Ten Hag positief: Dan ga ik ervan uit dat hij zaterdagavond beschikbaar is

    Ten Hag positief: "Dan ga ik ervan uit dat hij zaterdagavond beschikbaar is"

    Gepubliceerd: vrijdag 7 december 2018 om 13:36vr 07-12-2018 om 13:36

    De kans is groot dat Hakim Ziyech minuten kan maken tegen PEC Zwolle. Dat heeft Ajax-trainer Erik ten Hag daags voor de uitwedstrijd laten weten.

    "Hakim is gisteren (donderdag, red.) ingestapt bij de teamtraining en heeft een deel meegedaan. Hij gaat vandaag (vrijdag, red.) als het goed de hele training meedoen. Dan ga ik ervan uit dat hij zaterdagavond beschikbaar is", aldus Ten Hag op de persconferentie.

    Ziyech liep ruim twee weken geleden tijdens de interlandperiode met Marokko een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie op. De spelmaker moest daardoor verstek laten gaan tegen NAC Breda (0-3), AEK Athene (0-2) en ADO Den Haag (5-1).

    Ook achter de naam van Lasse Schöne staat een vinkje. "Lasse heeft aan het begin van de week minder gedaan, maar gisteren was hij er volledig bij. Dus dat is geen vraagteken, denk ik. Het is mooi dat we veel wedstrijden spelen. We willen graag in dat ritme zitten."

    Poll

    Wat wordt PEC - Ajax?

    (1522 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 7 december 2018 om 13:40
    VP smijt met de topics vandaag ik raak niet uitgelezen
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20417
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    En (uiteraard) het meeste over Ajax.

    Heeeeeerlijk!😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:48
    Zoals het hoort natuurlijk ja 🤪
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:57
    Zonder Ajax topics loopt VP leeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 15:15
    Maar dit vind ik wel gewoon nieuws waar je wat aan hebt .
    Ziyech is een geweldige speler , en als ie zaterdag kan spelen zou dat mooi zijn .
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1427
    zaterdag 8 december 2018 om 00:27
    Laat Ziyech maar lekker op de bank starten op dat plastic veld.
    Als je net van een knieblessure terug komt lijkt me deze start niet geweldig.
    Laat hem woensdag maar vlammen tegen Bayern.
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    vrijdag 7 december 2018 om 14:34
    Als de man van 75 miljoen maar meedoet morgen!
    Vind ik leuk
    Marco S +5621
    vrijdag 7 december 2018 om 19:18
    Je onderschat hem echt.. er komt nog wel 25 bij..
    Vind ik leuk
    Pimman +6035
    vrijdag 7 december 2018 om 20:04
    Voor Frenkie wordt toch echt 75 genoemd.
    Vind ik leuk
    Jackpot +2338
    vrijdag 7 december 2018 om 13:40
    Hopelijk speelt ie. Is toch wel een klasse speler. Onze hakim.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 13:41
    Zou mooi zijn als hij weer terug is. Ook goed om te zien dat Labyad goed speelde de laatste wedstrijden. Nog meer keuzes dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    De bank doet nou eenmaal wat ze moeten doen.
    De rest van de basis scherp houden met goeie wedstrijden neer zetten.
    Wat een luxe!
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    Klopt. Maar ook met oog op volgend seizoen is dat wel lekker. Labyad vult het goed in, en Sinkgraven viel ook goed in de laatste keer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:59
    Het mooie aan de invalbeurt van Sinkgraven was dat hij zonder vrees speelde.
    Echt bevrijd.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9461
    vrijdag 7 december 2018 om 14:06
    Idd. Leuke dribbel ook nog rond de 16.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:43
    Geweldig nieuws.
    De eerste plaats behalen in de groep word met Ziyech erbij alleen maar groter.
    Wat heb ik die heerlijke trap van hem gemist.
    Voor de zekerheid had ik hem gewoon op de bank gezet zondag tegen Pec met dat kunstgras.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 22:56
    Idd, zal je net zien dat hij zijn been breekt op dat neppe gras.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30205
    vrijdag 7 december 2018 om 13:43
    De rentree van Ziyech is belangrijker nieuws om te lezen dan de eventuele transfer van Frenkie :) Op naar een makkelijke overwinning tegen de Zwollenaren!
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    vrijdag 7 december 2018 om 13:44
    Potsiejandosi gaat deze topic niet eens over frenki?
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:45
    Met alle respect voor Ziyech, we moeten ook gewoon winnen van pec zonder hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 7 december 2018 om 13:54
    Over een zege maak ik me geen zorgen, hoop voor Onana dat hij de nul weer zal houden
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    vrijdag 7 december 2018 om 13:56
    Zou als ik ajax was geen risico nemen wedstrijd straks tegen bayern is belangrijker. Laat hem anders 20 min spelen beetje ritme opdoen
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 7 december 2018 om 15:31
    Drie punten nu is.belangeijker,.aangezien we.al door zijn. Er gaan.genoeg goede ploegen in hun poule 2de worden.
    Alle kleintjes zullen.er dan.uit liggen.
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    vrijdag 7 december 2018 om 16:06
    Want je bent bang dat die 3 punten afhankelijk zijn van ziyech? Die wint ajad echt wel
    Vind ik leuk
    14forever +8653
    vrijdag 7 december 2018 om 19:38
    Ik zeg alleen dat.de.drie.punten.belangrijker zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33668
    vrijdag 7 december 2018 om 15:46
    Geweldige voetballer.

    Nog altijd eeuwig zonde dat wij hem niet hebben gehaald omdat lexie immers op 10 speelde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws