'De Ligt één van vier transferdoelwitten ambitieus Juve: Ajacied kost 50 miljoen'

    'De Ligt één van vier transferdoelwitten ambitieus Juve: Ajacied kost 50 miljoen'

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:16vr 07-12-2018 om 13:16

    Matthijs de Ligt is één van dé vier transferdoelwitten van Juventus. De Oude Dame heeft het vizier gericht op de Ajax-aanvoerder, Marcelo, Paul Pogba en Isco, zo meldt althans Tuttosport vrijdag.

    Van januari tot de zomer staat het hele transferbeleid van technisch directeur Fabio Paratici van Juventus in het teken van het aantrekken van het viertal, claimt de Italiaanse sportkrant. Waar De Ligt en Real Madrid-vleugelverdediger Marcelo op zijn vroegst aan het einde van het seizoen de overstap maken, koestert de Oude Dame de hoop om Pogba en Isco al in de winter te strikken.

    De Fransman van Manchester United en de spelmaker van Real Madrid onderhouden namelijk geen al te warme band met hun trainers, respectievelijk José Mourinho en Santiago Solari. Overigens staart Juventus zich niet helemaal blind op het viertal. De club heeft een schaduwlijstje, maar zal die pas aanspreken als De Ligt, Marcelo, Pogba en Isco écht niet haalbaar blijken.

    Voor De Ligt heeft de Italiaanse kampioen al een heus transferplan paraat. Zaakwaarnemer Mino Raiola van de Nederlandse verdediger, die op goede voet staat met de directie in Turijn, speelt daarin een grote rol. Ajax vraagt minstens vijftig miljoen euro voor de Oranje-international, weet Tuttosport.

    Plaats een reactie

    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 13:19
    Ik dacht 400 miljoen voor de Ligt
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    400 maar? Koopje dus.....
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1648
    vrijdag 7 december 2018 om 14:08
    https://www.youtube.com/watch?v=fRHK0Gudms4
    Vind ik leuk
    zwollie +8370
    vrijdag 7 december 2018 om 13:19
    Hoe komen ze erbij, 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:12
    Als Frenkie er 75 gaat opleveren moet de Ligt er minimaal 100 opleveren maar ja...
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 7 december 2018 om 14:39
    Een verdediger is altijd wat minder waard dan een middenvelder, dus dan zou ik ook zeggen 75 mil
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:41
    Vind de Ligt toch wel stukken beter dan Frenkie, de Ligt heeft laten zien ook onder druk prima te kunnen voetballen, vond ik bij de Jong al wat minder...
    Vind ik leuk
    Castromann +7844
    vrijdag 7 december 2018 om 18:13
    De ligt is in mijn ogen een veel groter talent dan de Jong.
    De Jong kan natuurlijk ook wel ballen.....maar is "al" 21
    Terwijl de ligt een paar jaar jonger is en er veel meer rek in zit.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5666
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Hebben ze Ajax wat sterretjes afgenomen? De Ligt heeft er hierboven nog maar 1 op zijn shirts.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    vrijdag 7 december 2018 om 13:27
    Waarom let jij zo scherp op Matthijs z'n sterretje?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5666
    vrijdag 7 december 2018 om 14:02
    Die Ligt zo op, op de foto.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 13:28
    Die eerste 20 waren al van voor de oorlog, kan niemand zich nog herinneren, dus vanaf nu gelden de schalen alleen nog maar die er toe doen.. dus er zijn er 20 afgepakt..
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    vrijdag 7 december 2018 om 13:30
    voetbalkneus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    Welke oorlog?
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Patatje (generatie) oorlog
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:39
    Haal voetbal maar weg..
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:43
    "zegt" iemand met een accountnaam van Ronald de Boer, die ooit de befaamde woorden sprak: "Op dat soort antwoorden geef ik geen vragen."
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:44
    Waarvan akte.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:48
    knoop het maar goed in je oren
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:53
    Mentaal ben ik nog niet sterk genoeg. Ik moet meer met gewichten trainen.
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    vrijdag 7 december 2018 om 13:33
    Zijn shirt zit niet helemaal strak, dus de sterretjes zitten er nog wel, maar dan in een plooi.
    Vind ik leuk
    035 +6307
    vrijdag 7 december 2018 om 14:35
    Sterretje zit altijd in de plooi.😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:55
    Hou jij het lekker bij Fc Groningen Oké? Dat het IQ daar lager ligt blijkt maar weer pfff
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2048
    vrijdag 7 december 2018 om 14:20
    Beste Amith,

    Leuk dat je ook een account hebt aangemaakt op dit forum.
    Misschien in het vervolg beginnen met het typen van normale reacties.
    Wordt het hier alleen maar gezelliger van.

    Met vriendelijke groet,

    Unknown007
    Vind ik leuk
    Zultkop +5666
    vrijdag 7 december 2018 om 15:42
    Zo krijg je een like voor de moeite, je eerste, zie het maar als aanmoedigingsprijsje.
    Vind ik leuk
    rexxo +2058
    vrijdag 7 december 2018 om 16:14
    Ik dacht hij is alvast een Feyenoord shirt, met 1 ster, aan het passen voor carnaval. Maar toen keek ik goed en zag het Ajax shirt in de plooi.
    Vind ik leuk
    lexy88 +1367
    vrijdag 7 december 2018 om 17:47
    Zit wat zult in je ogen; shirt is gevouwen waardoor de andere 2 sterren niet zichtbaar zijn.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5666
    vrijdag 7 december 2018 om 17:49
    Dat was me nog niet opgevallen, Sexy lexy.
    Vind ik leuk
    Riszh +329
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    Hoevaak gaat Pogba een retour naar Turijn kopen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173851
    vrijdag 7 december 2018 om 13:21
    als dit dit weekend ook nog ff "rond" komt zijn van een hoop zinloze topics verlost
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:24
    Zo zinloos vind jij het allemaal niet, anders reageer je er niet op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:31
    Transfernieuws, maakt niet uit welke speler:"Ge wordt 'r gewôn schijtmuug van!"
    Vind ik leuk
    Jozef +39688
    vrijdag 7 december 2018 om 14:19
    Is dat iets uit Brabant, die schijtmug?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:23
    Je leest wat je wil lezen, man van Maria...
    Vind ik leuk
    Jozef +39688
    vrijdag 7 december 2018 om 14:26
    Nou ja, dat ander woord ken ik ook niet, ouwe dronkaard.... 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:04
    PSV'ers hebben veel soorten muggen, op de site is al een Spaanse mug, er is nu ook een Zure Mug_PSV en dus nu ook al de schijtmug, ze hebben last van een insectenplaag :p
    Vind ik leuk
    Jozef +39688
    vrijdag 7 december 2018 om 15:06
    😂

    Er loopt ook een Mexicaanse mug op het veld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 16:08
    Straat is bij in de buurt geboren, woon nu in het westen en dan is Brabants lulluh af en toe wel fijn.

    Schijtmuug = doodmoe
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1143
    vrijdag 7 december 2018 om 13:34
    Ach joh, na het verlies van PSV vanavond komen er weer genoeg PSV topics aan.
    Vind ik leuk
    Couto76 +636
    vrijdag 7 december 2018 om 13:24
    50 miljoen is te weinig in deze gestoorde voetbalwereld, maar juve is wel echt een perfecte club voor De Ligt!
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    vrijdag 7 december 2018 om 13:29
    Waarom is dat de perfecte club? De Ligt is een moderne, voetballende verdediger die mee op komt en in het spel wil komen. Volgens mij moet je dan niet in het land van de catenaccio zijn....
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 14:07
    Dat is nou net wat die niet kan.. mee voetballen.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    vrijdag 7 december 2018 om 14:11
    Tuurlijk jongen, blijf dat dromen. Die goal van afgelopen pot tegen ADO heb je bv ook even gemist?
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 15:38
    dan heb je het over ADO... ik heb hem in de internationale top wedstrijden voornamelijk fouten zien maken
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    vrijdag 7 december 2018 om 20:56
    Tuurlijk knul. Op de hele wereld zit er naast en jij hebt het als enige goed. Stumperd.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    vrijdag 7 december 2018 om 23:38
    Achterlijke idioot, ben je niet goed snik, om mij een stumperd te noemen,, uitkijken jij mannetje
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    zondag 9 december 2018 om 13:13
    WAT GA JE DOEN, WAT GA JE DOEN DAN!? Stumperd
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    maandag 10 december 2018 om 07:32
    Zielig om dat van achter je pc-tje te gaan vragen.. held, en dan hoofdletters gebruiken om het nog indrukwekkender te maken.. kostelijk..
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    maandag 10 december 2018 om 07:33
    Zegt de voetbalkneus die op zn zolderkamertje roept dat ik moet uitkijken. Snap je niet dat ik precies doe wat jij doet !? Kneus.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1756
    maandag 10 december 2018 om 07:38
    Maak je niet zo druk, fijne dag :)
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2873
    maandag 10 december 2018 om 07:38
    Bral bral bral doe kennen we al.
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    vrijdag 7 december 2018 om 13:42
    Juventus is voor geen een Ajacied de perfecte club.
    Vind ik leuk
    Jozef +39688
    vrijdag 7 december 2018 om 14:21
    Ik zou het De Ligt ook niet adviseren eigenlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:25
    Zou dat niet doen . Lekker naar Spanje of Engeland
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:31
    Waarom Marcelo? Met Alex Sandra hebben ze toch al een wereldtop linksback
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 7 december 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    vrijdag 7 december 2018 om 13:32
    Maak daar maar €70 miljoen van. Die bladen schrijven maar wat om hem vol te krijgen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5474
    vrijdag 7 december 2018 om 13:36
    Slechts 50 miljoen als ondergrens door Ajax ingesteld?
    Die 80 miljoen kun je nu wel vergeten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:38
    Totale onzin, Bayern wou in de zomer al 65 betalen en hij is alleen maar meer waard geworden. Bij verkoop zal het net zo'n soort constructie worden als bij Frenkie, 75 miljoen cash en 25 miljoen aan bonussen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:39
    Kom naar Bayern Matthijs.
    Speel aan je zijde met Sule, Kimmich en Alaba 😊
    Vind ik leuk
    Vak 129 +630
    vrijdag 7 december 2018 om 13:41
    Juventus kan De Ligt helemaal niet betalen. En Ajax moet dat ook niet willen, verkopen aan Italië. Die clowns betalen in 500 termijnen.
    Vind ik leuk
    COYG +6716
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    In mijn ogen kan De Ligt ook beter naar Juventus gaan. Wordt daar een echte elite verdediger in de leer bij Chielini en Bonucci. Daarna, na iets van 3 jaar kan hij alsnog naar Barca. Waarom nu al gelijk daarnaartoe? Als verdediger wordt je daar niet van het niveau wat hij bij Juventus kan worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:47
    Lijkt me dat die vraag prijs al wel wat hoger is geworden, door prestatie van Ajax in cl en niet te vergeten de leeftijd van deze super verdediger. Nederland heeft met de ligt en van dijk gewoon de beste verdedigers ter wereld. Als Ajax helaas een 3 a 4 spelers kwijt raakt aan einde seizoen, kunnen ze ongeveer met cl erbij wel rekenen op een 175 miljoen schoon aan de haak
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    vrijdag 7 december 2018 om 13:55
    schoon aan de haak?

    van die 175 miljoen blijft 100 miljoen over na alle aftrekpostjes etc.

    Leuk maar je verliest je hele balans in het elftal.
    Vind ik leuk
    Jozef +39688
    vrijdag 7 december 2018 om 14:23
    Als je er geen oplossing voor vindt is dat gewoon zo.

    Het mooist zou ik nog altijd vinden als ze gewoon bleven tot minimaal hun 23e....
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    vrijdag 7 december 2018 om 15:15
    Inderdaad. 3 a 4 jaar schitteren voor de club waar het allemaal begint.
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    vrijdag 7 december 2018 om 13:51
    Moet Juventus nu echt dan nog sterker worden? Die hebben nu al zo goed als niets te duchten in de Italiaanse competitie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:43
    Tsja, maar ze willen ook de CL winnen. Hoewel Ajax dit al gaat doen als De Ligt het gehele seizoen blijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 14:10
    Als JUVE aanhanger zou ik het toejuichen! Maar verstandiger is misschien nog 1 of 2 jaar wachten. Dan is Bonucci ook weg
    Vind ik leuk
    1+1= +19
    vrijdag 7 december 2018 om 14:29
    Lees zoveel x dat hij naar Barça moet waarom?
    Geloof me ze zijn over hun top heen net zoals Madrid.
    Dus beter naar een andere competitie waar je als nog altijd weg kan .
    In Spanje hangen ze net zoals bij de "spurs"een prijskaartje om je nek wat niemand meer gaat betalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:36
    Frenkie 70 miljoen
    de Ligt 50 miljoen

    En toch had ik liever de Ligt in mijn team !
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:41
    Ja ik ook wel dank ik, samen met Sanchez in het centrum bv
    Vind ik leuk
    Muscles +903
    vrijdag 7 december 2018 om 15:55
    Tuttosport is tutti van het pad. 50 miljoen is een dwaze wensdroom want de Ligt gaat voor de prijs van de hoogste NL transfer weg aan het einde van dit seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:11
    Fake nieuws dit
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 18:46
    Als Frenkie 75 miljoen zou moeten zijn is de ligt het zeker wat een beest is dat en wordt alleen maar beter het zelfde voor de jong natuurlijk die wordt ook allleen maar beter.
    Vind ik leuk
    Marco S +5618
    vrijdag 7 december 2018 om 19:22
    50 voor Mathijs? Per seizoen als je hem voor drie jaar vast legt
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:20
    Problemen schijnbaar om een speler naar de juiste waarde in te schatten daar hebben ze in Italie wel meer problemen mee als men de wijsheid niet heeft !
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 23:42
    1 miljard, anders optyfen. Thank you.
    Vind ik leuk
    ritje +297
    zondag 9 december 2018 om 10:02
    hallo als De Ligt verkocht wordt? dan moet Ajax als vervanger Vertongen halen! mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws