Huntelaar en Tadic 'luidruchtig' na PSV-verlies: 'Kan ik niet op tv zeggen'

    Huntelaar en Tadic 'luidruchtig' na PSV-verlies: 'Kan ik niet op tv zeggen'

    Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 16:02do 06-12-2018 om 16:02

    Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 16:36do 06-12-2018 om 16:36

    De Ajax-selectie was zondag euforisch. Dat laat Noussair Mazraoui weten. De Amsterdammers beleefden een topweek met plaatsing voor de achtste finales van de Champions League, een zege op ADO Den Haag én een nederlaag van PSV.

    "Ja, het was een uitstekende week", concludeert Mazraoui met een lach tegenover FOX Sports. "We zijn door in de Champions League, PSV heeft punten verspeeld... Dan moet je doorpakken. Of ik heb gekeken? Ja, ik ben snel naar huis gereden om de tweede helft te kijken."

    De nederlaag van PSV bij Feyenoord maakte het nodige los bij Ajax. "Toen het 2-0 stond was het nog rustig, want in de voorgaande wedstrijden won PSV ook nog in de laatste minuut. Na het eindsignaal waren we blij. Het werd wel even gevierd in de appgroep. Hier hebben we op gewacht."

    Mazraoui merkte dat de ontlading groot was. "Klaas (Huntelaar, red.) en Dusan (Tadic, red.) waren het luidruchtigst", lacht hij. "Wat ze stuurden? Ik weet niet of ik dat op tv kan zeggen."

    Plaats een reactie

    donderdag 6 december 2018 om 16:07
    Ajax wordt kampioen!❌❌❌
    Vind ik leuk
    Castromann +7842
    donderdag 6 december 2018 om 16:20
    Dat roepen ze al 5jr ....met ook al 5jr veruit de beste selectie meeste geld beste spelers....maar toch geen prijzen 😱🤔😆
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:21
    Misschien moet jij even terug naar de basisschool.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:59
    Je kan er van vinden wat je wilt maar het zijn toch wel zo'n beetje allemaal feiten.
    Die emoticons maken het wat kinderlijk maar in de grote lijn heeft hij wel gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    Bo3007 +265
    donderdag 6 december 2018 om 17:06
    Klopt, alleen zijn het 4 jaar en geen 5 :)
    Denk dat die dat bedoeld.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2584
    donderdag 6 december 2018 om 17:48
    4,5 jaar dan
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46426
    donderdag 6 december 2018 om 18:50
    Afgerond toch 5 :)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:37
    Dan zitten jullie 1 jaar zonder
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:04
    Dat doet verder niks aan de essentie van zijn comment... 4 of 5 jaar is beide niet iets wat Ajax nastreeft toch?
    Vind ik leuk
    Bo3007 +265
    donderdag 6 december 2018 om 19:24
    Klopt, geef alleen aan dat het niet waar is wat hij zei. Ik maak er verder geen probleem van. Jullie gaan er verder op in.
    Vind ik leuk
    zondag 9 december 2018 om 20:15
    Met dit jaar 5 :p 3-0 in arena 0-3
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:13
    Jij mag ook terug naar de basisschool.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Prima, hoef ik in ieder geval niet in mijn eentje.
    Vind ik leuk
    Stuiter +225
    donderdag 6 december 2018 om 23:00
    Hahaha Nice.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:04
    Jij mag ook terug naar de basisschool gezien het feit dat je jouw naam achterstevoren hebt geschreven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:13
    Het wordt nog gezellig in de kleuterklas.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:15
    Wow, helemaal zelf verzonnen? Het is mij naam niet, het is mijn naam achterstevoren geschreven. In deze mijn gebruikersnaam. Daarnaast snap ik niet dat je als Psv’er Amsterdam als gebruikersnaam hebt...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:23
    Ja helemaal zelf. " het is MIJ naam niet " haha for real? Volgends mij heb jij echt de basis geskipt. Nee mensen met een normaal denkvermogen weten dat ik met de voetbalhoofdstad Eindhoven bedoel en niet 020. Doe jij de schoolmeester de groeten van mij?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:27
    Eindhoven voetbalhoofdstad? 😂😂😂😂😂 Afgelopen weekend voetballes in Rotterdam gehad, uitgeschakeld door RKC in de beker en laten we het maar helemaal niet over de Champions league hebben. Eindhoven voetbalhoofdstad 😂 Wat een clown
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:34
    Ajax 4 jaar geen prijs, het kampioensbier vloeit al jaren hier terwijl in 020 het de tranen zijn die vloeien hahaha!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:39
    Al jaren? Gut, o gut, o gut. 3x in tien jaar landskampioen en het kampioensbier vloeit al jaren in Eindhoven? Zo voelt dat misschien voor je, maar het is toch echt andersEindhoven.In Eindhoven is een kinderhand gauw gevuld
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:42
    Gast je stelt met je droeftoeterclub al 4 jaar niks klaar en zelfs PEC haalde meer prijzen. Wat kom je praten haha, jullie hebben echt helemaal niks te zeggen ofzo.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:50
    Kijk, dit is nou precies de uitspraak van een successupporter van een voetbalclub die zijn bestaansrecht ontleend aan een lampenfabriek. Ik snap dat er in Eindhoven niemand meer naar die club omkijkt als er niks gewonnen wordt. Ajax heeft de laatste 10 jaar de meeste prijzen gewonnen, de laatste 25 jaar en gedurende het hele bestaan. Dat maakt Amsterdam niet de voetbalhoofdstad, maar het feit dat er het mooiste voetbal wordt gespeeld. Daar kunnen ze in Eindhoven nog een puntje aan zuigen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:59
    En jouw uitspraak is er weer typisch eentje van iemand die niet wil toegeven dat je in het heden en het recente verleden steeds op plekje 2 stond en staat en als hoofdstad van een land zijnde steeds een serie neer zet van niks winnen. En dan gaan ze de vorige eeuw er maar bij halen.. nou deze eeuw heeft PSV de meeste prijzen gehaald tot nu toe.. dit word de PSV eeuw haha!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:04
    Wow, sinds de eeuwwisseling. 😂 Ajax was in 2002 succesvoller. Wat is dat voor onzin. Nee hoor, daar heb ik helemaal geen probleem mee. Het verleden heeft vaak genoeg uitgewezen dat het vanzelf wel weer goed komt. De essentie van dit verhaal was dat Amsterdam de voetbalhoofdstad is. Maar dat ben je in je razernij helemaal vergeten. Laatst tien jaar ook nog steeds meer prijzen dan PSV, dus waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:08
    Wie is er vaker kampioen geworden deze eeuw? PSV goedzo ja! Ga weg met je 10 jaar pak dan gewoon het begin van deze eeuw. Als hoofdstad van dit kleine NL vaak series neer moeten zetten met niks is om je voor te schamen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:06
    Is zeker weer zo’n Eindhovense telling. 😂 Jubilea vier je om de 10, 25, 50 en 100 jaar. In al deze termijnen is Ajax de grootste. Dus als ik je goed begrijp ben je met betrekking tot je verjaardag ook opnieuw gaan tellen sinds de eeuwwisseling? 😂 Vreemde mensen daar in Brabant.. Als we het dan toch over series gaan hebben: Wies is er voor het laatst vier keer achter elkaar kampioen geworden? Precies! De statistieken van jouw clubje vallen in het niets bij die van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:37
    Wie was daar voor onder Hiddink en Koeman 4x achter elkaar kampioen geworden? Gast besef nu maar dat jullie nooit het Bayern van NL kunne worden met PSV in de competitie. Deze eeuw vanaf 2000 hebben wij meer prijzen gepakt. Dit word de PSV eeuw haha.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:39
    Lezen kan je ook al niet. Ik had het over de laatste keer. Daarnaast heeft Ajax de belangrijkste records in handen. Ik heb het even voor je gecheckt: PSV heeft sinds de eeuwwisseling wel een hele prijs meer gewonnen dan Ajax! 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:43
    Jij kan wel meer niet basisschoolboy. PSV is vaker landskampioen geworden vanaf 2000 man.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:50
    Ow, we gaan het nu weer anders formuleren. 😂 Eerst tellen de prijzen voor 2000 in ene niet meer mee en nu gaat het alleen over landstitels. Je bent een raar ventje...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:31
    Joh logisch het kampioenschap is toch het enige wat telt. Die beker en de JCS zijn bijzaak. Jij bent een dom én raar ventje..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:33
    We hadden het over prijzen droeftoeter. Moet je niet ineens de boel gaan verdraaien. Maar ja, ik snap dat je andere prijzen wegstreept, anders is onze prijzenkast wel drie keer zo groot..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:39
    Ja dan nog hebben we meer prijzen als de ajax kneus. Maar jij zal het idd moeten doen met de beker en de JCS. De echte kampioensschaal staat meer in Eindhoven he ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:43
    Jah joh, want de CL is geen echte prijs. 😂 Hou op hoor! Je begint echt een beetje op een gekkie te lijken...
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 01:19
    Nee dat is geen prijs maar een toernooi. Maar als je niks tastbaars kan winnen moet je dat maar als prijs zien he haha. Mafketel.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:53
    Maar long story short: Ajax is en blijft de voetbalhoofdstad van Nederland. In het buitenland zien ze PSV als een kleine club. Daarnaast, mochten ze kampioen worden, gaan ze zich niet kwalificeren voor de CL. Door het gepruts in Europa van de afgelopen jaren zijn ze hun geplaatste status kwijt....
    Vind ik leuk
    Neusaap +5
    vrijdag 7 december 2018 om 15:32
    Ajax is niet de voetbalhoofdstad, dat is Rotterdam (ik ben voor PSV), Rotterdam telt 3 grote topclubs. Waar Ajax er maar 1 heeft. Dus volgens mij is het toch Rotterdam, terwijl het beste team van de laatste 25 jaar PSV is. Het verleden zal ik speciaal voor jullie pooiers vergeten. Het gaat om nu, en het enige wat telt is de schaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:34
    Nee, dat is het enige dat in Eindhoven telt. Europees heeft PSV ook helemaal geen aanzien.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 23:41
    Hmm tel die termijnen even na... Want bv over de laatste 15, 20, ... , 45 jaar heeft PSV de meeste landskampioenschappen gehaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:00
    Klopt, maar het scheelt over die periode slechts een aantal titels. Als je kijkt sinds het ontstaan heeft Ajax gemiddeld meer titels dan PSV. Ik denk dat dat gat de komende jaren weer groter gaat worden. Ajax heeft dit seizoen nu al 60 miljoen binnengeharkt in de CL. Begroting van Ajax is nu al 30 miljoen groter dan die van PSV. Psv moet spelers met allerlei rare constructies halen die Ajax in een keer aftikt. Het gaat nu goed, maar mocht er een flop tussen zitten, dan krijgen ze weer zo’n situatie waarin ze van alles zullen moeten verkopen. De grond van het Philips stadion en de herdgang zijn ze al kwijt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    vrijdag 7 december 2018 om 00:18
    Je hebt het over geld, dat heeft Ajax eigenlijk altijd meer gehad. Uiteindelijk maakt het weinig verschil omdat PSV ook geweldig aan zijn toekomst bouwt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 00:23
    Jij weet blijkbaar niet met wat voor schimmige constructies Lozano en Maxi Romero zijn gehaald. Die gasten hebben een hoop geld gekost en PSV moet een groot gedeelte van de transfersom afstaan als ze verkocht worden. Daar gaan ze nog een keer flink de boot mee in...
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    vrijdag 7 december 2018 om 00:27
    Doorverkooppercentages, wat is daar mis mee? Ze zijn bekend bij jou en ik, wat is er dan schimmig aan?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    donderdag 6 december 2018 om 23:40
    Nouja sinds de eeuwwisseling... Ook sinds midden jaren 70 heeft PSV de meeste landskampioenschappen behaald... Oftewel, voor de meeste reageerders hier is PSV dus idd de meest succesvolle Nederlandse club.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:45
    Dat zeg ik. Je kan het op allerlei manieren zo schetsen dat het voor jou het beste uitkomst. Dus kijken we gewoon naar het totaalplaatje. Dan is het verschil gewoon 9 kampioenschappen..
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    vrijdag 7 december 2018 om 00:16
    Klopt. Maar al met al kom je tot de conclusie dat de verschillen verdomd klein zijn, eigenlijk zijn ze er gewoon amper.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Grappig dat het voetbal in de 4 kampioensjaren van Ajax, het voetbal niet om aan te zien was. Was Eindhoven toen dan wel de voetbalhoofdstad ondanks alle 2e plaatsen of gaat dat alleen op als het voor Ajax voordelig is? ;)
    Vind ik leuk
    Neusaap +5
    vrijdag 7 december 2018 om 15:27
    De laatste 25 jaar is dat toch echt de club uit het zuiden die het meeste heeft gepakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:30
    Ajax 26 prijzen, PSV 20 prijzen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Neusaap +5
    vrijdag 7 december 2018 om 15:37
    Schalen is waar het om gaat. De schaal vertelt wie over een lange periode het best samenspelende team hebben. Ajax heeft off-days, PSV heeft ze, maar dat doet er niet toe op langer termijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:42
    Ok, 33 om 24, dus 9 landstitels meer. Ajax gemiddeld 0.28 x per jaar kampioen en PSV gemiddeld 0.23 x per jaar kampioen. Anything else?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 18:57
    33
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:59
    4x niks.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 19:05
    Ja klopt maar het blijft meer wel dan niet.
    Nu jij weer.
    Vind ik leuk
    piet potlood +2178
    donderdag 6 december 2018 om 18:35
    Nee dan Huntelaar, die afgekeurde PSV-er, het doet m nu nog pijn dat ze hem daar niet meer wilde.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:40
    Hahahahaha. Huntelaar is een echte Ajacied.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    donderdag 6 december 2018 om 19:15
    Viergever
    Vind ik leuk
    frankje +45
    donderdag 6 december 2018 om 18:35
    Kijk eens op pagina 819 van teletekst, wie staat er bovenaan?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:41
    Dat os nog het enige waar je mee kunt pronken, want voor de rest overal voor uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    74ratje +34
    donderdag 6 december 2018 om 18:48
    Als ik jou zo hoor moeten 17 clubs zich kapot schamen, dat ze niet boven aan staan.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10973
    donderdag 6 december 2018 om 19:22
    Mijn bedoel je, als je het toch over de basisschool hebt moet je wel scherp blijven.
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    donderdag 6 december 2018 om 18:31
    *jouw. bez. vnw. leer je ook op de basisschool.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:05
    O jee, de spellingspolitie is er weer. Netjes schrijven.
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    donderdag 6 december 2018 om 19:43
    Ging niet over jou, maar over 'De voetbalhoofdstad'. Ik corrigeer alleen mensen die graag anderen corrigeren. Ik zie dat ie daarna ook nog even op jou doorgaat. Maar heeft stiekem zijn eigen foutje nu wel gewijzigd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    frankje +45
    donderdag 6 december 2018 om 18:34
    Inderdaad, de beste selectie wordt altijd kampioen, daarom ben je de beste. Geldt dus nadrukkelijk al vele jaren niet voor Ajax.
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 18:58
    Totaal meer wel dan niet. Dus ssssttttt
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:51
    Ga huilen
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:22
    en dan mag je het niet meer roepen?

    Overigens ruil ik de komende 5 jaar zo in, voor nog een keer een finale EL.

    Dat mag jij dan wel geen prijs vinden, maar als je dat heb meegemaakt dan boeit het missen van die prijs je niks hoor, maar goed daar kan jij natuurlijk niet over meepraten.

    Oh, trouwens...het zijn 4 jaren maar dat ter zijde.
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    donderdag 6 december 2018 om 16:25
    Sowieso! Wat een geweldig gevoel wat dat in Europa, 100x beter dan en kampioenschap
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    donderdag 6 december 2018 om 16:53
    Ik was toch liever een keer kampioen geworden. Allemaal leuk die finale maar we hebben hem niet gewonnen en bijna geslaagd is gezakt.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5135
    donderdag 6 december 2018 om 17:04
    Dat kan je niet zo zeggen. De eredivisie is eigenlijk een voorronde om Europees te mogen spelen. Leuk dat je de voorronde wint en dat je Champions League mag spelen, maar als je daar op het hoogste niveau er niets van bakt, dan heb je die voorronde ook eigenlijk voor niets gewonnen. Sterker nog, je staat als land voor joker, als de kampioen al met de winter Europees is uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    donderdag 6 december 2018 om 17:28
    Mwa dat valt allemaal wel mee. Ik denk namelijk niet dat Nederland er sowieso goed op staat. Daar hebben we samen met PSV en Feyenoord persoonlijk voor gezorgd vaak in de voorronde al.

    Wij doen het dit jaar leuk en hebben in de EL (wat natuurlijk geen CL is) een goed jaar gehad. Een paar jaar geleden heeft PSV voor het eerst in lange tijd als Nederlandse club de 2e ronde CL gehaald.

    Daarvoor moesten we het doen met kleine succesjes in poules met Barca, City, Real, Dortmund (latere finalist) etc. waar je op voorhand al volledig kansloos bent.

    Verder is die EL finale ook alleen maar leuk voor de supporters.
    Vind ik leuk
    3Bier +10629
    donderdag 6 december 2018 om 17:46
    El finale is niet alleen leuk voor supporters maar ook goed voor de uitstraling van de club. Spelers ontwikkelen zich sneller en worden meer waard door prestaties in Europa.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5135
    vrijdag 7 december 2018 om 02:07
    Je krijgt daardoor ook veel punten voor het clubcoëfficiënten-ranglijst, waardoor je nu meer startgeld CL hebt gekregen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    vrijdag 7 december 2018 om 11:21
    Ik ben toch supporter.
    Misschien had je er heen moeten gaan, dan had je er anders over gedacht waarschijnlijk. Ik heb het geluk gehad om 4 Europese finales mee te mogen maken, 2 zijn er gewonnen, maar alle 4 waren top.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    vrijdag 7 december 2018 om 11:27
    Klopt, ik heb er ook 2 in het stadion mee mogen maken, 1 winst. Mooiste voetbalervaring die er bestaat.

    Al moet ik zeggen dat het een hele andere tijd was. Een dag van te voren nog kaartjes geregeld voor een prijs waar je nu de treinticket nog niet van kan betalen. Nu zijn ze al uitverkocht voordat je ook maar de kans hebt ze te bestellen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:09
    Wij als Nederlanders schamen ons inderdaad kapot onze kampioen overwintert niet en die ander club die mee mocht ligt er de volgende ook uit en vervolgens gaat het weer 15 jaar duren voordat ze weer een keer de volgende ronde halen . Diep en diep triest we staan zoals je zelf al zegt voor joker
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:24
    Wat een glazenbol gelul.
    Beter schaffen we voetbal af als je zo denkt. Ajax is nog niet uitgeschakeld. Ik denk ook niet dat ze de CL winnen, maar dat geldt voor iedere ploeg, op 1 na ,toch zo?😉
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    donderdag 6 december 2018 om 18:14
    De weg ernaartoe deed t m al voor mij. Tripjes door Europa, de ontlading in Lyon. Uitkijken naar de volgende Europese wedstrijd. Sfeer in 't stadion. Het goede voetbal waarmee thuis overtuigend gewonnen werd. Daarom vind ik t mooier. We konden ons toen meten met de Europese subtop.

    Een kampioenschap is ook leuk, dat zeker. Maar het euforische gevoel is veel minder.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:21
    Dat zou ik ook zeggen als wij al 4 jaar geen kampioen zijn geworden.
    Vind ik leuk
    Bergwag +954
    donderdag 6 december 2018 om 18:08
    Moet je wel eerst de finale halen om dat te kunnen zeggen he
    Vind ik leuk
    Castromann +7842
    donderdag 6 december 2018 om 16:33
    Dit jr is 5😉
    En natuurlijk zeg je dat EL finale het hoogtepunt was.....
    Dat was ook het enige hoogtepunt in 4.5jr tijd 😆
    En natuurlijk mag je zeggen dat ajax kampioen wordt..... is ook prima.
    Alleen deze was te mooi ..om niet in te koppen 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:39
    Deal!!!

    dank je beste BHJ.

    zo einde seizoen dames en heren.

    PSV kampioen
    Ajax EL league finalist

    iedereen een fijne zomerstop gewenst.

    groet voetbal@com & BHJ.
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 17:02
    Was een hele mooie finale met sprankelend voetbal
    Vind ik leuk
    frankje +45
    donderdag 6 december 2018 om 18:37
    Ach, dan mag overwinteren in de CL en de volgende ronde na strafschoppen van de CL finalist ook als een prijs worden gezien?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:40
    5 jaar? Volgens mij zijn we in 2014 kampioen geworden...
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    donderdag 6 december 2018 om 17:22
    -
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    donderdag 6 december 2018 om 17:27
    Heerlijk meteen dat flikkertje erbij... heerlijk al die frustratie 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:07
    Niet in tranen uit gaan barste he haha! Het doet natuurlijk zoveel met jou dat je al jaren geen prijs heb kunnen pakken met jou clubje, wen er maar aan lol.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:28
    Helemaal niets in lampengat! Het was een topzondag!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:09
    Wat is willem ll? Klinkt als zo'n club die nooit wat wint en een figurante rol heeft in een competitie..
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:40
    Mijn eerste club is Ajax! Ik heb een keer een ban gehad dus ik moest iets verzinnen en mijn tweede club is Willem II die jullie op 10 maart met 5-0 versloegen en toen stond ik op de banken! En Ajax gaat jullie heel snel inhalen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:45
    Je eerste club is ajax en toch heet je forzawillemII like WTF?! En nee we gaan gewoon kampioen worden in die vliegende schotel oftwewel de arena.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:17
    Op basis waarvan? En de Arena is het mooiste en modernste stadion van Nederland!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:33
    Op basis van kwaliteit. Nee de arena is sfeerloos als je het mij vraagt. Dat zag je wel toen oranje in de kuip moest spelen tegen Frankrijk.. veel meer sfeer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 10:35
    Ha ha ha laat me niet lachen!! Bij de Europese wedstrijden van Ajax is er altijd heel veel sfeer!! En volgens Johan Derksen heeft Ajax net iets meer kwaliteit dan PSV!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:17
    En in de competitie is het leeg! Serieus jij luisterd naar Derksen? Jij bent nu al niet meer serieus te nemen.. was je al niet met je willem II. Nep supporters hebben 2 clubs.
    Vind ik leuk
    Renelas +212
    donderdag 6 december 2018 om 23:34
    En maar doorgaan hoe goed PSV is en alles wint en andere clubs kleineren. Ik neem aan dat je weet hoe arrogant je nu zelf overkomt. PSV heeft niks laten zien in de CL, zelfs niet een klein stuntje en is uitgeschakeld in de beker. Ik wil je smoel nog wel zien als PSV zomaar gaat glijden en dan maar klagen dat Ajacieden je uitlachen en hooghartig doen. Op de lange termijn zal Ajax waarschijnlijk gewoon beter gaan doen. Meer talenten over het algemeen en meer geld. Of we dit moeten willen? Eigenlijk niet, want de ED is helemaal niks meer straks. Landstitel betekent maar zoveel dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 23:42
    Die van ajax zijn niet arrogant bedoel je? Ga toch weg. 4x niks en nog een grote bek, ja zo maken ze zichzelf wel belachelijk. Ajax mag wel meer geld hebben maar wij hebben geld genoeg om spelers te kopen die van het niveau ajax is en zal zijn dus uh..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 11:58
    Wij presteren tenminste wel Europees terwijl jullie het lachertje zijn van Europa en nog hebben jullie inderdaad een grote bakkes! En je kan gerust voor twee clubs zijn als het geen aartsrivalen zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    Nee je zegt het verkeerd, jullie presteren wel omdat jullie poule veel zwakker is. Jullie liggen er straks ook gewoon uit hoor en dan kan je lekker niks meer zeggen. Nee een echte supporter is maar voor één club. En als ajax je 1e club ga je SOWIESO niet forzawillemII als naam gebruiken. Heel raar is dat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:00
    Ik moest iets verzinnen omdat ik een ban heb gehad! En Bayern zou PSV compleet van de mat spelen. En Inter is alleen nog maar groot Qua naam! Ajax zou wel gewoon hebben gewonnen van Inter want Onana is nou eenmaal veel beter dan Zoet. En Ajax gaat jullie inhalen in de Eredivisie. Nog maar 2 puntjes! Voor de winterstop staat Ajax eerste!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:16
    Dan kan je toch wel wat anders verzinnen of ben je zo dom?!!!! En nee AEK is slecht en Bayern ook op dit moment, ajax heeft totaal geen tegenstand en ligge straks ook uit europa haha. Nee hoor PSV word winter kampioen en wij maken het wel weer af tegen ajax in de arena. Worden we wéér kampioen tegen ajax hahahaha!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:45
    Hoezo maken het weer af in de Arena?! Vorig seizoen werd het gewoon 3-0 voor Ajax in de Arena. En PSV zou gewoon verliezen van Bayern en elke Nederlandse club zal het zwaar hebben tegen Benfica! Maar ja dat is typisch PSV'es Ajax niks gunnen in Europa! Andersom is dat veel minder. En ik heb overigens in 2007 MBO niveau 4 administrateur gehaald dus ik ben niet dom!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:06
    Ja nu maken we het daar bij jullie wel even af! Winnen we bij jullie wéér met 3-0 net zoals we de afgelopen 2x thuis hebben gedaan. Ach wel nee man dit Bayern verliest punten aan de lopende band in de bundesliga, slechte vorm hebben die zeg. Die horen nu even niet meer bij de wereldtop. Ajacieden hebben anders ook een grote bek.. al 4 jaar geen prijs maar toch praatjes.. kom nou.
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    vrijdag 7 december 2018 om 19:48
    Iemand die dat zegt met zn achterlijke naam als dat van jou kunnen we niet serieus nemen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 19:52
    Idd dat kan ik ook van jou zeggen.
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    vrijdag 7 december 2018 om 19:57
    Origineel antwoorden van andere kopiëren man, je moeder zal trots op je zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 20:31
    Jou moeder is niet trots op jou, heeft ze me zelf verteld the morning after ;)
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    vrijdag 7 december 2018 om 20:43
    Je moeder grappen wat origineel, je weet niet van ophouden he?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 21:11
    Over zo'n zielig figuur als jij valt genoeg te verzinnen ja.
    Vind ik leuk
    markie +1185
    donderdag 6 december 2018 om 18:07
    Alleen al om deze kansloze reactie op elk Ajax topic hoop ik dat Ajax kampioen wordt. Kijken of ze dan met andere orginele dingen gaan komen
    Vind ik leuk
    Nilsinno +259
    donderdag 6 december 2018 om 18:36
    Jaren met teveel jeugd gespeeld nu idd geïnvesteerd in routine en resultaten zijn er dat Ajax het meest te investeren heeft komt door goed beleid kunnen de andere clubs nog wat van leren lijkt me
    Vind ik leuk
    Goatinho +92
    donderdag 6 december 2018 om 18:53
    Dus jij bent echt van mening dat Ajax vorig jaar de beste selectie had... Dit jaar bestaat er geen twijfel over maar vorig jaar absoluut niet
    Vind ik leuk
    Castromann +7842
    donderdag 6 december 2018 om 19:32
    Yep...de almachtige frenkie was er en de mega bewierrookte ziyech.
    En de ligt Onana schone kluivert jr dolberg neres.
    Dus ja beste selectie.
    Vind ik leuk
    Goatinho +92
    donderdag 6 december 2018 om 19:35
    Haha nounou wat een redenatie. Frenkie had pas vanaf de winterstop een basisplaats, dolberg was meer dan de helft van het jaar gebleseerd en je gaat toch niet schone noemen bij de beste selectie
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:17
    Ik roep het niet. Maar de kans zit er dit jaar zeker in. En voor het eerst echt geld in het elftal gepompt. Dus ja Ajax kan dit jaar zeker kampioen worden!
    Vind ik leuk
    wickey +37
    donderdag 6 december 2018 om 20:18
    Ja das waar. Maar op dit moment beste club in NL en Europees gezien kunnen ze zeer goed meedraaien. En dat heeft PSV toch net niet. Na de winter kunnen jullie ook genieten van AJAX in de CL. Wellicht steken jullie wat ervan op. 😜😜😜
    Vind ik leuk
    voebtalie +53
    donderdag 6 december 2018 om 23:56
    Dat roepen ze zelfs al honderd jaar... Guess what..
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 12:12
    En juist daarom begrijp ik het gehuil van de droeftoeter niet dat de KNVB pro Ajax is. Als dat inderdaad zo is, dan begrijp ik niet waarom Ajax de afgelopen 4 jaar geen landskampioen geworden is. Of zijn het toch de zielige mannetjes die steeds maar roepen dat de KNVB pro Ajax is ? Ja, dat zal het wel zijn toch ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 16:54
    2014,2015,2016,2017,2018, and counting.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:12
    Heb je perongeluk geliked,
    Maar volgens mij werden we gewoon in 2014 kampioen hoor
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 17:13
    2015 dan :))
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5135
    vrijdag 7 december 2018 om 03:59
    2014 mag je ook weghalen, tellen is blijkbaar niet je sterkste kant.
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    donderdag 6 december 2018 om 17:23
    205? naar welk jaar ga je terug auti?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:23]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 17:25
    ?
    Vind ik leuk
    Clutchy +838
    donderdag 6 december 2018 om 17:26
    je zei 205 tussen je jarenopssoming! ga je wel erg ver terug in de tijd, in de tijd dat er nog geen voetbal bestond
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 17:41
    voila
    Vind ik leuk
    Nilsinno +259
    donderdag 6 december 2018 om 18:40
    2011,2012,2013,2014 4x op rij dus gemiddeld lopen we prima
    Vind ik leuk
    RenW +511
    donderdag 6 december 2018 om 19:04
    Laatste 8 jaar 4 x 1ste en 4 x tweede, welke club kan dat zeggen.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    donderdag 6 december 2018 om 17:09
    Kampioen van op het gras kitsen met een Wereld-record van Klaas jan Huntelaar.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Dat zal vast geroepen zijn in het app groepje maar mag inderdaad niet op televisie
    Vind ik leuk
    frankje +45
    donderdag 6 december 2018 om 18:38
    Denk ik ook. 2021-2022 schat ik in.
    Vind ik leuk
    Bertus +6097
    donderdag 6 december 2018 om 18:53
    Die verwachting heb ik helaas ook, zou ook een schande zijn als ze het niet worden overigens. Er is zo veel geld in deze selectie gestoken dat het voor Nederlandse begrippen buiten proportioneel veel geld gaat.
    Bovendien is Ajax aan zijn stand verplicht om minimaal één keer per 2/3 jaar kampioen te worden.
    Ik hoop dat het weer een zeperd wordt maar met de klasse van spelers als de Ligt, Ziyech en Tadic in huis is de kans wel heel groot.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 21:07
    In
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:07
    Ach zij moeten ook nog naar de kuip zonder supporters
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:14
    Ja, dat gaat ook vaker mis dan goed.....oh nee.....toch niet.
    Vind ik leuk
    abfab5300 +240
    donderdag 6 december 2018 om 16:42
    21-09-2008 Feyenoord-Ajax 2-2
    31-01-2010 Feyenoord-Ajax 1-1
    19-09-2010 Feyenoord-Ajax 1-2
    29-01-2012 Feyenoord-Ajax 4-2
    28-10-2012 Feyenoord-Ajax 2-2
    02-03-2014 Feyenoord-Ajax 1-2
    21-09-2014 Feyenoord-Ajax 0-1
    08-11-2015 Feyenoord-Ajax 1-1
    23-10-2016 Feyenoord-Ajax 1-1
    22-10-2017 Feyenoord-Ajax 1-4

    Da's in tien wedstrijden in de Kuip vijf keer gelijkspel, vier keer winst en één keer verloren. Ik tel toch echt 13 verliespunten, dus wees nou nog maar niet zo zeker van je zaak.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:44
    Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor ...
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 17:16
    ..een Mokumse titel dit seizoen?
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 16:57
    Haha dank je.... Ik zie hier al een paar weken Ajacieden die doen alsof ze in de Kuip nooit verliezen. Hoop dat de mondjes nu even gesnoerd zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:22
    En PSV moet nog naar de ARENA !!!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    donderdag 6 december 2018 om 16:28
    Met poep in de broek
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 17:15
    De laatste keer dat Mark van Bommel in de Arena is geweest maakte hij een hattrick en werd het 0-4.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:38
    Was dat voor of na de oorlog ?
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 18:30
    Mark is nog niet zo oud
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:44
    Dat dacht ik wel toen hij met zo'n rimpelig voorhoofd naar de vierde man keek 🤔

    Nu ff zonder gein !
    Jullie hebben daar geen verkeerde trainer aan (maar wel een eigenwijze)
    Vind ik leuk
    windforce11 +2324
    donderdag 6 december 2018 om 18:48
    Ik ben geen jullie....ik ben geen psv'er
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:50
    🙃
    Zie het je bent voor ...onbekend
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    karnisse +257
    zaterdag 8 december 2018 om 16:13
    Niet waar. In 2012/2013 Werd het 3-1 voor Ajax :)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:11
    Mooi! Kunnen we het daar wéér beslissen en kampioen worden tegen ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:20
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Sonneillon +651
    donderdag 6 december 2018 om 16:24
    Feyenoord zonder supporters scheelt echt een slok op een borrel, maar Ajax presteert hetzelfde met of zonder supporters, en tegen Feyenoord hebben ze het bijna nooit moeilijk (helaas)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:08
    Zegt eigenlijk wel wat. Ze zijn gewoon bang voor PSV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 16:10
    Dat is echt een Mark van Bommel conclusie.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:23
    Wie zou die dag de vierde man zijn ? Arme vierde man !
    Vind ik leuk
    groninger +1699
    donderdag 6 december 2018 om 16:36
    Bommeltje zal de hele wedstrijd wel om zijn nek hangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:46
    Ik vraag me ook af wie jullie 12de man is, Blom of Kuipers?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +1883
    donderdag 6 december 2018 om 16:32
    Eh....


    http://www.soccernews.nl/news/440517/ten-hag-wekt-verbazing-denk-dat-psv-bang-is-voor-ons?PageSpeed=noscript
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 16:34
    Het ging mij erom dat Van Bommel ook denkt dat mensen vervelende liedjes over hem zongen uit angst.
    Ze vonden hem gewoon een vervelende eikel.

    Dat PSV toen 'bang' was sluit ik niet uit.
    Vind ik leuk
    Utrecht.u +113
    donderdag 6 december 2018 om 16:16
    Ook bang voor FC Utrecht is Ajax..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 16:18
    Lekkere zin Yoda :p
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:39
    Heerlijk deze reactie XD
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:46
    En terecht!
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    donderdag 6 december 2018 om 17:32
    Fc Utrecht? Waarom haal je in godsnaam dat degradatie clubje erbij???
    Vind ik leuk
    Vak-T +797
    donderdag 6 december 2018 om 16:21
    Ze zijn ook bang voor de laatste speeldag..... lekker luidruchtig de bus bestickeren!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22030
    donderdag 6 december 2018 om 17:00
    Of een podium afbreken
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:22
    Nee, ze hebben het weer in eigen hand. Bang zijn ze voor niemand. PSV is bang. Dat hebben we in Europa en Rotterdam kunnen zien
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:29
    Volgens mij wachtten ze op puntverlies van PSV? Wat voor sprookje jij er van maakt, is mij niet duidelijk.
    Vind ik leuk
    yuuup +9847
    donderdag 6 december 2018 om 17:03
    Nee dat zijn ze niet. Knap om een artikel zo fout te interpreteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:09
    Kuip uit!!!020....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:26
    Ja want Ajax heeft het altijd zo moeilijk in de Kuip. Mijn collega's roepen elk jaar dat ze op -6 beginnen omdat ze 2 keer tegen Ajax moeten.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 17:21
    4x Winst in de laatste 10 edities, en iets van 5x gelijk.
    Ik ben er niet trots op hoor, maar laten we t niet overdrijven. Zou vooral inzetten op n zege op PSV, el classico komt daarna wel weer.
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    donderdag 6 december 2018 om 17:35
    Hoeveel keer winst in de laatste 5 edities? Haha altijd zo stom dat terug in de tijd totdat het goed uitkomt voor je clubje.. Laatste keer Fey-Ajax zijn jullie geraped in eigen stadion.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 17:41
    De laatste 5 edities? 1-2-2. Kritische kijkers weten trouwens dat die 2 zeges verre van makkelijk werden binnen gesleept. Met name een 0-1 in 2014 is nog steeds een bizarre editie (Ajax dronken gespeeld, vele malen paal, lat, net over/naast, Ajax 1 zondagsschot en winst, weet je t nog? Of was je daar te jong voor?)
    Zoals gezegd, ik zou t niet overdrijven.
    Bij 'clubje' ben ik trouwens gestopt. Puberpraat, laat maar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    donderdag 6 december 2018 om 17:53
    Ik noem Ajax ook vaak genoeg mijn clubje.. niks kinderachtigs aan toch? Jij dacht weer beet te hebben natuurlijk ouwe zedendelinquent in een teletubbie pakje.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 18:00
    Nee, bij iedere Ajax-sympathisant wordt het woord 'clubje' op denigrerende wijze gebruikt, behalve door jou.
    Tis goed, knul.

    Je bent trouwens veilig hoor. Zodra ik door heb dat mijn opgepikte jochies voor Ajax zijn, trap ik ze mijn auto uit.
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    donderdag 6 december 2018 om 18:08
    Haha moest wel lachen om deze xD
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 18:29
    Mijn hemel, 1 zondagsschot van Van Rhijn. Ik word spontaan weer ziek als ik aan die wedstrijd denk. Dat sloeg helemaal nergens op!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13488
    donderdag 6 december 2018 om 19:29
    Vreselijk heh? Ajax compleet van de mat spelen, maar ene Van Rijn, die voor het eerst en voor t laatst in z'n loopbaan op t doel schiet, scoort en de punten gaan naar Amsterdam.
    De laatste x dat ik zo'n krankzinnige wedstrijd had meegemaakt was een thuiswedstrijd tegen PSV, begin jaren 80. Al na 1-2 minuten vloog er n afstandschot bij Hiele in, daarna 88 min op het PSV-doel beuken, kans op kans, heel PSV als handballers rond de 16. Echter geen goals, en dus einstand 0-1.

    Nou ja, ook dát is voetbal.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17173
    donderdag 6 december 2018 om 19:54
    Die tegen PSV kan ik me dan weer niet voor de geest halen maar ik zelden een pot gezien met zo veel mazzel voor een tegenstander. En dan later nog die 1-1 waarbij de bal eerst overduidelijk over de zijlijn ging maar Ajax door mocht spelen en uit de aanval de goal van Klaassen viel. Prrrrrrrt, is het enige wat ik er over kan zeggen!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:22
    Ricardo van rijn die ze volgens vermeer nog nkot erin had geschoten
    Vind ik leuk
    pietprecies +7392
    donderdag 6 december 2018 om 16:30
    Wat wil je zeggen knul?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 16:10
    Ik denk dat de trainer van PSV ook wel vrij luidruchtig was.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 16:35
    Lijkt me sterk hij stond de oren van de vierde man uit te likken.
    Vind ik leuk
    groninger +1699
    donderdag 6 december 2018 om 16:38
    Is bommeltje van de herenliefde?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:41
    ik denk Frenkie, dat zou echt geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    Hast57 +634
    donderdag 6 december 2018 om 17:15
    Je zou het soms wel zeggen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 16:56
    Niet echt, die was druk bezig met de 4de man.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    donderdag 6 december 2018 om 16:12
    In 2 weken tijd kan dit wel andersom zijn want FC Utrecht kan daar een belangerijke rol in spelen door te winnen van Ajax.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:16
    Ik ben idd banger voor FC Utrecht uit dan voor Feyenoord uit.

    Maar goed, dit jaar is het team zo sterk en PSV trouwens ook ten opzichte van de rest. Ze zullen nooit alles gaan winnen (PSV ook niet). Ik verwacht alleen niet dat het Utrecht is die punten zal afsnoepen. We zullen zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    donderdag 6 december 2018 om 16:21
    We gaan het wel zien, het is wel kenmerkend dat het nu al, zo ver voor de 23e, hier speelt. Natuurlijk wil ik die wedstrijd graag winnen, maar deze drie punten zijn even belangrijk als al die andere driepunters tegen de andere clubs.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:25
    Thuis 3 punten tegen andere clubs zijn een must voor Utrecht, vind ik toch. Tegen Ajax en PSV zijn bonus punten.

    Dat het bij jullie leeft verbaast me niet, 80% bij jullie beginnen al te klapperen met de oren als het woord Ajax valt. De haat in Utrecht tegen Ajax is bijna net zo groot als die van Feyenoord tegen Ajax.

    Zelf begrijp ik totaal niet waar dat vandaan komt, maar ach...no one likes us, we don't care
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:50
    Dat vind ik wel een beetje flauw van je. Op het laatst nog even het clublied van Millwall FC aan te heffen.

    Ergens klopt het wel, clubs waar ik een pesthekel aan heb: Millwall en Ajax
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    vrijdag 7 december 2018 om 11:12
    Klopt ja, clublied van Milwall. Scherp van je, niet heel veel die dat weten. Maar goed, het is toch wel een beetje de waarheid.

    Het is iets wat ik al ervaar vanaf de eindjaren 80, wellicht was het er eerder maar dat heb ik niet meegemaakt. Het is alleen maar erger geworden.
    Niet meer dan logisch toch, dat het niet meer boeit.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    vrijdag 7 december 2018 om 08:57
    Noem het wat mij betreft geen haat, iedere supporter wil altijd winnen. Als je wint tegen een sterker geachte club, wordt dat gevoel sterker. Ook dat wil iedere club. En omdat het niet beïnvloedbaar is voor supporters, anders dan nog harder te zingen of te schreeuwen, ofwel aan te moedigen, gaat het groepsgevoel leven. Niks mis mee, iedereen zal dat herkennen. Dat daarbij bij sommigen oerdriften vrijkomen en ondoordacht van alles wordt gezegd om een andere club en haar supporters te beledigen, is heel jammer. Ik snap dat als dit zich nog verder negatief ontwikkelt je dit als haat gaat ervaren en het zo benoemt, maar dan is het inmiddels een exces geworden.
    Al gauw vergeten mensen dat je dit voor je lol moet doen en dat anderen, ook van andere clubs, daar ook plezier aan willen beleven.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    vrijdag 7 december 2018 om 11:19
    Natuurlijk wil iedere supporter winnen van de tegenstander. Je kan mij alleen niet wijsmaken dat het fanatisme en de sfeer in het stadion van Utrecht tegen Ajax niet feller en agressiever is dan tegen welke andere club dan ook, dat geef je ook aan. Regelmatig gehad dat er gasten vanuit de Bunnikzijde via de gracht naar het uitvak proberen te komen o.i.d. in het verleden.

    Ik zal je sterker vertellen, als ik 10 jaar geleden naar een housefeestje in de buurt van Utrecht ging, dan gaven ze duidelijk te kennen dat ik op me tellen moest passen, als ze hoorde waar ik vandaan kwam. Nog sterker, 15 tot 20 jaar geleden in Cherso ben ik letterlijk toegezongen door gasten in een Utrecht shirt en vriendelijk verzocht of deze K Jood even wilde optyfen.

    Kortom, die haat is er echt wel. Net als dat wij debieltjes hebben, zijn die er bij Utrecht ook. Ik vraag me alleen wel af of diezelfde gasten, die alleen in een (groter) groepje zo stoer doen dit alleen tegen Ajacieden doen of dat het ook tegen een Tukker, Hagenees, PSV'er of Feyenoorder is om maar wat op te noemen.

    Het is haat, bij best wat figuren geloof me. Ik heb het persoonlijk meerdere malen ervaren, buiten het voetbal om.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    zaterdag 8 december 2018 om 10:07
    Ja, sterker nog, ik ken wat van deze mislukkelingen. Maar we kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat supporters, over de volle breedte, van elkaar verschillen als dag en nacht. Bij FC Utrecht zijn het er misschien 50 in totaal, bij andere clubs wat meer of juist wat minder. Het zijn die excessen waarover ik het had, waarbij deze minkukels zich prettig voelen. Als ze dit weekend een geel hesje aan trekken en ergens rotzooi gaan trappen, kunnen ze in het hele land een ware hooliganrevolutie teweeg brengen, levensgevaarlijk.

    Waar mensen zich zo gedragen voelen anderen zich bedreigd of op zijn minst opgelaten en zeker niet thuis. Dat doorbreekt en verziekt het clubgevoel, het gevoel dat je nog gewoon na een overwinning oprecht blij kunt zijn of feest kunt vieren. Derhalve ben ik er een groot voorstander van. Dat de positieve krachten onder de supporters alle hulp moeten geven aan stewards en evt.politie, om dit kwaad met wortel en tak uit te roeien. Waar is dat moment dat we zeggen: zo is het wel genoeg geweest?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32911
    donderdag 6 december 2018 om 16:26
    ADO doet ook altijd z'n best en dat werd 5-1. Al scheelt geen El Khayati natuurlijk wel.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:32
    Ja en het is thuis, maar goed wat ik zeg ik denk dat Ajax zoveel sterker is dan de rest en PSV daar kort achter zit. Dat blijkt ook wel uit de ranglijst.
    Misstapjes zullen gemaakt worden, maar ik denk nu nog niet.
    Vind ik leuk
    Vp128 +715
    donderdag 6 december 2018 om 17:08
    Als je het andersom neer had gezet dan zou het inderdaad uit de ranglijst blijken... die 2 punten moeten jullie nog inhalen hoor ;-)
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +2108
    donderdag 6 december 2018 om 17:14
    Uit de ranglijst blijkt het dat Ajax er kort achter zit.
    Ik zie Ajax in de ED niet een dominantie etaleren die PSV niet heeft. De wedstrijd in Amsterdam zal heel belangrijk zijn, maar ik denk vooral dat het afhangt van Van Bommel zijn tactiek. Gaat hij de Mourinho uithangen (zoals in de CL) dan gaan we op onze bek, durft hij PSV te laten voetballen zoals ze dat tegen andere teams doen, dan zie ik PSV die wedstrijd wel winnen.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1374
    donderdag 6 december 2018 om 16:24
    Ja snap ik want de Kuip mag je niet in.
    Vind ik leuk
    Gilze +450
    donderdag 6 december 2018 om 16:27
    Mee eens
    Ajax heeft de laatste 10 jaren meer punten in Utrecht verspeeld dan tegen Feyenoord
    Vind ik leuk
    mcmodd +24120
    vrijdag 7 december 2018 om 09:06
    Fc Utrecht kan meestal hetzelfde gevoel bij zichzelf opwekken dat Feyenoord dit weekend tegen PSV wist te doen. Dat is een onvermoede sterke motivatie en dat kan ‘ontaarden’ in een voortgaande, jaarlijkse herhaling als dat lukt. De verborgen krachten in de sport wordt dat genoemd en mensen die het bestaan ervan ontkennen zullen steeds maar weer worden geconfronteerd met verrassingen. Dat FC Utrecht af en toe ook van Ajax verliest is gewoon een bevestiging vam deze theorie. Op het moment dat je er sterk op rekent dat het weer gebeurt en spelers gaan er, dus, gemakkelijker over denken loop je tegen een nederlaag op.
    Vind ik leuk
    Mirkoff! +115
    donderdag 6 december 2018 om 16:17
    Dat kan zomaar eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:23
    Of Ajax beslist gewoon te winnen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:12
    Ajax gaat straks ook nog wel voor de bijl
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    donderdag 6 december 2018 om 16:56
    En Feyenoord en psv gaan ook nog voor de bijl
    Vind ik leuk
    Utrecht.u +113
    donderdag 6 december 2018 om 16:15
    Helemaal niets in Amsterdam. PSV wordt kampioen!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    donderdag 6 december 2018 om 16:16
    Heel Eindhoven is voor FC Utrecht. :-)
    Vind ik leuk
    Utrecht.u +113
    donderdag 6 december 2018 om 16:17
    Voor PSV doen wij extra ons best.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:19
    Jij doet helemaal niks, je zingt alleen.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:19
    Niet voor PSV, wel tegen Ajax.
    Meer tegen Ajax, dan voor Utrecht.

    Hoe droevig ben je dan eigenlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:56
    Laar gaan het is Kopstootje maar, die heeft een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor zijn familie...
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:02
    Wie niet!
    Wel een beetje eerlijk blijven, jij bent vanavond ook gewoon voor VVV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:32
    ik niet
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 18:41
    Ik ook niet ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:34
    Wij houden van psv
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:01
    Heel Rotterdam is ook voor FC Utrecht
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:18
    Zal PSV kampioen worden.
    Wat heb jij er aan dat er niets in Amsterdam is, als er nooit wat in Utrecht is?

    Wat een haat, droevig hoor. Get a life man, wees voor je club. Niet tegen een ander.
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    donderdag 6 december 2018 om 16:56
    Wat heeft Utrecht gewonnen dan? Al zolang helemaal niets in Utrecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:35
    Nee jullie pakken veel prijzen. 😂😂
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1374
    donderdag 6 december 2018 om 16:23
    Ja vooral doorpakken nu he.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:24
    Maak kleine clubs sterker, geef ze meer geld, dan heeft Ajax elke week feest als PSV ergens punten laat liggen. Of andersom PSV met AJax.
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 6 december 2018 om 16:34
    Geef mij meer geld, heb ik ook meer feest. Neem ik je nog mee ook, mag je mee feesten.
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 6 december 2018 om 16:38
    Kijk die filosofie zorgt juist dat het blijft zoals het is.
    Egoisme is kortzichtig.
    Denk groot en deel met anderen.
    Ik gun het ajax-supporters ook dat ze voor een wedstrijd zeggen... het gaat spannend worden elke week, ze doen weinig voor elkaar onder.
    Maar je kan ook jouw optie behouden, dan ben je voor het seizoen al minimaal 2e.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:26
    Moet toch 1 het doen
    Vind ik leuk
    La Foca +209
    donderdag 6 december 2018 om 16:30
    Ik kan hier ook niet herhalen wat ik zei toen psv verloor. Wat een nieuws zeg....
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    donderdag 6 december 2018 om 16:42
    ik weet niet meer precies wat ik zei ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:34
    Zo luidruchtig omdat ze 2e staan!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4446
    donderdag 6 december 2018 om 16:42
    het wordt spannend, degene die geen wedstrijd meer verliest wordt kampioen
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:46
    Ik denk dat ze beiden nog wel eens verliezen. Het zaal ook afhangen van de wedstrijden die Ajax nog krijgt in de CL. 2 Jaar geleden heeft Feyenoord ook de titel in de schoot geworpen gekregen omdat Ajax veel internationale wedstrijden speelde. Aan de andere kant is het huidige Ajax nu een stuk verder dan toen. We zullen het wel zien hoe het er voor staat begin mei. Dat duurt nog wel even maar ik doe geen voorpellingen.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 16:53
    In de schoot geworpen...................hahahahaaaaaa.....
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:42
    Ach profvoetballers zijn ook net mensen.
    Vind ik leuk
    Kaar +1216
    donderdag 6 december 2018 om 16:50
    Jammer jongen, dat je alleen de 2e helft heb gezien.

    Tja niet alleen de supporters van Ajax ook de spelers hebben we blij gemaakt....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33625
    donderdag 6 december 2018 om 16:53
    Zelf kun je er niet van winnen haha.
    Vind ik leuk
    Bas Bus +60
    donderdag 6 december 2018 om 16:53
    Goed voor de motivatie PSV-ers !!
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 16:57
    Hopen mag altijd , maar of het gaat lukken dit jaar .
    Gaat niet gebeuren .
    Vind ik leuk
    karnisse +257
    zaterdag 8 december 2018 om 16:15
    Weer in je glazenbol gekeken?
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 17:08
    Kan die niet op TV zeggen dat ze 2e staan? Of dat er al 4 jaar niks is in Amsterdam? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3380
    donderdag 6 december 2018 om 18:41
    Snap ik dat die 2 het luidruchtigst zijn. Lopen aan einde carrière en kJH is nog nooit geen kampioen geworden en Tadic is daarvoor naar A’dam gekomen. Maar ja competitie is nog lang.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:45
    Die Huntelaar zeg, die wil wel in het zelfde universum leven als waar jij in leeft, daar waar hij elke keer kampioen is geworden. :P
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3380
    donderdag 6 december 2018 om 20:52
    Sorry ik begrijp je reactie niet helemaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 22:35
    LOL, je zegt in je reactie dat Huntelaar nog NOOIT NIET kampioen is geworden, daarmee zeggend dat hij elke keer nog kampioen is geworden. :O
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3380
    donderdag 6 december 2018 om 22:52
    Zo scherp van jou, moet ik toegeven. Nog geen of nooit kampioen is geworden, Haha.
    Vind ik leuk
    HanV +4584
    donderdag 6 december 2018 om 20:49
    Hij is een keer kampioen geworden, toen speelde hij 14 minuten mee tegen RBC.
    Vind ik leuk
    barry m +444
    donderdag 6 december 2018 om 18:53
    ik vind deze reactie wel grappig,,

    elke speler van ajax zegt steeds voor de camera dat ze absoluut niet bezig zijn met psv.
    Vind ik leuk
    pos +8824
    donderdag 6 december 2018 om 18:53
    Je zou het Huntelaar bijna een keer gunnen. Het wordt een beetje sneu op deze manier. Maar goed ik geef Viergever nog steeds een grotere kans.
    Vind ik leuk
    MN223 +1165
    donderdag 6 december 2018 om 19:12
    Stelletje calimero's...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    vrijdag 7 december 2018 om 09:41
    Afgelopen wedstrijd van PSV waren juist de Ajacieden de 'grootste en de beste' calimero's.
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 19:23
    Ajax geen prijzen : landskampioen 34keer ec1/champions league 4 keer ec2 1 keer europaleague 1 keer knvb beker 18 keer wereled beker 2 keer meer prijzen als alle andere nederlandse clubs bij elkaar de club die nederland op de kaart heeft gezet qua voetbal dus mensen niet zo neerbuigend over ajax alleen maar uit jaloezie p.s de beste nederlandse voetballer allertijden komt ook van ajax die was zelfs zo vriendelijk dat hij feijenoord ook nog maar kampioen heeft gemaakt
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:44
    Het is natuurlijk overduidelijk dat Ajax nu WEL kampioen gaat worden. Ze hadden het steeds over van wie PSV en Ajax zouden moeten verliezen. Maar afgezien van die fout van Ten Hag, is Ajax overduidelijk een aantal klassen beter dan PSV.

    PSV wint vaak met mazzeloverwinningen, Ajax krijgt het vaak moeilijk omdat ze fucking arrogant zijn en gemakzuchtig. Maar ik denkt toch echt dat veel spelers, met name Frenkie & Mathijs niet graag Ajax willen verlaten zonder kampioen te worden.

    Tadic wil zich overduidelijk leider tonen, en kan dat ook want heeft leiderskwaliteiten.

    Weet zeker dat PSV nu vaker punten gaat laten liggen, nu de ban is gebroken. Het magische is eraf, het onverslaanbare is door Feyenoord notabene verbroken. PSV gaat voor het eind van dit jaar nogmaals punten laten liggen, die kans is groter dan dat ze dat niet doen.

    En Ajax, tja, die staan zelfs tegen ploegen die volop gaan verdedigen vaak al met 2 a 3 voor tegen ze tijdens de rust.

    NIEMAND zal Ajax meer verslaan, PSV meh.
    Vind ik leuk
    RubenVB +852
    donderdag 6 december 2018 om 20:51
    Tijden geleden dat alle Ajacieden zo blij met Feyenoord zijn geweest hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 6 december 2018 om 20:59
    Jullie gaan ook nog naar de kuip en dan is er in Eindhoven weer een brede lach toch
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 07:08
    Ja, maar nu moeten jullie het ook niet meer weggeven, he?
    Vind ik leuk
    ritje +292
    vrijdag 7 december 2018 om 08:03
    hallo Ajax moet oppassen tegen PEC Want na euforie? Komt meestal een domper! AJAX is er nog lang niet, Maar in lampegat treuren ze! vooral die Lampjes supporters! Die hebben het alleen maar over 4jaar niets! Maar als je 60 miljoen+ transfers! dan denk ik dat Ajax het toch veel beter heeft gedaan! dan dat clubje uit lampegat! mvg ritje
    Vind ik leuk
    MN223 +1165
    zaterdag 8 december 2018 om 11:19
    Ik zou zeggen: maak een foto van het banksaldo en hang dat aan de muur als je daar zo geil van wordt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws