Feyenoord 'onverslaanbaar' in deze vorm: 'Ik denk zelfs wereldwijd'

Feyenoord 'onverslaanbaar' in deze vorm: 'Ik denk zelfs wereldwijd'

Gepubliceerd: donderdag 6 december 2018 om 23:52do 06-12-2018 om 23:52

Laatste update: donderdag 6 december 2018 om 23:56do 06-12-2018 om 23:56

Robin van Persie maakte donderdagavond tegen VVV-Venlo na een ruime maand afwezigheid zijn rentree bij Feyenoord. De routinier was blij weer op het veld te staan in De Kuip.

Van Persie bekroonde zijn comeback met een treffer tijdens de 4-1 zege. "Ik ben erg opgelucht", vertelt de aanvaller aan FOX Sports. "Tegen PSV speelden we de eerste helft fantastisch voetbal, we speelden PSV eigenlijk gewoon helemaal weg. Ik ben erg blij dat we het een vervolg hebben kunnen geven, anders was het niets waard geweest."

VVV was van een andere orde dan PSV. "VVV zakte extreem in. Dan wordt het wel lastig en moet je forceren en creëren", aldus Van Persie. "Tonny (Vihena, red.) maakt een goede goal, Sam (Larsson, red.) is on fire. Die is lekker bezig nu. Dat zie je ook, die maakt zijn acties en gooit er zelfs trucjes uit. Je merkt dat hij goed in zijn vel zit. Dat is gewoon een bepaalde flow."

Volgens Sven van Beek is Feyenoord in deze vorm onverslaanbaar in de Eredivisie. "Ik denk zelfs wereldwijd, dat meen ik echt serieus", reageert Van Persie. "Als je zo speelt als in de eerste helft tegen PSV, dan maakt het echt niet uit tegen wie dat is, zelfs als Barcelona hier komt. Als je zo scherp en met zoveel druk vooruit speelt, maak je het hen ook moeilijk, daar geloof ik echt in."

Poll

Blijft Feyenoord vanaf nu foutloos tot de winterstop?

(2633 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 6 december 2018 om 23:56
Oh nee, ze slaan weer op hol. Doe nou niettttt.
Fijn voor Feyenoord dat ze weer beetje beter voorstaan. Maar doe nou niet zulke uitspraken. Luister naar Daddy van Hanegem.
[Reactie gewijzigd op donderdag 6 december 2018 om 23:58]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:04
Zolang Feyenoord maar niet naar jou luistert
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:10
en jij moet nog een shotje vodka nemen poolster..
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 00:29
Idd een behoorlijk naïeve reactie van Feyenoordspelers dit... Je bent best of the rest en je hebt ternauwernood een keertje van een Nederlandse topclub gewonnen, niet overdrijven...
Vind ik leuk
Echt? +5257
vrijdag 7 december 2018 om 06:45
Veel succes straks tegen Dordrecht😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 06:51
Gaan die promoveren dan
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 08:21
Bedankt!
Vind ik leuk
tremere +733
vrijdag 7 december 2018 om 08:44
Een keertje? Er is geen andere Nederlandse ploeg die zo vaak van PSV heeft gewonnen als Feyenoord. Alleen tegen Ajax is het huilen met de pet op (net zoals Ajax zelden presteert tegen PSV), maar doe nou niet of Feyenoord nooit een topper wint.

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2992062/topper-feyenoord-psv-cijfers#
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:44]
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 08:52
Zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde het in de zin van dat PSV al een hele tijd structureel verder is dan Feyenoord. Dat betekent niet dat PSV elk jaar zal winnen van Feyenoord, maar wel vaker dan andersom.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2755
vrijdag 7 december 2018 om 09:57
Maar dat is dus niet zo, blijkt wel uit de statistieken. Jij bedoelt volgens mij dat PSV financieel structureel sterker is, dat klopt.
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 10:04
Nee ook qua resultaat, we hebben al zo'n 3-4 decennia Ajax en PSV als beste clubs, op gepaste afstand daarna komt Feyenoord. Maar dat wil dus niet zeggen dat die verschillen in onderlinge wedstrijden te zien zijn.
Vind ik leuk
Julio-dvd +2755
vrijdag 7 december 2018 om 10:06
Tja en als je laatste 60 jaar kijkt dan niet.... net waar je de grens legt
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 11:15
Wat heb je eraan om naar een situatie te kijken zoals ie 45 jaar geleden was?
Vind ik leuk
Jopi1982 +820
vrijdag 7 december 2018 om 13:53
Net zomin als dat vorig jaar er toe doet! Het gaat om vandaag en morgen!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 09:10
Zien jullie eerst maar uit de keukendivisie te komen.
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 09:53
Dit is een Feyenoordtopic, even voor de duidelijkheid.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 11:41
En?
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 11:43
Heeft niks met mijn club te maken.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 11:46
JIj hebt geen recht van spreken over Feyenoord die het in jou ogen slecht doet,maar Roda jc gewoon nog verder gezakt is dan ze al waren
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 11:55
Dat is appels met peren vergelijken. Ik zeg ook nergens dat Feyenoord het slecht doet, ik geef Gio juist complimenten. Feyenoord doet het gewoon minder goed dan PSV en Ajax, maar daar is niks ergs aan.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 12:04
Ternauwernood gewonnen. Daar reageerde ik op. Jullie doen niet anders,maar ondertussen zit Fortuna in de eredivisie en Roda een niveautje lager. Zelfs daar is de 7de plek het hoogst haalbare
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 13:33
Feyenoord won toch ook gewoon ternauwernood? Dan vind ik het onzin om te stellen dat Feyenoord wereldwijd amper te verslaan zou zijn.
Vreemd om dan Roda te betrekken, wij hebben zoiets namelijk niet gezegd.
Overigens zit er wel meer in dan de 7de plek hoor, we zijn eindelijk een beetje in vorm en in deze periode hebben we toch echt met 2x 3-0 en 1x 0-5 gewonnen, dat we dus alleen ternauwernood winnen klopt ook niet.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 13:39
Helmond,Telstar, en Urk altijd lastig
Vind ik leuk
Rodajc +18126
vrijdag 7 december 2018 om 13:41
Niet altijd, maar kan wel.
Vind ik leuk
Op afstand +1038
vrijdag 7 december 2018 om 17:49
Maar zij zijn ook een tobclup
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 06:50
Het virus is overgeslagen naar rotterdam . Nog een paar weken en ze gaan roepen dat ze een spelers van 100 miljoen hebben rond lopen en dag de eredivisie eigenlijk niks voorstelt en volgend jaar draait het alleen maar Europees voetbal
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:07
Ja, maar als je denkt dat je niks bent, bén je ook niks.. zou jij moeten weten.
Een Feyenoorder met zelfbewuste praat, eindelijk!
Vind ik leuk
donderdag 6 december 2018 om 23:59
Dromen zijn bedrog....
Vind ik leuk
Jan Guevara +9860
vrijdag 7 december 2018 om 08:45
En als ik wakker wordt naast jou dan schrik ik toch.

Ik ruik je adem en zie je gezicht.
Je bent een gedrocht dat naast me ligt
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 00:01
Robin is een beetje de weg kwijt volgens mij
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:03
Nee Sven dan: we zijn onverslaanbaar wereldwijd 😂😂
Vind ik leuk
Baksteen95 +177
vrijdag 7 december 2018 om 00:14
Tot Trencin langskomt zeker
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 7 december 2018 om 00:19
Dat zei hij niet!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:24
Nee sorry, Van Persie. Maar eigenlijk os dat misschien nog wel erger...
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
vrijdag 7 december 2018 om 00:34
Waarom is dat erger? Van Persie heeft de top van het wereldvoetbal aangeraakt. Hij kan nu wat euforisch zijn, maar hij is in zijn carrière natuurlijk iets betere verdedigers tegengekomen.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:39
Omdat hij met zo’n opmerking niet serieus te nemen is. Onverslaanbaar wereldwijd. 🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
tremere +733
vrijdag 7 december 2018 om 08:45
Hoezo? Buiten Nederland gaan wij dit seizoen geen wedstrijd meer verliezen :P.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9860
vrijdag 7 december 2018 om 08:47
Alleen daley en frenkie mogen dat soort dingen roepen!

hij heet ook Robin en geen Robbie, anders had hij het wel mogen zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:08
Heyyyy stratum je bent er weer, heb je niet gezien een paar dagen op VP.
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 00:22
ik ben nooit ver weg
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:13
Alleen een enkele keer per jaar even behoefte aan wat zelfreflectie, rust, en een paar kratten bier. Gaat het inmiddels weer? 😉
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 12:27
Het gaat weer prima met me.
Zondag avond moest ik ff de zinnen verzetten en dat doe ik doorgaans op mijn eigen manier.
Het probleem van afgelopen zondag was dat ik weer ff dacht 18 te zijn en dus te gek heb gedaan...... daar betaal op mijn leeftijd maandag de tol voor...........
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 13:36
Gelukkig is je agenda op maandag niet enorm gevuld, toch? 😉
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 15:48
vrij leeg zelfs, maar ik had de energie niet eens meer om een viske te halen hier beneden.....da jong grut vergt veel...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 15:49]
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 18:29
Oh jee, heb jij je kleinkinderen bij je logeren?
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 18:30
hahaha nee nee een jaar of 23-24 is bij mij vergeleken ook al jong.................
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 18:38
Haha okay.. en wij maar denken dat je als n jonge God in Spanje leeft! 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 18:49]
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 19:43
dat "jonge" denk ik zelf ook wel eens maar soms is de realiteit hard en besef je dat je toch niet meer kan wat je vroeger kon...
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 20:05
Story of our lives. Ik probeer nog wel ns n balletje aan te nemen. En begrijp dan niet waarom dat balletje over mn uitgestoken been floept..
Vind ik leuk
stratumseind +190955
vrijdag 7 december 2018 om 20:09
vergelijkbare situatie met mijn zondag nacht..... dat was ook een situatie waarin er iets floepte.........
Vind ik leuk
Blindsy +17205
zaterdag 8 december 2018 om 10:23
Gevalletje: 'Liever schuin erin dan recht d’r neffe'?
Vind ik leuk
stratumseind +190955
zaterdag 8 december 2018 om 11:09
precies!!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 01:03
Een beetje maar...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 05:55
Volgens v Persie worden ze de komende achttien jaar ieder seizoen kampioen las ik gisteren ergens nog...
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:02
Kan iemand Sven van Beek opsluiten op water en brood. Misschien een behandelinkje in het Pieter Baan Centrum. De man lijkt me een bedreiging voor zijn directe omgeving.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 10:46
van Persie zei dit..
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:03
O jee, ze krijgen het weer in hun bol. Twee wedstrijden achter elkaar gewonnen... tsjonge jonge. Vooral Sven weet niet meer waar hij het zoeken moet. Onverslaanbaar wereldwijd? Kan iemand die man even tegen zichzelf in bescherming nemen?
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
vrijdag 7 december 2018 om 00:06
Voor de Ajax trutjes hier! Grootste mond na 4 jaar helemaal niks, maar telkens wijzend naar het goede veldspel.
Nu wordt het veldspel van Feyenoord beter en dan mogen we enthousiast worden, want zelfs met slecht veldspel staan we kort achter jullie en winnen wel prijzen......
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:10
Je kan een hoop zeggen, maar ik heb geen enkele speler van Ajax horen roepen dat ze wereldwijd onverslaanbaar zijn. Ga je gekke Svennie nou lopen verdedigen? Ik dacht dat ze in Rotterdam doen to Earth waren.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
vrijdag 7 december 2018 om 00:12
Sven speelt de afgelopen twee wedstrijden met vertrouwen en ja ik verdedig hem. Dit vasthouden en dan gaan jullie een heet wedstrijdje tegemoet in de Kuip!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:14
Ow dat geloof ik wel. Maar die man loopt te raaskallen. Twee weken geleden met hangen en wurgen een overwinning uit het vuur gesleept tegen Groningen en nu is alles weer hosanna. Als je gewoon even realistisch kijkt hebben jullie van de 7 uitwedstrijden er maar drie gewonnen...
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
vrijdag 7 december 2018 om 00:21
Het ging om blijven spelen zoals de eerste helft tegen PSV.

Er zijn heel veel slechte wedstrijden geweest dit seizoen.

Dat niveau vasthouden dat is dus het geheim.

Het is te wisselvallig.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:25
Feyenoord thuis is zeer sterk, maar uit is het soms net een loterij. Alhoewel ik ze de tweede helft uit tegen Heracles wel sterk vond. Dus ik hoop voor jullie dat er progressie in zit.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
vrijdag 7 december 2018 om 00:28
Klopt! En het veldspel was vaak dramatisch!

Kan zelfs goed zijn dat we tegen Emmen klop krijgen.

Maar we gaan het zien.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:29
Emmen haalt meer punten uit dan thuis...
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:15
Laat het verdedigen maar aan Sven the Man over, gozert!
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:10
Zeker vier weken geleden alweer vergeten?
Vind ik leuk
RenW +3232
vrijdag 7 december 2018 om 01:47
4 x tweede noem het maar niets, maak er 8 jaar van en niemand heeft het beter gedaan.
Vind ik leuk
Jejoaa +88
vrijdag 7 december 2018 om 06:56
7 jaar ook niet😋
Vind ik leuk
Jan Guevara +9860
vrijdag 7 december 2018 om 08:53
Ok.

4 x tweede: dan heb je dus helemaal niets.

Tevreden?
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:14
Aan welke club doet dit mij ook weer denken....
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:03
'' Volgens Sven van Beek is Feyenoord in deze vorm onverslaanbaar in de Eredivisie. "Ik denk zelfs wereldwijd, dat meen ik echt serieus , reageert Van Persie."

Wil niemand ooit meer roepen dat Ajacieden het arrogant's zijn, dat is toch echt Robin Van Persie!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 00:05]
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2263
vrijdag 7 december 2018 om 00:08
Kijk hierboven eens!
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:16
Effies wennen heh?
Vind ik leuk
Jan Guevara +9860
vrijdag 7 december 2018 om 08:55
En nu weer in de context van het gesprek graag.

Je lijkt net de Telegraaf en VP. 1 zin ertussenuit en je hebt een compleet ander verhaal.
Vind ik leuk
gerard.. +772
vrijdag 7 december 2018 om 00:09
wat een stelletje mafkezen zeg. Hoop dat zex3e worden maar dat betwijfel ik nog
Vind ik leuk
Voetbalfan +1779
vrijdag 7 december 2018 om 00:10
Van Persie moet niet gaan overdrijven, dat hij er nog bij zegt dat hij het ook echt serieus meent maakt het allemaal nog lachwekkender!
We hebben Feyenoord vorig seizoen wel zien spelen in de Champions League en dat was niet veel, ook dit seizoen werden ze in de voorrondes van de Europa League uitgeschakeld door Trencin.
Barcelona op 70% tikt Feyenoord nog van de mat, al proberen ze zo te spelen als die 1e helft tegen PSV.
Dat team is nog van een paar klassen hoger en kan daar veel beter onderuit voetballen, Van Persie moet dus niet gaan lullen.
Natuurlijk was die 1e helft tegen PSV goed, maar iedereen heeft wel eens een uitstekende helft gespeeld.
PSV had er in de 2e helft een iets beter antwoord op.
Ook Ajax en PSV kunnen zo voor de dag komen met druk en snelheid, Excelsior werd met 1-7 opgerold en ADO Den Haag mocht blij zijn dat het slechts 5-1 werd.
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:17
Gelukkig hebben we jou om ons dit allemaal weer goed uit te leggen.
Vind ik leuk
Copr +299
vrijdag 7 december 2018 om 07:33
Het is wel grappig dat nu ajax een keer wat wedstrijdjes wint in een B poule in de CL. Ze continu wijzen op de resultaten van de andere clubs in Europa.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1779
vrijdag 7 december 2018 om 17:17
Ja hoor noem het maar poule B, Bayern München is geen poule B ploeg en Benfica is normaal ook gewoon een goede ploeg.
Ajax heeft in het verleden ook vaak genoeg wedstrijden gespeeld wat om te huilen was, van Molde FK tot aan Rosenborg BK.
Ik noem dit alleen omdat Van Persie niet moet denken dat Feyenoord er meteen is na één goede helft tegen PSV, om dan meteen te gaan overdrijven dat je het zelfs de top in Europa op zo'n manier lastig kunt maken is gewoon lachwekkend en meer niet.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:13
Robin, zet jezelf nou niet voor lul. Al ben je wel erg positief en dat is dan weer een goede eigenschap.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:14
Sorry Robin
Ik als Feyenoorder moest er smakelijk om lachen!!!!
Niet gek doen gewoon lekker voetballen en zulke zaken voor je houden
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:17
Ik denk het ook ... kijk naar Liverpool, die doet dat ook op deze manier. Dan krijg je zo'n wedstrijd als tegen Sevilla. 2-0 thuis gewonnen, 3 jaar geleden.
Alleen kan Liverpool dat wel volhouden en heeft Liverpool veel betere spelers. Ook als je moe bent, moet je de bal goed raken.
Als je in vorm bent, dan lukt alles. Omdat je dan niet na hoeft te denken, alles gaat vanzelf.
Vind ik leuk
Harrie82 +4125
vrijdag 7 december 2018 om 00:32
Heeft van persie tijdens zijn blessure ook een klap van een windmolen gekregen. Hij lult opeens zo uit de hoogte en dom.
Vind ik leuk
poklane +5470
vrijdag 7 december 2018 om 00:35
Van Persie met dit soort uitspraken nooit zo serieus nemen, ik herinner me ook nog een uitsprak dat het niveau op de trainingen net zo hoog lag als bij Arsenal en United.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:48
Poklane .. dat maakt die onervaren coach van Bronckhorst hun wijs dat ze net zo hard trainen als Arsenal en united hahaha . Van Persie zegt weer dat Feyenoord zelfs vuist kan maken tegen fc Barcelona wahahahaha ze worden steets gekker en domer daar in Rotterdam Feyenoord
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:19
En als jij nog eens een beetje leert spellen..?
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 08:47
Over doom gesproken...
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 09:05
Ik voel mij hier steeds meer een schoolmeester... Niet gek ook, tussen al die puberale trolletjes...
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 09:18
Erg he....zucht.
Maar wat ik het mooiste van alles vind.....het zijn bijna allemaal Ajacieden die over van Persie zijn uitspraken vallen, dat het zo arrogant is. Kom op zeg, daar hebben ze het uitgevonden!
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 09:23
Dat vind ik ook de humor. Móet er af en toe ook op reageren.
Begrijpend lezen is trouwens ook moeilijk voor n hoop van die jochies. Zegt iemand dat ze bij Feyenoord niet zo hoog van de toren moeten blazen, geef ik als antwoord dat die houding mij aan een Amsterdams theatergezelschap doet denken.. komt er weer een wildvreemde langs die roeptoetert dat we bij Feyenoord niet zo moeten zeiken over sfeer met maar 40,000 toeschouwers en dat we zo stil zijn... zuuuuuuuuucht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 09:23]
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 09:27
Haha inderdaad. Lezen is al moeilijk voor sommigen, laat staan begrijpend lezen.....
Vind ik leuk
noblesse +815
vrijdag 7 december 2018 om 00:36
Jonge jonge wat 'n verbeelding,gelijk naar 2 overwinningen

compleet naast de schoenen gaan lopen.


Er is 'n spreekwoord dat zegt,Hoogmoed komt voor de val.

Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:53
Hij klinkt als een Amsterdammer.
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 09:19
Ja toch, daar hebben ze het uitgevonden. Valt hun niet eens meer op, maar owee als van Persie het zegt....foei foei.
Vind ik leuk
Blindsy +17205
vrijdag 7 december 2018 om 07:20
Zeker...en, kijkend naar Ajax, weten we maar al te goed hoe waar dit spreekwoord is...
Vind ik leuk
Enden +4547
vrijdag 7 december 2018 om 00:39
Feyenoord is momenteel in vorm. Begin alleen niet over Barcelona
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:53
In 45 minuten win je ook niet van Barca.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3649
vrijdag 7 december 2018 om 00:43
We worden wereldkampioen
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 00:45
Van Persie begint echt oud te worden zeg . Zo oud dat hij vindt dat Feyenoord de sterkste iis van de wereld ook fc Barcelona zou Feyenoord kunnen verslaan sjonge jonge ik heb echt medelijden met Robin van Persie dat oud worden hem niet goed doet maar juist slecht doet . Beterschap opa van Persie
Vind ik leuk
Motley +151
vrijdag 7 december 2018 om 00:52
Feyenoord speelt inderdaad geweldig daarom staan ze juist 3 de. Dat is voor hun het hoogst haalbare.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14929
vrijdag 7 december 2018 om 01:23
"Ik denk zelfs wereldwijd, dat meen ik echt serieus"

Hahahahah, wel zorgwekkend dat hij dit nog echt serieus meent.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 01:31
Idd als je zo speelt als de 1e helft tegen PSV kan je het iedereen moeilijk maken.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 07:20
In Nederland ja maar niet in Europa,city Barcelona,Liverpool,Juventus,real,Atletico bv die lachen daar eens om,dat gaat echt nog een paar versnellingen hoger
Vind ik leuk
JanTa48 +7203
vrijdag 7 december 2018 om 01:35
Van VVV gewonnen en meteen slaat men weer door. Van Bommel had dus toch gelijk, we hebben van een Europese topploeg gewonnen. 😄😄😄
Vind ik leuk
plein19 +2821
vrijdag 7 december 2018 om 01:50
Als ze vorige week 90 min zo hadden gedomineerd dan was dat al iets overtuigender. De wedstrijd is in de 1e helft gewonnen. Net als in de vele wedstrijden ervoor. Gewoon subtop
Vind ik leuk
fer65 +275
vrijdag 7 december 2018 om 01:52
Nounounou wat een eurofie pfff ,had dat nu eerder gedaan dan was dat niet nodig ,geweest ,wereldweid onverslaanbaar tegen een slecht spelend vvv sorry hoor.win nu is 3jaar van ajax en psv dan is het een heel ander verhaal kom op zeg ,dit is gewoon niets bijzonders Als top club is het een wasse neus voor feijenoord .!aar ze maken het zich zelf al eeuwig moeilijk zelfs n.a.c of pec zwolle roda manmanman schei tog uit met die onzin.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 02:14
Het licht is aangegaan bij Sven van Beek

Lekker man.. niks mis mee

Lekker onverslaanbaar met flinke afstand derde worden

Lekker man.. niks mis mee

Onverslaanbaar... maar je kan een keer verliezen

Lekker man.. niks mis mee

Eigenlijk is er niets mis met Sven van Beek
Vind ik leuk
rinirat +3183
vrijdag 7 december 2018 om 03:06
Daar gaan we weer hahaha
Vind ik leuk
rexxo +6750
vrijdag 7 december 2018 om 05:18
Een wedstrijd duurt 90 min dat zag je afgelopen Zondag. Met een beetje pech win je die niet.
Is er vandaag geen Frenkie nieuws? Vind het zo stil 👀
Vind ik leuk
Bobo8484 +127
vrijdag 7 december 2018 om 05:43
Ze maken het zelfs Barcelona moeilijk.. Hmm moet je zoiets zeggen nadat je nog geen half jaar terug geen kans had tegen Tecin.....
Vind ik leuk
wattenstaafje +23462
vrijdag 7 december 2018 om 06:04
Ehhhhh
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1850
vrijdag 7 december 2018 om 06:06
Als van de beek zegt dat feyenoord het barcelona lastig kan maken vraag ik me gelijk af hoe jong dementie kan beginnen ..
Vind ik leuk
MOKUM*** +1899
vrijdag 7 december 2018 om 06:10
Heb een arrogante Ajaxspeler nog niet horen zeggen, na 1 knappe helft voetbal.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6068
vrijdag 7 december 2018 om 06:17
Amsterdamse arrogantie bij Feyenoord!
Vind ik leuk
Smithsonian +41017
vrijdag 7 december 2018 om 06:30
Wat heb je op.robin?

Wereldwijd 😂😂
Vind ik leuk
Oud Fluks +1021
vrijdag 7 december 2018 om 07:16
Ze zijn er absoluut nog niet, deze ploeg heeft nog niet onder druk gespeeld en Ajax is veel verder !
Vind ik leuk
WilcoS64 +3012
vrijdag 7 december 2018 om 07:16
Hahaha, tuurlijk, Barcelona is een stel amateurs vergeleken met Feyenoord, wat een mafkees die RvP.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2180
vrijdag 7 december 2018 om 07:57
Ongelooflijk twee goede wedstrijden waarvan 1 tegen een uitermate zwak VVV en men meent de hele wereld aan te kunnen. "en dat menen ze echt". Ze zijn een beetje van het padje af daar. Moet goed spul zijn wat ze daar in de thee doen ;)
Vind ik leuk
Korm +39367
vrijdag 7 december 2018 om 07:58
Jeetje zeg, aan de reacties te zien zijn er een aantal mensen toe aan vakantie :)

Mooi om te zien dat Feyenoord weer een beetje omhoog krabbelt.
Deze vorm vast houden en je eindigt in de top 3.
Nu europa ook serieus nemen en het komt weer goed met het nederlands voetbal.
Vind ik leuk
Storm015 +278
vrijdag 7 december 2018 om 08:00
Tuurlijk, onverslaanbaar ........ te veel gesnoven ???
Vind ik leuk
bert +431
vrijdag 7 december 2018 om 08:31
Schei toch uit wat een lariekoek.ze doen het alleen maar thuis,spelen ze goed,zelfs de scheids raken hiervan onder de indruk.
En moeten ze tegen de amateurs zoals trencin ,krijgen ze behoorlijk op hun donder.
Ik moet het nog zien.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:39
Hahahahahaha ik kom niet meer bij!
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 08:40
Robinnnnn doe nou niet van die uitspraken. Je kan wel zien dat hij nooit op VP kijkt. Dan had hij geweten dat wij Feyenoorders het zwaar hebben hier, na zo'n uitspraak.....
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4361
vrijdag 7 december 2018 om 08:40
Allemaal wat overdreven maar zoals Feyenoord tegen PSV die eerste 30 minuten continue 2, soms zelfs 3 man had om 1 tegenstander meteen op te jagen als die eens de bal had (mooiste voorbeeld het balverlies van De Jong voor de 2-0), is inderdaad niet tegen te spelen. Door wie dan ook behalve dan het Barca met Xavi en Iniesta.

Het deed me redelijk denken aan het Universidad de Chile van Sampaoli die Copa sudamericana won in 2011. Die ploeg had ik wel eens tegen het barca van die dagen willen zien

Alleen... hou dat maar eens 90 minuten vol. La U kon dat wel destijds.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 08:41]
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 08:41
En dan roepen dat ze bij Ajax een grote mond en arrogant zijn .
Nee dit gaan roepen na 1 goede wedstrijd tegen Psv. Want tegen VVV is toch echt wat anders dan tegen psv. Maar goed laten we het hopen dat het wel lukt het word alleen maar leuker
Vind ik leuk
Degier +1503
vrijdag 7 december 2018 om 08:42
Weer een mooi staaltje knip en plakwerk voor de hits. Van Beek heeft gezegd, dat Feyenoord onverslaanbaar is in Nederland, als ze zo spelen als in de eerste helft tegen PSV.
Van Persie heeft gezegd dat ze het zelfs Barcelona lastig kunnen maken als ze zo spelen als in de eerste helft tegen PSV.
Als je dit in elkaar geknutselde bericht leest ben je al snel geneigd te denken dat Van Beek en Van Persie vinden dat ze de beste ploeg in heel Europa, of de wereld hebben en dat ze Barca scheel voetballen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13162
vrijdag 7 december 2018 om 08:58
Van Persie komt toch altijd zo verstandig en nuchter over.....
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 09:14
Niet te geloven die spoort niet net als de meeste snuif neuzen
Vind ik leuk
Och jeh +2309
vrijdag 7 december 2018 om 09:18
Kunnen ook overdrijven Robin, eerst eens de komende 10 wedstrijden zo spelen.
Vind ik leuk
Blac-ca +512
vrijdag 7 december 2018 om 09:23
Hahahahahahahah ,is het zelfse als je zou zeggen al komt een leeuw nu om mn pad verscheur ik hem ,O Feynoord toch hahahahahahha
Vind ik leuk
Kaar +2015
vrijdag 7 december 2018 om 09:30
Euhhh ja hahahaha hahaha, duidelijk verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 09:24
Laat Feyenoord heerlijk in deze flow zitten ... motivatie wij zijn onverslaanbaar ... en we willen winnen ... mooi toch eindelijk de spirit ... in het kampioensjaar lukte het ook bijna alles winnen
Vind ik leuk
Magro02 +19
vrijdag 7 december 2018 om 09:28
Zit van Beek aan de drugs ofzo? Man man wat een onzin....
Ze spelen 2 wedstrijden goed en gelijk dit
Vind ik leuk
repeP +2017
vrijdag 7 december 2018 om 09:30
Wereldwijd onverslaanbaar? Toe maar, dacht dat van Persie zo nuchter was geworden.
Vind ik leuk
Gilze +753
vrijdag 7 december 2018 om 09:38
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 09:49
Als ze maar een winnen van een slap VVV zijn ze gelijk weer wereld top .
Vind ik leuk
Toppert +1830
vrijdag 7 december 2018 om 10:20
Oh Oh Oh... ik lig nu al dubbel... Emmen uit en bij Feyenoord denken ze dat ze de beste van de wereld zijn. Hoogmoed komt voor de val luidt het gezegde.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 10:56
Van Persie aan de coke? Alstublieft zeg. Feyenoord is gewoon een matig elftal niet meer en niet minder. Winnen van iedereen.. In zijn dromen
Vind ik leuk
Mo +12254
vrijdag 7 december 2018 om 11:59
Ooh Sven toch zeg dat nou niet. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ploegen als Barca spelen heel makkelijk onder grote druk uit. Niks tegen Feyenoord hoor maar Europees hebben ze natuurlijk helemaal niks te zoeken.
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 16:23
Whahahahahaha hij bedoeld de 1e 20 min mafkees
Vind ik leuk
vrijdag 7 december 2018 om 23:13
Extreem aandoenlijk. Hoeveel heb tie gap gesnoven?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws