    Haha je gaat echt het fiod verhaal erbij halen waar alles en iedereen die wat met Feyenoord te maken had destijds is vrijgesproken van enige blaam. En dat durf je te vergelijken met het gesjoemel bij Twente?
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 20:18
    Of de zwart geld affaire van Renze bij mijn FC Groningen.
    Of de zwart geld affaire bij Ajax waarbij zelfs celstraffen uitgedeeld zijn.

    Mijn punt is dat, hoewel Twente zeer zeker zaken heeft gedaan die niet door het beugelflesje kunnen, we ook niet moeten overdrijven. Er zijn wel ergere dingen gebeurt in de voetballerij, laat het los.

    En Excelsior vind ik welbeschouwd niets toevoegen aan de Eredivisie. Ze liggen in een regio waar al te veel clubs zitten, spelen op kunstgras en er hangt totaal geen sfeer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 20:26
    Toen Feyenoord een paar jaar geleden aan de rand vd afgrond stond en er bij de KNVB een noodplan werd geopperd om ons niet failliet te laten gaan was Twente de felste tegenstander hiervan. Nu ook geen sympathie voor die fraudeurs.

    Wat het kunstgras betreft geef ik je gelijk maar je kan een ploeg toch niet veroordelen omdat ze met de minimale begroting toch altijd overeind blijven.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +453
    donderdag 6 december 2018 om 20:40
    Daar heb je gelijk in, gelukkig heb ik die macht ook niet ;) Maar ik zou het wel prettig vinden als Twente promoveert en Excelsior degradeert. Dat is slechts mijn mening en daar kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    donderdag 6 december 2018 om 20:47
    Dat is het mooie van een mening he:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 12:12
    Nee FC Twente hoort in de kelderklasse..
    Vind ik leuk
    El Lobo +2103
    donderdag 6 december 2018 om 12:14
    Stelling 1:
    Waar je speelt wordt bepaald door je sportieve prestaties. Win je alles ben je kampioen, verlies je alles dan degradeer je.

    Ongeacht je achterban, stadion, grootte, logo of weet ik het speel je daar waar je sportieve prestaties je hebben gebracht.

    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 12:35
    Gelukkig zijn de meeste reacties hier eerlijk en oprecht.
    Ik als Twente supporter zeg eerlijk dat Twente momenteel NIET in de eredivisie thuis hoort.
    En dan doel ik niet vanwege het verleden maar gewoon omdat ze een KKD selectie hebben.

    En last but not least.........de punten maken uit waar je speelt en de rest is een bijzaak.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    donderdag 6 december 2018 om 15:21
    Het enige wat me hier stoort is dat veel van de mensen die hierboven gereageerd hebben aan het begin van het seizoen wel roepen dat Emmen niet in de eredivisie thuis hoort.
    Enkel omdat het nu Twente betreft zijn ze nu opeens weer realistisch.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 16:01
    Over realistisch bedoel ik dat Twente niet om zijn verleden of aanhang in de eredivisie thuishoort maar dat de punten dat uitmaken
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +16851
    donderdag 6 december 2018 om 16:08
    Ik ook en hierboven stelt bijna iedereen dat ook, alleen is het dan hypocriet dat diezelfde mensen begin dit jaar nog stelden dat Emmen niet in de eredivisie thuis hoort.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 20:16
    Oke, begreep ik je verkeerd.
    Emmen en De Graafschap hebben minstens een jaartje eredivisie verdiend door hun play off wedstrijden te winnen.
    Alleen moet ik wel toegeven als er een var was, Emmen waarschijnlijk niet was gepromoveerd
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:35
    Lucky Kes, moest even mijn Nickname aanpassen :), Broodjebeenham was niet meer terug te vinden.
    Als Twente supporter van het eerste uur ben ik realist genoeg om te constateren dat de selectie momenteel niet ED kwaliteiten bezit. Ach, we moeten het ermee doen. Gelukkig blijft het saamhorigheidsgevoel nog steeds intact. Wat velen er ook van vinden, in mijn beleving weten ze totaal niet hoe ellende juist Tukkers verenigd. Op eigen kracht zullen we proberen weer uit het dal te komen. Veel hulp kunnen en mogen wij niet meer verwachten, het zij zo.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 20:21
    Hoi broodjebeenham,
    Dat euvel heb ik ook een tijdje geleden gehad.
    Ik kon niet meer via facebook inloggen en heb mijn toen opnieuw een account aan moeten maken (Lucky Kes de 2de).
    Maar zoals je ziet kan ik het al weer een tijd.
    Ik vermoed dat er meerdere er last van hebben want zo zie ik 13 en Cokee, waar ik veel mee "discusseerde" ook niet meer de laatste tijd
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:22
    Cokee zag ik vandaag weer opduiken, 13 nog niet gezien. Ach ja, wel goed om de gelederen gesloten te houden met het oog op een goed tegengeluid😁
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    donderdag 6 december 2018 om 12:58
    Gaat om prestaties niet om fans die geluid kunnen maken of met meer zijn dan een willekeurig andere club.
    Vind ik leuk
    R3knoj +142
    donderdag 6 december 2018 om 13:37
    Stelling 1 is grote onzin natuurlijk.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:16
    En je argument? “Natuurlijk” is geen echt argument naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:27
    mcmodd, de comment op elk topic over Twente zijn vaak zo fantastisch beargumenteerd. Gelukkig zijn er ook nog objectieve meningen, hetgeen ik persoonlijk kan waarderen.
    Vind ik leuk
    R3knoj +142
    zaterdag 8 december 2018 om 11:32
    Het voetbal dat je speelt en het behaalde resultaat bepaalt waar je speelt. Dat een club veel supporters heeft is mooi maar doet er verder niet toe. Het zou niet best zijn als dat mee zou wegen.
    Famke Louise en rapper sjors hebben ook veel fans, maar dat maakt ze geen super ster.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 11:37]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    zaterdag 8 december 2018 om 11:40
    R3knoj, dat een club veel supporters heeft doet er wel toe. Het laat zien dat de club wordt gewaardeerd en dat het de moeite waard is er supporter van te zijn. Ik denk dat dat een allereerste vereiste is voor het succes van een club.
    Vind ik leuk
    Janste +273
    donderdag 6 december 2018 om 14:28
    Zou een mega stunt zijn als vvv weet te winnen. Bij hun zijn ook 4 sterkhouders niet aanwezig. Maar als Venlonaar hoop ik natuurlijk dat vvv zich revancheerd van afgelopen zondag
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 14:33
    Zo hoop ik dat Twente morgen wint uit tegen volendam ondanks de vele blessures en geschorsten die ze hebben.
    Geloof me, ik hoop het echt voor de trainer Pusic.
    Ondanks hij niet brengt wat men er van gehoopt (niet verwacht) had, moeten ze die man gewoon zijn contract laten uitdienen tot de zomer.
    Bij verlies krijg je de hele week weer gezeik hier.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:19
    Lucky Kes, ik ben sowieso voorstander van het altijd uitdienen van contracten, tenzij met goedvinden van beide kanten en een goede reden daarvan moet of kan worden afgeweken. Ik ben wel charmeerd van de mens Pusic, een keurige vent die vreselijk zijn best doet, volgens mij.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:46
    mcmodd, sluit me volledig bij jou aan. Trainer wisselingen brengt in de regel weinig. Pusic moet het maar proberen aan elkaar te breien met kwalitatief mindere voetballers dan in de jaren 2009 - 2012. Eigenlijk konden Preud d'Homme en Mclaren achteroverleunen, de selectie had veel kwaliteit en met 'n Kufo een echte leider in het veld en in de kleedkamer. Laat Pusic maar de kar trekken nu, desnoods maar een jaar langer in de KKD. Rust heeft de club voorlopig nodig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 16:26
    Vooral die rust is belangrijk, ook binnen de groep. Zodra paniek toe kan slaan spelen heel andere dan voetbaltechnische omstandigheden en (te) grote rol. Of het FC Twente lukt om in een seizoen terug te keren is nog maar de vraag, hoewel het voor de club wel heel belangrijk is. Elk jaar dat promoveren nu niet lukt, kachel je een beetje verder weg van dat doel. Ik hoop dat het ze zal lukken, al is het maar via de nacompetitie.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4631
    donderdag 6 december 2018 om 15:58
    Pusic treft voor mij geen enkele blaam.
    2x eerder werd hij al voor de groep gegooid bij ontslag Hake en Verbeek.
    De gehele TD (incl selectie) gaf hem nu het vertrouwen en een jaar contract.
    Moeten ze nu ook woord houden en Pusic zijn gang laten gaan.
    Als mens is Pusic een nette, fatsoenlijke man.
    Tenminste zo komt hij bij mij over.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 14:32
    2. Nee Feyenoord gaat winnen, maar ben bang dat het een slechte wedstrijd wordt tegen het stugge VVV. Verglijkbaar als tegen PSV wordt het spel sowieso niet. Hoe dan ook, ik kijk uit naar een lekkere avondwedstrijd in onze mooie Kuip.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1403
    donderdag 6 december 2018 om 14:54
    Winnen met een ietwat vlotter spel dan gemiddeld dit jaar. Dan ben ik tevreden vanavond.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 14:56
    Ik zeker te weten ook. Vlotter en iets langer dan een minuut of 20...:-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    vrijdag 7 december 2018 om 09:13
    Wel, je hebt je zin gekregen. Gefeliciteerd, hetis enorm verdiend. In tegenstelling tot Kaar leek deze wedstrijd, en vooral de instelling van Feyenoord, best veel op die tegen PSV. Het schijnt dat inzet altijd loont indien de hele selectie daaraan voldoet. Ik hoop dat de spelers bij mijn club er een voorbeeld aan gaan nemen. Een halfbakken instelling, geen eengezindheid in de ploeg, het kan je zo laten duikelen op de ranglijst waar iedereen bij elkaar op schoot lijkt te zitten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 15:06
    Wordt weer een armoedige 1 a 2 nul. Vorige jaar was echt erg. Koude Kuip, wind en regen en ook nog een dramatische 1-1.
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1403
    donderdag 6 december 2018 om 15:23
    Met een volley door de benen van 5 verdedigers...... enige kans die wedstrijd. Als we dat soort nou eens laten de rest van dit seizoen. Dan weet je het nooit.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 15:53
    Jaaaa hou op schei uit, die 1-1 op de valreep.... Laten we hopen op winst en toch op z'n minst een beetje leuk spel.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:21
    Ik wens je een heel leuke wedstrijd Kaar.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 15:51
    Dank je wel!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 14:38
    1. Alleen bij promotie natuurlijk..

    2. Feyenoord - VVV 0-2...unnerstall keept bij VVV hè...

    3. 17.00 Frenkie heeft aan de Sint een op afstandbestuurbare Seat Ibiza gevraagd om te laten zien waar zijn voorkeur naar toe gaat.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5471
    donderdag 6 december 2018 om 14:40
    Stelling 1) eens, op basis daarvan wel. Maar wanbeleid heeft Twente in de eerste divisie gebracht en het beleid en elftal nu lijkt zich via nacompetitie zich terug te moeten knokken.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5471
    donderdag 6 december 2018 om 14:41
    Stelling 2) Wat een Aad de Mos stelling!
    Ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat Feyenoord wint.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    donderdag 6 december 2018 om 14:57
    2 lekkere stellinkjes ook weer voor een grijze doordeweekse middag.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 15:08
    Stelling 1. Hiermee kan ik het helemaal eens zijn. Indien de financiën helemaal op orde en onder controle zijn, horen ze in de ED. Maar dan moeten ze eerst maar eens op eigen kracht promoveren, dan ben je echt goed genoeg.
    Stelling 2. Ik weet het nog zo net niet, Feyenoord moet wekelijks op dat niveau als tegem PSV kunnen presteren, maar weet het zich ook nu weer op te peppen? Onderschatting ligt wel op de loer, maar dat geldt voor iedere club en elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    donderdag 6 december 2018 om 15:30
    1) Bij goed presteren komt Twente echt wel weer terug;
    2) Feyenoord houdt allicht de vorm wel vast (sinds ik dacht maart van dit jaar 2018 geen wedstrijd meer verloren in de Kuip).
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:11
    1. Nee, je hoort ergens op basis van prestaties. Niet op basis van geld, stadion of supporters.

    2. Nee. Feyenoord zal een boost hebben gekregen van het resultaat tegen PSV. Dat is mooi. Het maakt ze niet ineens tot een titelkandidaat, maar het moet toch op zijn minst positiviteit over de eigen kwaliteiten hebben opgeleverd.

    3. 17:00 is voor mij te laat. Dan ben ik in de keuken lekker aan het werk aan een Marokkaanse vega stoof met bloemkoolcouscous. Het is maar dat jullie het weten ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:22
    1. Er horen wel 6 uit de KKD op bepaalde gronden in de ED te spelen, Sparta en NEC en Den Bosch ook anderen kwa achterban, alleen ze hebben de punten er niet voor, dus moet ook Twente in de KKD blijven ondanks de uitkomst op VP.

    2. Feijenoord zou zich belachelijk maken, maar als Bottechin weer speelt tegen die snelle spelers van VVV dan kan dat zomaar.

    3. Het is net of VP Frenkie de Jong doodzwijgt en Matthijs en nu alweer iets over Feijenoord moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:01
    1-ja
    2- Feyenoord gaat nu de steigende lijn voort zetten .
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:48
    Wat voor lijntje ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:18
    Die ze behaalde tegen PSV brengt de spanning ook weer een beetje terug .
    Kappen . Of vind jij niet ??
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    donderdag 6 december 2018 om 17:05
    Gutierres moet eerst wennen aan het spelsysteem bij PSV.
    je koopt een speler omdat hij daar met zijn spel goed speelde.
    Dat leer je hem af en daarna leer je hem iets anders.
    Ik zou dan een speler kopen die ik niets hoef af te leren.
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    donderdag 6 december 2018 om 17:22
    Sorry, maar ik ben het daar niet mee eens. Tot nu toe, in elke wedstrijd dat Guti speeltijd kreeg, speelde hij goed tot fantastisch. Lozano moest toch ook helemaal niet wennen aan het spelsysteem bij PSV, die stond er direct en was één van de beste spelers van het afgelopen seizoen. Guti moet gewoon nu kans krijgen, want iedereen ziet gewoon dat hij zoveel meer potentie heeft dan Hendrix, Rosario en Pereiro.
    Vind ik leuk
    Mari +10099
    donderdag 6 december 2018 om 17:33
    Het was cynisch bedoeld.
    Ajax deed het ook vroeger
    Vind ik leuk
    Dani82 +2187
    donderdag 6 december 2018 om 17:10
    Stelling 1: ja (als het maar niet ten koste van mijn club gaat ;) )
    Stelling 2: nee gaat niet gebeuren.
    Stelling 3: ja. Pereirro heeft zn kruit onderhand al wel verschoten lijkt mij
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    donderdag 6 december 2018 om 17:19
    1. Eerst maar even alles netjes op een rijtje krijgen, dan zien we wel verder. Twente hoort natuurlijk in de Eredivisie, maar ze moeten gewoon hun shit op orde krijgen.
    2. Het klinkt inderdaad stom, maar het kan zomaar gebeuren. Gebeurd zo vaak met Feyenoord, dat ze punten verliezen nadat ze een geweldige wedstrijd hebben gespeeld tegen een topteam. Gewoon doorpakken nu, en maximaal 12 punten halen voor de winterstop.
    3. Geen twijfel mogelijk, van mij mag Van Bommel de 3 huidige middenvelders op de bank zetten. Guti moet gewoon nu de kans krijgen, hij is gewoon 10x beter dan Hendrix, Rosario en vooral Pereiro.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:20
    Ff off topic: Klopt het dat je sinds die update op de app van VP je eigen reactie kan liken?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:31
    Stelling 3 is wat mij betreft geen discussiepunt, zeker niet meer na zondag !
    Vind ik leuk
    broedkip +1774
    donderdag 6 december 2018 om 18:08
    Nee geen Gutierrez die Hendrix is toch veel beter. Passing, techniek om van te smullen. Daar kan Guti een puntje aan zuigen, toch Mark?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:09
    S1. Ja moeten ze het wel zelf doen natuurlijk ;)
    S2. Zie het niet snel gebeuren maar ze waren Zondag wel goed leeg gestreden.
    S3 Had hij al eerder mogen/moeten doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:19
    Stelling 3: Nee, Pereiro verdient nog een 22e kans🙃
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:46
    2 vergeten ?






    22e kans ?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:14
    Sorry, Typfout!
    Vind ik leuk
    Drobtine +2524
    donderdag 6 december 2018 om 18:27
    2: Is best mogelijk

    3. Nee vooral alles laten staan
    Vind ik leuk
    orion73 +1511
    donderdag 6 december 2018 om 19:26
    Ja goed idee. Die Gutierrez is helemaal een voetballer van niks. Niveau Heerenveen meer niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws